МИНИСТЕРСТВО ИНФРАСТРУКТУРЫ УКРАИНЫ

На рейде: 5
Под обработкой: 20

ship-handling-ruhandling-railway-transport-rue-procurement-uspa-rue-procurement-ocsp-ru

agency-company-rus

diploma-rus

Investment

resolution-rus

anti-corruption-rus

comment-rus

procurement-rus

recommendation-rus

70,52 МгЦ областное радио

Порт в социальных сетях

 

n-an-an-an-a

archival-photos-rus

Авторизация

Объявления

Закупка работ по коду ДК 021: 2015 45000000-7 «Строительные работы»

Державним підприємством «Одеський морський торговельний порт» планується здійснити закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи» (Виконання робіт з капітального ремонту покриття відкритої складської площі інв. № 057091 ДП «Одеський порт»).

 

З метою визначення очікуваної вартості виконання робіт, пропонуємо спеціалізованим організаціям та підприємцям, зацікавленим у виконанні капітального ремонту, надати свої пропозиції про орієнтовну вартість робіт до 06.05.2019 р. на паперовому носії на адресу:

65029, Одеса, Митна площа, 1 ДП «Одеський порт»

та в електронному вигляді на електрону пошту \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Умови розрахунків – безготівковий розрахунок на рахунок виконавця.

 

У складі своєї комерційної пропозиції просимо зазначити вартість та строки надання послуг.

 

Уповноважений здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:

Начальник Відділу інженерних споруд та капітального будівництва ДП «Одеський порт» Яблонських В.В..,

контактний телефон: 729-72-91,

електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Закупка услуги по ремонту автотранспортных средств и сопутствующего оборудования по коду ДК 021: 2015 - 50110000-9

Одеською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю послуги з ремонту автотранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» відповідно до Технічних вимог, що наведені в додатку до цього листа-запита.

 

Кількість надання послуг – згідно з Додатком № 1.

 

Місце надання послуг – надаються за місцем знаходженням спеціалізованого СТО Виконавця.

 

Умови розрахунків – оплата проводиться після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, підписаного обома Сторонами на протязі 15 банківських днів з моменту вручення Рахунку Замовнику. Вид розрахунків – безготівковий.

 

Строк надання послуг - надаються Виконавцем на протязі 30 робочих днів з моменту передачі автомобіля в ремонт та підписання Замовлення-наряду.

 

Відповідальна особа уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Блажевич Андрій Васильович - начальник сектору з автотранспортного забезпечення керівного складу дільниці технічного та автотранспортного забезпечення ОФ ДП «АМПУ», м. Одеса, вул. Андрієвського 2, тел.: (048) 729-47-04, e-mail: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю послуги з ремонту автотранспортних засобів і супутнього обладнання.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток: на 6 арк. в 1 прим.

Подробнее...

Аренда токарного станка 1А-675

Заявления касательно аренды нижеуказанного объекта принимаются по адресу: 65026, г. Одесса, Таможенная пл., 1 и по факсу: (048) 729-47-00.

Последний день принятия заявлений об аренде Арендодателем – 10-й рабочий день со дня, следующего за днем публикации на сайте www.port.odessa.ua.

За дополнительной информацией следует обращаться по тел.: 048-729-41-46, эл. почта: 

Подробнее...

Закупка услуги по обязательному страхованию автотранспортных средств (ОСАГО) по коду ДК 021: 2015-66510000-8

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю послуги з обов’язкового страхування автотранспортних засобів (ОСАГО) за кодом ДК 021:2015-66510000-8 «Страхові послуги»   відповідно до Технічних вимог, що наведені в Додатку до цього листа-запита.

 

Кількість надання послуг – згідно з Додатком №1

 

Місце надання послуг – згідно з умовами Договору.

 

Умови розрахунків – оплата проводиться після підписання договору обома Сторонами на протязі 10 банківських днів з моменту надання Адміністрації рахунку на оплату. Вид розрахунку –безготівковий.

 

Строк надання послуг визначається з моменту підписання договору та на умовах цього договору.

 

Відповідальна особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Габер Ілля Миколайович – інженер з експлуатації дільниці технічного та автотранспортного забезпечення ОФ ДП «АМПУ», м.Одеса, вул. Андрієвського 2, тел: (048) 729 47 04, моб.0973729404, електронна пошта \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю послуги з  обов’язкового страхування автотранспортних засобів (ОСАГО).

Також повідомляємо, що цей лист –запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Подробнее...

Закупка услуги по страхованию жизни водителей по коду ДК 021: 2015-66510000-8

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю послуги з страхування життя водіїв за кодом ДК 021:2015-66510000-8 «Страхові послуги» відповідно до Технічних вимог, що наведені в Додатку до цього листа-запита.

 

Кількість надання послуг – згідно з Додатком №1

 

Місце надання послуг – згідно з умовами Договору.

Умови розрахунків – оплата проводиться після підписання договору обома Сторонами на протязі 10 банківських днів з моменту надання Адміністрації рахунку на оплату. Вид розрахунку –безготівковий.

 

Строк надання послуг визначається з моменту підписання договору та на умовах цього договору.

 

Відповідальна особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Габер Ілля Миколайович – інженер з експлуатації дільниці технічного та автотранспортного забезпечення ОФ ДП «АМПУ», м.Одеса, вул. Андрієвського 2, тел: (048) 729 47 04, моб.0973729404, електронна пошта \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю послуги з  страхування життя водіїв.

Також повідомляємо, що цей лист –запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Подробнее...

Закупка услуги по добровольному страхованию автотранспортных средств КАСКО по коду ДК 021: 2015-66510000-8

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю послуги з добровільного страхування автотранспортних засобів КАСКО за кодом ДК 021:2015-66510000-8 «Страхові послуги» відповідно до Технічних вимог, що наведені в Додатку до цього листа-запита.

Кількість надання послуг – згідно з Додатком №1

Місце надання послуг – згідно з умовами Договору.

Умови розрахунків – оплата проводиться після підписання договору обома Сторонами на протязі 10 банківських днів з моменту надання Адміністрації рахунку на оплату. Вид розрахунку – безготівковий.

Строк надання послуг визначається з моменту підписання договору та на умовах цього договору.

Відповідальна особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Габер Ілля Миколайович – інженер з експлуатації дільниці технічного та автотранспортного забезпечення ОФ ДП «АМПУ», м.Одеса, вул. Андрієвського 2, тел: (048) 729 47 04, моб.0973729404, електронна пошта \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подробнее...

Проектно-изыскательские работы «Надзор за деформационным состоянием причала №7»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи "Нагляд за деформативним станом причалу №7 (інв.№061510) в процесі експлуатації" Одеської філії ДП "АМПУ"».

 

Обсяг виконання робіт – згідно програми робіт (додаток № 1).

 

Місце виконання робіт або надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1/2.

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – не більше ніж 50 календарних днів з дати оплати авансу.

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

Просимо надати свої пропозиції про вартість і терміни виконання робіт до  29.03.2019 р.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Подробнее...

Проектно-изыскательские работы по корректированию паспорта технического состояния причала №8

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспорту технічного стану причалу № 8, інв. № 061513 Одеської філії ДП "АМПУ"».

 

Обсяг виконання робіт – згідно технічного завдання (додаток № 1).

 

Місце виконання робіт або надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1/2.

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – не більше ніж 50 календарних днів з дати оплати авансу.

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

Просимо надати свої пропозиції про вартість і терміни виконання робіт до 29.03.2019 р.

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток: Технічне завдання – на 2 арк.

Подробнее...

Объявление о проведении текущего ремонта приборов учета воды, стоков и тепла на объектах ОФ ГП «АМПУ»

Згідно до вимог закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (№ 1314-VII від 05.06.2014р.), «Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України» (№190 від 27.06.2008р.) та «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж» (№71 від 14.02.2007р.) прилади обліку води, стоків та тепла підлягають ремонту та повірці.

 

Усі зацікавлені організації, що мають досвід роботи і дозвільні документи на виконання робіт по ремонту та повірці приладів обліку, просимо надати свої комерційні пропозиції на ім’я головного інженера адміністрації Одеського морського порту до 29.03.2019р.

 

Відповідальна особа – Нерянов Ігор Володимирович, начальник ДВтаВ СЕЗ, т. (048) 729-45-56, ф., e-mail \n Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

 

Додаток

Подробнее...

Закупка запчастей по кодам ДК 021: 2015

Одеською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю запчастин за нижченаведеними кодами ДК 021:2015 відповідно до Технічних вимог, що наведені в додатку 1 до цього листа-запита.

- 34210000-2 - Кузови транспортних засобів «Кузови їх вузли та інші деталі до транспортних засобів»

- 31680000-6 -Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання «Електричні насоси та інші насоси, помпи»

- 44440000-6 – Вальниці «Підшипники для ремонту автомобілів»

- 38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів «Датчики, манометри, термостати та інші вимірювальні прилади для автомобілів»

- 38410000-2 - Лічильні прилади «Термометри,панелі приладів для автомобілів»

Кількість товарів– згідно з додатком №1.

Місце поставки товару – склад Замовника м. Одеса, вул. Андрієвського 2, транспортом Постачальника на умовах DDP відповідно до Інкотермс 2010.

Умови розрахунків – оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки товару.

Строк поставки товару - протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Покупцем Замовлення Постачальнику на Товар.

При наданні комерційної пропозиції потрібно вказати каталожний номер товару.

Відповідальна особа уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Монахова Світлана Миколаївна – інженер дільниці технічного та автотранспортного забезпечення ОФ ДП «АМПУ», м. Одеса, Митна пл.1, тел. (048) 795-32-44, e-mail: msn@port.odessa.

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю запчастин згідно вищенаведених кодів ДК 021:2015.

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Подробнее...

Закупка запчастей по нижеперечисленные кодами ДК 021: 2015 в соответствии с техническими требованиями

Одеською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю запчастин за нижчепереліченими кодами ДК 021:2015 відповідно до Технічних вимог, що наведені в додатках:

 

- 19510000-4  Гумові вироби«Гумові вироби різні в тому числі для автотранспорту»

- 31530000-0  Частини до світильників та освітлювального обладнання «Освітлювальні системи та електричні лампи для автомобілів»

- 42510000-4  Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої «Фільтри різні»

- 44530000-4  Кріпильні деталі «Кріпильні деталі  для автомобілів, пружини для автомобілів»

 

Кількість товарів– згідно з додатком.

Місце поставки товару – склад Замовника м. Одеса, вул. Андрієвського 2, транспортом Постачальника на умовах DDP відповідно до Інкотермс 2010.

Умови розрахунків – оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки товару.

Строк поставки товару - протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Покупцем Замовлення Постачальнику на Товар.

При наданні комерційної пропозиції потрібно вказати каталожний номер товару.

Відповідальна особа уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Монахова Світлана Миколаївна – інженер  дільниці технічного та автотранспортного забезпечення ОФ ДП «АМПУ», м. Одеса, Митна пл.1, тел. (048) 795-32-44, e-mail: msn@port.odessa.

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю запчастин згідно вищенаведених кодів ДК 021:2015.

Подробнее...