МИНИСТЕРСТВО ИНФРАСТРУКТУРЫ УКРАИНЫ

На рейде: 16
Под обработкой: 27

e-procurement-uspa-rue-procurement-ocsp-ru

468x60

resolution-rus

anti-corruption-rus

comment-rus

transport-rus

procurement-rus

analytics-rus

Одесское областное радио

archival-photos-rus

Порт в социальных сетях

 

n-an-an-an-a

Авторизация

Объявления

Закупка необходимых услуг по ремонту автотранспортных средств и оригинальных ЗЗЧ

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України»/Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю необхідних послуг з ремонту автотранспортних засобів та оригінальних ЗЗЧ згідно Додатку №1.

 

Прошу Вас надати комерційні пропозиції у строк до 13.10.2017 р. враховуючи такі вимоги:

 

Місце надання вищезазначених послуг: на території Вашого підприємства, з дотриманням усіх нормативних вимог.

 

Послуги повинні включати вартість змінно запасних частин та матеріалів, необхідних при виконанні ремонту.

 

Гарантувати якість наданих послуг та оригінальних ЗЗЧ на протязі гарантійних строків передбачених у наказі Міністерства Інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів»

 

Умови розрахунків – оплата проводиться після підписання Акту виконаних робіт, підписаного обома Сторонами, на протязі 15 банківських днів з моменту вручення Рахунку.

 

Строк надання послуг визначається з дати надання замовлення до фактично виконаних послуг.

 

Відповідальна особа: Блажевич Андрій Васильович старший інженер з експлуатації ОФ ДП «АМПУ»,

м. Одеса, вул. Андрієвського 2, тел./факс: (048) 729-47-04,

e-mail: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Текущий ремонт причала эстакадного типа на о. Змеиный

Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю: «Послуги з поточного ремонту причалу естакадного типу на о. Зміїний,  інв. № 095000 Одеської філії ДП «АМПУ» відповідно до умов Технічного завдання. Що наведено в Додатку № 1 до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг –  згідно до Технічного завдання. (Додаток №1).

 

Місце виконання робіт:  порто пункт  о. Зміїний

 

Строк виконання робіт  –  не більше ніж 90 календарних днів.

 

Умови розрахунків:

1-й  етап – оплата авансу у розмірі не більше 30% від вартості надання послуг за договором;

2-й  етап  – оплата за наданні послуги здійснюється на підставі підписання сторонами Актів здачи-приймання  виконаних робіт.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:

начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47;  

інженер  ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Вагін О.М.

контактний телефон: 729-34-82,

електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Просимо надати свої пропозиції про вартість та терміни виконання робіт до 10.10.2017 р.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток №1: Технічне завдання  на «Послуги з поточного ремонту на о. Зміїний,  інв. № 095000 Одеської філії ДП «АМПУ» - 3 аркуша.

Подробнее...

Закупка выполнения работы «Обоснование возможности выполнения гидротехнических работ, исключая период нерестовых запретов при строительстве ограждающего волнолома контейнерного терминала на Карантинном молу Одесского филиала ГП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю виконання роботи «Обгрунтування можливості виконання гідротехнічних робіт, включаючи період нерестових заборон при будівництві огороджувального хвилелому контейнерного терміналу на Карантинному молу» Одеської філії ДП «АМПУ» у 2018 р. відповідно до Технічного завдання, що наведено в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг – згідно Технічного завдання (Додаток №1).

 

Місце надання послуг – 65026, Україна, м. Одеса, Митна площа, 1.

 

Умови розрахунків – у два етапи:

1-й  етап – оплата авансу у розмірі не більше 30% від вартості Договору; 

2-й  етап – розрахунок при надані звіту про виконану роботу за Договором.

 

Строк виконання роботи – до 15 листопада 2017 року.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; інженер  ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Врублевський Л.К.. контактний телефон: 729-31-38, електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Просимо надати свої пропозиції про вартість та термін послуг до 10.10.2017 р.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток №1: Технічне завдання.

Подробнее...

Гидротехнические работы (и в период нерестовых запретов), строительство объекта «Причал № 1-з»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України»  планується  здійснити  закупівлю  послуг  за  кодом  ДК 021:2015  45000000-7.

 

Виконання робіт  "Обгрунтування можливості"  виконання гідротехнічних робіт, включаючи період нерестових заборон, будівництва об’єкту "Причал №1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП "Одеський морський торговельний порт". Комплекс завершальних робіт за відкоригованим робочим проектом, відповідно до Технічного завдання, що наведено в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг виконання робіт – згідно Технічного завдання (Додаток №1).

 

Місце надання результатів робіт – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1.

 

Строк надання результатів робіт – не більше ніж 30 робочих днів після отримання авансу   у розмірі не більше 30% від вартості робіт  за договором; 

1-й  етап – оплата авансу у розмірі не більше 30% від вартості виконання робіт за договором; 

2-й  етап – після надання на адресу ОФ ДП «АМПУ» наукової розробки за результатами виконаної роботи "Обгрунтування можливості "  Виконання гідротехнічних робіт, включаючи період нерестових заборон будівництва об,єкту "Причал №1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП "Одеський морський торговельний порт". Комплекс завершальних робіт за відкоригованим робочим проектом,  зв'язок з учасниками від імені замовника здійснюється  за контактними телефонами   729-31-63 та 729-34-82;  електронна адреса:

Подробнее...

Текущий ремонт трубопроводов комплекса противопожарных мероприятий нефторайона администрации Одесского морского порта

Для можливості забезпечення роботопридатності мереж піногасіння та водяної завіси комплексу протипожежних мір Нафторайону а саме необхідного тиску води, та уникнення втрат піноутворювача, на магістральних та підвідних трубопроводах, уникнення затоплення технологічних камер з елекрозасувками. Згодом мережі комплексу протипожежних мір відпрацювали свій ресурс, мають великий знос і потребують заміни.

 

Для можливості проведення даного комплексу робіт була подана пропозиція про внесення до розподільчої відомості на 2017 рік.

 

З огляду на вищевикладене, є виробнича необхідність по виконанню робіт з поточного ремонту трубопроводів комплексу протипожежних заходів Нафторайону.

 

Всі зацікавлені організації, що мають досвід роботи і дозвільні документи та технічну можливість на виконання робіт з ремонту трубопроводів з труб ГОСТ 8732-78. «Труби стальні безшовні горячедеформовані» Ø 159 - 325 мм,, просимо направити свої комерційні пропозиції на ім'я головного інженера до 11.10.2017г.

 

Контактна особа – керівник ГСПК СЕЗ., т. (048) 729-33-28,

ф. (048) 729-46-43, e-mail:   \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Заявление об экологических последствиях

Новое строительство причала № 1-з для генеральных грузов на Андросовском молу с сопряжением ГП «Одесский морской торговый порт» по ул. Николая Гефта, 3 Приморского р-на г.Одесса. (Корректировка)

 

Проектований причал №1-з Одеського порту розташований на території, прилеглій до ДП «ОМТП» «Судноверф» «Україна» між глаголем Андросівського молу і реконструйованим пірсом №3 (причали № 4-з, 5-з).

 

Замовник ДП «Адміністрація морських портів України».

 

Генпроектувальник ТОВ «БК «ПРОМБУДСЕРВІС».

 

Розробник розділу ОВНС ТОВ «МАРПОЛ-СЕРВІС».

 

Метою цієї роботи являється визначення характеру і ступеня небезпеки основних видів впливу на навколишнє середовище при будівництві причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «ОМТП».

 

Коригування проекту виконується на підставі наступних змін:

 

- змінені межі пускових комплексів об'єкта будівництва;

 

- ПК 3, 3А і 4 об'єднані в один пусковий комплекс - ПК№2;

 

- ПК 2А і 2Б об'єднані в один пусковий комплекс - ПК№3;

 

- змінилася площа днопоглиблювальних робіт в межах нижньої бровки акваторії;

 

- змінені технічні умови на підключення до інженерних мереж і комунікацій;

 

- змінені розміри плит покриття території причалу, відкоригована площа асфальтового покриття і монолітних ділянок;

 

- виконані статичні випробування паль-оболонок, на підставі яких проведено перевірочні розрахунки гідротехнічних споруд.

 

Конструктивно причал 1-з запроектовано у вигляді комбінованої конструкції в наступному складі: типу больверк, з металошпунта, з анкеруванням в одному рівні тонкої лицьової стінки з шпунта ThyssenKruppSteelcom - L607n та естакадного типу, на трьох рядах паль, які виконуються із сталевих труб діаметром 1220х14 мм (середній і тиловий ряди паль) і 1420х15,7 мм (лицьовій ряд паль). Основою подмашинного шляху служить залізобетонна монолітна плита на металевих палях екрануючих рядів. Причал обладнується швартовими тумбами типу ТСО-80 і відбійними пристроями з гумових циліндрів діаметром 1000 мм. Мощення території причалу виконується збірними з.б. плитами 2,0х1,5 м товщиною 210 мм з підготовки.

 

Конструкція сполучення з Потапівським молом в осях 0-7'- естакадного типу (аналогічна попередньому варіанту), за винятком рішення підпричального укосу. Сполучення обладнані швартовими тумбами типу ТСО-40 і відбійними пристроями з гумових циліндрів з метою відстою суден.

 

Перелік суттєвих факторів, що впливають чи можуть впливати на стан навколишнього природного середовища з урахуванням можливостей виникнення надзвичайних екологічних ситуацій.

 

Атмосферне повітря

 

Аналіз результату розрахунку викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря дозволив визначити:

 

- кількість джерел забруднюючих речовин (ЗР) в атмосферу - 17;

 

- загальна кількість викидів ЗР – 155,6733 тонн за весь період будівництва.

 

Основними джерелами забруднення атмосферного повітря в період підготовчих та будівельно-монтажних робіт будуть: в’їзд-виїзд та робота автотранспортних машин, транспортного флоту, механізмів та обладнання на території площадки; розвантажувально-навантажувальні роботи, зберігання будівельних матеріалів; електрозварювання та газорізання металів, фарбувальні роботи, розігрів бітуму. Всі джерела є неорганізованими.

 

В контрольних точках за межами території будівництва перевищень рівня ГДК не відзначено. На території проведення робіт максимальні концентрації забруднюючих речовин не перевищують ГДК робочої зони. При врахуванні фонової концентрації максимальна концентрація на межі житлової забудови складає 0,67 часток ГДК.

 

Межа санітарно-захисної зони за шумовим фактором знаходиться в проекціях території об'єкта і не перевищує норм допустимого шуму. Будівництво причалу 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями Одеського порту не вплине на шумовий режим прилеглої території і не спричинить негативного акустичного впливу на навколишнє середовище і соціальні умови життя людей.

 

Відповідно до з п.8.16 ДСП-201-97 ступінь безпеки визначається як безпечний, а рівень забруднення атмосфери – допустимий.

 

Водне середовище

 

Вплив будівництва причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «ОМТП» на водне середовище носитиме непрямий характер через водоспоживання і водовідведення.

 

Тимчасове водопостачання будмайданчика передбачене від існуючих водопровідних мереж, розташованих в районі будівельного майданчика по робочому проекту, складеного настадії розробки Проекту виконання робіт і на підставі технічних умов з обов'язковим

 

встановленням водоміра на запроектованому водопроводі.

 

В ході будівництва причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «ОМТП» відбудеться безповоротне відчуження частини акваторії Чорного моря як рибогосподарського водоймища, чим буде завданий певний збиток його рибним запасам.

 

Загальна тривалість будівництва складатиме 12 місяців.

 

Ділянка акваторії північно-західної частини Чорного моря в результаті тривалої антропогенної дії не представляє значної цінності в якості нерестовищ.

 

Для розрахунку збитку прийнятий гірший варіант проведення робіт в періоди нерестових обмежень, а саме періоди максимального розвитку молоді риб та інтенсивності нересту риб з лютого по червень. Таким чином, роботи можуть проводитися в періоди нерестових заборон на вилов камбали глоса, бичків та камбали калкан.

 

Роботи, пов’язані з днопоглибленням та відсипкою матеріалів під воду рекомендується не проводити або зводити до мінімуму в періоди нерестових заборон на спеціалізований промисел риб.

 

При виконанні робіт будуть виплачені компенсаційні платежі за нанесення негативного впливу навколишньому природному середовищу у розмірі 424149,46 грн. за збиток:

 

- в результаті відторгнення частини території - 2893,36 грн;

 

- гідробіоресурсам 196332,78 грн, у тому числі за збиток при проведенні робіт в нерестовий період 21856,95 грн, збиток рибному господарству внаслідок загибелі кормової бази - 174475,83 грн;

 

- водному середовищу - 224923,32 грн.

 

Геологічне середовище

 

Відповідно до Постанови КМУ №557 від 12.07.05 р. про затвердження «Порядку видачі дозволів на проведення робіт на землях водного фонду», необхідно не допускати порушення стійкості прибережної смуги (берегові обвали, ерозійні процеси, зсуви, осідання).

 

Важливим для оцінки впливу являється те, що в даному регіоні немає цінних корисних копалин. Тверде покриття і вертикальне планування, забезпечує надійний інженерний захист території та геологічного середовища.

 

Ґрунти

 

Проектом передбачається проведення днопоглиблювальних робіт, які включають в себе розчистку та розробку дна.

 

Ґрунти, передбачувані до складування на відвал, по своєму складу і властивостям відносяться до А-ІІІ класу по ступені забрудненості можуть бути укладені в підводному відвалі з виплатою відповідних компенсаційних платежів за умови проведенні моніторингу за станом водного середовища в районі проведення днопоглиблювальних робіт та демпінгу ґрунтів.

 

Виключена можливість негативного впливу на надра, оскільки не планується закачування промислових стічних вод в підземні шари і поховання різних промислових відходів.

 

Клімат та мікроклімат

 

Проектований об’єкт не спрямований на штучні зміни стану атмосфери і атмосферних явищ у господарських цілях. В процесі будівництва не використовуються хімічні речовини, що шкідливо впливають на озоновий шар, накопичення яких у атмосферному повітрі може призвести до негативних змін клімату.

 

Рослинний і тваринний світ

 

Район проведення робіт знаходиться в промисловій зоні, не входить, не включає в себе та не граничить з ділянками, що мають статус заповідних територій.

 

Вплив на іхтіофауну.

 

Для розрахунку збитку приймається гірший варіант проведення робіт в періоди нерестових обмежень, а саме періоди максимального розвитку молоді риб та інтенсивності нересту риб з лютого по червень. Таким чином, роботи можуть проводитися в періоди нерестових заборон на вилов камбали глоса, бичків та камбали калкан.

 

У період вищезазначених заборон на промисел камбали глоса та бичків виконання гідротехнічних робіт матиме певний негативний вплив, оскільки дана ділянка акваторії вважається умовно придатною для їх нересту.

 

У період заборони на промисел камбали калкан проведення робіт на акваторії порту не спричинить помітного негативного впливу, оскільки дана ділянка, виходячи з біології даного виду, не придатна для їх нересту (камбала-калкан нереститься на глибинах не менше 15-40 м). Однак операції зі складування ґрунтів на морський підводний відвал спричинять певний вплив на нерестову частину популяції камбали.

 

Соціальне середовище

 

Під час діяльності об’єкту не виникає загроза здоров’ю населення. Експлуатація об’єкту не суперечить функціональному зонуванню прилеглої території та не пов'язана з генерацією будь-яких специфічних або унікальних впливів на людину, які можуть спричинити захворювання або погіршення умов проживання населення.

 

Результати розрахунку розсіювання забруднюючих речовин показали, що планова діяльність забезпечить дотримання нормативних рівнів викидів забруднюючих речовин в атмосферу. У зв‘язку з цим, негативної реакції з боку місцевого населення не очікується.

 

Техногенне середовище

 

Будівництво причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «ОМТП» не впливає на пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), зони рекреації, культурного ландшафту та інші елементи техногенного середовища.

 

Акустичний вплив

 

Акустичний вплив під час будівництві причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «ОМТП» знаходиться в межах припустимих норм.

 

Відходи виробництва.

 

Всі види відходів при будівництві будуть вивозитися відповідно до укладених договорів з ліцензованими організаціями.

 

Способи тимчасового зберігання відходів визначаються видом, агрегатним станом і класом небезпеки відходів.

 

Перелік заходів, що гарантують здійснення діяльності відповідно до екологічних стандартів і нормативів.

 

Атмосферне повітря.

 

Передбачені проектом рішення істотно не вплинуть на погіршення якісних показників повітря за умов виконання таких заходів:

 

- проведення систематичного контролю за герметизацією та справністю обладнання;

 

- утримання підприємства в належному санітарному та екологічному стані;

 

- всі використовувані типи будівельних матеріалів (пісок, гравій, цемент, бетон тощо) і будівельні конструкції повинні мати сертифікати відповідності (якості);

 

- регулярне, не менше одного разу на зміну, прибирання території.

 

Водне середовище.

 

Проектована діяльність не буде мати впливу на поверхневі води за таких умов:

 

- господарсько-побутові стічні води надходять до існуючих мереж внутрішньої каналізації;

 

- у період дії спеціалізованої заборони на промисел, враховуючи необхідність безперервного виконання будівельних робіт на акваторії, необхідно проводити із зниженням інтенсивності робіт.

 

За сукупністю всіх розглянутих факторів, зроблених висновків і внесених рекомендацій, пов'язаних з будівництвом причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «ОМТП», можна зробити висновок, що в режимі його нормальної технологічної експлуатації не виникне істотних негативних змін у навколишньому природному середовищі району, а також негативних соціально - економічних наслідків, а ризик аварійних ситуацій та їх можливі наслідки зводяться до мінімуму прийнятими проектними рішеннями.

 

Зобов'язання замовника щодо здійснення проектних рішень відповідно до норм і правил охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах будівництва об'єкта планованої діяльності:

 

- у повному обсязі реалізовувати всі заходи, передбачені даним проектом відповідно до діючого природоохоронного законодавства України;

 

- чітко дотримуватися інструкцій з експлуатації обладнання;

 

- вчасно ліквідувати наслідки аварійних ситуацій.

Подробнее...

Закупка услуг по гидрометеорологической информации

Державне підприємство «Адміністрація морських портів  України»/Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю послуг з гідрометеорологічної інформації для адміністрації Одеського морського порту.

 

Обсяг надання послуг визначається згідно з наданим протягом місяця заявками та фактичними наданими послугами за поточний місяць.

 

Місце надання вищезазначених послуг на території Вашого підприємства, на умовах забезпечення виконання вимог наказу МІУ № 36 від 24.01.2012 р. «Про затвердження Змін до норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті»..

 

Умови розрахунків – оплата проводиться після підписання Акта виконаних робіт, підписаного обома сторонами за поточний місяць, протягом 15 банківських днів з моменту вручення рахунка.

 

Строк надання послуг визначається з дати надання замовлення до фактично виконаних  послуг на протязі 2018 року.

 

Відповідальна особа: Блажевич Андрій Васильович  - 

старший інженер з експлуатації дільниці технічного та автотранспортного забезпечення ОФ ДП «АМПУ»,

м. Одеса, вул. Андрієвського 2, тел./факс: (048) 729-47-04,

e-mail: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Подробнее...

Закупка услуги по системам контроля транспортных средств «GPS контролер»

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» Одеська філія Державного підприємства  «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю послуги щодо систем контролю транспортних засобів «GPS контролер» згідно технічних вимог, що наведено нижче.

 

Обсяг надання послуг визначається  на протязі одного року з моменту підписання договору та фактично наданих послуг.

 

Місце надання послуг –згідно з умовами договору.

 

Умови розрахунків -– оплата проводиться після підписання Акту виконаних робіт, підписаного обома Сторонами за поточний місяць, на протязі 15 банківських днів з моменту вручення Рахунку.

 

Строк надання послугвизначається з моменту підписання договору та на умовах цього договору.                        

 

Відповідальна особа: Блажевич Андрій Васильович,

старший інженер з експлуатації дільниці технічного та автотранспортного забезпечення

адміністрації Одеського морського порту, 65026 м.Одеса, Митна пл.,1  

тел. ( 048) 729 47 04, електронна пошта \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Також повідомляємо , що це оголошення не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

з закупівлі послуги систем контролю транспортних засобів «GPS контролер»

 

On-line спостереження за автотранспортом на основі карт Google-maps, Bing, тощо. On-line відображення даних по запаленню, швидкості, GPS сигналу. Управління відображенням ідентифікаційної інформації. Відображення даних від підключених датчиків. Відображення траєкторії пересування об'єкта за вказаний період. Відображення даних по точках пересування.

Подробнее...

Проектно-изыскательские работы по корректировке паспорта Подходного канала, инв. №077776 Одесского филиала ГП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з коригування паспорту Підхідного каналу, інв. № 077776 Одеської філії ДП "АМПУ"».

 

Обсяг виконання робіт – згідно з Технічним завданням.

 

Місце виконання робіт або надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1.

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – 60 календарних днів з дати оплати авансу.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:

начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В.

контактний телефон: 729-40-47;

електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Просимо надати свої пропозиції про вартість і терміни виконання робіт до 22.09.2017 р.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток: Технічне завдання  - 2 арк.

Подробнее...

Проведение режимных наблюдений за количеством добычи и качественным составом подземных вод ОФ ГП «АМПУ»

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» / Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) планує здійснити роботу щодо проведення режимних спостережень за кількістю видобутку та якісним складом підземних вод згідно з технічним завданням.

 

Усі зацікавлені організації, що мають досвід роботи і дозвільні документи на виконання робіт по проведенню режимних спостережень, просимо надати свої комерційні пропозиції на ім’я головного інженера адміністрації Одеського морського порту до 15.09.2017р.

 

Відповідальна особа – Нерянов Ігор Володимирович,

начальник ДВтаВ СЕЗ, т. (048) 729-45-56, ф. (048) 729-35-31,

e-mail

Подробнее...

Техническое обслуживание и проведение газоопасных работ/услуг в сетях и сооружениях ВК

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» / Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) планує здійснити роботу щодо технічного обслуговування та проведення газонебезпечних робіт/послуг на мережах та спорудах ВК згідно з технічним завданням.

 

Усі зацікавлені організації, що мають досвід роботи і дозвільні документи на виконання робіт по проведенню режимних спостережень, просимо надати свої комерційні пропозиції на ім’я головного інженера адміністрації Одеського морського порту до 22.09.2017р.

 

Відповідальна особа – Нерянов Ігор Володимирович,

начальник ДВтаВ СЕЗ, т. (048) 729-45-56, ф. (048) 729-35-31,

e-mail

Подробнее...