МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 5
Під обробкою: 14

ship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-uae-procurement-ocsp-ua

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

archival-photos-ukr

Авторизація

Оголошення

Закупівля «Послуг з видалення відходів з суден» за кодом ДК 021:2015 90510000-5

Одеською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – ОФ ДП «АМПУ») планується здійснити закупівлю «Послуг з видалення відходів з суден» за кодом ДК 021:2015 90510000-5 «Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям», відповідно до технічної специфікації, що наведена в додатку до цього листа-запита.

Обсяг надання послуг – в залежності від поданих пропозицій, реального фінансування та потреб ОФ ДП «АМПУ».

Місце надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1 (територія та акваторія морського порту Одеса).

Умови розрахунків – впродовж 15 банківських днів після підписання сторонами акту прийому-передачі наданих послуг.

Строк надання послуг – протягом 2020 року, впродовж 24 годин з моменту отримання Заявки.

При наданні цінової пропозиції, прошу Вас обов’язково визначити вартість надання послуг з розрахунку на 1 куб. м. відходів, з окремо визначеними складовими витрат.

Особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Хіміч Юрій Миколайович – інженер з експлуатації дільниці портофлоту технічної служби ОФ ДП «АМПУ», тел. (048) 729-31-78, факс (048) 729-47-73, ел. пошта \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю «Послуг з видалення відходів з суден» за кодом ДК 021:2015 90510000-5 «Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям».

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Детальніше...

Закупівля послуг з технічного обслуговування суднового радіо-навігаційного обладнання за кодом 50240000-9

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України»/Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю послуг з Технічного обслуговування суднового радіо-навігаційного обладнання за кодом   50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги відповідно до Специфікації (Додаток № 1), що наведені в додатку до цього листа-запита.

            Кількість надання послуг – відповідно до Специфікації (Додаток № 1).

            Місце надання послуг – 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна пл.,1, акваторія Одеського морського торговельного порту.

         Умови розрахунків – Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг в національній валюті України (гривні).

         Строк надання послуг – протягом 2020 р.

         Контактна особа: Абрамов Анатолій Олегович роб. т. (048) 729-31-78 моб. т. 067-709-81-30, факс: (048) 729-47-73, E-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю послуг с технічного обслуговування суднового радіо-навігаційного обладнання.

            Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Детальніше...

Закупівля: «Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» (Квіти)

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 – 03110000-5 «Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» (Квіти).

            Кількість товару (найменувань): за 12 (дванадцять) найменувань.

            Місце поставки товару: – 65026, м. Одеса, площа Митна, 1, приміщення ОФ ДП «АМПУ», транспортом Постачальника на умовах DDP склад покупця відповідно до Інкотермс 2010.

           Умови розрахунків: оплата за партію товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку покупця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію товару та на підставі отриманого покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від постачальника.

          Строк поставки товару: поставка товару здійснюється окремими партіями протягом чотирьох годин з моменту узгодження Замовлення.

          Дані особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок із учасниками: Кожухар Вікторія Григорівна, інженер адміністративно-господарської служби, тел. (048) 729-30-79, e-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати цінову пропозицію на закупівлю товару «Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» за кодом ДК 021:2015 03110000-5 (Квіти).

            Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Детальніше...

Послуги з поточного ремонту причалу №15 ОФ ДП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Послуги з поточного ремонту причалу № 15 інв. № 063554 Одеської філії ДП "АМПУ"», згідно технічного завдання, що наведено в Додатку до цього листа-запита.

Пропонуємо Вам підготувати пропозицію щодо виконання зазначеної роботи.

            Обсяг робіт – згідно з технічним завданням (Додаток №1)

            Місце виконання робіт – 65026, м. Одеса, вул. Приморська.6.

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт (за умови надання забезпечення повернення авансового платежу у вигляді безумовної безвідкличної банківської гарантії що складає 100% від суми авансу).

2-й етап – остаточний розрахунок.

Строк виконання робіт – не більше ніж 50 календарних днів з дати оплати авансу.

            Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: в.о. начальника ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шова М.М. контактний телефон: 729-31-61; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати свої пропозиції про вартість і термін   виконання робіт не пізніше 14.01.2020 р.

            Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток №1: Технічне завдання на 3 арк.

Детальніше...

Послуги з поточного ремонту причалу №43 ОФ ДП «АМПУ»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Послуги з поточного ремонту причалу №43, інв. №065520 Одеської філії ДП «АМПУ»».

Обсяг надання послуг: згідно технічного завдання (додаток № 1).

Місце надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна
площа, 1/б, територія Одеського морського порту.

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

Строк виконання робіт – не більше ніж 60 календарних днів з дати оплати авансу.

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: в. о. начальника ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шова М.М. контактний телефон: 729-33-34; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Просимо надати свої пропозиції про вартість і терміни виконання робіт до 13.01.2020 р.

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Додаток: Технічне завдання.

Детальніше...

Закупівля «Послуги з поточного ремонту причалу №43»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Послуги з поточного ремонту причалу №43, інв. №065520 Одеської філії ДП «АМПУ»».

 

Обсяг надання послуг: згідно технічного завдання (додаток № 1).

 

Місце надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна
площа, 1/б, територія Одеського морського порту.

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

 

Строк виконання робіт – не більше ніж 60 календарних днів з дати оплати авансу.

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: в. о. начальника ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шова М.М. контактний телефон: 729-33-34; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Просимо надати свої пропозиції про вартість і терміни виконання робіт до 13.01.2020 р.

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Додаток: Технічне завдання.

Детальніше...

Послуги з технічного обслуговування ліфтів згідно з технічною специфікацією

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» / Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планує здійснити закупівлю послуги за кодом ДК 021:2015-50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» згідно з технічною специфікацією, що наведена в Додатку №1 до цього листа-запиту.

 

Просимо до 26.12.2019 року надати комерційні пропозиції щодо вартості (в місяць) обслуговування вказаних ліфтів.

 

Місце надання послуги – 65026, м. Одеса, площа Митна, 1, Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», адміністративні будівлі № 1 і № 3.

 

Строк надання послуги – протягом 2020 року.

 

Особа-замовник — Коршунов Дмитро Іванович, начальник відділу механізації та метрології, тел. (048) 729 45 43, тел/факс (048) 729 44 64, к \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

Детальніше...

Закупівля «Нове будівництво причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «Одеський морський торговельний порт»

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Нове будівництво причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «Одеський морський торговельний порт» по вул. Миколи Гефта, 3 Приморського району м. Одеса. Одеської філії ДП «АМПУ» (виконання екологічного моніторингу за гідротехнічними роботами та дампінгом грунтів)» згідно технічного завдання що наведено в додатку до цього оголошення.

 

Пропонуємо Вам підготувати пропозицію щодо виконання зазначеної роботи.

 

Обсяг робіт – згідно технічного завдання (Додаток №1)

 

Місце виконання робіт – 65026, м. Одеса, вул. Приморська (вул. М. Гефта, 3), Андросівський мол, причал №1-з, акваторія та територія Одеського морського порту

 

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата 40 % від вартості робіт, за виконані роботи у 1 кварталі 2020р.;

2-й етап – оплата 40 % від вартості робіт, за виконані роботи у 2 кварталі 2020р.;

3-й етап – остаточна оплата 20 % від вартості робіт.

 

Строк виконання робіт – до повного завершення будівельних та днопоглиблювальних робіт на об’єкті (1 півріччя 2020 р.).

 

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: В.о. начальника ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шова М.М. контактний телефон: 729-31-61; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Детальніше...

Інформація про передачу в оренду майна, що знаходиться на балансі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»

Інформація про передачу в оренду

майна, що знаходиться

на балансі Одеської філії державного підприємства

«Адміністрація морських портів України»

 

а саме: «вітрина холодильна CJKD-W142K» (інв. № 078539), «шафа холодильна СОLD S700» (інв. № 78537), «Стелаж нерж»(інв..№922890, №922945, №922947, №922946, № 922935, № 922922, №922889, №922934, №922921, №922896, №922897, №922898, №922899, №922948, №923650, №922949, № 922920, «Стіл СПП»(інв..№922951,»Стіл СПД 2ПК»(інв.. №922952),»Стіл виробничий»(інв.№ 078492, №078493, №078494, №078495, № 078496), «Стіл СПД(інв.,№ 922953 «Стіл розбиральний у сборі »( інв..№ 078536), «Стіл робочий із закр.шухлядами»(інв..№078552), «Стіл 1400м»(інв..№938383,№938380,

№938381), «Стіл 1600 мм»(інв..№ 938391), «Стіл 1800 мм»(інв..№938393), «Стіл робочий кондитера»(інв..№078551),»Стіл кухонний з бортиком»(інв..№944085,№944089), « Стіл для відходів»(інв..№922936), «Тумбочка із трьома шухлядками»(інв..№938404), Шафа для одягу»

(інв.№082248), «Шафа» (інв..№924151), «Шафа навісна для бару»(інв№078534),

«Барна стійка»(інв№078535), «Сушилка»(інв..№945793,№945794), «Стіл

Верзаліт 412»(інв..№945439, №945437, №945435, №945436, №945434, №945440, №945442,№ 945443,№945441, №945438, №945444) , «Стіл Верзаліт 413»(інв..

№ 945431,№ 945432), «Стілець Марко»( інв..№ 945387,№ 945417, №945429,

№ 945407, №945403, №945402, №945396, №945398, №945420, № 945419,

№ 945401, №945405, №945410, №945422, №945415, №945404, №945386,

№945385, №945406, №945409, №945399, №945416, №945388, №945389,

№945418, №945430, №945411, №945400, №945414, №945383, №945412,

№945413, №945384, №945408, №945390, №945421, №945397), «Шафа холодиль-

На 1400л»(інв..№ 078533), «Стіл кв.Верзаліт»(інв..№ 947624, №948623,

№947622, №947617, №947620, №947621, №947619, №947618, №947616,

№947625, №947614, №947615), «Стілець барний хром.» ( інв..№947567, №947610, №947586, №947584, №947582, 947601, №947609, №947571,

№947574, №947597, №947566, №947572, №947569, №947580, №947568,

№947600, №947573, №947564, №947565, №947570, №947575, №947576, №947577,

№947578, №947579), «Столешниця з підставкою»(інв..№923865, №923859,

№923861, №923864, №913862, №923863, №923860, №9238660, «Крісло-стілець»

( інв..№923869, №923870, №923871, №923872, №923873, №926874, №923875,

№923876, №923899, №923895, №923879, №923885, №923900, №923898, №9238920, №923886, №923890,№ 923893, №923891, №923894, №923884,

№923881, №9239087, №923887, №923883, №923906, №923888, №9238890,

№923880,№923882, №923908, №923905, №923904, №923902, №923903, №923897,

№923901, №923896), «Шафа одностулкова»(інв..№922171), «Ванна мийна 2ВМР» (інв..№922908, №922940, №922910, №922909), «Рукомийник» (інв..№922903, №922900), «Підтоварник» (інв..№922927), «Шафа тип 1»

(інв..№922172, «Шафа тип 2»(інв..№922174, №922173, №922177, №922175,

№ 922176, «Шафа тип 3» (інв. №922179), «Сходи В45FS з помостом»

(інв. №951499), «Стрем`янка 918/1,66 м 7,5 кг» (інв. №952414),

«Візок вантажний»(інв. №922965), «Холодильна установка у к-ті» (інв. №078445), «Сковорода 80 л 12 квт »(інв. №078479), «Сковорода 120л 18квт» (інв. № 078481), «Зонт витяжний SP 11/12»(інв. № 078500), «Зонт

витяжний SC 21/16»(інв. №078486), «Зонт витяжний SC 11/24»(інв № 078487),

«Шафа холодильна HF 140»(інв. №078453), «Машина тістомісильна СМ/С 80»

(інв. №078456), «Збивальний елемент» (інв. № 922989, №922990, №922991,

№922992, №922993), «Полиця для сушки»( інв. №922944, №922943, №922942,

№922941), «Ванна 3 секц.2ВМР»(інв. №078498), «Ванна 3 секц.3ВМР»

(інв. №078497),»Бак для відходів» (інв. №922937, №922938), «Панель ПИЗ-1000»(інв. №922961), «Панель ПИЗ-500»(інв. № 922960), «Панель ПИ1-1000»(інв. №922959), «Панель ПИ1-500»(інв. № 922958), «Рукомийник

Мех.прив(к-т 3 шт»(інв. №938408, № 938410, №938411), «Електрорушник»

(інв. №945755, №945756), «Ванна 1 ВМП»(інв. №922955), «Табурет кухонний»(інв. №922962, №922963), «Овочерізка 19 дисків 200кг/год»(інв. №078491), «Шафа холодильна EF 140 MN»(інв. №078502, №078490), «Тумбочка з однією шухлядкою»(інв № 938398), «Роздавальна лінія у к-ті»(інв № 078446), «Прилавок з двома холодильниками»(інв №083870), «Вітрина охолоджувальна»(інв № 083871, №086872), «Кондиціонер Фунаи 25А»

(інв № 086160, №086159), «), «Кондиціонер Фунаи 16А (інв № 083176), «Шафа д/одягу»(інв №942389), «Шафа пристінна»(інв №0863860, №083861), «Вішалка»(інв №920147), «Стіл прямокутний 6162»(інв № 942362, №942363, №942364, №942365, №942366, №942367), «Штора вертикальна»(інв №942399, №942400), «Стіл д/буфету 110*110»(інв № 942435, №942436), «Стіл д/буфету 80*80»(інв № 942437, №942438),територіально розташованих за адресою: м. Одеса,Митна площа 1,   з метою надання послуг харчування  

 

За додатковою інформацією звертатися за тел. 729-43-13

 

 

Детальніше...

Послуги з опосвідчення пристроїв релейного захисту та автоматики

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» проводить моніторинг цін на закупівлю: «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій» за кодом ДК 021:2015 98110000-7 (Послуги з опосвідчення пристроїв релейного захисту та автоматики (РЗА) ТП та РП ОФ ДП «АМПУ») відповідно до Технічного завдання, що наведене в додатку до цього листа-запита.

 

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - згідно з Технічним завданням на Послуги з опосвідчення пристроїв релейного захисту та автоматики (РЗА) ТП та РП ОФ ДП «АМПУ».

 

Місце виконання робіт – м. Одеса пл. Митна,1;

Умови розрахунків – розрахунок по факту надання послуг;  

Строк виконання робіт – 90 календарних днів, протягом 2019-2020 р.р.

Відповідальна особа – Машкан Юрій Григорович

тел. (048) 729-35-33 e-mail \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше...

Проектно-вишукувальні роботи з розробки плану-схеми розвитку Одеського морського порту

Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю «Проектно-вишукувальні роботи з розробки плану-схеми розвитку Одеського морського порту» (код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») відповідно до Завдання на проектування, що наведено в додатку до цього листа-запита.

Обсяг виконання робіт – згідно з Завданням на проектування.

Місце виконання робіт або надання послуг – 65026, м. Одеса, Митна площа, 1.

Умови розрахунків:

1-й етап – оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт;

2-й етап – остаточний розрахунок.

Строк виконання робіт – визначити в пропозиції.

Уповноваженим здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника: начальник ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» Шевченко Ю.В. контактний телефон: 729-40-47; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Враховуючи наведену вище інформацію, просимо надати до 23.10.2019 р. свої пропозиції про вартість і строк виконання «Проектно-вишукувальних робіт з розробки плану-схеми розвитку Одеського морського порту».

 

Додаток: Завдання на проектування   - 3 арк. в 1 прим.

Детальніше...