МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 6
Під обробкою: 23

ship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-uae-procurement-ocsp-ua

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

archival-photos-ukr

Авторизація

Оголошення

Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» проводить моніторинг цін на закупівлю послуг «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій» за Кодом ДК 021:2015 98110000-7 (Послуги з опосвідчення прожекторних щогл (ПЩ) ОФ ДП «АМПУ»), відповідно до Технічного завдання, що наведене в додатку до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг - згідно з Технічним завданням «Послуги з опосвідчення прожекторних щогл (ПЩ) ОФ ДП «АМПУ» (інв. № 069866; № 069515; № 069516; № 069517; № 069518; № 069519; № 069520; № 069521; № 069522; № 069523; № 069524; № 069525; № 069526; № 069527; № 069531; № 069532; № 069533; № 069534; № 069535; № 069536).

 

Місце виконання робіт – м. Одеса пл. Митна,1;

 

Умови розрахунків - попередня оплата у розмірі не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору. Остаточний розрахунок за надані послуги проводиться після підписання «Акту приймання-передачі наданих послуг».

 

Строк виконання робіт – 120 робочих днів, але не пізніше 31.12.2019 р.

 

Відповідальна особа – начальник відділу розвитку та технічного нагляду адміністрації Одеського морського порту Богуш Валентин Михайлович,

тел. (048) 729-30-55, e-mail \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше...

Закупівля змінно-запасних частин для ТО за кодом 34310000-3 «Двигуни та їх частини»

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України»/Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю змінно-запасних частин для ТО за кодом 34310000-3 «Двигуни та їх частини» відповідно до Специфікації (Додаток № 1), що наведені в додатку до цього листа-запита.

 

Кількість надання послуг – відповідно до Специфікації (Додаток № 1).

 

Місце надання послуг – склад Покупця (Інкотермс - 2010), на умовах DDP, 65026, Україна, місто Одеса, Митна площа, 1.

 

Умови розрахунків – Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника.

 

Строк поставки товару – Поставка Товару здійснюється протягом 30 робочих днів після підписання Договору.

 

Контактна особа: Абрамов Анатолій Олегович роб. т. (048) 729-31-78 моб. т. 067-709-81-30, факс: (048) 729-47-73, E-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на змінно-запасні частини для технічного обслуговування суден дільниці портофлоту ОФ ДП «АМПУ».

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Детальніше...

Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України»/Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю послуг з Технічного обслуговування суден та плавпирсів за кодом  50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послугивідповідно до Специфікації (Додаток № 1), що наведені в додатку до цього листа-запита.

 

Кількість надання послуг – відповідно до Специфікації (Додаток № 1).

 

Місце надання послуг – 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна пл.,1, акваторія ОМП, виробнича база Виконавця.

 

Умови розрахунків – оплата вартості Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця за фактом надання Послуг після підписання відповідних Актів приймання-передачі наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів.

 

Строк надання послуг – протягом 2019-2020 р.

 

Контактна особа: Абрамов Анатолій Олегович роб. т. (048) 729-31-78 моб. т. 067-709-81-30, факс: (048) 729-47-73, E-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю послуг с технічного обслуговування суден та плавпирсів.

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Детальніше...

До уваги морських агентів!

До уваги морських агентів!

Наказом Міністерства інфраструктури України № 252 від 11.04.2019 було внесено зміни до Наказу № 316 від 27.05.2013 «Про портові збори», яким затверджено Порядок справляння та розміри ставок портових зборів.

Просимо прийняти до уваги при плануванні роботи.

Детальніше...

«Послуги з поточного ремонту будівлі Управління порту, інв. № 082006 Одеської філії ДП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Послуги з поточного ремонту будівлі Управління порту, інв. № 082006 Одеської філії ДП “АМПУ”».

 

Обсяг надання послуг – згідно технічного завдання (Додаток №1).

 

Місце надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1.

 

Умови розрахунків:

- оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості послуг;

- остаточний розрахунок за послуги, що надані.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Просимо надати свої пропозиції про вартість та строки надання послуг до 06.06.2019 р.

 

Додаток №1: Технічне завдання – 3 арк.

Детальніше...

Розробка паспорту об'єкта будівництва Адміністративної будівлі №4 ОФ ДП "АМПУ"

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорту об'єкта будівництва Адміністративної будівлі №4 (інв.№077759) Одеської філії ДП "АМПУ".

 

Обсяг надання послуг – згідно технічного завдання (Додаток №1).

 

Місце надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, (юридична адреса); м. Одеса, Ланжеронівський узвіз, 2 (місце виконання робіт).

 

Умови розрахунків:

- оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості послуг;

- остаточний розрахунок за послуги, що надані.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Просимо надати свої пропозиції про вартість та строки надання послуг до 27.05.2019 р.

 

Додаток №1: Технічне завдання – 3 арк.

Детальніше...

Розробка паспорту об’єкта будівництва будівлі СОБВ ОФ ДП «АМПУ»

Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», планується здійснити закупівлю “Проектно - вишукувальних робіт з розробки паспорту об’єкта будівництва будівлі СОБВ, інв. № 079377 Одеської філії ДП «АМПУ» у 2019 р. згідно з Технічним завданням що наведене в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг – згідно з Технічним завданням. (Додаток № 1)

 

Місце надання послуг – 65003, Україна , м. Одеса, вул. Миколи Гефта, 1а. (Нафтогавань)

 

Умови розрахунків:

1.Оплата авансу у розмірі не більше 30% від вартості робіт за Договором

2.Остаточний розрахунок за виконані робот - після надання Замовнику закінченої документації у 4 (чотирьох) примірниках на паперовому носії та 1 (одному) примірнику на оптичному носії.

 

Строк виконання робіт – 50 (п'ятдесят) календарних днів з дня оплати авансу.

 

Уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: Начальник ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» - Шевченко Ю.В., контактний телефон – 729-40-47; електрона адреса- о \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; інженер ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» Врублевський Л.К., контактний телефон 729-31-38; електрона адреса - \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю "Проектно-вишукувальних робіт з розробки паспорту об’єкта будівництва будівлі СОБВ, інв. № 079377 Одеської філії ДП «АМПУ»"

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Термін надання пропозицій – до 22.05. 2019 року.

 

Додаток № 1: технічне завдання на 3 аркушах в 1 примірнику.

Детальніше...

Розробка паспорту об’єкта будівництва блоку побутових та службових приміщень Нафторайону ОФ ДП «АМПУ»

Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», планується здійснити закупівлю “Проектно - вишукувальних робіт з розробки паспорту об’єкта будівництва блоку побутових та службових приміщень Нафторайону, інв. № 076024 Одеської філії ДП «АМПУ» у 2019 р. згідно з Технічним завданням що наведене в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг – згідно з Технічним завданням. (Додаток № 1)

 

Місце надання послуг – 65003, Україна , м. Одеса, вул.. Миколи Гефта, 1а. (Нафтогавань)

 

Умови розрахунків:.

1.Оплата авансу у розмірі не більше 30% від вартості робіт за Договором

2.Остаточний розрахунок за виконані робот - після надання Замовнику закінченої документації у 4 (чотирьох) примірниках на паперовому носії та 1 (одному) примірнику на оптичному носії.

 

Строк виконання робіт – 50 (п'ятдесят) календарних днів з дня оплати авансу.

Уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: Начальник ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» - Шевченко Ю.В., контактний телефон – 729-40-47;електрона адреса- о \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; інженер ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» Врублевський Л.К., контактний телефон 729-31-38; електрона адреса - \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю "Проектно-вишукувальних робіт з розробки паспорту об’єкта будівництва блоку побутових та службових приміщень Нафторайону, інв. № 076024 Одеської філії ДП «АМПУ»"

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Термін надання пропозицій – до 22.05.2019 року.

 

Додаток № 1: технічне завдання на 3 аркушах в 1 примірнику.

Детальніше...

Розробка паспорту об’єкта будівництва будівлі Пождепо ОФ ДП «АМПУ»

Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», планується здійснити закупівлю “Проектно - вишукувальних робіт з розробки паспорту об’єкта будівництва будівлі Пождепо, інв. № 076027 Одеської філії ДП «АМПУ» у 2019 р. згідно з Технічним завданням що наведене в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг – згідно з Технічним завданням. (Додаток № 1)

 

Місце надання послуг – 65003, Україна , м. Одеса, вул.. Миколи Гефта, 1а. (Нафтогавань)

 

Умови розрахунків:

1.Оплата авансу у розмірі не більше 30% від вартості робіт за Договором

2.Остаточний розрахунок за виконані робот - після надання Замовнику закінченої документації у 4 (чотирьох) примірниках на паперовому носії та 1 (одному) примірнику на оптичному носії.

 

Строк виконання робіт – 50 (п'ятдесят) календарних днів з дня оплати авансу.

 

Уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: Начальник ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» - Шевченко Ю.В., контактний телефон – 729-40-47;електрона адреса- о \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; інженер ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» Врублевський Л.К., контактний телефон 729-31-38; електрона адреса - \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю "Проектно-вишукувальних робіт з розробки паспорту об’єкта будівництва будівлі Пождепо, інв. № 076027 Одеської філії ДП «АМПУ»"

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Термін надання пропозицій – до 22.05. 2019 року.

 

Додаток № 1:   технічне завдання на 3 аркушах в 1 примірнику.

Детальніше...

Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорту ГТС ”Набережна Херсонського дворика“ ОФ ДП "АМПУ"

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорту ГТС ”Набережна Херсонського дворика“ інв. № 200099 Одеської філії ДП "АМПУ".

 

Обсяг виконання робіт: згідно технічного завдання (додаток № 1).

Місце виконання робіт або надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1/3.

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – не більше ніж 30 календарних днів з дати оплати авансу.

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

Просимо надати свої пропозиції про вартість і терміни виконання робіт до 23.05.2019 р.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток: Технічне завдання.

Детальніше...

Закупівля робіт з поточного ремонту приміщень Спорткомплексу інв. №077758

Державним підприємством «Одеський морський торговельний порт» планується здійснити закупівлю робіт з поточного ремонту приміщень Спорткомплексу, (інв. №077758) (Код СРV ДК021:2015 – ДК 021:2015 – 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»).

 

З метою визначення очікуваної вартості робіт, пропонуємо спеціалізованим організаціям та підприємцям, зацікавленим в виконанні зазначених робіт, надати свої пропозиції про вартість та строки виконання робіт до 27.05.2019 р. на паперовому носії на адресу: 65029, Одеса, Митна площа, 1 ДП «Одеський порт» та в електронному вигляді на електрону пошту

Детальніше...