МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 6
Під обробкою: 23

Для запобігання техногенних, терористичних, інших загроз, а також за наявності фактів корупції в порту. Цілодобова Гаряча Лінія (048) 706-57-96 Адміністрації Одеського морського порту. З решти питань звертатися за телефонами у контактному довіднику

«Порт є саме існування Одеcи»

— Граф А.Ф.Ланжерон

ship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-uae-procurement-ocsp-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

ГАЗЕТА «ОДЕСЬКИЙ ПОРТОВИК»


       2019.06.27


                        Архів за 2015 рік

                        Архів за 2016 рік

                        Архів за 2017 рік

                        Архів за 2018 рік

                        Архів за 2019 рік

archival-photos-ukr

АНАЛІТИКА

ОГОЛОШЕННЯ

Авторизація

Одеський порт отримав престижну нагороду Середземноморського круїзного співтовариства

25 червня, в рамках традиційного Тижня судноплавства в Генуї, відбулася Перша церемонія вручення Mare Nostrum MedCruise Awards - міжнародної нагороди для судноплавних ліній, портів, турагентських і туроператорських компаній, галузевих ЗМІ та ін., які зробили значний внесок у розвиток круїзної індустрії в країнах Середземноморського басейну . Церемонія проходила в одній з найкрасивіших будівель італійського міста - Палаці Доріа Турсі, спорудженому в 16 столітті, який з 1848 року є штаб-квартирою муніципалітету Генуї.

 

Відбір номінантів, процедуру голосування та церемонію нагородження переможців рейтингу організували найбільша в світі Асоціація суб'єктів круїзного судноплавства Середземного і прилеглих морів MedCruise спільно з адміністраціями портів Генуя і Савона і редакцією журналу Grimaldi Magazine Mare Nostrum.

 

Для першої церемонії вручення «круїзного Оскара Середземномор'я» за досягнення в 2018 році, коли кількість круїзних туристів в регіоні перевищила позначку в 25 млн. чоловік, були відібрані переможці в 19 номінаціях. Звання лауреата в номінації «Кращий порт Чорноморського регіону» колегія авторитетного журі присудила Одеському порту.

 

Перемогу в рейтингу начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук назвав «нагородою за стійкість».

 

- Ви знаєте, що в останні роки з причин, пов'язаних з геополітикою, кількість суднозаходів до Одеси круїзних лайнерів під іноземним прапором почала стрімко скорочуватися і в минулому році цей показник впав до нуля, - коментує І.Ткачук. - Але всі ці роки ми не опускали руки і робили зусилля для повернення білих теплоходів в Чорне море. Це, перш за все, системна робота в рамках Асоціації MedCruise - два рази на рік наші представники проводять серію зустрічей та переговорів з круїзними лініями підчас Генеральних асамблей Асоціації. Ми також забезпечуємо просування туристичного бренду України на головному міжнародному круїзному форумі Seatrade Cruise Global. Крім того, адміністрація Одеського порту взяла на себе ініціативу створення міжнародної робочої групи з представників круїзних портів Чорного моря, яка веде активну роботу з операторами ринку, інформує їх про розвиток круїзної інфраструктури в регіоні, про ситуацію з безпекою і так далі. Нагорода, яку ми отримали в Генуї це, по суті, підтримка цієї нашої роботи і одночасно це сигнал операторам ринку: панове, ситуація в регіоні стабілізувалася і можна включати українські порти до розкладу круїзів...

 

На підтвердження своїх слів про стабілізацію ситуації з безпекою І.Ткачук привів дві цифри: на 2020 й рік Одеський порт отримав вже 11 заявок на суднозаходи круїзних лайнерів під іноземним прапором і 8 заявок надійшло на сезон 2021 року.

 

Отримуючи нагороду Mare Nostrum MedCruise Awards в одному з найкрасивіших церемоніальних залів Генуї, заст. начальника адміністрації Одеського порту Руслан Сахаутдінов сердечно подякував президентові Асоціації MedCruise пану Айраму Діазу Пастору (Airam Diaz Pastor) і генеральному секретарю асоціації пану Джорді Кабальє (Jordi Caballe) за підтримку зусиль чорноморських портів, спрямованих на відновлення круїзного судноплавства в регіоні. Ця підтримка, зокрема, виразилася в організації міжнародних конференцій MedCruise Black Sea Working Group Meeting, які пройшли в жовтні минулого року в Одесі і в лютому цього року в румунській Констанці. У квітні ц.р. на виставці-конференції Seatrade Cruise Global в Майамі (США) також за підтримки MedCruise порти Одеси, Констанци, Варни і Бургаса спільно презентували туристичний потенціал регіону північно-західного Причорномор'я.

 

На завершення свого виступу представник адміністрації Одеського порту сказав слова подяки на адресу круїзних ліній, які повертають свої лайнери в Чорне море і висловив вдячність журналістам спеціалізованих ЗМІ, які об'єктивно висвітлюють ситуацію в чорноморському регіоні. Також слова подяки за теплий прийом були адресовані муніципалітету Генуї - італійського міста, з яким Одеса пов'язана узами побратимських зв'язків з 1957 року.

 

Довідка:

Асоціація круїзних портів Середземного і прилеглих морів MedCruise заснована в 1996 році. На сьогоднішній день це найбільше в світі об'єднання портів, судноплавних компаній, туроператорів та інших структур, що працюють в індустрії круїзного туризму. Під цим брендом виступають більше 70 портів Середземного, Чорного і Червоного морів, Ближньої Атлантики і 35 міжнародних корпорацій (всього 107 членів). Одеський порт відновив членство в Асоціації в 2008 році.

 

Палаццо Доріа-Турсі (він же палаццо Ніколо Грімальді) був одним з трьох палаців, апартаменти яких надавалися тільки найбільш високопоставленим гостям Генуї, що приїжджали з офіційними візитами - римським татам, королям і імператорам. Розташована будівля в самому центрі Генуї за адресою: віа Гарібальді, 9. У липні 2006-го року цей палац, разом з ще 41-м палаццо, було внесено до списку Всесвітньої Спадщини ЮНЕСКО (Вікіпедія).

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

Детальніше...

Одеський порт отримав престижну нагороду Середземноморського круїзного співтовариства

25 червня, в рамках традиційного Тижня судноплавства в Генуї, відбулася Перша церемонія вручення Mare Nostrum MedCruise Awards - міжнародної нагороди для судноплавних ліній, портів, турагентських і туроператорських компаній, галузевих ЗМІ та ін., які зробили значний внесок у розвиток круїзної індустрії в країнах Середземноморського басейну . Церемонія проходила в одній з найкрасивіших будівель італійського міста - Палаці Доріа Турсі, спорудженому в 16 столітті, який з 1848 року є штаб-квартирою муніципалітету Генуї.

 

Відбір номінантів, процедуру голосування та церемонію нагородження переможців рейтингу організували найбільша в світі Асоціація суб'єктів круїзного судноплавства Середземного і прилеглих морів MedCruise спільно з адміністраціями портів Генуя і Савона і редакцією журналу Grimaldi Magazine Mare Nostrum.

 

Для першої церемонії вручення «круїзного Оскара Середземномор'я» за досягнення в 2018 році, коли кількість круїзних туристів в регіоні перевищила позначку в 25 млн. чоловік, були відібрані переможці в 19 номінаціях. Звання лауреата в номінації «Кращий порт Чорноморського регіону» колегія авторитетного журі присудила Одеському порту.

 

Перемогу в рейтингу начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук назвав «нагородою за стійкість».

 

- Ви знаєте, що в останні роки з причин, пов'язаних з геополітикою, кількість суднозаходів до Одеси круїзних лайнерів під іноземним прапором почала стрімко скорочуватися і в минулому році цей показник впав до нуля, - коментує І.Ткачук. - Але всі ці роки ми не опускали руки і робили зусилля для повернення білих теплоходів в Чорне море. Це, перш за все, системна робота в рамках Асоціації MedCruise - два рази на рік наші представники проводять серію зустрічей та переговорів з круїзними лініями підчас Генеральних асамблей Асоціації. Ми також забезпечуємо просування туристичного бренду України на головному міжнародному круїзному форумі Seatrade Cruise Global. Крім того, адміністрація Одеського порту взяла на себе ініціативу створення міжнародної робочої групи з представників круїзних портів Чорного моря, яка веде активну роботу з операторами ринку, інформує їх про розвиток круїзної інфраструктури в регіоні, про ситуацію з безпекою і так далі. Нагорода, яку ми отримали в Генуї це, по суті, підтримка цієї нашої роботи і одночасно це сигнал операторам ринку: панове, ситуація в регіоні стабілізувалася і можна включати українські порти до розкладу круїзів...

 

На підтвердження своїх слів про стабілізацію ситуації з безпекою І.Ткачук привів дві цифри: на 2020 й рік Одеський порт отримав вже 11 заявок на суднозаходи круїзних лайнерів під іноземним прапором і 8 заявок надійшло на сезон 2021 року.

 

Отримуючи нагороду Mare Nostrum MedCruise Awards в одному з найкрасивіших церемоніальних залів Генуї, заст. начальника адміністрації Одеського порту Руслан Сахаутдінов сердечно подякував президентові Асоціації MedCruise пану Айраму Діазу Пастору (Airam Diaz Pastor) і генеральному секретарю асоціації пану Джорді Кабальє (Jordi Caballe) за підтримку зусиль чорноморських портів, спрямованих на відновлення круїзного судноплавства в регіоні. Ця підтримка, зокрема, виразилася в організації міжнародних конференцій MedCruise Black Sea Working Group Meeting, які пройшли в жовтні минулого року в Одесі і в лютому цього року в румунській Констанці. У квітні ц.р. на виставці-конференції Seatrade Cruise Global в Майамі (США) також за підтримки MedCruise порти Одеси, Констанци, Варни і Бургаса спільно презентували туристичний потенціал регіону північно-західного Причорномор'я.

 

На завершення свого виступу представник адміністрації Одеського порту сказав слова подяки на адресу круїзних ліній, які повертають свої лайнери в Чорне море і висловив вдячність журналістам спеціалізованих ЗМІ, які об'єктивно висвітлюють ситуацію в чорноморському регіоні. Також слова подяки за теплий прийом були адресовані муніципалітету Генуї - італійського міста, з яким Одеса пов'язана узами побратимських зв'язків з 1957 року.

 

Довідка:

Асоціація круїзних портів Середземного і прилеглих морів MedCruise заснована в 1996 році. На сьогоднішній день це найбільше в світі об'єднання портів, судноплавних компаній, туроператорів та інших структур, що працюють в індустрії круїзного туризму. Під цим брендом виступають більше 70 портів Середземного, Чорного і Червоного морів, Ближньої Атлантики і 35 міжнародних корпорацій (всього 107 членів). Одеський порт відновив членство в Асоціації в 2008 році.

 

Палаццо Доріа-Турсі (він же палаццо Ніколо Грімальді) був одним з трьох палаців, апартаменти яких надавалися тільки найбільш високопоставленим гостям Генуї, що приїжджали з офіційними візитами - римським татам, королям і імператорам. Розташована будівля в самому центрі Генуї за адресою: віа Гарібальді, 9. У липні 2006-го року цей палац, разом з ще 41-м палаццо, було внесено до списку Всесвітньої Спадщини ЮНЕСКО (Вікіпедія).

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

Детальніше...

Одеський порт починає реконструкцію вантового мосту магістрального шляхопроводу

Влітку минулого року підрядна організація реконструювала 232 м залізобетонної ділянки першої черги шляхопроводу, найстаршої серед черг магістралі. Щоб повністю завершити всі роботи на цій ділянці, необхідно, за словами начальника відділу будівництва Юрія Шевченка, реконструювати 257 м, що залишилися, в тому числі 150 м вантового мосту.

 

Як відомо, перша черга магістрального шляхопроводу була здана в експлуатацію понад 20 років тому. За оцінкою фахівців, за роки експлуатації в непридатність прийшла гідроізоляція, необхідно замінити з урахуванням сучасних вимог карнизні залізобетонні блоки, асфальто-бетонне покриття, всі металеві конструкції вантового мосту (приблизно 11000 кв.м) потребують відновлення антикорозійного покриття.

 

24 червня було зареєстровано договір адміністрації Одеського порту з компанією «Граніт Україна», яка перемогла в тендері на реконструкцію вантової ділянки першої черги вартістю 57,2 млн. грн.

 

- Як бачите, адміністрація порту є послідовною у своєму прагненні підтримувати і розвивати інфраструктуру порту, - підкреслив начальник ОФ ДП «АМПУ» Ігор Ткачук. - Зараз на черзі реконструкція вантового мосту першої черги магістрального шляхопроводу. Зайве пояснювати значимість цього об'єкту, який з'єднує термінали порту з окружною дорогою. Шляхопровід дозволив вивести автотранспорт за межі міста, не розбивати міські дороги, не порушувати екологію центру Одеси. У 2018 році ми реконструювали залізобетонну ділянку першої черги, другу чергу. У нинішньому році замінили покриття 3,4,5 і 6 черг (близько 9400 кв.м). Незважаючи на те, що досі не підписаний фінансовий план АМПУ, сподіваємося в цьому році повністю завершити реконструкцію першої черги. Таким чином, ми вирішимо важливе завдання - підтримки в експлуатаційному стані головної транспортної артерії порту.

 

Під час робіт, за оцінками фахівців служби будівництва адміністрації порту, виникнуть певні ускладнення. По-перше, вантовий міст, який підлягає реконструкції, знаходиться безпосередньо над залізничними коліями, що створить певні труднощі для виконання робіт. По-друге, на якийсь час доведеться перекрити рух автотранспорту по вантовому мосту. Планується завершити всі роботи орієнтовно до кінця нинішнього року.

 

Прес-служба адміністрації Одеського порту

Детальніше...

КРУТИЙ БЕЙДЕВІНД: яхта MAESTRO Одеського порту стала срібним призером чемпіонату світу в Хорватії!

Одеська яхта MAESTRO посіла друге місце в розряді спортсменів-любителів на Чемпіонаті світу з вітрильних перегонів крейсерських яхт - D-Marin ORC World Championship 2019, який проходив у Шибенику (Хорватія) з 29 травня по 9 червня. Минулого тижня яхта повернулася з Середземноморського походу до рідного порту. Титул срібного призера ORC - це ще одне досягнення прославленої команди яхтсменів-портовиків на чолі з капітаном Олегом Сташкевичем. Нагадаємо, що на торішньому чемпіонаті Європи з вітрильного спорту, що проходив на Кіпрі, одесити були першими в своєму заліку.

 

Екіпаж яхти складається зі спортсменів, чиє життя і робота так чи інакше пов'язані з Одеським портом. У складі команди - відомий яхтовий капітан, президент Одеської обласної Федерації вітрильного спорту Сергій Червяков, працівник адміністрації Одеського порту Максим Шова, онук колишнього працівника порту, яхтсмен у третьому поколінні Борис Фотєв, представники фірм-партнерів Одеського порту, співробітники морських вузів Одеси.

 

Очолює екіпаж Олег Сташкевич - ветеран Одеського порту, в минулому заступник начальника ОМТП з охорони праці, а нині один із засновників стивідорної компанії ТОВ «Новотех-термінал». Олег Георгійович є одним з найтитулованіших яхтових капітанів Одеси - майстер спорту, ветеран вітрильного спорту з 45-річним стажем, учасник і призер численних міжнародних регат.

 

На знімках: Момент гонок, на передньому плані під №11 яхта MAESTRO. Екіпаж яхти на церемонії нагородження.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

Детальніше...

Вниманию портовиков!

В связи с высокой температурой воздуха, напоминаем работникам порта и стивидорных компаний, что в районе Управления порта 2 круглосуточно функционирует бювет, где в наличии имеется очищенная, артезианская, питьевая вода. Качество воды контролирует Лабораторный центр МОЗ Украины. Бювет расположен во дворике Управления порта 2 (бухгалтерия). Начальник СЭО.

 

Детальніше...

Причали морського вокзалу Одеського порту завантажені на 100 відсотків; з початком навчань «Сі Бриз» на них очікується аншлаг (фото)

В Одеському порту – «високий сезон» пасажирських перевезень. На морські прогулянки від причалів морвокзалу громадян запрошують кілька компаній, які експлуатують 12 суден, пасажиромісткістю від 24 до 250 чол. З початку навігації і до кінця травня ними виконано майже 65 тисяч пасажирооперацій. Про це сповіщають у Одеській філії Адміністрації морських портів України (ОФ ДП «АМПУ»).

 

- Загалом усі шість причалів Нового молу і Каботажної набережної, які відносяться до пасажирського комплекс, у нас зайняті цілий рік, - зазначає начальник морського вокзалу Олег Клименко. – Окрім прогулянкових катерів тут базуються буксири чотирьох буксирних компаній, які зайшли до нас після демонополізації Законом про порти ринку буксирних послуг. Також традиційно морвокзал є місцем перестою плавкранів і буксирів компаній, які здійснюють рейдову перевалку вантажів. Що ж до реконструйованих причалів №№16-17, які називають «морським фасадом» Одеси, і які традиційно резервуються під обслуговування великого круїзного флоту, то вони також експлуатуються з максимальним коефіцієнтом використання. Навесні тут базувався днопоглиблювальний флот, зараз швартуються круїзні лайнери-річковики «Вікінг-Сінеус» і «Принцеса Дніпра», через півтора тижні на них будуть перешвартовані плавзасоби, які звільнять місця для постановки кораблів-учасників міжнародних військових навчань «Сі Бриз 2019»…

 

На період «Сі Бризу», за словами О.Клименка, на морському вокзалі взагалі очікується аншлаг – увесь причальний фронт з боку Каботажної гавані буде очищений для постановки кораблів ВМС України, Великої Британії, Канади, Туреччини та Румунії. У зв’язку з проведенням навчань усім пасажирським катерам, буксирам і плавкранам будуть надані місця для тимчасового перестою у інших гаванях порту.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Спекотне літо: в Одеському порту проводять планові перевірки дотримання протипожежного режиму й навчають користуватися вогнегасниками

Адміністрація Одеського порту у зв’язку з настанням літнього пожежонебезпечного періоду проводить оперативні перевірки щодо дотримання протипожежного режиму в офісних і виробничих приміщеннях. Зокрема, під час цих заходів приділяється увага первинним засобам пожежогасіння, тобто перевіряється їх наявність, розташування і комплектація, а також вміння працівників ними користуватися.

 

Так, 11 червня відбулось практичне заняття з застосування вогнегасників для працівників головного офісу адміністрації Одеського порту та персоналу пасажирського комплексу.

 

Як розказав заступник начальника служби пожежної безпеки ОФ ДП «АМПУ» Олександр Бережний, службою пожежної безпеки спільно з відповідальними у підрозділах було підготовлено необхідний інвентар і обладнання. Щоб людям була зрозуміла різниця в ефективності гасіння різною вогнегасною речовиною, було прийнято рішення застосовувати порошкові і вуглекислотні вогнегасники по черзі. Для безпеки тренувань були задіяні окремі елементи бойового одягу пожежного. Займання площею 1,5 кв. м імітувалось за допомогою горючої рідини у металевих ночвах.

 

Гасіння палаючої рідини здійснювалося з відстані 1,5 м при температурі полум'я близько 1000 ℃.

 

До кінця тижня такі тренування будуть проведені з працівниками всіх підрозділів адміністрації Одеського морського порту.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

Детальніше...

Завдяки росту вантажообігу у січні-травні ц.р. доходи адміністрації Одеського порту перевищили плановий показник

Про це повідомляють у службі економіки Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»). Як свідчать дані служби, за п’ять місяців поточного року через причали порту перевантажено 10 125,27 тис. тонн вантажів, що на 856,5 тис. тонн або на 9,2 % перевищує аналогічний показник січня-травня минулого року. При цьому обсяг перевалки сухих вантажів у звітному періоді склав 9 503,01 тис. тонн (+9,5%),  наливних – 622,26 тис. тонн (+5,3%).

 

-  З початку року спостерігається позитивна динаміка перевалки зерна, чорних металів, контейнерів – тобто по всіх трьох головних позиціях у номенклатурі вантажопотоків порту, - зауважує начальник ОФ ДП «АМПУ» Ігор Ткачук. – Зокрема, обсяг перевалки зернових виріс більше, ніж на півмільйона тонн. У значній мірі це наслідок вводу в експлуатацію у минулому році нових виробничих потужностей на Карантинному і Військовому молах… Важливо зазначити, що завдяки збільшенню вантажообігу ми змогли наростити й наші фінансові показники, доходи адміністрації порту у січні-травні цього року за оперативними даними складають майже півмільярда гривень, що на 10 відсотків вище від запланованого…

 

 

Порівняльний аналіз обсягів перевалки вантажів

 у Одеському порту у січні-травні 2019 р.

 

10.06.2019 р.

 

              (тис.т)

 

 

травень

 

 

січень-травень

 

2018 р.

2019 р.

 + , - к  2018 р.

в % до  2018 р.

2018 р.

2019 р.

 + , - к  2018 р.

в % до  2018 р.

Хлібні навалом

657,9

739,0

81,1

112,3

3384,8

3896,7

511,9

115,1

Чорні метали

272,1

423,8

151,7

155,8

1757,3

1902,9

145,6

108,3

Контейнери

603,8

649,7

45,9

107,6

3046,6

3216,0

169,4

105,6

Контейнери (TEU)

45493

52440

6947

115,3

235538

249945

14407

106,1

 

 

Детальніше...

Круїз по Дніпру в липні на теплоході «Принцеса Дніпра»

УВАГА!

Круїз по Дніпру в липні на теплоході «Принцеса Дніпра»

Спеціальна пропозиція

для працівників Одеського порту і членів їх сімей

 

 

Одесса – Київ 7 днів 6 ночей

08.07 - 14.07. 2019

 

  Порт заходу

Прихід

Відхід

Програма 1  ОДЕСА

Посадка – обід

 

12:00

22:00

 

Капітанський коктейль

 

2

 ХЕРСОН

09:00

16:00

Екскурсія на катері до дельти Дніпра (додаткова оплата)

3

 ЗАПОРІЖЖЯ

 

08:00

16:00

 Оглядова екскурсія містом з відвіданням музею козацької слави, козацьке шоу - (додаткова оплата)

4

 Рух

 

 

Програма на борту  (Дискотека 90-х)

5

 КИЇВ

11:00

 

Оглядова екскурсія містом - (додаткова оплата)

Екскурсія «Нічний Київ» на теплоході «Роса Вікторія» з  фольклорним шоу (додаткова оплата)

6

 КИЇВ

 

 

 

Відвідини Києво-Печерської Лаври (за додаткову плату), капітанська вечеря

7

КИЇВ

Висадка - сніданок

09:00

10:00

 

Трансфер «Київ-Одеса» 10:00 – 18:00 (додаткова оплата) 

 

Спеціальна вартість круїзу для працівників держпідприємств - 920.00 гривень на добу. 6 діб = 5520.00 гривень за круїз.

Пропозиція діє при завантаженні (мінімальній кількості) 40 пасажирів.

У вартість входять двомісне розміщення в каютах на 2-4 палубах, повний пансіон (3-х разове харчування) портові збори, бортова програма, страховка, капітанська вечеря.

Додаткова оплата :

1. Херсон: Екскурсія на катері до дельти Дніпра - 250 грн. з особи.

2. Запоріжжя: Оглядова екскурсія містом з відвіданням музею козацької слави, козацьке шоу - 190 грн. з особи.

3. Запоріжжя: Козацьке шоу - 650 грн. з особи.

4. Київ: Оглядова екскурсія по місту - 190 грн. з особи.

5. Київ: Екскурсія «Нічний Київ» на теплоході «Роса Вікторія» з фольклорним шоу - 700 грн. з особи.

6. Трансфер: автобус «Київ-Одеса» 10:00 - 18:00 - 350 грн. з особи.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Лондон Скай»

 

Адреса: 0065082, м. Одеса, Військовий узвіз 12, офіс № 103 

Тел.: +38 048 729 60 50 / +38 048 740 70 50

www.lstravel.com.ua

Детальніше...

До уваги морських агентів!

До уваги морських агентів!

Наказом Міністерства інфраструктури України № 252 від 11.04.2019 було внесено зміни до Наказу № 316 від 27.05.2013 «Про портові збори», яким затверджено Порядок справляння та розміри ставок портових зборів.

Просимо прийняти до уваги при плануванні роботи.

Детальніше...

Одеський порт продовжує ремонт покриття основної магістралі шляхопроводу

Магістральний шляхопровід завдовжки 6,2 км є для Одеського порту є основною транспортною магістраллю, що з'єднує термінали підприємства з окружною дорогою. За минулий час (перші чотири черги шляхопроводу були здані близько 20 років тому - Ред.) покриття шляхопроводу неабияк постраждало від великої кількості ТІРів, що пересуваються по ньому.

 

За словами головного інженера адміністрації порту Олексія Калюжного, для підтримки магістралі в експлуатаційному стані поряд з поточними ямковий ремонтом необхідно було провести заміну покриття на окремих ділянках. Була проведена процедура закупівлі послуг через платформу Prozorro, в результаті якої обрані два підрядники - "Евродор" (5 чергу) і "Гранд Лайн Констракшн" (4,6 черги).

 

- Ремонт покриття шляхопроводу - одна з наших стратегічних завдань, - зазначив начальник адміністрації порту Ігор Ткачук. - Ми зацікавлені в збільшенні вантажопотоку, який перевалюють портові оператори, а тому зобов'язані створити всі умови для доставки вантажів автотранспортом. Це питання конкурентоспроможності нашого порту. Завдяки підтримці АМПУ в нинішньому році нам вдалося запланувати і виконати ремонт покриття 3, 4, 5, 6 черг на суму понад 6 млн. грн. Крім того, плануємо в цьому році продовжити реконструкцію вантової ділянки першої черги шляхопроводу, вартістю 57 млн. грн. Нагадаємо, що в 2018 році ми вже модернізували залізобетонну ділянку першої черги (від портового холодильника до спуску в районі другої черги).

 

Як уточнили в службі будівництва, в середині травня розпочались роботи Станом на 10 червня заміна покриття на 4,5, 6 чергах загальною площею близько 8 тис. кв. м практично завершена. Затримка сталася через дощі. На третій черзі підрядник виконує ямковий ремонт.

 

Таким чином, завдяки оновленому покриттю вдасться створити сприятливі умови для великовантажного транспорту, що доставляє вантажі в Одеський порт.

 

 

 

 

 

Детальніше...