МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 2
Під обробкою: 21

Для запобігання техногенних, терористичних, інших загроз, а також за наявності фактів корупції в порту. Цілодобова Гаряча Лінія (048) 706-57-96 Адміністрації Одеського морського порту. З решти питань звертатися за телефонами у контактному довіднику

«Порт є саме існування Одеcи»

— Граф А.Ф.Ланжерон

e-procurement-uspa-uae-procurement-ocsp-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

diploma-ukr

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

transport-ukr

procurement-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

ГАЗЕТА «ОДЕСЬКИЙ ПОРТОВИК»


       2018.08.16


                        Архів за 2015 рік

                        Архів за 2016 рік

                        Архів за 2017 рік

                        Архів за 2018 рік

archival-photos-ukr

АНАЛІТИКА

ОГОЛОШЕННЯ

Авторизація

SOCAR розглядає варіант перевалки через Одеський порт партій карбаміду власного виробництва

Умови організації поставок значних контейнерних партій мінеральних добрив (карбаміду) транспортним коридором «Азербайджан - Україна» через Одеський порт обговорювалися 10 серпня на зустрічі в головному офісі Одеської філії Адміністрації морських портів України (ОФ ДП «АМПУ»). У переговорах взяли участь операційний директор Європейської економічної палати в Україні Іван Бунтов, заст. начальника департаменту маркетингу компанії SOCAR Максуд Махмудов, а також представники адміністрації Одеського порту.

 

Приводом для зустрічі послужило майбутнє відкриття (жовтень-листопад п.р.) карбамідного заводу SOCAR у Сумгаїті. Як очікується, виробнича потужність підприємства складе близько двох тисяч тонн азотних добрив в добу, або близько 650 тисяч тонн на рік. Частину продукції - 150-200 тис. тонн - планується поставляти на внутрішній ринок. Решта обсягу буде відправлятися на експорт, зокрема, на ринки Чорноморського та Середземноморського регіонів, в т.ч. до України.

 

За словами М.Махмудова, в даний момент компанія SOCAR розглядає можливість перевалки контейнерних партій карбаміду через причали Одеського порту, вивчає потенційні ринки збуту, умови оформлення вантажу, технічні та транспортно-логістичні можливості порту.

 

Відповідаючи на питання азербайджанської сторони, головний диспетчер ОФ ДП «АМПУ» Денис Карпов запевнив гостей в готовності адміністрації порту розглянути будь-які пропозиції щодо організації хаба для перевалки перспективного вантажопотоку.

 

- Для цього Одеський порт має в своєму розпорядженні достатній резерв причальних і складських потужностей, - повідомив Д.Карпов. - На території підприємства працюють два найбільших в Україні контейнерні термінали, які надають сервіс світового рівня. У разі організації регулярних поставок великих партій вантажу існує можливість організації контейнерного поїзда, який щотижня буде відправлятися з порту у напрямку потрібної області країни.

 

На завершення розмови представник адміністрації порту відзначив, що Одеського порт має досвід співпраці з найбільшою державною компанією Азербайджану у сфері перевалки нафтопродуктів. Цей досвід може послужити точкою відліку для розвитку нового напряму спільної роботи.

 

Зустріч завершилася екскурсією для гостей по території порту.

 

Прес-служба адміністрації Одеського порту

 

Детальніше...

Майбутні юристи - студенти європейських вузів - відвідали Одеський порт

8 серпня Одеський порт відвідала група студентів-юристів з 10 країн Європи, в тому числі Великобританії, Туреччини, Чехії, Італії та інших. Представники іноземних вузів беруть участь у заходах 6-ї Міжнародної школи з морського права, яка проводиться під егідою Одеського обласного відділення громадської організації «Європейська асоціація студентів права» (ELSA). 

 

В Одеському порту з гостями зустрілися начальник юридичної служби адміністрації порту Дмитро Подорян і начальник відділу правової та претензійно-позовної роботи Наталія Орешкова. Вони познайомили студентів з виробничими можливостями порту, розповіли про правові засади розвитку державно-приватного партнерства та практику застосування морського права в життєдіяльності Одеської філії ДП «АМПУ». 

 

Для майбутніх юристів з Європи також була організована автобусна екскурсія по виробничих комплексах і пам'ятних місцях порту. 

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

Детальніше...

«Одесский порт выстоит в любой ситуации» - интервью с лидером профсоюза В.Зайковым об очередной кампании очернения репутации предприятия

Вторая половина июля ознаменовалась мощной информационной атакой на порт. Дискредитация предприятия в глазах клиентов и общественности производится по нескольким направлениям с использованием средств коммуникации, нацеленных на разные аудитории. Так, горячей темой городских теленовостей стали акции жителей улицы Хуторской и села Усатово, которые перекрывают дорогу движущемуся в направлении порта потоку транспорта. Одновременно на сайтах рейтинговых изданий замелькали публикации о якобы сомнительных схемах использования буксиров портофлота ГП «ОМТП». И в это же время в социальных сетях проводится опрос жителей Одессы с провокативным предложением о выносе грузовых причалов за территорию города.

 

Системная работа по очернению репутации порта ведется в т.ч. с привлечением ведущих центральных СМИ, услуги которых стоят весьма недешево. Последнее наводит на мысль о том, что заказчик располагает значительным финансовым ресурсом.

 

Кто более всего заинтересован в медийном наступлении на порт и почему оно началось именно сейчас, в разгар сезона отпусков?

 

С этими вопросами мы обратились к председателю Профсоюза Одесского порта Владимиру Зайкову.

 

- Владимир Никифорович, чем вы объясните резкий вброс негативной информации по Одесскому порту?

 

- Очевидно тем, что мы кому-то очень сильно поломали планы. Когда несколько лет назад в порту все остановилось и все начало разваливаться, грязи на нас лили гораздо меньше. Сейчас управляемость производственными процессами на предприятии восстановлена. В порт пришла команда профессионалов, которая работает в интересах трудового коллектива и клиентуры. Возобновилась реализация инвестиционных проектов, что дает надежду на сохранение и увеличение грузовой базы. И это не дает спокойно спать нашим конкурентам. Ни для кого не секрет, что пропускная способность украинских портов сильно превышает спрос на услуги перевалки даже с учетом аннексии Крыма и блокады Азова. К примеру, мощности портовых элеваторов сегодня позволяют принимать и отгружать 55 млн. тонн зерна, а объем хлебного экспорта не дотягивает и до 40 млн. тонн. И операторы терминалов в трех ведущих портах – Южном, Одессе и Черноморске – начинают буквально рвать друг у друга грузопотоки, применяя демпинг, черный пиар и провокации с участием активистов общественных организаций.

 

- Вы полагаете, что протесты жителей улицы Хуторской инспирированы с целью перенаправить потоки автомобилей-зерновозов в сторону Южного?

 

- Тот факт, что протесты начались в момент начала зернового сезона, говорит сам за себя. В этом году, как вы знаете, в соседнем порту сдали в эксплуатацию первую очередь нового зернового терминала. Перед его открытием Одесский порт буквально обложили биг-бордами с приглашением специалистов портовых профессий перейти на работу в порт Южный. Месяц к центральной проходной порта к шести утра приходили девушки, которые раздавали докерам флаеры с аналогичными предложениями. И вот сейчас с началом нового зернового сезона мы получаем информацию о том, что наши конкуренты снижают тарифы на свои услуги и вслед за этим жители Хуторской и Усатово выходят на дороги и не пускают грузовики с зерном в Одесский порт. Я не собираюсь никого ни в чем обвинять, но фактов слишком много. Кстати, когда некая общественная организация собрала первый круглый стол для обсуждения идеи выноса грузового порта из Одессы, в пресс-релизе этой встречи черным по белому было написано: грузы надо выводить в порт Южный.

 

Все логично: группа компаний из соседнего порта решила отжать грузы у Одессы. Пожалуйста, пробуйте. Но – экономическими методами. В 21-м веке закон джунглей уже – не главный закон бизнеса. Должны быть какие-то стопоры. Не втравливайте в свои бизнес-разборки совершенно посторонних людей – пенсионеров, безработных, маргиналов. У страны и у города и так много проблем. Не надо создавать еще один очаг напряжения. Или это делается специально, чтобы показать, что в Украине все разваливается?

 

- Даже с учетом этих обстоятельств, проблема улицы Хуторской существует и будет висеть Дамокловым мечом над Одесским портом, если ее не решать.

 

- Конечно, и жителей улицы Хуторской, и жителей Усатово понять можно. Сегодня все хотят жить по-человечески. А какая может быть жизнь, когда твой дом трясется от проезжающих за окнами фур?

 

Но в чем здесь вина порта? Дорога в порт существует двести лет. А дома впритык к проезжей части начали строить в послевоенное время, чтоб из калитки ступать не в болотную грязь, а сразу на графий, или на бетонку.

 

Решить проблему можно только путем достройки дороги «Хаджибей-2», которая выведет КАМАЗы с зерном за черту городской застройки. Городская власть должна создать комиссию, которая определится со сроками строительства, возьмет на себя разработку проекта и поиск источников его финансирования. В комиссию обязательно должны быть включены представители протестующих и субъектов зернового бизнеса - как наиболее заинтересованные стороны.

 

Другое дело, что процесс этот – на годы. А людей вывели на перекрытие дороги сегодня. И, поверьте мне, желающих за двести гривен в день стоять на солнцепеке и ругаться с дальнобойщиками найдется очень много. В этом плане очень показателен пример с перекрытием активистами бесплатной проходной порта на улице Церковной. Там уже два года люди ходят как на работу, сидят вечерами в своих палатках, шашлыки жарят. На Хуторской два года дежурить не надо. Достаточно месяц-два побузотерить и грузовики с зерном и контейнерами поедут в сторону порта Южного. Неудобная логистика. Зато надежно.

 

- Если от протестов на улице Хуторской выигрывает группа компаний в соседнем порту, то кому не дает спокойно спать развитие ситуации с буксирами ГП «ОМТП»?

 

- Эта история началась летом 2016 года, когда руководство ГП «ОМТП», коллектив портофлота и профсоюз порта выступили единым фронтом против решения министерства продать буксирный флот компании P&O, дочке DP World.

 

Уже практически два года мы боремся против захода в акваторию Одесского порта частных компаний, которые при помощи демпинга фактически отжали буксирный бизнес у госпредприятия.

 

Конкурировать с частником мы не можем по определению. Правовая база работы госпредприятия выписана таким образом, что ни о какой гибкости тарифов и оперативности принятия решений речи быть не может. Поэтому заход частных буксирных компаний резко обвалил доходы госпредприятия.

 

Администрация и профсоюз порта неоднократно обращались по этому поводу во все органы и инстанции – к Президенту, Генеральному прокурору, председателю СБУ и так далее и тому подобное. Только в совет безопасности ООН мы не обращались. Реакции – ноль. Все ссылаются на Закон о портах, которым рынок буксирных услуг демонополизирован.

 

И у нас осталось два пути выхода из ситуации.

 

Первый – ждать у моря погоды: писать письма и наблюдать, как сторонние буксирные компании отбирают кусок хлеба у работников портофлота. Так мы досидимся до ручки. В конечном итоге буксиры будут гнить в отстое, а квалифицированные специалисты разбредутся кто куда.

 

Мы выбрали второй вариант - сдать буксиры в аренду. И не залетному дяде, который пальцы веером, а людям, которые отпахали на этих буксирах по 20-30 лет, то есть трудовому коллективу.

 

Аренда судов – тема не новая. Закон позволяет это делать. В свое время порт сдавал в бербоут-чартер бункеровщики и сухогрузы («Адмирал Де Рибас», «Капитан Тишин», «Олег Томас»). В данный момент по договорам аренды работают прогулочные катера. Только буксиры оставались в управлении госкомпании, поскольку им была обеспечена загрузка.

 

Сегодня насчитывается шесть или семь компаний, желающих взять в аренду буксиры портофлота ГП «ОМТП». Но ни одна из них не дает 100-процентной гарантии, что моряки, которые на этих буксирах работают, завтра не будут работать за половину своей прежней зарплаты или вообще не будут выброшены на улицу.

 

На одном из командирских совещаний, которое состоялось в апреле текущего года, капитаны буксиров предложили создать свою компанию, которая возьмет суда в аренду. Профсоюз поддержал эту инициативу, выдвинув ряд принципиальных условий: такая компания имеет право на существование только в том случае, если будут сохранены рабочие места моряков нашего портофлота, если сотрудники этой компании будут под защитой нашего профсоюза и смогут пользоваться всем пакетом социальных льгот, которые обозначены в нашем коллективном договоре.

 

Такая компания уже создана и зарегистрирована в форме общества с ограниченной ответственностью. Капитаны ряда буксиров вошли в состав ее учредителей.

 

Когда информация об этом попала на стол руководству частной компании, планировавшей не просто зайти на рынок буксирных услуг в Одесском порту, а монополизировать этот рынок, в прессе поднялась истерика. Люди занесли, кому надо, на самом верху подмазали. Надо бабки отбивать, а тут такой облом.

 

И полились помои. Тут тебе приплели и коррупцию, и геополитику, и грядущие выборы. А ларчик открывается просто. Практически все частные буксирные компании, которые работают в портах Одессы, Ильичевска и Южного, имеют в своем распоряжении по 2-3 собственных, либо арендованных буксира. Если буксирная компания будет создана на базе портофлота ГП «ОМТП», у нее будет самый большой флот. Такой конкурент не устраивает никого. Костьми лягут, будут через министерство давить, чтобы не дать новой компании работать. Но и мы со своего пути не свернем.

 

- Поток негативной информации в СМИ, как один из инструментов «грязной» конкуренции, подрывает деловую репутацию предприятия, отпугивает грузы и инвестиции. Что нужно делать сегодня, чтобы минимизировать последствия информационной атаки?

 

- Бороться с ложью можно только оружием правды. Надо разъяснять людям, что происходит, в т.ч. через нашу газету, через выступления на телевидении. Это первое. Второе: администрация порта, профсоюз, руководство стивидорных компаний должны в каждом конкретном случае вырабатывать единую стратегию защиты интересов порта от недобросовестной конкуренции, а лучше – совместно работать на упреждение таких явлений.

 

И третье. У одесских портовиков всегда должна быть уверенность: мы выстоим в любой ситуации.

Детальніше...

Всі яхти Одеського порту у числі переможців і призерів регати «Кубок портів Чорного моря»

Оргкомітет 18-ї за рахунком яхтової регати «Кубок портів Чорного моря» підвів її підсумки. Також були визначені переможці ще двох змагань вітрильників «Кубок порту Чорноморськ» і «Кубок порту Південний» на честь ювілеїв цих підприємств.

 

Кубки регати оскаржували 25 вітрильних суден з різних міст України. Нагородження переможців відбулося у Будинку прийомів Одеської обласної державної адміністрації 2 серпня.

 

Всі вітрильники, що приймали участь у гонках Одеського порту стали переможцями і призерами. Так, яхта «Шериф» (капітан Олег Олійник) зайняла 1-і місця в своєму класі суден у всіх трьох гонках. Досягнення прославленої яхти «Маестро» (капітан Юрій Гончаров) - три треті місця, зайняті в іншому класі, на перший погляд скромне. Однак, для повністю оновленого екіпажу, що тільки напередодні гонок спустив судно на воду, це, як особливо підкреслив голова обласної федерації вітрильного спорту Сергій Червяков, значний, багатообіцяючий успіх.

 

Поза конкуренцією на регаті була яхта «Maestro» (капітан Олег Сташкевич), екіпаж якої вже заявив себе не тільки на українському рівні, а й високим місцем на торішньому «Кубку світу». «Maestro» стала абсолютним переможцем усіх трьох гонок, показавши найвищу швидкість і кращий обчислений час.

 

За сприяння в проведенні регати «Кубок портів Чорного моря» особливими дипломами нагороджені керівництво і профспілка Одеського порту.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

Детальніше...

З Одеського порту відправлено у тестовому режимі контейнерний поїзд до Дніпра

Сьогодні, 31 липня, о 13 годині відбулось відправлення експериментального рейсу контейнерного поїзду за маршрутом Одеса-порт – Дніпро-Ліски – Одеса-порт. Відстань у 628 км поїзд долає за 18 годин. Це набагато швидше і ефективніше звичайних поставок залізницею і автотранспортом, оскільки перевезення вантажів прямими контейнерними поїздами гарантує відсутність проведення маневрових операцій на шляху прямування і дотримання графіка руху незалежно від погодних умов.

 

Рішення про організацію чергового комплексного сервісу з доставки вантажів у контейнерах територією України було прийняте 20 липня в Одесі на розширеній нараді під головуванням операційного директора ПАТ «Укрзалізниця» В'ячеслава Єрьоміна. У нараді взяли участь представники залізничного відомства, адміністрації Одеського порту, стивідорних компаній-операторів морських контейнерних терміналів (ДП «КТО» HHLA, ТОВ «Бруклін-Київ Порт») та експедиторських компаній.

 

Начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук висловив щиру вдячність керівництву ПАТ «Укрзалізниця» та філії «ЦТС «Ліски» за реалізацію чергового спільного проекту, який розширює спектр послуг для клієнтів порту.

 

- У 2017 році через термінали Одеського порту було перевантажено 519 тис. TEU, що складає 72 % від загального обсягу контейнерних вантажів, які перевалюють українські морські порти, - зазначив І.Ткачук. – Безумовно, ми зацікавлені в тому, щоб клієнти порту мали більше можливостей для організації інтермодальних перевезень експортних та імпортних вантажів за встановленим графіком і прийнятну вартість. Регулярні контейнерні поїзди є найбільш ефективним варіантом вирішення цієї задачі. Про це свідчить зокрема обнадійливий старт контейнерного поїзду сполученням Одеса – Рожнятів у Івано-Франківській області, де за неповних два місяці було здійснено 15 рейсів з порту до західних областей України і 14 – у зворотному напрямку. Сподіваюсь, що поїзд з Одеси до Дніпра знайде свого клієнта і дасть підстави нашим партнерам-залізничникам рухатися далі і організувати регулярні інтермодальні перевезення з Одеського порту також до Києва та Харкова.

 

За інформацією начальника станції «Одеса-порт» Віталія Кирильчука, для формування складу експериментального рейсу філією «Укрзалізниці» ЦТС «Ліски» виділено 40 фітингових платформ. Формування першого складу поїзду відбулося за рахунок порожніх контейнерів, які експедитори можуть оформити швидко, не виходячи з офісу. На момент відправлення потягу заповнення платформ склало 25 %.

 

- За результатами першого рейсу спеціально створена робоча група повинна розробити «Технологію курсування регулярного контейнерного поїзду». Орієнтовно, поїзд буде відправлятись зі станції Одеса-порт щовівторка о 13:00 і завершувати кругорейс щопонеділка о 19:37 за графіком. На сьогодні ми оцінюємо сезонну завантаженість рейсів на Дніпро у обсязі до 60 платформ на тиждень. Але щоб налагодити регулярні відправлення такої кількості рухомого складу, потрібна чітка координація роботи портовиків, залізничників і контролюючих органів, у першу чергу митників, - зазначив начальник станції Одеса-порт.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

Детальніше...

Колектив Одеського порту долучився до акції з нагоди Всесвітнього дня протидії торгівлі людьми

30 липня — Всесвітній день протидії торгівлі людьми.

 

За оцінками Міжнародної організації праці, у всьому світі жертвами примусової праці є 21 мільйон чоловік. Чоловіки, жінки і діти потрапляють до рук торговців людьми як у себе вдома, так і за кордоном.

 

Адміністрація Одеського морського порту підтримує ініціативу Міністерства соціальної політики України та закликає приділяти більшу увагу при виборі роботодавця.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

Детальніше...

Представник Міністерства транспорту держави Катар відвідав Одеський порт

28 липня рамках візиту в Україну делегації Міністерства транспорту і комунікацій держави Катар, Одеський порт відвідав Генеральний директор компанії «Qatar ports management company« Mwani Qatar »Абдулла Аль-Ханджі. 

 

Головний диспетчер адміністрації Одеського морського порту Денис Карпов поінформував гостя про виробничі можливості терміналів, розповів про інвестиційні проекти, що реалізуються в порту. 

 

Представник Міністерства арабської держави мав можливість наочно скласти уявлення про потенціал порту під час спеціально організованої екскурсії. 

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

Детальніше...

В Одеському порту відбувся брифінг з приводу майбутнього відкриття регати «Кубок портів Чорного моря 2018»

Завтра, 28 липня, в акваторії Одеського порту офіційно стартує XVIII Відкрита регата крейсерських яхт «Кубок портів Чорного моря». У поточному році традиційні вітрильні перегони приурочені до двох ювілеїв: 40-річчя утворення порту «Південний» (27.07.1978 р.) та 60-річчя утворення порту «Чорноморськ» (05.08.1958 р). Ця та інша інформація була озвучена на вчорашньому брифінгу в Одеському порту, в якому взяли участь 1-й заст. начальника адміністрації порту Олександр Зубик, президент Одеської обласної Федерації вітрильного спорту Сергій Червяков, голова оргкомітету регат «Кубок портів Чорного моря» Ірина Храменкова, відомі в регіоні яхтові капітани, представники спонсорів.

 

За словами організаторів, дистанція 18-ї регати буде традиційно викреслена трикутником між трьома найбільшими українськими портами - Одеса-Южний-Чорноморськ. Крім того, планується провести кілька гонок на коротких олімпійських дистанціях. Загалом має бути 7 гонок. Попередньо на участь в змаганнях подали заявки 32 екіпажі. У їх числі екіпажі яхт, що представляють морські порти: з Херсона прийшла яхта «Форос», з Южного - «Елліс», з Чорноморська - «Посейдон». Одеський порт на регаті представлятимуть три яхти: Maestrо, «Маестро-2» і «Шериф».

 

Офіційне закриття регати та нагородження переможців кубками, медалями та почесними дипломами відбудеться наступного четверга, 2 серпня.

 

З ВИСТУПІВ УЧАСНИКІВ БРИФІНГУ:

А.Зубик, 1-й заст. начальника адміністрації Одеського порту:

- Проведення регати для нас - знакова подія. У складі об'єктів Одеського морського вокзалу є яхтовий комплекс. В даний час адміністрація порту докладає зусиль для відродження його повноцінного функціонування, щоб вітчизняні та зарубіжні яхтсмени могли отримати тут повний комплекс послуг на рівні європейських стандартів ...

Ми вважаємо, що вздовж усього морського узбережжя України повинні бути марини для стоянки яхт, тому що у всьому світі яхтинг - це символ цивілізованого життя, економічного добробуту та достатку. Проведення таких регат прищеплює любов до моря. Це завжди видовище і свято для туристів, важливий фактор залучення молоді до занять вітрильним спортом.

Звичайно, хотілося б, щоб яхтинг в Україні отримав державну підтримку. Без уваги держави, на одному ентузіазмі яхтових капітанів, важко на гідному рівні представляти країну на міжнародних чемпіонатах...

 

О.Сташкевич, капітан яхти Maestro, майстер спорту:

- Трохи історії. В Одеській області був рік, коли не було проведено жодної регати. І тоді начальники трьох портів (Одеського - Микола Павлюк, Іллічівського - Станіслав Стребко і Южного - Володимир Іванов) вирішили, що це не правильно. Так з'явилася регата «Кубок портів Чорного моря», слідом за нею організували «Кубок Одеської області», «Кубок Чорного моря» і т.д. І так вийшло, що Кубок портів став еталоном проведення регат в Одеській затоці. Як правило, ця регата завжди дуже добре організована в плані суддівства, побудови дистанцій, застосування міжнародних правил, взаємодії учасників. І на цю регату рівняються, за нею інші спостерігають: як це все має проводитися...

 

С.Червяков, президент Одеської обласної Федерації вітрильного спорту:

- Не так багато в країні регат, які проводяться 18 років поспіль. Спасибі величезне портам - Одеському, Южному, Чорноморську за те, що вони надають активне сприяння, відкривають свої гавані для заходу яхт-учасників перегонів. Коли в акваторії Одеського порту стартують 54 яхти одночасно, це дуже красиво. Зараз перед яхтовою спільнотою Одеси стоїть завдання відновити масовість вітрильних змагань. Є багато яхтсменів, які прагнуть до участі у гонках. Наприклад, на нашу регату яхта «Антарес» прийшла з самого Дніпра через систему Дніпровських шлюзів, що дуже непросто.

Одеський регіон - це морські ворота України. Ми впевнені, що рух яхтсменів, наші регати покажуть, що ми - європейська країна, що вітрильний спорт у нас теж не на останньому місці. Наші яхтсмени домагаються непоганих результатів в змаганнях за кордоном, в юніорських класах, в олімпійських, і я сподіваюся, що в цьому році покажуть і в крейсерських перегонах. А в нашій нинішній 18-й регаті на Кубок портів Чорного моря будуть переможці, але не буде тих, хто програв...

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

Детальніше...

Одеський порт відвідали Посол Нідерландів та делегація з КНР

Вранці 25 липня з ознайомчим візитом Одеський порт відвідав Посол Королівства Нідерландів в Україні пан Едуард Хукс з дружиною пані Оділією де Ранітц. Високі гості зустрілися з моряками пришвартованого до 18 причалу морвокзалу фрегата королівського військово-морського флоту Нідерландів De Ruyter і проїхали з екскурсією по території Одеського порту, в тому числі і по місцях, пов'язаних з першобудівником порту, видатним голландським інженером Францем де Воланом (1752-1818).

 

Того ж дня до Одеського порту прибула делегація Державного комітету з розвитку і реформ Китайської Народної Республіки, яка знаходиться з візитом в Україні. Напередодні високопоставлені чиновники з КНР провели переговори в Національній інвестиційній раді при Президентові України, в Кабінеті міністрів України, а також у Міністерстві інфраструктури України.

 

Китайські гості у супроводі керівника ДП «Адміністрація морських портів України» Райвіса Вецкаганса та першого заступника начальника Одеської філії АМПУ Олександра Зубика здійснили ознайомлювальну поїздку по Одеському порту, в ході якої цікавилися інвестиційною привабливістю його об'єктів.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

 

Детальніше...

До уваги представників ЗМІ!

26 липня 2018 р. о 12:00 відбудеться брифінг, присвячений Відкритій регаті крейсерських яхт «Кубок портів Чорного моря 2018», яку буде проведено з 27.07.2018 р по 02.08.2018 року.

 

Організатор Регати, приуроченої до 40-річчя утворення порту «Южний» і 60-річчя утворення порту «Чорноморськ» - ГО «Одеська обласна Федерація вітрильного спорту».

 

У заході візьмуть участь:

- Президент ГО «Одеської обласної Федерації вітрильного спорту», майстер спорту, яхтовий капітан Червяков Сергій Ростиславович

- Представник адміністрації Одеського морського порту

- Представник ПАТ «МТБ БАНК»

- Голова профспілкового комітету морського торгового порту «Южний» Маслов Сергій В'ячеславович

- Представник порту «Чорноморськ»

- Капітан яхти «MAESTRO» Сташкевич Олег Георгійович

- Віце-президент ГО «Одеська обласна федерація вітрильного спорту» Гонопольскій Натан Симонович

- Старший технічний інспектор вітрильної федерації України Грозь Сергій Маркович

 

Місце проведення: Морський вокзал, вул. Приморська, 6, 5й поверх, конференц-зал.

 

Акредитація обов'язкова!

Для акредитації та за додатковою інформацією звертайтесь за телефоном:

(067) 484 2894 Храменкова Ірина Григорівна

Голова організаційного комітету регат "Кубок портів Чорного моря"

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

Детальніше...

Аншлаг на морському вокзалі Одеського порту: причали зайняті військовими кораблями і пасажирськими суднами

У понеділок, 23 липня, всі причали пасажирського комплексу Одеського порту були заповнені.

 

Права сторона Нового молу в даний момент зайнята пасажирськими лайнерами типу річка-море. Так, лайнер «Принцеса Дніпра», що виконує круїз зі 187 пасажирами на борту, зайшов у порт і пришвартувався до 16 причалу у суботу, 21 липня. Після відпрацювання програми знайомства туристів з визначними пам'ятками Одеси судно продовжить круїз у напрямку Вилкова. Сьогодні зайшов у порт і ошвартувався до 15 причалу ще один пасажирський лайнер - т/х «Вікінг Синеус» зі 165 туристами на борту. Після зміни пасажирів судно вийде в новий круїз вгору по Дніпру до Києва.

 

Причали лівого боку Нового молу і Каботажну набережну (№18, 19, 20) сьогодні зайняли кораблі постійної військово-морської групи НАТО №2 (SNMG2) і Постійної протимінної військово-морської групи НАТО №2 (SNMCMG2). Загін іноземних кораблів під прапорами Німеччини, Нідерландів, Румунії та Туреччини прибув до Одеси з візитом після навчань у Болгарії. Завтра, 24 липня у другій половині дня кораблі будуть відкриті для відвідування всіма бажаючими.

 

Угруповання складається з трьох фрегатів: флагмана - корабля ППО HNLMS «De Ruyter» (F804) Королівського військово-морського флоту Нідерландів, TCG «Fatih» (F-242) ВМС Туреччини та румунського ROS «Regele Ferdinand» (F 221), двох тральщиків: турецького TCG «Anamur» (M 269), румунського «Locotenent Lupu Dinescu» (M 25) і допоміжного судна FGS «Rhrein» (A 513) ВМС Німеччини.

 

За планом візит військових кораблів триватиме до 26 липня.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

Детальніше...