МИНИСТЕРСТВО ИНФРАСТРУКТУРЫ УКРАИНЫ

На рейде: 11
Под обработкой: 15

ship-handling-ruhandling-railway-transport-rue-procurement-uspa-rue-procurement-ocsp-ru

agency-company-rus

Investment

resolution-rus

anti-corruption-rus

comment-rus

procurement-rus

recommendation-rus

70,52 МгЦ областное радио

Порт в социальных сетях

 

n-an-an-an-a

archival-photos-rus

Авторизация

Объявления

Услуги по ремонту и техническому обслуживанию систем центрального отопления »по Кодом Код ДК 021: 2015 50720000-8

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» проводить моніторинг цін на закупівлю послуг «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» за Кодом Код ДК 021:2015 50720000-8 (Послуги з поточного ремонту мереж теплопостачання), відповідно до Технічного завдання, що наведене в додатку до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг - згідно з Технічним завданням «Послуги з поточного ремонту мереж теплопостачання»

 

Місце виконання робіт – м. Одеса пл. Митна,1;

 

Умови розрахунків - попередня оплата у розмірі не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору. Остаточний розрахунок за надані послуги проводиться після підписання «Акту приймання-передачі наданих послуг».

 

Строк виконання робіт – 60 робочих днів, але не пізніше 31.12.2019 р.

 

Відповідальна особа – Барабаш Олександр Петрович Начальник ДГГтаТВП СЕЗ м. Одеса, Митна площа 1, 65026. т. (048) 729-62-24; e-mail \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Реконструкция причалов №12 инв. № 062513, № 13 инв 062514 ОФ ГП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Реконструкція причалів №12 інв. № 062513, № 13 інв 062514 ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одесса, пл. Митна, 1/2» (виконання робіт з проведення оцінки впливу на довкілля (ОВД) планованої діяльності з будівництва об'єкту)» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» на стадії ТЕО (техніко економічне обгрунтування) та стадії П (проект) відповідно до Технічного завдання, що наведено в додатку до цього оголошення.

 

Обсяг виконання робіт – згідно Технічного завдання, що додається.

 

Місце виконання робіт – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1.

 

Умови розрахунків – розмір попередньої оплати за виконання робіт не перевищує 30% від загальної вартості виконання робіт.

 

Строк виконання робіт – згідно додатку № 1 до Технічного завдання, що додається.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В., контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Услуги по проведению энергетического аудита предприятия ОФ ГП «АМПУ» по Кодом ДК 021: 2015 71620000-0

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» проводить моніторинг цін на закупівлю: «Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» за Кодом ДК 021:2015 71620000-0 (Аналітичні послуги), відповідно до Технічного завдання, що наведене в додатку до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг - згідно з Технічним завданням «Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» за Кодом ДК 021:2015 71620000-0 (Аналітичні послуги).

 

Місце виконання робіт – м. Одеса пл. Митна,1;

 

Умови розрахунків - попередня оплата у розмірі не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору. Остаточний розрахунок за надані послуги проводиться після підписання «Акту приймання-передачі наданих послуг».

 

Строк виконання робіт – 90 робочих днів, але не пізніше 31.12.2019 р.

 

Відповідальна особа – інженер відділу розвитку та технічного нагляду адміністрації Одеського морського порту Мішаглі Юрій Володимирович, тел. (048) 729-30-55, e-mail: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» за Кодом ДК 021:2015 71620000-0 (Аналітичні послуги).

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток:

Технічне завдання Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» 01

Технічне завдання Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» 02

Технічне завдання Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» 03

Технічне завдання Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» 04

Технічне завдання Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» 05

Технічне завдання Послуги з проведення енергетичного аудиту підприємства ОФ ДП «АМПУ» 06

Подробнее...

Информация о передаче в аренду имущества, находящегося на балансе Одесского филиала государственного предприятия «Администрация морских портов Украины»

а саме: «вітрина холодильна CJKD-W142K» (інв. № 078539), «шафа холодильна СОLD S700» (інв. № 78537), «Стелаж нерж»(інв..№922890, №922945, №922947, №922946, № 922935, № 922922, №922889, №922934, №922921, №922896, №922897, №922898, №922899, №922948, №923650, №922949, № 922920, «Стіл СПП»(інв..№922951,»Стіл СПД 2ПК»(інв.. №922952),»Стіл виробничий»(інв.№ 078492, №078493, №078494, №078495, № 078496), «Стіл СПД(інв.,№ 922953 «Стіл розбиральний у сборі »( інв..№ 078536), «Стіл робочий із закр.шухлядами»(інв..№078552), «Стіл 1400м»(інв..№938383,№938380,

№938381), «Стіл 1600 мм»(інв..№ 938391), «Стіл 1800 мм»(інв..№938393), «Стіл робочий кондитера»(інв..№078551),»Стіл кухонний з бортиком»(інв..№944085,№944089), « Стіл для відходів»(інв..№922936), «Тумбочка із трьома шухлядками»(інв..№938404), Шафа для одягу»

(інв.№082248), «Шафа» (інв..№924151), «Шафа навісна для бару»(інв№078534),

«Барна стійка»(інв№078535), «Сушилка»(інв..№945793,№945794), «Стіл

Верзаліт 412»(інв..№945439, №945437, №945435, №945436, №945434, №945440, №945442,№ 945443,№945441, №945438, №945444) , «Стіл Верзаліт 413»(інв..

№ 945431,№ 945432), «Стілець Марко»( інв..№ 945387,№ 945417, №945429,

№ 945407, №945403, №945402, №945396, №945398, №945420, № 945419,

№ 945401, №945405, №945410, №945422, №945415, №945404, №945386,

№945385, №945406, №945409, №945399, №945416, №945388, №945389,

№945418, №945430, №945411, №945400, №945414, №945383, №945412,

№945413, №945384, №945408, №945390, №945421, №945397), «Шафа холодиль-

На 1400л»(інв..№ 078533), «Стіл кв.Верзаліт»(інв..№ 947624, №948623,

№947622, №947617, №947620, №947621, №947619, №947618, №947616,

№947625, №947614, №947615), «Стілець барний хром.» ( інв..№947567, №947610, №947586, №947584, №947582, 947601, №947609, №947571,

№947574, №947597, №947566, №947572, №947569, №947580, №947568,

№947600, №947573, №947564, №947565, №947570, №947575, №947576, №947577,

№947578, №947579), «Столешниця з підставкою»(інв..№923865, №923859,

№923861, №923864, №913862, №923863, №923860, №9238660, «Крісло-стілець»

( інв..№923869, №923870, №923871, №923872, №923873, №926874, №923875,

№923876, №923899, №923895, №923879, №923885, №923900, №923898, №9238920, №923886, №923890,№ 923893, №923891, №923894, №923884,

№923881, №9239087, №923887, №923883, №923906, №923888, №9238890,

№923880,№923882, №923908, №923905, №923904, №923902, №923903, №923897,

№923901, №923896), «Шафа одностулкова»(інв..№922171), «Ванна мийна 2ВМР» (інв..№922908, №922940, №922910, №922909), «Рукомийник» (інв..№922903, №922900), «Підтоварник» (інв..№922927), «Шафа тип 1»

(інв..№922172, «Шафа тип 2»(інв..№922174, №922173, №922177, №922175,

№ 922176, «Шафа тип 3» (інв. №922179), «Сходи В45FS з помостом»

(інв. №951499), «Стрем`янка 918/1,66 м 7,5 кг» (інв. №952414),

«Візок вантажний»(інв. №922965), «Холодильна установка у к-ті» (інв. №078445), «Сковорода 80 л 12 квт »(інв. №078479), «Сковорода 120л 18квт» (інв. № 078481), «Зонт витяжний SP 11/12»(інв. № 078500), «Зонт

витяжний SC 21/16»(інв. №078486), «Зонт витяжний SC 11/24»(інв № 078487),

«Шафа холодильна HF 140»(інв. №078453), «Машина тістомісильна СМ/С 80»

(інв. №078456), «Збивальний елемент» (інв. № 922989, №922990, №922991,

№922992, №922993), «Полиця для сушки»( інв. №922944, №922943, №922942,

№922941), «Ванна 3 секц.2ВМР»(інв. №078498), «Ванна 3 секц.3ВМР»

(інв. №078497),»Бак для відходів» (інв. №922937, №922938), «Панель ПИЗ-1000»(інв. №922961), «Панель ПИЗ-500»(інв. № 922960), «Панель ПИ1-1000»(інв. №922959), «Панель ПИ1-500»(інв. № 922958), «Рукомийник

Мех.прив(к-т 3 шт»(інв. №938408, № 938410, №938411), «Електрорушник»

(інв. №945755, №945756), «Ванна 1 ВМП»(інв. №922955), «Табурет кухонний»(інв. №922962, №922963), «Овочерізка 19 дисків 200кг/год»(інв. №078491), «Шафа холодильна EF 140 MN»(інв. №078502, №078490), «Тумбочка з однією шухлядкою»(інв № 938398), «Роздавальна лінія у к-ті»(інв № 078446), «Прилавок з двома холодильниками»(інв №083870), «Вітрина охолоджувальна»(інв № 083871, №086872), «Кондиціонер Фунаи 25А»

(інв № 086160, №086159), «), «Кондиціонер Фунаи 16А (інв № 083176), «Шафа д/одягу»(інв №942389), «Шафа пристінна»(інв №0863860, №083861), «Вішалка»(інв №920147), «Стіл прямокутний 6162»(інв № 942362, №942363, №942364, №942365, №942366, №942367), «Штора вертикальна»(інв №942399, №942400), «Стіл д/буфету 110*110»(інв № 942435, №942436), «Стіл д/буфету 80*80»(інв № 942437, №942438),територіально розташованих за адресою: м. Одеса,Митна площа 1,   з метою надання послуг харчування  

 

За додатковою інформацією звертатися за тел. 729-43-13

Подробнее...

Закупка «Проектно-изыскательские работы по корректировке паспорта 6-й очереди транспортной эстакады инв. № 072150

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспорту 6-ї черги транспортної естакади інв. № 072150 Одеської філії ДП “АМПУ» згідно програми робіт, що наведена в додатку до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг – Технічних вимог

Місце надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1.

Строк надання послуг – 2019 р.

Умови розрахунків :

1-й етап – оплата авансу у розмірі 30% від вартості послуг по Договору

2-й етап - остаточний розрахунок.

Строк виконання робіт – 60 календарних днів з дати оплати авансу у розмірі 30% від вартості робіт по Договору

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ Шевченко Ю.В. ОФ ДП «АМПУ» контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

З метою визначення очікуваної вартості просимо надати свої пропозиції про вартість виконання робіт до 26.07.19 р.

Подробнее...

Услуги по эксплуатационному содержанию железнодорожных путей Одесского филиала ГП «АМПУ» в соответствии с техническими требованиями

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю Послуги з експлуатаційного утримання залізничних колій Одеської філії ДП «АМПУ» відповідно до технічних вимог, що наведені у Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг – згідно технічних вимог (Додаток №1)

 

Місце надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, територія Одеського морського порту.

 

Умови розрахунків:

- оплата наданих послуг здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Просимо надати свої пропозиції про вартість надання послуг до 26.07.2019 р.

Подробнее...

Мониторинг цен на закупку услуг «Услуги по ремонту и техническому обслуживанию» по Кодом ДК 021: 2015: 50530000-9

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» проводить моніторинг цін на закупівлю послуг «Послуги з ремонту та технічному обслуговуванню» за Кодом ДК 021:2015: 50530000-9 (Послуги з поточного ремонту систем сигналізації загазованості на котельних ОФ ДП «АМПУ»), відповідно до Технічного завдання, що наведене в додатку до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг - згідно з Технічним завданням «Послуги з поточного ремонту систем сигналізації загазованості на котельних ОФ ДП «АМПУ»

 

Місце надання послуг – є об’єкти ОФ ДП «АМПУ» Котельня №6 – Митна площа, буд.1 на куті 14/15 причалів, Котельня №8 та №9 – вул. Андрієвського, 2 на території транзитно-вантажного терміналу порту, котельня №12 – пров. Газовий , 2;

 

Умови розрахунків - Розрахунок за надані послуги проводиться після підписання «Акту приймання-передачі наданих послуг».

 

Строк виконання робіт – 90 календарних днів, але не пізніше 31.11.2019 р.

 

Відповідальна особа – Барабаш Олександр Петрович Начальник ДГГтаТВП СЕЗ м. Одеса, Митна площа 1, 65026. т. (048) 729-62-24. e-mail \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Закупка проектно-изыскательских работ «Капитальный ремонт подпорной стенки (инв. № 060077) Одесского филиала ГП« АМПУ »по адресу Таможенная площадь 1/2»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю Проектно-вишукувальних робіт «Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. № 060077) Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа 1/2» згідно завдання на проектування що наведено в додатку до цього листа-запита.

Пропонуємо Вам підготувати пропозицію щодо виконання зазначеної роботи.

Обсяг робіт – згідно завдання на проектування (Додаток №1)

Місце виконання робіт – м. Одеса, Митна площа буд.1,.

Умови розрахунків:
1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;
2-й етап – остаточний розрахунок.

Строк виконання робіт – не більше ніж 45 календарних днів з дати оплати авансу.

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса:

Подробнее...

Мониторинг цен на закупку услуг «Услуги по техническому осмотру и испытаниям» по Кодом ДК 021: 2015 71630000-3

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» проводить моніторинг цін на закупівлю послуг «Послуги з технічного огляду та випробовувань» за Кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з видачі експертного висновку на можливість виконання робіт підвищеної небезпеки електротехнічною лабораторією ОФ ДП «АМПУ»), відповідно до Технічного завдання, що наведене в додатку до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг - згідно з Технічним завданням «Послуги з видачі експертного висновку на можливість виконання робіт підвищеної небезпеки електротехнічною лабораторією ОФ ДП «АМПУ».

Місце виконання робіт – м. Одеса пл. Митна,1;

Умови розрахунків - Розрахунок за надані послуги проводиться після підписання «Акту приймання-передачі наданих послуг».

Строк виконання робіт – 40 робочих днів, але не пізніше 31.12.2019 р.

Відповідальна особа – начальник відділу розвитку та технічного нагляду адміністрації Одеського морського порту Богуш Валентин Михайлович,

тел. (048) 729-30-55, e-mail \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю «Послуги з технічного огляду та випробовувань» за Кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з видачі експертного висновку на можливість виконання робіт підвищеної небезпеки електротехнічною лабораторією ОФ ДП «АМПУ»)

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток: Технічне завдання «Послуги з видачі експертного висновку на можливість виконання робіт підвищеної небезпеки електротехнічною лабораторією ОФ ДП «АМПУ» – 2 арк.

Подробнее...

Услуги предпринимательских, профессиональных и специализированных организаций

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» проводить моніторинг цін на закупівлю послуг «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій» за Кодом ДК 021:2015 98110000-7 (Послуги з опосвідчення прожекторних щогл (ПЩ) ОФ ДП «АМПУ»), відповідно до Технічного завдання, що наведене в додатку до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг - згідно з Технічним завданням «Послуги з опосвідчення прожекторних щогл (ПЩ) ОФ ДП «АМПУ» (інв. № 069866; № 069515; № 069516; № 069517; № 069518; № 069519; № 069520; № 069521; № 069522; № 069523; № 069524; № 069525; № 069526; № 069527; № 069531; № 069532; № 069533; № 069534; № 069535; № 069536).

 

Місце виконання робіт – м. Одеса пл. Митна,1;

 

Умови розрахунків - попередня оплата у розмірі не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору. Остаточний розрахунок за надані послуги проводиться після підписання «Акту приймання-передачі наданих послуг».

 

Строк виконання робіт – 120 робочих днів, але не пізніше 31.12.2019 р.

 

Відповідальна особа – начальник відділу розвитку та технічного нагляду адміністрації Одеського морського порту Богуш Валентин Михайлович,

тел. (048) 729-30-55, e-mail \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Закупка сменно-запасных частей для ТО по коду 34310000-3 «Двигатели и их части»

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України»/Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю змінно-запасних частин для ТО за кодом 34310000-3 «Двигуни та їх частини» відповідно до Специфікації (Додаток № 1), що наведені в додатку до цього листа-запита.

 

Кількість надання послуг – відповідно до Специфікації (Додаток № 1).

 

Місце надання послуг – склад Покупця (Інкотермс - 2010), на умовах DDP, 65026, Україна, місто Одеса, Митна площа, 1.

 

Умови розрахунків – Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника.

 

Строк поставки товару – Поставка Товару здійснюється протягом 30 робочих днів після підписання Договору.

 

Контактна особа: Абрамов Анатолій Олегович роб. т. (048) 729-31-78 моб. т. 067-709-81-30, факс: (048) 729-47-73, E-mail: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на змінно-запасні частини для технічного обслуговування суден дільниці портофлоту ОФ ДП «АМПУ».

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Подробнее...