МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 4
Під обробкою: 19

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

Авторизація

archival-photos-ukr

Порт

Олександр ГОЛОДНИЦЬКИЙ: «Діалог між АМПУ та портовими операторами повинен бути максимально відвертим» – про що говорили на черговому засіданні Ради Одеського порту

Інформація про дотримання суб’єктами господарювання умов договорів про доступ портового оператора до причалу (у частині виконання вимог законодавства з охорони праці, екологічної безпеки та безпеки судноплавства), фінансово-економічні показники виробничої діяльності адміністрації порту та стан реалізації проектів інвестиційного розвитку в Одеському порту за 8 місяців поточного року обговорювались на черговому засіданні Ради порту, яке відбулося вчора, 22 вересня. Дискусія з актуальних проблем життєдіяльності підприємства проходила під головуванням начальника Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» Максима Лапая та за участі керівника ДП «АМПУ» Олександра Голодницького.

 

Підчас обговорення питань порядку денного члени Ради з числа директорів компаній-портових операторів висловили ряд своїх пропозицій щодо розвитку і вдосконалення окремих об’єктів транспортної інфраструктури порту. До відкритості і конкретики у даних питаннях їх зокрема закликав керівник АМПУ.

 

- Закликаю усіх: є проблеми – говоріть, актуальні питання не повинні замовчуватися, - звернувся до присутніх О.Голодницький. – Я особисто, як голова АМПУ, зацікавлений у отриманні від вас повної і об’єктивної інформації про стан справ на тому чи іншому підприємстві. Точно так же усі керівники філій АМПУ повинні володіти стовідсотково усією інформацією і діяти таким чином, щоб створювати максимально-комфортні умови для розвитку компаній, які працюють на території порту… І засідання Ради порту – це саме той формат для відкритого діалогу між АМПУ і бізнесом, який працює на території порту, створює робочі місця, платить податки державі і таке інше...    

 

Звітуючи перед членами Ради про підсумки виробничої діяльності порту у звітному періоді, М.Лапай зокрема зазначив, що в останній місяць літа «потужно стартував зерновий сезон» (обсяги перевалки зернових виросли на 60 відсотків у порівнянні з попереднім місяцем), водночас спостерігалась стала тенденція до збільшення перевалки нафтоналивних вантажів і контейнерів.

 

- По обсягах перевалки наливних порт уже сьогодні перевершив показник минулого року, - розповів М.Лапай. - Щодо контейнерів - на двох терміналах порту за 8 місяців оброблено 443 тисячі TEU, що на 5 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року… Також хотів би відзначити стрімке зростання показників виконання програми капітальних інвестицій – у січні-серпні ц.р. інвестовано у розвиток виробничої інфраструктури 253 млн. грн. Для порівняння – на 01.09.2020 р. цей показник складав лише 70 млн. грн…

 

З масштабних інвестиційних проектів, реалізація яких ведеться у хорошому темпі, доповідач окремо виділив причал №7 Карантинної гавані, капітальна реконструкція якого повинна завершитись наприкінці майбутнього року.

 

За підсумками обговорення основних питань порядку денного учасники засідання Ради порту визнали роботу адміністрації Одеського порту за 8 місяців ц.р. задовільною.

 

Нагадаємо, засідання консультативного дорадчого органу Рада Одеського морського порту, у відповідності до нормативних документів, проводиться з періодичністю не менше, ніж один раз на квартал. Починаючи з 2019 року, у порту запроваджена традиція регулярного звітування адміністрації порту про результати своєї діяльності перед портовими операторами та представниками державних і громадських організацій, які входять до Ради Одеського порту.

 

2021092301

 

2021092302