МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 1
Під обробкою: 18

Для запобігання техногенних, терористичних, інших загроз, а також за наявності фактів корупції в порту. Цілодобова Гаряча Лінія (048) 706-57-96 Адміністрації Одеського морського порту. З решти питань звертатися за телефонами у контактному довіднику

«Порт є саме існування Одеcи»

— Граф А.Ф.Ланжерон

e-procurement-uspa-uae-procurement-ocsp-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

diploma-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

ГАЗЕТА «ОДЕСЬКИЙ ПОРТОВИК»


       2018.10.11


                        Архів за 2015 рік

                        Архів за 2016 рік

                        Архів за 2017 рік

                        Архів за 2018 рік

archival-photos-ukr

АНАЛІТИКА

ОГОЛОШЕННЯ

Авторизація

Компанії Одеського порту очолили список ТОП-платників податків регіону у сфері транспорту та у сфері послуг

Відразу декілька компаній Одеського порту стали переможцями регіонального туру Всеукраїнського конкурсу «Сумлінні платники податків-2017». Церемонія нагородження номінантів конкурсу, який традиційно проводить Одеська обласна Рейтингова комісія, відбулася минулої п'ятниці, 12 жовтня.

Як випливає з офіційного релізу заходу, переможцем Рейтингу від Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС України, у номінації «Сумлінний платник податків у сфері транспорту та зв'язку, складського господарства та допоміжної діяльності» визнаний колектив ДП «Одеський порт». Окрім цього, відразу три стивідорні компанії порту - ДП «Контейнерний термінал Одеса», ТОВ «Бруклін-Київ» і ПрАТ «УКРЕЛЕВАТОРПРОМ» - очолили список ТОП-платників податків регіону в сфері послуг. Остання з названих компаній, ПрАТ «Укрелеваторпром», вийшла до другого туру Всеукраїнського конкурсу.

В цілому, обсяг податкових платежів і зборів до бюджетів усіх рівнів, які здійснює Одеська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), протягом останніх півтора року демонструє стійку тенденцію зростання. Так, у 2017 р. податкові відрахування ОФ ДП «АМПУ» на 9% перевищили показник 2016 р., а за 9 місяців 2018 р. динаміка зростання склала 11%. Цю інформацію озвучив на одній з галузевих конференцій у вересні ц.р. начальник адміністрації порту Ігор Ткачук.

- На мій погляд, дуже важливо, що при визначенні переможців Рейтингу комісія бере до уваги не тільки цифри податкових надходжень від тієї чи іншої компанії, але і такі чинники, як кількість працівників і рівень заробітних плат на підприємстві, - коментує І.Ткачук. - Це - європейський підхід. Адже працевлаштовані громадяни, які отримують легальну заробітну плату, також є донорами держбюджету. Адміністрація порту бачить своїм головним завданням формування умов для чесної і прозорої роботи всіх суб'єктів господарської діяльності, незалежно від форми власності. І це, як бачимо за результатами Рейтингу, дає позитивний ефект у вигляді максимальних надходжень до бюджету як від держпідприємства, так і від бізнесу.

Довідка. За інформацією Одеського управління Офісу ВПП, від великих платників податків регіону до Зведеного бюджету вже в 2018 р. надійшло майже 7 млрд. грн., що на 0,5 млрд. більше, ніж за відповідний період 2017 р. і становить майже 50% всіх надходжень від Одеської області до бюджету країни.

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

Детальніше...

Одеський порт відвідали посли десяти країн ЄС в Молдові

12 жовтня в Одеському порту побувала делегація Місії з прикордонної допомоги Молдові та Україні (EUBAM) на чолі з її керівником Славомиром Пихором. У складі делегації були посли 10 країн ЄС в Республіці Молдова, які перебували в Одесі з офіційним візитом. Екскурсію для гостей провели представники відділу туризму адміністрації Одеського порту і Одеської регіональної митниці ДФС України.

 

Гості побували, зокрема, на території вантажного митного комплексу (ГТК) на території ТОВ «Євротермінал», ознайомилися з реалізацією великого логістичного проекту «АвтоХаб». Посланцям ЄС розповіли про номенклатуру вантажів, які перевалюють оператори терміналів порту, в тому числі про вантажопотоки з України в країни Європейського Союзу і в зворотному напрямку.

 

Прес-служба адміністрації Одеського порту

 

Детальніше...

СУДНО І ЛІТАК НА ДНІ МОРЯ, ПРИМХИ ТЕЧІЙ ТА ОДЕСЬКОЇ МАГНІТНОЇ АНОМАЛІЇ – на прес-конференції в Одеському порту ДУ «Держгідрографія» відзвітувала про результати наукової експедиції «Чорне море–2018»

12 жовтня завершилась наукова експедиція «Чорне море-2018», що проводилась Державною установою «Держгідрографія» Мінінфраструктури України спільно з державною установою «Науковий гідрофізичний центр Національної академії наук України». Того ж дня у приміщенні морського вокзалу Одеського порту відбулась прес-конференція для засобів масової інформації, на якій були підведені первинні підсумки проведених досліджень.

 

Як зазначалось у виступах на прес-конференції, експедиція відбулася за ініціативи Президента Національної академії наук академіка Б.Є.Патона та при підтримці Міністра інфраструктури України. Дослідження проводилися в акваторії північно-західної частини Чорного моря на жвавих ділянках морських шляхів з використанням гідрографічного судна «О.Солодунов». Загальна протяжність маршруту склала більше 160 морських миль.

 

Науковці вивчали акваторію північно-західної частини Чорного моря від морського порту Чорноморськ до Тендрівської коси з метою океанографічного і гідрографічного вивчення морського і річкового середовища в інтересах підвищення ефективності навігаційно-гідрографічного забезпечення безпеки судноплавства та створення спільного банку цифрових океанографічних даних Міністерства інфраструктури України та HAH України.

 

Підчас експедиції виконано гідроакустичну зйомку для визначення характеру донного рельєфу та знаходження природних і штучних об'єктів на дні моря, океанографічну зйомку для визначення динаміки процесів у морі.

 

Деякі відкриття заслуговують на особливу увагу. Так, були виявлені корекції у рельєфі акваторії, зміни у магнітному схиленні та напрямку течії в районі Сухого лиману. Технічне оснащення судна «О.Солодунов» дозволяє досить детально вивчати глибини та характер поверхні морського дна. Так, наприклад, було виявлено затоплене судно більш ніж сто метрів у довжину, літак до 10 метрів довжиною, та інші предмети. Їхні координати будуть у відкритому доступі.

 

- Результати експедиційних досліджень будуть використані для створення безпечних умов судноплавства, забезпечення інформування про можливі зміни морського середовища, видання морських навігаційних карт, порадників та посібників для плавання на морських водних шляхах України, - так коментує перші результати морської експедиції один з її керівників Микола Голодов. – Наша мета - відновлення вітчизняної інформаційної бази гідрографічних досліджень, яку ми частково втратили після подій 2014 року.

 

На прес-конференції були присутні спеціалісти, що відповідають за безпеку судноплавства в тому числі з Одеського порту. Вченим були висловлені поради та побажання, наприклад, щодо вивчення впливу на судноплавство та фізико-психологічний стан людей Одеської магнітної аномалії.

 

Довідка.

Держгідрографія є науково-виробничим комплексом, заснованим на державній власності, та відноситься до сфери управління Міністерства інфраструктури України. Виконує науково-технічні програми у галузі навігації, гідрографії та океанографії, а також міжнародні зобов'язання України з навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства.

ДУ «Науковий гідрофізичний центр Національної академії наук України» є державною бюджетною науковою установою, яка виконує гідрофізичні дослідження, здійснює організацію та забезпечення комплексних експедиційних наукових досліджень на морських та річкових науково-дослідних суднах, а також формування та ведення автоматизованого банку океанографічних даних НАН України.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

Детальніше...

До уваги представників ЗМІ!

17 жовтня 2018 року відбудеться зустріч робочої групи «MedCruise Black Sea Working Group Meeting», організована адміністрацією Одеського морського порту спільно з асоціацією портів Середземного і Чорного морів "MedCruise» з метою обговорення причин занепаду і шляхів відновлення круїзного судноплавства в басейні Чорного моря.

 

Мiсце проведення: «Будинок прийомів обласної державної адміністрації» (провулок Санаторний, 2)

 

ПРОГРАМА ЗАХОДУ

09:00 - 9:30 – Реєстрація делегатів

09:30 - 10:00 – Офіційне відкриття та привітальні слова організаторів, почесних гостей та органів влади:

Лавренюк Ю.Ф. – Заступник Міністра інфраструктури України

Степанов М.В. – Голова Одеської обласної державноїадміністрації

Вугельман П.В. – Заступник одеського міського голови зпитань діяльності виконавчих органів ради

Айрам Діаз Пастор – Президент асоціації «MedCruise»

Райвіс Вецкаганс - Голова ДП "АМПУ"

Ткачук І.В. - Начальник адміністрації Одеського морського порту (ОФ ДП "АМПУ")

 

10:00 – презентації учасників робочої групи та сесійне обговорення проблемних питань і шляхів вирішення

 

Акредитація обов'язкова!

 

Для акредитації та за додатковою інформацією звертайтеся за телефонами:

 

(067) 771-24-92 - Євгенія Прокопець

(048) 729-31-33 - Прес-служба

 

Детальніше...

Про проведення євроторгів з закупівлі охоронних послуг (офіційна інформація адміністрації порту)

На виконання Окремого доручення в.о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) № 29 від 04.05.2018 р. та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Одеської філії АМПУ 1 серпня 2018 року оголосив процедуру євроторгів з метою закупівлі послуг «Охоронні послуги, послуги з підтримання режиму перебування та переміщення в морському порту». Очікувана вартість закупівлі по процедурі склала 60 000 501 грн. (без ПДВ). Відповідна заявка була розміщена у системі електронних закупівель Prozorro.

 

Загалом на торги вийшли п’ятеро учасників: ТОВ Охоронна Компанія «Альфа Безпека», «Служба безпеки бізнесу» (товариство з обмеженою відповідальністю), приватне підприємство «ВР», ТОВ «Антарес-2000» та товариство з обмеженою відповідальністю «Федерація тактичної стрільби С.К.О.Р.П.».

 

10 жовтня 2018 року тендерний комітет розглянув кваліфікаційні документи учасників, розміщені на сайті у відповідності з процедурою євроторгів. Керуючись результатами розгляду та Статтею 30 Закону, усі п’ять заявок були відхилені, оскільки жодна з компаній-учасниць не надала підтвердження відповідності кваліфікаційним умовам оголошеного тендеру. Зокрема, претенденти не змогли надати документи, які б свідчили про наявність у них відповідної матеріально-технічної бази та працівників з відповідним рівнем професійної підготовки.

 

Таким чином, євроторги в Одеській філії ДП «АМПУ» з закупівлі послуг «Охоронні послуги, послуги з підтримання режиму перебування та переміщення в морському порту» визнані такими, що не відбулися.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

Детальніше...

НЕБЕЗПЕЧНА, АЛЕ РОМАНТИЧНА ПРОФЕСІЯ: в Одеському порту відзначили ювілей створення служби пожежної безпеки

20 років тому, восени 1998 року, в Одеському порту був утворений в якості самостійного підрозділу загін відомчої пожежної охорони, пізніше реорганізований у службу пожежної безпеки (СПБ). За минулі два десятиліття працівники відомчих пожежних команд багаторазово демонстрували професіоналізм і особисту мужність при ліквідації надзвичайних ситуацій на об'єктах порту, залучалися до виконання бойових завдань за межами підприємства. Досить згадати участь портовиків в гасінні пожеж в Оперному театрі, Музеї морського флоту України, на судах у Військовій гавані та інше.

 

Статистика свідчить: незважаючи на наявність об'єктів підвищеної небезпеки на території підприємства, загоряння в порту трапляються набагато рідше, ніж у місті, області і в цілому по Україні. Це результат системної профілактичної роботи адміністрації морського порту, яка реалізується співробітниками СПБ. Як зауважив з цього приводу зам. начальника головного Управління реагування на надзвичайні ситуації ГУ ДСНС в Одеській області, полковник служби цивільного захисту Олександр Крицький, «справжній професіоналізм пожежного - це коли робота непомітна».

 

Працівники СПБ приймали вітання з ювілеєм 10 жовтня, перед щотижневою нарадою керівників структурних підрозділів адміністрації порту. З нагоди знаменної події видано наказ начальника адміністрації Одеського морського порту про нагородження ряду кращих пожежних Почесними грамотами. Крім того, спільним рішенням адміністрації і профспілки порту заснований пам'ятний «Знак пошани пожежної охорони Одеського порту». Наряду з пожежними, голова профспілки Володимир Зайков вручив згаданий Знак також почесному президенту Одеського порту, Герою України Миколі Павлюку, чиїм розпорядженням 20 років тому була створена служба, а також нинішнього начальнику адміністрації порту Ігорю Ткачуку, який багато зробив для збереження СПБ в структурі порту.

 

- Ще недавно на найвищому рівні розглядалися пропозиції про передачу функцій пожежної охорони в порту у відання державної служби з надзвичайних ситуацій, - зазначив у своєму виступі І.Ткачук. - Але нам вдалося надати свої аргументи щодо тих ризиків, які посилюються багаторазово при відсутності власної пожежної служби на такому величезному, технічно і технологічно складному підприємстві, де знаходяться товаро-матеріальні цінності на багато мільйонів доларів, і де є техногенні об'єкти, що вимагають постійної профілактичної роботи . І сьогодні наша позиція полягає в тому, що в структурі Одеського порту повинна бути своя добре оснащена і боєздатна пожежна служба. На даний момент адміністрація порту має все необхідне для утримання такої служби: вчасно виплачується заробітна плата особовому складу, виділяються гроші на обслуговування і ремонт пожежних автомобілів, закупівлю спецодягу та необхідного спорядження. І, найголовніше, за останні 20 років сформований колектив професіоналів, який неодноразово доводив свою ефективність при ліквідації надзвичайних ситуацій не тільки в порту, а й за його межами. Ми зобов'язані його зберегти.

 

Як розповів начальник СПБ Юрій Третьяков, на даний момент у порту функціонують дві пожежні команди (в центральній частині і на території нафторайону), оснащені спецавтомобілями і засобами захисту пожежників для роботи в умовах високих температур і непридатному для дихання середовищі. З боку моря пожежну безпеку об'єктів підприємства здійснює рейдова пожежна команда аварійно-рятувального буксира «Граніт». У безпосередній близькості до причалів нафторайону цілодобову вахту несуть буксири ДП «ОМТП», оснащені пожежними насосами. Щорічно на об'єктах порту проводяться близько 10 комплексних пожежно-тактичних навчань за участю відомчої пожежної охорони, а також підрозділів міського управління ДСНС.

 

- Рятувальники порту ведуть системну профілактичну роботу щодо попередження пожеж та інших надзвичайних ситуацій в порту, - каже Ю.Третьяков. - Тим не менше, на такому великому і складному об'єкті час від часу трапляються загоряння техніки та інші неприємності, яких в цілому за рік набирається від 20 до 30 облікових випадків. Як правило, нам вдається моментально реагувати на такі ситуації, оперативно прибувати на місце і ліквідувати загоряння в початковій стадії. Важливими чинниками боєготовності підрозділу є своєчасне придбання адміністрацією спецодягу, рятувального спорядження, засобів захисту органів дихання, наявність власної навчально-тренувальної бази і, напевно, найголовніше те, що служба укомплектована в основному колишніми працівниками державної пожежної охорони, які мають спеціальну освіту і відповідний практичний досвід гасіння пожеж.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

В Одеському порту відбулася урочиста церемонія посвячення в учні професійного ліцею морського транспорту

5 жовтня на території пасажирського комплексу Одеського морського порту відбулися урочисті заходи з нагоди посвячення у ліцеїсти учнів першого курсу Одеського професійного ліцею морського транспорту. У церемонії взяли участь представники профільних державних органів освіти, адміністрації ліцею, батьки ліцеїстів і ветерани праці - випускники цього навчального закладу минулих років.

 

Традиція посвящати у ліцеїсти на якірній площі Одеського морвокзалу, на фоні теплоходів і працюючих кранів, існує вже багато років. Цього року до лав першокурсників урочисто прийнято понад півтисячі молодих хлопців і дівчат, що склали 16 навчальних груп за спеціальностями, що потребуються морським транспортом.

 

Довідка. Одеський професійний ліцей морського транспорту, що відзначив своє 72-річчя, веде свою історію з заснованої в повоєнний час школи фабрично-заводського навчання. Протягом багатьох років профтехучилище № 11 виконувало функцію навчальної бази Одеського судноремонтного заводу №1.

 

У переліку професій, які можна отримати у ліцеї сьогодні трубопровідник судновий, слюсар-судноремонтник, судокорпусник-ремонтник, матрос 1-го класу, матрос 2-го класу (моторист), токар 3-го розряду, коваль ручного кування, електрогазозварувальник, кухар судновий та інші.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Увага! Ремонт асфальтобетонного покриття 4-ї черги естакади порту

Доводимо до Вашого відома, що 06.10.2018 р. для виконання з влаштування асфальтобетонного покриття згідно Договору 2412 В-ОДФ-18 від 20.09.2018 р. «Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття 4-ї черги естакади порту, інв. № 072558 Одеської філії ДП «АМПУ», буде перекрито рух по 2-й та 4-й черзі транспортної естакади порту. Рух транспорту буде забезпечено центральними дорогами порту.

Детальніше...

Адміністрація Одеського порту готує міжнародну зустріч з питань відродження морського круїзного судноплавства у Чорноморському регіоні

Про це заявив сьогодні, 3 жовтня, на нараді в Одеському порту начальник адміністрації порту Ігор Ткачук. За словами керівника, засідання міжнародної Робочої групи має відбутися вже за два тижні, 17.10.2018 р. Захід планується провести у форматі круглого столу під назвою MedCruise Black Sea Working Group Meeting. Як очікується, головуватиме на засіданні Айрам Діаз Пастор - президент Міжнародної асоціації портів Середземного та прилеглих морів MedCruise. Станом на сьогодні свою участь у дискусії вже підтвердили представники ряду судноплавних компаній, адміністрацій круїзних портів України, Болгарії і Румунії, повноважні особи Організації Чорноморського Економічного Співробітництва (ОЧЕС), Міністерства інфраструктури України, Мінекономрозвитку, органів місцевого самоврядування та міжнародного аеропорту «Одеса».

 

- П’ять років тому кількість візитів круїзних лайнерів до Одеського порту протягом одного сезону сягнула позначки у сто суднозаходів, - говорить І.Ткачук. – На жаль сьогодні цей показник наближається до нуля не лише у нас, а й у наших колег у Болгарії і Румунії, і навіть у визнаного круїзного хабу Чорного моря порту Стамбул, який щорічно приймав більше чотирьохсот суднозаходів. Звісно, причини цього занепаду лежать у геополітичній площині й головний фактор тут безпековий. Водночас ми бачимо, що ситуація останнім часом суттєво змінилася на краще… Ми впевнені, що настав час пасажирським портам західного Причорномор’я, секретаріату найбільшої у світі Асоціації MedCruise виробити спільний план дій та об’єднати свої зусилля для відновлення круїзного судноплавства у регіоні… Також плануємо за підсумками круглого столу звернутися до Кабінету Міністрів України з ініціативою створення міжурядової робочої групи яка б координувала політику причорноморських країн у сфері розвитку круїзного бізнесу…

 

До сказаного слід додати, що у рамках підготовки до засідання Робочої групи адміністрація Одеського порту провела ряд двосторонніх переговорів з представниками провідних круїзних копаній та операторів круїзного флоту на майданчиках Міжнародної туристичної виставки-конференції Seatrade Cruise Med 2018 та 53-ї Генеральної Асамблеї Асоціації MedCruise, які відбулись у вересні ц.р. у столиці Португалії Лісабоні.

 

За інформацією учасника цих переговорів Руслана Сахаутдінова - заступника начальника адміністрації порту з операційної діяльності – причини занепаду та умови відновлення круїзного судноплавства у басейні Чорного моря обговорювалися зокрема з представниками топ-менеджменту глобального туроператора Carnival, компаній Mediterranean Shipping Company (MSC), Holland America Group, Costa Cruises та інш., а також представниками адміністрації порту Кушадаси (Стамбул).

 

- Майже всі наші співрозмовники акцентували увагу на тому, що привабливість чорноморських круїзів на ринку залежить насамперед від включення до маршруту портів Стамбул і Одеса, - розповідає Р.Сахаутдінов. – А оскільки сьогодні департаменти із безпеки (safety department) більшості компаній забороняють здійснювати суднозаходи до Стамбулу через загострення політичної ситуації в Туреччині, морські подорожі на північ від Босфору практично не користуються попитом. Водночас ми спостерігаємо парадоксальну річ: за відсутності білих пароплавів у порту Стамбула, кількість туристів, що відвідала найбільший мегаполіс Туреччини минулого року сягнула 12 мільйонів. Останнє свідчить про високу зацікавленість туристів у цьому напрямку…

 

Прес-служба Адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

Детальніше...

Увага! Ремонтні роботи 4-ї черги естакади порту

Доводимо до вашего відома, що з 03.10.2018 розпочнуться роботи згідно Договору 2412-В-ОДФ-18 від 20.09.2018 р. «Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття 4-ї черги естакади порту, інв. №072558 Одеської філії ДП "АМПУ". Послуги планується виконувати на одній смузі руху без перекриття руху по естакаді порту.

Детальніше...

НА ЛІНІЙЦІ ГОТОВНОСТІ - в Одеському порту пройшов огляд машин і механізмів, що призначені для прибирання снігу і боротьби з обмерзанням доріг

2 жовтня керівництво Одеського філіалу ДП «АМПУ» провело огляд готовності спецтехніки до роботи в осінньо-зимовий період. На майданчику в районі Червоних пакгаузів були представлені машини, що призначені для прибирання і вивезення снігу, чищення і посипання доріг, з усім необхідним навісним обладнанням. У числі машин, які технічна служба порту вивела на лінійку готовності, спецавтомобіль «Глобус», два вантажних автомобіля «КАМАЗ» і три снігоприбиральні машини, а також два трактори з ковшовими пристроями. Вся техніка була своєчасно відремонтована і підготовлена ​​до експлуатації в зимовий період фахівцями ділянки технічного і автотранспортного забезпечення. Штаб боротьби зі сніговими заметами та іншими стихійними лихами, створений відповідно до наказу начальника адміністрації Одеського морського порту, визнав її готовою до використання за призначенням.

 

В ході огляду члени штабу та керівники підрозділів обговорили додаткові заходи щодо матеріального забезпечення готовності до ліквідації наслідків снігопадів і обмерзання доріг.

 

- У адміністрації порту немає більш важливої ​​функції, ніж забезпечення безперебійної роботи виробничих комплексів порту не залежно від погодних умов та інших форс-мажорних обставин, - прокоментував начальник ОФ ДП «АМПУ» Ігор Ткачук. - Значна частка вантажів надходить в порт і з порту автомобільним транспортом, тому стану автодоріг порту ми завжди приділяли і приділяємо належну увагу. Особливо це стосується унікальної для України 6-кілометрової естакадної магістралі - «дороги життя» Одеського порту. Підйоми і спуски на ній у разі снігопаду або ожеледиці можуть стати непереборною перешкодою для великовантажного транспорту. Проте техніки, яку ми виділяємо, а також залучаємо від стивідорних компаній, достатньо для швидкої ліквідації наслідків зимових стихійних явищ.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

Детальніше...