МИНИСТЕРСТВО ИНФРАСТРУКТУРЫ УКРАИНЫ

На рейде: 9
Под обработкой: 23

e-procurement-uspa-rue-procurement-ocsp-ru

resolution-rus

anti-corruption-rus

comment-rus

transport-rus

procurement-rus

Одесское областное радио

Порт в социальных сетях

 

n-an-an-an-a

archival-photos-rus

Авторизация

Объявления

Закупка услуги по техническому обслуживанию сетей связи Одесского филиала ГП «АМПУ»

Згідно до вимог КНД 45-189-2003 лінійно-кабельні споруди зв’язку підлягають періодичному технічному обслуговуванню.

 

Усі зацікавлені організації, що мають досвід роботи і дозвільні документи на виконання робіт з технічного обслуговування лінійно-кабельних споруд зв’язку просимо надати свої комерційні пропозиції на ім’я головного інженера адміністрації Одеського морського порту до 23.03.2018р.

 

Відповідальна особа – Богуш Валентин Михайлович, начальник групи електрозв’язку  СЕЗ, т. (048) 729-39-60, e-mail \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Додаток:

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

на Послуги з технічного обслуговування мереж зв'язку Одеської філії ДП "АМПУ"

п/п

Перелік основних даних та вимог

Основні дані та вимоги

1.

Найменування об'єкту

     1. Магістральні кабелі:

   

    1.1.Кабель магістральний АТС Шкаф 1 (інв. № 350035)

    1.2. Кабель магістральний АТС колодязь 115 (інв.

№ 350012)  

  Кабель магістральний Шкаф-1- колодязь 115 (інв.

№ 350013

1.3. Кабельна магістраль АТС- Шкаф1 (інв. № 350043) 

1.4.  Мережи та засоби зв'язку 2-го причалу (інв.

№ 350011) 

1.5. Сети связи 4 причала (інв. № 068704)

1.6.  Кабель магістральний колодязь 147 колодязь 162 (інв. № 350021)  

1.7. Кабель магістральний шкаф 3 колодязь 80 (інв.

№ 350034).

1.8. Кабель магістральний колодязь 116 колодязь 168 (інв. № 350026). 

1.9. Кабель магістральний шкаф 4 - АТС (інв. № 350023) 

1.10.  Кабель магістральний колодязь 168 колодязь 171 (інв. № 350027).

1.11. Кабель магістральний колодязь 167 колодязь 171 (інв. № 350028).

1.12. Кабель магістральний колодязь 174 колодязь 181 (інв. № 350029).

1.13. Кабель магістральний АТС-БК ЧМП - Шкаф-8 (інв.№350039) .

1.14. Кабель магістральний СРЗ 1 Х/Г (інв. №350024)

1.15. Сети связи причала №43 (інв. №065528) .

1.16. Кабель магістральний територія Нафтогавані (інв.

 № 350036)  .

1.17. Кабель магістральний територія Нафтогавані (інв.

 № 350037)  .

1.18. Кабель магістральний (інв. № 350077).

1.19. Кабель магістральний  шкаф 11 – шкаф 11А (інв.

№ 350040).

1.20. Кабель магістральний АТС міська каналізація (інв. №350016).

1.21. Кабель магістральний МУР  об’єкт 552 (інв. №350019).

1.22. Кабель магістральний ША 761 Гл.ДП (інв.№350032).

 

   2.  Розподільні кабелі

 

2.1. Кабель розподільний будівля К/П СРЗ-2 (інв.

№ 350049).

2.2. Кабель розподільний об'єкт 552  (інв. № 350047)   .

  2.3. Внутрішньомайданчикові мережі зв’язку 3-го причалу (інв.  № 350025)  .

2.4. Кабель розподільний Шкаф 3 (інв.  №  350067).

    2.5. Кабель розподільний (інв. № 350062) РШ8А 20прч.  

    2.6. Розподільна телефона мережа до блоку ТІR   

   (інв. № 350033).

   2.7. Кабель розподільний  Шкаф 4- будівля портофлоту.     (інв. № 350084).

   2.8. Кабель розподільний  шкаф 11А (інв. № 350085).

   2.9.ЛИНЕЙНО-КАБЕЛЬНЫЕ СООРУЖЕНИЯ (інв. №100515)

   2.10.Кабель розподільний Шкаф 2-будівля РБУ (інв. №350059).

 

2.

Місцезнаходження об’єктів

Україна,  м. Одеса, Митна пл., 1.

 

3.

Вид робіт

Вимірювання кабельних ліній зв’язку. Технічне обслуговування розподільчих шаф (РШ). 

4.

Дані про Замовника

 

Державне підприємство

«Адміністрація морських портів України»

Одеська філія Державного підприємства   

«Адміністрація морських портів України»

(адміністрація Одеського морського порту),

Україна, 65026, м. Одеса, Митна пл.,1

Код ЄДРПОУ 38728457

МФО 334851

5.

Джерела фінансування

Кошти державного підприємства

6.

Дані про генерального підрядника

Визначається на конкурсній основі

7.

Вихідні данні

         7.1. Магістральні кабелі:

 

7.1.1.Кабель магістральний АТС Шкаф 1 (інв. № 350035)

    АТС – РШ 1   ТПП100*2*0,4

7.1.2. Кабель магістральний АТС колодязь 115 (інв.

№ 350012)  

  Кабель магістральний Шкаф-1- колодязь 115 (інв.

№ 350013)  АТС – РШ 1Б  ТПП200*2*0,4.

7.1.3. Кабельна магістраль АТС- Шкаф1 (інв. № 350043) 

АТС – РШ 1   ТПП100*2*0,4

7.1.4.  Мережи та засоби зв'язку 2-го причалу (інв.

№ 350011) РШ 1Б - РШ ЦУДС  ТПП100*2*0,4.

7.1.5. Сети связи 4 причала (інв. № 068704)

РШ 1Б - РШ 1Д        ТПП100*2*0,5

7.1.6.  Кабель магістральний колодязь 147 колодязь 162 (інв. № 350021)   АТС – РШ 2  ТПП100*2*0,4.

7.1.7. Кабель магістральний шкаф 3 колодязь 80 (інв.

№ 350034). АТС – РШ 3  ТПП100*2*0,4.

7.1.8. Кабель магістральний колодязь 116 колодязь 168 (інв.  № 350026)  АТС – РШ 3А ТПП100*2*0,4.

7.1.9. Кабель магістральний шкаф 4 - АТС (інв.

№ 350023) АТС – РШ 4 ТПП100*2*0,4 – 4шт.

7.1.10.  Кабель магістральний колодязь 168 колодязь 171 (інв. № 350027) АТС – РШ 4А ТПП100*2*0,4.

7.1.11. Кабель магістральний колодязь 167 колодязь 171 (інв. № 350028) РШ 4А – РШ 4В ТПП100*2*0,4.

7.1.12. Кабель магістральний колодязь 174 колодязь 181 (інв. № 350029) РШ 4А  – РШ 6  ТПП100*2*0,4.

7.1.13. Кабель магістральний АТС-БК ЧМП-Шкаф-8 (інв. №350039) АТС – РШ 8А ТПП100*2*0,4-2шт.

7.1.14. Кабель магістральний СРЗ 1 Х/Г (інв.№350024)

РШ4-РШ11 ТПП100*2*0,4

7.1.15. Сети связи причала №43 (інв. №065528)  АТС– РШ11А ТПП100*2*0,4.

7.1.16. Кабель магістральний територія Нафтогавані (інв.

 № 350036)  РШ 11А – РШ 11В ТПП100*2*0,4.

7.1.17. Кабель магістральний територія Нафтогавані (інв.

 № 350037)  РШ 11Б – РШ 11В ТПП30*2*0,4.

7.1.18. Кабель магістральний (інв. № 350077).

АТС-РШ4А ТПП100*2*0,4.

7.1.19. Кабель магістральний  шкаф 11 – шкаф 11А (інв.

№ 350040) ТПП100*2*0,4.

7.1.20. Кабель магістральний АТС міська каналізація (інв. №350016) ТБ200*2*0,5.

7.1.21. Кабель магістральний МУР  об’єкт 552 (інв. №350019) АТС-РШ2 ТПП100*2*0,4.

7.1.22. Кабель магістральний ША 761 Гл.ДП (інв. №350032) АТС-РШ3А ТПП100*2*0,4.

   

 

 

   7.2.  Розподільні кабелі

 

7.2.1. Кабель розподільний будівля К/П СРЗ-2 (інв. № 350049) РШ 1 – Рем. цех ел. Господарства ТПП20*2*0,4.

7.2.2. Кабель розподільний об'єкт 552  (інв. № 350047)   РШ 1 Р250-299   ТПП50*2*0,4.

  7.2.3. Внутрішньомайданчикові мережі зв’язку 3-го причалу (інв.  № 350025)  РШ 1Д – ТП 235  ТПП10*2*0,4.

7.2.4. Кабель розподільний Шкаф 3 (інв.  № 350067).

 РШ 3 – будівля 14 складу  ТПП100*2*0,4.

 7.2.5. Кабель розподільний (інв. № 350062) РШ8А 20прч.  

    ТПП20*2*0,4.

 7.2.6. Розподільна телефона мережа до блоку ТІR   

   (інв. № 350033) ТПП30*2*0,4.

 7.2.7. Кабель розподільний  Шкаф 4- будівля портофлоту.       (інв. №350084). ТПП100*2*0,4, ТПП50*2*0,4.

   7.2.8. Кабель розподільний  шкаф 11А (інв. №350085).

РШ11А – ЕЦ Газового парку  ТПП50*2*0,4.

   7.2.9. ЛИНЕЙНО-КАБЕЛЬНЫЕ СООРУЖЕНИЯ (інв. №100515) ТПП100*2*0,32, ТПП20*2*0,4.

   7.2.10. Кабель розподільний Шкаф2-будівля РБУ (інв. №350059) ТПП30*2*0,32.

 

8.

Дані про особливі умови будівництва

 Обмежені умови виконання робіт, зумовлені умовами діючого підприємства.

 

9.

 Заплановані роботи та матеріали.

1. Проведення комплексу електричних вимірювань мідних пар кабелів електрозв’язку, перелічених в пп.7.1,7.2  у кількості  3220 пар з метою отримання їх електричних   параметрів та виявлення місць пошкоджень, згідно КНД 45-189-2003 та ГСТУ 45.005-98.

2. Встановлення, виправка, ущільнення та заливка шафової дошки РШ, які встановлені на вулиці – 13 шт.

3. Фарбування корпусу РШ – 17 шт.

4. Нанесення на РШ нумерації по трафарету – 25 шт.

5. Заміна   кроссіровочних шнурів в РШ с зачисткою жил, приєднанням, прозвонкою і в’язкою шнурів в джгут – 1750 шт.

10.

Вимоги до режиму роботи підприємства

Цілодобово

11.

Вимоги до благоустрою майданчика

Не пред’являються

12.

Вимоги до режиму безпеки і охорони праці

Відповідно до ДСТУ 2293-2014 та ДБН А.3.2-2-2009

13.

Термін виконання

Згідно договору

14.

Вартість послуг

Визначаються згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в національній валюті

15.

Вимоги до документації, що видається замовнику

Протоколи вимірювань електричних параметрів та дефектні акти по кожній ділянці вимірювань.

Подробнее...

Проектно-изыскательские работы по техническому переоснащению приборов учета воды и стоков ОФ ГП «АМПУ»

Для можливості ведення коректних взаєморозрахунків з енергопостачальними організаціями, ведення оперативного обліку, контролю за розподілом, більш точного аналізу споживання води по об’єктах ОФ ДП «АМПУ», ДП «ОМТП» та стівідорними компаніями, є виробнича необхідність на виконання проектно-вишукувальних робіт з технічного переоснащення приладів обліку води та стоків.

 

Усі зацікавлені організації, що мають досвід роботи і дозвільні документи на виконання проектно-вишукувальних робіт з технічного переоснащення приладів обліку води та стоків, просимо надати свої комерційні пропозиції на ім’я головного інженера адміністрації Одеського морського порту до 28.02.2018р.

 

Відповідальна особа – Нерянов Ігор Володимирович, начальник ДВтаВ СЕЗ, т. (048) 729-45-56, ф. (048) 729-46-43, e-mail \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Додаток:

Завдання на проектування

по об’єкту: «Проектно-вишукувальні роботи з технічного переоснащення приладів обліку води та стоків ОФ ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Митна площа, 1»

 

№№ з/ч

 

Перелік основних даних та вимог

Основні дані та вимоги

1

Найменування робіт

«Проектно-вишукувальні роботи з технічного переоснащення приладів обліку води та стоків ОФ ДП «АМПУ» за адресою:

м. Одеса, вул. Митна площа, 1»

2

Місцезнаходження об’єкту

Юридична адреса:

65026, Україна, м. Одеса, Митна площа, 1

1.3

Підстава для проектування

Акт огляду обладнання. Завдання на проектування.

2.4

Вид будівництва

Технічне переоснащення

3.5

Дані про замовника

Державне підприємство

«Адміністрація морських портів України»

Одеська філія ДП «Адміністрація морських   портів України» (адміністрація Одеського морського порту)

65026, Україна, м. Одеса, Митна площа, 1

4.6

Джерело фінансування

Власні кошти Державного підприємства.

5.7

Дані про генерального проектувальника

Визначається за результатами конкурсу.

6.8

Стадійність проектування з визначенням затверджуваної стадії

Проектування в одну стадію.

- Стадія «Робочий проект»

7.9

Збір вихідних даних і технічних умов на підключення до інженерних мереж

Виконує замовник.

8.10

Інженерні вишукування

Виконати інженерно-геологічні вишукування у  обсязі достатнім для виконання робіт згідно ДБН А.2.1-1-2014

9.11

Дані про особливі умови будівництва (сейсмічність, просадні ґрунти, підроблювані і підтоплювані території тощо)

Роботи виконуються в умовах діючого підприємства.

Сейсмічність району будівництва – 7 балів згідно карти району будівництва по ДБН В.1.1-12:2014.

10.12

Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики проектованого об’єкту

Проектом з технічного переоснащення приладів обліку води та стоків передбачити:

- Переоснащення приладів обліку на сучасні прилади обліку тих же діаметрів сертифікованих на Україні:

артезіанські свердловини: №1; №2; №3; №4; №5; №6; №8; №9; №10 – Ду=40мм;

міські вводи холодної води: Андросовский ввід – Ду=100мм; Резервний ввід – Ду=50мм; ввід Хлібної гавані – Ду=40мм; ввід Нафтогавані – Ду=32мм; ввід Вхідний павільйон – Ду=20мм;

каналізаційні насосні станції: КНС№1, №2, №4, №5, №6, №1-з – Ду=80мм;

- Відновлення зруйнованого трубопроводу витратомірних ділянок;

- Заміну зовнішніх мереж електропостачання вузлів обліку та автоматики її захисту;

- Відновлення електричних щитів вузлів обліку;

- Встановлення фільтрів захисту електричної частини вузлів обліку від стрибків напруги в побутової електричної мережі та в телефонної мережі;

- Встановлення пристроїв безперебійного живлення з ресурсом автономної роботи не менш ніш дві години;

- Заміну приладів обліку, яки відпрацювали свій ресурс на аналогічні прилади обліку тих же діаметрів вітчизняного виробництва;

- Влаштування витратомірних ділянок згідно з вимогами експлуатації приладів обліку;

- Заміну обчислювачів, яки відпрацювали свій ресурс на аналогічні вітчизняного виробництва, яки мають можливість накопичувати данні по витратам у вигляді відомостей витрат та можливість лінійного виходу на пристрій дистанційного контролю працездатності вузла обліку (пристрій зв’язку);

- Заміну пристроїв дистанційного контролю працездатності вузла обліку (модемів);

- Заміну точок підключення (коробочок) модемів до телефонної мережі.

11.13

Черговість будівництва, необхідність виділення пускових комплексів

В одну чергу.

12.14

Визначення класу (наслідків) відповідальності, категорії складності та установленого строку експлуатації

Клас (наслідків) відповідальності об’єкта будівництва визначається  як СС1 (уточнюється при проектуванні)  згідно ДСТУ Н Б В.1.2-16:2013 та Закону України від 17 січня 2017 р. № 1817 – VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності.

13.15

Вимоги до благоустрою майданчика

Не вимагається.

14.16

Вимоги до інженерного захисту території об’єкта

Згідно діючих нормативних документів

15.17

Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище»

Згідно з ДБН А.2.2.-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище  (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»

16.18

Вимоги з енергозбереження та енергоефективності

Згідно діючих нормативних документів

17.19

Вимоги до режиму безпеки та охорони праці

Відповідно до ДСТУ 2293-99 та ДБН А.3.2-2-2009

18.20

Вимоги щодо розроблення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони)

Не вимагається.

19.21

Вимоги до систем протипожежного захисту об’єкту

Згідно діючих нормативних документів

20.22

Вимоги до розроблення спеціальних заходів

Не вимагається

21.23

Основні вимоги до інженерного і технологічного устаткування.

Забезпечити високоякісне архітектурне і технологічне рішення проектованого об’єкта шляхом застосування сучасних будівельних матеріалів і устаткування з урахуванням санітарно-гігієнічних і технологічних вимог.

22.24

Погодження проекту та його експертиза

Проектні рішення, що приймаються, розглядаються та погоджуються із Замовником. Експертиза проекту виконується генеральним проектувальником. Всі зауваження усуваються генеральним проектувальником.

23.25

Страховий фонд документації

Передбачити створення страхового фонду проектної документації відповідно до ДСТУ 2633.2001:2004.

24.26

Вимоги до проектно-кошторисної документації, що видається замовнику

Документація передається Замовнику в 4-х екземплярах у надрукованому вигляді, 1 екз. в електронному виді (формат pdf). Проектна документація має бути складена Українською мовою. 

Подробнее...

Закупка «Проектно-изыскательские работы по корректировке паспорта технического состояния причала эстакадного типа инв. № 095000 Одесского филиала ГП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспорту технічного стану причалу естакадного типу інв. № 095000 Одеської філії ДП "АМПУ"»  згідно технічного завдання що наведено в додатку до цього листа-запита.

 

Пропонуємо Вам підготувати пропозицію щодо виконання зазначеної роботи.

 

Обсяг робіт – згідно технічного завдання (Додаток № 1)

 

Місце виконання робіт – Україна,  Одеська область, о. Зміїний.

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – не більше ніж 90 календарних днів з дати оплати авансу.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В.

контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Просимо надати свої пропозиції не пізніше 28.02.2017 р.

Подробнее...

Закупка «Проектно-изыскательские работы по разработке паспорта объекта строительства здания управления порта (инв. № 082006) Одесского филиала ГП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорту об’єкта будівництва будівлі управління порту (інв. № 082006) Одеської філії ДП ”АМПУ“» згідно з Технічним завданням, що наведено в Додатку № 1 до цього оголошення.

 

Місце виконання робіт – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1.

 

Умови розрахунків у два етапи:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30% від вартості робіт за Договором; 

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – не більше ніж 40 календарних днів з дати оплати авансу.

 

Уповноваженим здійснювати зв’язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В.,

контактний телефон 729-40-47; інженер ВГІС та КБ Коджаметова Є.В., контактний телефон (048)729-36-50; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Просимо надати свої пропозиції про вартість та термін виконання робіт до 01.03.2018 року.

 

Додаток

Подробнее...

Закупка работ по разработке проектной документации по модернизации электрооснащения РП «Доковая»

Державним підприємством «Одеський морський торговельний порт» планується здійснити закупівлю робіт з розробки проектної документації по модернізації електрообладнання РП «Докова» Інв.№ 103240.

Спеціалізованим організаціям, зацікавленим в  наданні зазначених робіт, пропонуємо надати свої пропозиції про вартість робіт до 02.03.2018 на паперовому носії на адресу:

65029, Одеса, Митна площа, 1 ДП «Одеський порт»

та в електронному вигляді на електрону пошту

Подробнее...

Закупка крана автомобильного

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України»/Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю крану автомобільного (в/п 25 т), самоскиду (в/п 20 т).

 

Просимо надати комерційну пропозицію щодо вартості: крану автомобільного, самоскиду.

 

Умови розрахунків – Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки Товару Постачальником, підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, видаткової накладної та отримання усіх супровідних документів на Товар, на підставі отриманого Покупцем оригіналу рахунку, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на поточний рахунок Постачальника.

 

Умови постачання – Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом не більше 45 календарних днів з моменту сплати Покупцем попередньої оплати (авансу) на умовах DDP склад Покупця (Інкотермс-2010) за адресою: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа 1.

 

Особа замовник – Коршунов Дмитро Іванович, начальник відділу механізації та метрології технічної служби, тел. (048) 7294543, тел./факс (048) 7294464, \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Обслуживание систем кондиционирования воздуха

Державним підприємством «Одеський морський торговельний порт» планується здійснити закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50710000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель» (Обслуговування систем кондиціонування повітря)

       Окрім технічного обслуговування систем кондиціонування повітря (згідно технічного завдання, що додається), умовами договору планується передбачити виконання ремонтування, демонтажу/монтажу систем кондиціонування, загальна вартість  яких не може перевищувати 50 % (п'ятдесят відсотків) вартості послуг з технічного обслуговування згідно умов Договору. Просимо загальну вартість послуг надати з урахуванням зазначеного.

Умови розрахунків – безготівковий розрахунок на рахунок Виконавця по фактичному виконанню послуг згідно кошторису/калькуляції.

 Спеціалізованим організаціям, зацікавленим в  наданні зазначених послуг, пропонуємо надати свої пропозиції про вартість послуг до 21.02.2018 на паперовому носії на адресу:

65029, Одеса, Митна площа, 1 ДП «Одеський порт»

та в електронному вигляді на електрону пошту

Подробнее...

Проектная документация по замене распределительных шкафов

Державним підприємством «Одеський морський торговельний порт» планується здійснити закупівлю робіт з розробки проектної документації по заміні розподільчих шаф 0,4 кВ в будівлі Заводоуправління (Інв. №100089)

Спеціалізованим організаціям, зацікавленим в  наданні зазначених робіт, пропонуємо надати свої пропозиції про вартість робіт до 21.02.2018 на паперовому носії на адресу:

65029, Одеса, Митна площа, 1 ДП «Одеський порт»

та в електронному вигляді на електронну пошту

Подробнее...

Корректировка паспортов технического состояния причала № 39 ОФ ГП «АМПУ»

            Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспорту технічного стану причалу № 39 (інв.№102005) Одеської філії ДП "АМПУ"»  згідно технічного завдання що наведено в додатку до цього листа-запита.

Пропонуємо Вам підготувати пропозицію щодо виконання зазначеної роботи.

            Обсяг робіт – згідно технічного завдання (Додаток №1)

            Місце виконання робіт – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1.

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

Строк виконання робіт – не більше ніж 40 календарних днів з дати оплати авансу.

            Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

            Також повідомляємо, що це оголошення не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Просимо надати свої пропозиції не пізніше 16.02.2017 р.

Вложения: Тех задание к об№ 4.doc[ ]54 Kb

Подробнее...

Корректировка паспортов технического состояния причала № 17 ОФ ГП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспортів технічного стану причалу № 17, інв. № 073034  Одеської філії ДП "АМПУ"»  згідно технічного завдання що наведено в додатку до цього листа-запита.

 

Пропонуємо Вам підготувати пропозицію щодо виконання зазначеної роботи.

 

Обсяг робіт – згідно технічного завдання (Додаток №1)

 

Місце виконання робіт – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Приморська,6.

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – не більше ніж 40 календарних днів з дати оплати авансу.

 

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:  начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Просимо надати свої пропозиції не пізніше 15.02.2018 р.

 

Додаток: Технічне завдання.

Подробнее...

Корректировка паспортов технического состояния причала № 18 ОФ ГП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспортів технічного стану причалу № 18, інв. № 073075  Одеської філії ДП "АМПУ"»  згідно технічного завдання що наведено в додатку до цього листа-запита.

 

Пропонуємо Вам підготувати пропозицію щодо виконання зазначеної роботи.

 

Обсяг робіт – згідно технічного завдання (Додаток №1)

 

Місце виконання робіт – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Приморська,6.

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – не більше ніж 40 календарних днів з дати оплати авансу.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:  начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Просимо надати свої пропозиції не пізніше 15.02.2018 р.

 

Додаток: Технічне завдання.

Подробнее...