МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 8
Під обробкою: 16

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

Авторизація

archival-photos-ukr

Порт

В Одеському порту вшановували ветеранів війни в Афганістані та інших локальних конфліктах

14 лютого, напередодні 31-ї річниці виведення радянських військ з Афганістану, до головного офісу адміністрації Одеського морського порту, були запрошені портовики учасники афганського та інших локальних конфліктів. З пам’ятною датою, яка відзначається в Україні як День вшановування учасників бойових дій на території інших держав, ветеранів вітали начальник адміністрації Одеського морського порту Руслан Сахаутдінов, голова Профспілки робітників морського транспорту Одеського порту Володимир Зайков, а також почесні гості - голова Одеської обласної організації Українського союзу ветеранів Афганістану генерал-майор Юрій Єрмаков, заступник голови Одеської міської організації Українського союзу ветеранів Афганістану полковник Іван Їжаківський.

 

Начальник адміністрації Одеського морського порту висловив глибоку повагу тим, хто пройшов випробування війною, подякував ветеранам за їх активну громадянську позицію, високо оцінив їх трудовий внесок в економіку порту та його розвиток.

 

- Ця пам’ятна дата, що завершила епопею війни в Афганістані, існує для того, щоб ми по справжньому цінували мир, - зазначив Р.Сахаутдінов.

 

Ряду працівників порту – учасникам бойових дій в Афганістані та інших конфліктах були вручені нагороди Українського союзу ветеранів Афганістану, Почесні грамоти начальника адміністрації Одеського морського порту. Медаллю Українського союзу ветеранів Афганістану «За незламність духу» нагороджено також Володимира Зайкова. Таким чином відмічена всебічна підтримка ветеранського руху Профспілкою РМТ Одеського порту.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 


 

 

 

 

Детальніше...

CMA CGM URAL: екіпаж здоровий, обробка судна проходить нормально (офіційна заява санітарно-карантинного відділу (СКВ) Одеського порту)

13 лютого до 42 причалу Одеського порту став контейнеровоз CMA CGM URAL (прапор Мальта). До його заходу в порт в електронних ЗМІ було чимало публікацій тривожного характеру. Мовляв, на судні, що відвідувало Шанхай, Нінбо, Сяминь і інші порти Китаю до початку епідемії короновіруса 2019 nCoV, є хворі члени екіпажу.

 

За словами завідуючої санітарно-карантинним відділом Одеського порту Оксани Борисенко, ознайомившись з цією інформацією, фахівці відділу передали її Національному координатору з питань Міжнародних медико-санітарних правил, яким є «Центр громадського здоров'я МОЗ України». У СКО порту теж почали підготовку до прийому судна.

 

- Коли судно тільки підходило до Суецького каналу, ми зв'язалися з генеральним директором CMA CGM Ukraine Олександром Щокіним, - розповіла О.Борисенко.- Він надав нам необхідну інформацію і копії підтверджучих документів санітарних властей іноземних портів за маршрутом слідування судна. Зокрема про те, що контейнеровоз CMA CGM URAL, який починав свій маршрут в середині січня з відвідування декількох китайських портів, заходив в порти Єгипту (Порт Саїд), Лівану (Бейрут, Тріполі), Туреччини (Ізміт, Амбарлі), в румунську Констанцу, і всюди йому надавали «вільну практику».

 

- Місяць тому, 13 січня, контейнеровоз зайшов в останній китайський порт Ксеамін, - коментує О.Щокін. - Ми відстежували ситуацію на судні протягом усього місяця. Для нас важливо, що в таких портах, як Стамбул, Ізміт (Туреччина), Тріполі (Ліван) санітарні служби відзначали, що екіпаж контейнеровоза здоровий. Вчора (12 лютого), коли судно було під обробкою в Констанці (Румунія), ми отримали інформацію про те, що на борту немає хворих. Сьогодні ми подали санітарний бюлетень в СКВ Одеського порту, в якому чітко сказано, що екіпаж здоровий.

 

На даний момент контейнеровоз ошвартований біля причалу № 42. Після обстеження епідеміологами і підтвердження, що всі члени екіпажу здорові, почалася обробка CMA CGM URAL місткістю 9400 TEU. До вивантаження заплановано 2665 TEU, до навантаження - 3286 TEU.

 

Нагадаємо, що з 24.01.2020 р. почав діяти наказ МОЗ України №185, який передбачає посилений режим роботи спеціальних санітарно-карантинних служб в міжнародних морських пунктах пропуску через державний кордон України. Епідеміологи першими піднімаються на судно, обстежують екіпаж, і тільки після цього судну надається «вільна практика». Причому, інформацію про стан самопочуття членів екіпажу українська сторона отримує заздалегідь - за добу, а то й за дві. Залежно від отриманої від морського агента інформації, епідеміологи порту з урахуванням всіх можливих ризиків, застосовують відповідні засоби індивідуального захисту. Лікарі СКО забезпечені необхідними захисними костюмами, респіраторами, масками, панорамними масками, захисними окулярами, рукавичками.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

 

 

 

      

Детальніше...

Шановні клієнти!

В рамках подальшої оптимізації бізнес-процесів та документообігу пов’язаних із оформленням вантажів та транспортних засобів, з метою прискорення оформлення вантажів у контейнерах та порожніх контейнерів, Одеська філія ДП «АМПУ» спільно з ДП «КТО» починаючи з 18.02.2020 року впроваджує наступний етап диджиталізації, який передбачає можливість одноразового та одночасного подання документів в електронному вигляді для оформлення перепустки на в’їзд в Одеський морський порт та приймального акту ДП «КТО» для завозу контейнерів на термінал.

 

Таким чином, з моменту впровадження нового алгоритму оформлення перепусток в порт та приймального акту ДП «КТО» достатньо лише надавати необхідну інформацію із застосуванням однієї системи (ІСПС або веб-порталу ДП «КТО»), без втрати додаткового часу в очікуванні оформлення оператором документів в «ручному режимі» біля відповідних облікових груп. Перехід на електрону систему оформлення дозволить скоротити час оформлення майже на 10 хв. на транспортний засіб.

 

Оформлення перепусток та приймальних актів можливо здійснювати із використанням ІСПС або веб-порталу ДП «КТО», за рахунок налагодженого автоматичного обміну інформацією між системами.

 

Для більш комфортної роботи, раніше адміністрацією Одеського морського порту була реалізована можливість оформлення та передачі експедитором електронних перепусток у вигляді штрих-кодів безпосередньо водію на мобільний пристрій (смартфон, планшет та ін.).

 

Таким чином, на сьогоднішній час у експедиторських компаній є можливість самостійного оформлення перепустки та передачі її водію на портативний пристрій без звертання до працівників облікової групи ОФ ДП АМПУ виключно в електронному виді, без використання паперових носіїв. Більш того, з 18.02.2020 року електронні перепустки у вигляді штрих-кодів будуть міститися на приймальних актах ДП «КТО».

 

До кінця року, Адміністрація порту планує перехід до системи Тайм – Слотування, та повного переходу на електронний документообіг в частині оформлення вантажів та транспортних засобів, що їх переміщують.

 

У разі виникнення додаткових питань використання режиму подання заявки на в’їзд в порт та отримання електронної перепустки, просимо звертатися до сектору технічної підтримки ІСПС (цілодобово) за тел: (048) 737-70-80; (050) 395-90-90, або за електронною адресою: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

Для ознайомлення з покроковою інструкцією про оформлення документів на веб-порталі натиснуть тут

Детальніше...

ПРО ПОСИЛЕННЯ ПРОТИЕПІДЕМІЧНОГО ЗАХИСТУ В ОДЕСЬКОМУ ПОРТУ В УМОВАХ ЗАГРОЗИ ПОШИРЕННЯ КОРОНАВІРУСУ 2019-nCoV

Станом на 06.02.2020 р. лікарями-епідеміологами санітарно-карантинного відділу в Одеському порту забезпечено проведення медичного (санітарного) огляду членів екіпажу вже на 25  морських суднах, що здійснюють міжнародні перевезення.

 

Вчора ввечері до причалу №42 у Хлібній гавані пришвартувався контейнеровоз COSCO SHIPPING SEINE (L=299,9 м, прапор - Гонконг). Судно прибуло до Одеси після заходу до портів Китаю під час  інкубаційного періоду нового коронавірусу 2019-nCoV. Одразу після швартування на контейнеровозі здійснено медичний (санітарний) огляд усіх членів екіпажу та інші профілактичні заходи, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2020 № 185, який передбачає посилений режим роботи спеціальних санітарно-карантинних підрозділів у міжнародних морських пунктах пропуску (в’їзду) через державний кордон України. З початку дії вимог означеного документу медичний огляд екіпажів в Одеському порту проведено вже на 25 суднах. З них 5 прибули з Китаю, в т.ч. 4 залишили порти Піднебесної до спалаху епідемії коронавірусу в м. Ухань.

 

Стан епідемічного благополуччя моряків на суднах біля причалів у вітчизняних портах контролюють фахівці санітарно-карантинних відділів (СКВ) Державної установи «Лабораторний центр МОЗ України на водному транспорті». З кінця січня цього року співробітники СКВ піднімаються на борт практично усіх суден, які заходять в Одеський порт, незалежно від того, з якого регіону Світового океану вони прибули.

 

-          Ми вимушені перейти майже на 100-відсотковий контроль екіпажів з огляду на специфіку роботи моряків, - розповідає Ніна Старова, лікар-епідеміолог з 35-річним стажем. - Випадки завозу коронавірусу зафіксовані вже у 26 країнах. Навіть якщо моряк не відвідував Китай останнім часом, ми не  знаємо, яким рейсом він летів на чергову зміну екіпажу, з ким контактував у літаку…

 

За словами Н.Старової, порядок дій лікаря-епідеміолога щодо недопущення занесення на територію України випадків захворювань на коронавірус 2019-nCoV  через міжнародний морський пункт пропуску включає два етапи.  На першому етапі до прибуття судна в порт здійснюється вивчення документів медико-санітарного призначення з застосуванням ризик-орієнтованого методу. Документи надаються капітаном через морського агента в Інформаційній системі портового співтовариства. На другому етапі - вже безпосередньо на борту судна - капітан пред’являє Морську медико-санітарну декларацію та оригінали документів медико-санітарного призначення. Фахівці санітарно-карантинного відділу з допомогою безконтактного інфрачервоного термометру здійснюють температурний скринінг і знайомляться з результатами анкетування кожного члена екіпажу (проформа опитувального листа висилається капітану заздалегідь).

 

Лише впевнившись, що на борту судна немає епідемічної загрози, фахівець СКВ надає право на  «вільну практику» у порту прибуття та дозвіл представникам контролюючих органів (прикордонникам, митникам) піднятися на борт судна і продовжити процедуру відкриття кордону.

 

-          У разі виявлення хворого або підозрілого, на судні негайно буде введено в дію оперативний план протиепідемічних заходів - запевняє завідувач санітарно-карантинним відділом Одеського морського порту Оксана Борисенко. – У цьому випадку хворий з підозрою на коронавірус буде ізольований у судновий ізолятор, або ізолятор порту з подальшою госпіталізацією до берегової  госпітальної бази,  а саме судно буде поставлене на карантин з проведенням відповідних медико-санітарних заходів.

 

У контексті реалізації заходів щодо недопущення занесення та поширення на територію України випадків захворювань на коронавірус через морський пункт пропуску, О.Борисенко відзначила оперативні дії керівництва адміністрації Одеського порту (начальник – Р.Сахаутдінов) у підготовці карантинного причалу та приміщень для тимчасової ізоляції осіб з підозрою на діагностування 2019-nCoV.

 

Також, завідуючий СКВ розповіла про наявність у фахівців відділу необхідного оснащення, засобів індивідуального захисту та практичних навичок дій у разі виявлення інфікованих. Регулярні навчання протиепідемічних бригад проводяться у відомстві щороку у квітні, а у жовтні 2014 року, у зв’язку з загрозою поширення вірусу Ебола, на базі Одеського порту були проведені великі міжнародні навчання.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 


 

 

 

 

 

Детальніше...

Адміністрація Одеського порту створила всі умови операторам контейнерних терміналів для безпаперового оформлення в’їзду автотранспорту

З 2013 року в Одеському порту проводиться системна робота зі спрощення за допомогою цифрових технологій внутрішніх процедур оформлення документів на в’їзд/виїзд великовантажного автотранспорту на/з території вантажних терміналів. Як вже повідомлялось, у рамках цієї програми в січні 2020 року був впроваджений сервіс передачі експедитором електронних перепусток у вигляді штрих-кодів безпосередньо водію на мобільний пристрій (смартфон, планшет та ін.). Таким чином, на сьогодні у експедиторських компаній є можливість самостійного оформлення перепустки та передачі її водію без звертання до працівників облікової групи адміністрації порту - виключно в електронному вигляді, без використання паперових носіїв.

 

Разом з тим, для в’їзду безпосередньо на термінали експедитори до сьогоднішнього дня змушені звертатись до співробітників облікових груп компаній-операторів терміналів із відповідним пакетом документів для оформлення здавальних та видаткових ордерів у паперовому вигляді, завірених печаткою. У зв’язку з цим, експедитор з метою економії власного часу надає водію необхідний комплект документів найчастіше в денний час, після чого водій звертається до облікової групи для отримання документів терміналу. Це призводить зокрема до значних затримок під час здачі/видачі контейнерів та збільшення часу перебування автотранспортних засобів в режимі очікування оформлення.

 

Крім того, водії замість того, щоб відпочивати у спеціально обладнаних для цього приміщеннях, вимушені відстоювати в черзі на оформлення паперових документів, що може негативно позначитись на їх самопочутті й, відповідно, безпеці дорожнього руху.

 

На сьогоднішній день ДП «Контейнерний Термінал Одеса» (КТО) вже проводить заходи щодо оптимізації оформлення документації терміналу та переведення її у електронний вигляд. У подальшому це дасть можливість експедитору оформляти здавальні та видаткові ордери віддалено з робочого місця самостійно. Передача водієві документів у електронному вигляді значно скоротить час очікування. За інформацією КТО, вказаний сервіс у тестовому режимі буде доступний експедиторським компаніям найближчим часом.

 

З огляду на вищезазначене, керівництво Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» закликає операторів контейнерних терміналів приєднатися до ініціатив Президента України та Уряду щодо цифрової трансформації взаємовідносин суб’єктів державного і приватного секторів економіки, та прискорити строки впровадження електронних сервісів оформлення перепусток для великовантажного автотранспорту.

 

Адміністрація Одеського морського порту

Детальніше...

На території Одеського порту пройшли урочистості, присвячені випуску морських офіцерів

1 лютого на території і причалах пасажирського комплексу Одеського порту відбулася урочиста церемонія випуску молодих офіцерів, що завершили курс навчання в Інституті Військово-Морських Сил Національного університету «Одеська морська академія». В урочистостях взяли участь командувач ВМСУ адмірал Ігор Воронченко, високопосадові військовослужбовці, представники керівництва області та міста, державного підприємства «Адміністрація морських портів України», у тому числі адміністрації Одеського морського порту. Серед почесних гостей - рідні випускників.

Під час урочистостей до причалів пасажирського комплексу були пришвартовані кораблі ВМСУ, на яких дехто з випускників проходитимуть службу.

Молоді лейтенанти, згідно з морською традицією отримали дипломи про освіту, погони та кортики, які слугують символом повноправного входження до офіцерського складу флоту. Церемонія включала прощання з прапором навчального закладу, та проходження випускників урочистим маршем.

Адміністрація Одеського морського порту.

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

В Одеському порту обговорили план протиепідемічних заходів у разі поширення коронавірусної інфекції

30 січня в головному офісі Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») відбулась нарада з питань, пов’язаних з розповсюдженням нового коронавірусу у китайській провінції Ухань. У заході взяли участь фахівці Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області на чолі з начальником управління Лідією Степановою, головний лікар медико-санітарної частини адміністрації Одеського морського порту Жанна Путієнко, керівники підрозділів ОФ ДП «АМПУ». 

 

Під час наради відзначалось, що Одеський порт та інші вітчизняні морські порти й аеропорти відносяться до категорії об’єктів можливого контакту з носіями небезпечних вірусів, які прибувають в Україну. У зв’язку з цим начальникам відділів та служб адміністрації порту було доведено рекомендації щодо правил поведінки і комплексу превентивних заходів для запобігання занесенню і розповсюдженню коронавірусної інфекції.

 

Також обговорювались питання координації дій адміністрації порту з органами Держпродспоживслужби та іншими санітарними і медичними закладами міста у разі ускладнення санітарно-епідеміологічної ситуації в Україні з огляду на можливе поширення коронавірусу. Зокрема, йшлося про необхідність проведення спільних навчань з моделюванням роботи пункту пропуску через державний кордон для суден, які прибуватимуть у порт з країн потенційного ризику.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

 

 

Детальніше...

Одеський порт відвідала азербайджанська делегація на чолі з міністром енергетики Пярвізом Шахбазовим

ОДЕСА, 29 січня 2020 року, 17:00, ОФ ДП «АМПУ»

Ухвалений Верховною Радою закон «Про концесії» та бачення Міністерством інфраструктури України перспектив розвитку вітчизняних морських портів з акцентом на механізм концесії відкривають нові можливості для іноземних інвесторів, які співробітничають з Одеським портом. Про це йшлося сьогодні під час ознайомлювального візиту у порт азербайджанської делегації на чолі з міністром енергетики Республіки Азербайджан паном Пярвізом Шахбазовим. До складу делегації входили представники ряду державних компаній і бізнесових структур РА. Українську сторону на зустрічі представляли перший заступник міністра інфраструктури Дмитро Абрамович, перші особи та керівники департаментів ДП «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»). Відвідання Одеського порту делегацією Республіки Азербайджан відбулося у рамках програми Дванадцятого засідання Азербайджано-Української міжурядової Комісії з економічного співробітництва, яке відбудеться післязавтра, 31 січня, в Києві.

 

Під час зустрічі начальник адміністрації порту Руслан Сахаутдінов ознайомив високих гостей з виробничою інфраструктурою Одеського морського порту, можливостями перевалки додаткових обсягів вантажопотоку сухих і наливних вантажів. Окремим розділом у його презентації фігурував пасажирський термінал порту, який у даний момент розглядається Міністерством інфраструктури і центральним апаратом ДП «АМПУ» у якості одного з потенційних об’єктів для передачі в управління інвесторам на умовах концесії.

 

- Пасажирський термінал порту здатен приймати й обслуговувати найбільші круїзні судна, які заходять у Чорне море і розрахований на обслуговування 4 мільйонів туристів на рік, - розповів Р.Сахаутдінов. - Останнім часом ми відчуваємо реальну зацікавленість держави у модернізації головного круїзного терміналу Чорноморського регіону, виведенню його на один рівень з найсучаснішими пасажирськими портами Європи. У цьому відношенні відповідним індикатором для всіх нас є реалізація проекту реконструкції пасажирського терміналу у Стамбулі…

 

Як зазначив далі начальник адміністрації порту, сьогодні одеські портовики отримали реальну підтримку своїх ініціатив у відношенні розвитку туристичної круїзної інфраструктури як на рівні обласної і міської влади, так і на рівні профільного міністерства. А це, у свою чергу, дає можливість предметно розмовляти з потенційними інвесторами.

 

Під час візиту до Одеського порту пан Пярвіз Шахбазов і інші члени азербайджанської делегації відвідали ряд об’єктів пасажирського терміналу порту, зокрема готель «Одеса». Про історію появи п’ятизіркового готелю на Новому молу ОМТП у 2001 році та обставини його закриття у 2011-му розповів Олексій Мясковський, керівник держпідприємства «Одеський порт», на балансі якого знаходиться об’єкт. О.Мясковський також поінформував присутніх про юридичний статус готелю, навів дані про теперішній технічний стан споруди та приблизний розмір інвестицій, які необхідні для відновлення роботи готелю.

 

У обговоренні перспектив інвестиційного розвитку пасажирського терміналу Одеського порту також взяли участь заступники голови ДП «АМПУ» з розвитку портової інфраструктури та з морської і внутрішньої безпеки Дмитро Роменський і Сергій Гронський, директор головного представництва ДП «АМПУ» Дмитро Подорян.

 

Як вже повідомлялось, Президент України Володимир Зеленський під час виступу на Всесвітньому економічному форумі у Давосі 22 січня запропонував привабливі ініціативи для інвесторів, які вкладатимуть кошти в Україні. З-поміж іншого, він заявив про можливість надання податкових канікул та персонального «опікуна» від уряду України за певних умов.

 

Нагадаємо також, що у грудні минулого року Міністерство інфраструктури України оголосило про свої плани після оголошення переможців у концесійних конкурсах у портах «Ольвія» та Херсонському МТП залучити інструмент концесії для модернізації інших підприємств морської галузі. За словами міністра Владислава Криклія, для підготовки до концесії в 2020 році попередньо відібрані морські порти Маріуполя, Бердянська, Чорноморська, а також окремі об’єкти в Одеського порту.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

 

 

 

Детальніше...

МІЛЬЙОН ТОНН У МИНУЛОМУ РОЦІ – лінія CONTI-HORIZON LINE нарощує вантажопотік металу через Одеський порт у напрямку країн африканського континенту

За інформацією головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), у минулому році через причали порту відвантажено 4,6 млн. тонн металопродукції. Кожна п’ята тонна з цього обсягу відправлена у напрямку країн західного і південно-західного узбережжя Африки суднами лінії закордонного плавання CONTI-HORIZON LINE.

 

Координує графік обслуговування флоту вказаної лінії в Одеському порту і забезпечує готовність партій вантажів різних клієнтів українська компанія ТОВ «ЮНАЙТЕД МАРІН ГРУП». За словами заступника директора компанії Катерини Кохановой, через стрімке зростання чисельності населення і одночасно високі темпи урбанізації африканські країни на південь від Сахари продовжують залишатися одним з найбільш перспективних ринків збуту для українського металопрокату.

 

- За минулий рік у порівнянні з 2018 роком наші партнери наростили обсяги перевезень металопродукції з Одеського порту у напрямку африканських країн на 15 відсотків: з 840 тис. тонн до 1,010 млн. тонн., - розповідає К.Коханова. - Безумовно, цим успіхом ми значною мірою зобов’язані швидкості і якості обробки суден на терміналах порту. Саме тому Одеса вже більше 10 років є базовим для лінії CONTI-HORIZON LINE портом на Чорному морі. Саме тут відбувається формування партій металопродукції українського виробництва, а також транзиту з Білорусі та Молдови для відправки у напрямку портів Сенегала, Кот-д’Івуара, Нігерії, Камеруна, Беніна, Гани та інших країн…

 

Як зазначив далі директор ТОВ «ЮНАЙТЕД МАРІН ГРУП», у даний момент через Одеський порт у африканському напрямку відвантажується металопродукція вітчизняних виробників ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», МК «Азовсталь», ММК ім.Ілліча, ПАТ «Запоріжсталь», ПАТ «Дніпровский металургійний завод», ВАТ «Білоруський металургійний завод». Відвантаження продукції перелічених заводів здійснюється через причали, якими оперують стивідорні компанії ТОВ «Новотех Термінал», ТОВ «Новолог», ТОВ «Металзюкрайн Корп. Лтд» та ТОВ «УНСК». У минулому році судна лінії CONTI-HORIZON LINE швартувались біля причалів Одеського порту 34 рази (у 2018 р. – 31). Два суднозаходи здійснено в січні цього року.

 

Довідково. Заснована у 1923 році компанія «Conti-Lines» (штаб-квартира - Антверпен, Бельгія) стала свого роду наріжним каменем потужної групи, що займає одне з провідних місць в структурі світових морських перевезень. В даний час «Conti-Lines» пропонує своїм клієнтам і партнерам 9 регулярних ліній і густу мережу маршрутів, які охоплюють всі частини світу, крім Австралії. Це дозволяє з повним правом назвати її глобальним лінійним оператором.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

Детальніше...

ДЛЯ РОБОТИ У ШТУРМОВИХ, ШТОРМОВИХ І АВАРІЙНИХ УМОВАХ: В Одеському порту представники США передали партію спецоснащення персоналу Морської охорони ДПСУ

24 січня на причалі №16 Одеського порту (пасажирський комплекс) відбулась офіційна церемонія передачі Морській охороні Держприкордонслужби України спеціалізованого обладнання. Майно отримано від США в рамках міжнародного проекту під назвою «Надання технічної допомоги з метою посилення системи експортного контролю України та протидії розповсюдженню зброї масового ураження».

 

Урочистий захід пройшов за участю голови Державної прикордонної служби України полковника Сергія Дейнеко, Тимчасово Повіреного у справах США в Україні пані Крістіни Квін та керівника програми EXBS Держдепартаменту США Метью Голдіна. Серед учасників офіційної церемонії були директор Головного представництва ДП «Адміністрація морських портів України» Дмитро Подорян та начальник адміністрації Одеського морського порту Руслан Сахаутдінов.

 

Відкриваючи церемонію, голова Держприкордонслужби висловив щиру вдячність Сполученим Штатам за допомогу, та високо оцінив ефективність співпраці між прикордонниками України і Береговою охороною США.

 

- Посилення Морської охорони України є абсолютно необхідною умовою для забезпечення безпеки мореплавства в регіоні. Сполучені Штати будуть і надалі докладати зусиль для розбудови інфраструктури українських прикордонників, - заявила пані Крістіна Квін.

 

Тимчасово Повірений у справах США в Україні особисто вручила сертифікати на передане майно командирам Одеського, Ізмаїльського, Маріупольського загонів Морської охорони та начальнику Навчального центру Морської охорони.

 

Церемонія завершилась презентацією для гостей і журналістів зразків отриманого майна.

 

Загальна вартість обладнання, переданого в рамках Міжнародної технічної допомоги, складає близько 29 млн. грн. Це понад 3 тис. одиниць рятувального і оглядового спорядження для екіпажів корабельно-катерного складу та бійців відділів спеціальних дій. Оснащення посилить можливості згаданих трьох загонів, а також використовуватиметься у процесі підготовки персоналу у навчальному центрі.

 

Серед предметів спорядження, яких понад два десятки назв, є наручні GPS-навігатори, портативні газоаналізатори стану повітря, оглядові дзеркала, засоби забезпечення зв’язку поміж членами оглядової групи й різноманітні прилади освітлення приміщень та місць імовірних схованок: від персональних тактичних ліхтарів до ліхтарів прожекторного типу, що здатні освітити великі приміщення, типу трюмів та контейнерів, пожежні ліхтарі, які крім інших посилених характеристик, мають підсвітку з тильної сторони, що дозволяє оглядовій чи рятувальній команді краще орієнтуватись у складних умовах. Унікальним приладом є саморятівник ізолюючого типу OCENCO M-20.2, призначений для захисту органів дихання (на період до 15 хвилин) екіпажів кораблів (катерів) при евакуації з задимленого приміщення.

 

Відтепер, переліченими приладами будуть оснащені всі бойові пости на кораблях та катерах Морської охорони. Аналогічні прилади - на озброєнні підрозділів Берегової охорони США.

 

Ще одна дуже необхідна річ для спепідрозділів і оглядових груп корабельно-катерного складу - полегшений бронежилет з компенсатором плавучості та з інтегрованою надувною системою. Такий бронежилет забезпечує захист від вогнепальної зброї та позитивну плавучість бійця у воді.

 

Окрім того, весь плавсклад та бійці спецпідрозділів отримають два види спеціальних захисних костюмів: спорядження для захисту при висадці та проведенні робіт у штормову погоду і гідротермокостюми, призначені для захисту людини від гіпотермії у випадку аварійної чи іншої нештатної ситуації. Такий костюм відповідає нормам Конвенції СОЛАС та дозволяє триматися у воді за мінусових температур повітря до 15 хвилин (відповідно, при вищій температурі – термін збільшується до 12 годин).

 

Перелік майна для поставки складався на підставі вивчення реальних потреб та завдань, що постають перед персоналом Морської охорони і в повсякденній оглядовій діяльності, в штурмових, штормових, аварійних умовах. Враховані виправдана доцільність і досвід використання іноземними колегами.

 

Адміністрація Одеського морського порту. 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ: в Одеському порту надають можливість оформляти та пересилати автомобільні перепустки в електронному форматі

До уваги перевізників та експедиторів!

 

Адміністрація Одеського порту доводить до Вашого відома, що з сьогоднішнього дня, 24.01.2020 р., з метою скорочення часу оформлення документів, необхідних для в'їзду на територію порту вантажного автотранспорту, надається можливість транспортно-експедиторським компаніям не лише оформляти, а й передавати автомобільні перепустки у режимі он-лайн.

 

Процедура оформлення перепусток здійснюється за допомогою інформаційної системи портового співтовариства. Відтепер ви маєте можливість не виходячи з офісу оформити перепустку у вигляді штрих-коду і відправити її через додаток Telegram або електронною поштою безпосередньо на мобільний пристрій водієві автомобіля. Таким чином, водій, перебуваючи ще в дорозі, отримує перепустку на свій мобільний пристрій і потім пред'являє його на КПП порту для сканування. Цього достатньо, щоб співробітники порту отримати доступ до потрібної інформації та здійснили запуск автомобіля в порт.

 

Телефон для довідок щодо процедури оформлення перепусток – 729-41-89. Контактна особа – Денис Гапєєв.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

 

Детальніше...