МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 21
Під обробкою: 19

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

Авторизація

archival-photos-ukr

Порт

В Одеському морському порту завершили облаштування шпунтової стінки причалу №7 Карантинної гавані

Наприкінці травня генпідрядник робіт - компанія ТОВ «Ремонтно-будівельний трест ЧМП» завершила облаштування шпунтової стінки 2-го пускового комплексу в ході реконструкції причалу №7 Карантинного молу. За інформацією інженерної служби адміністрації порту, впродовж останніх 3-х місяців будівельники занурили до потрібної позначки у морське дно 190 пакетів по 2 одиниці шпунта, довжиною 26 м кожна. У погонних метрах це майже 222,6 м фронтальної частини і 5,4 м поворотної частини (торець) причалу. Загалом - 228 м шпунтової стінки.

 

-  На даний момент роботи ведуться з невеликим випередженням графіку, - коментує хід реконструкції Максим ЛАПАЙ, начальник Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України». - Сподіваємося, що так буде й надалі, оскільки повинен зіграти свою позитивну роль літній період, коли немає штормів і багато сонячних днів, що сприяє високій інтенсивності виконання будівельних операцій. Водночас, темпи робіт для адміністрації порту не самоціль. Пріоритетом для нас є якість, контроль за виконанням підрядником усіх закладених до проекту технологічних вимог… Важливо також відзначити, що роботи приймаються і фінансуються ДП «АМПУ» своєчасно, а це найперша умова успіху будь-якого будівництва.

 

Як розповів далі М.Лапай, одночасно з завершенням спорудження нової стінки причалу на ПК-2 будівельники розпочали анкерування шпунта грунтовими анкерами. Всього належить занурити у тіло причалу і закріпити 91 анкер, довжиною 46,7 метрів кожен. Станом на першу неділю червня вже готові 34 анкери. Наступним етапом реконструкції 2-го пускового комплексу стануть роботи з відсипання пазухи причалу, облаштування пальової основи розвантажувальної платформи, бетонування елементів верхньої будови причалу.

 

Довідка. Проект реконструкції причалу №7 затверджено розпорядженням Кабінету міністрів України № 688-р від 27.09.2017 р. Довжина причалу після реконструкції збільшиться на 29 метрів і досягне 386 метрів (найдовший причал Одеського порту).

 

Передбачена проектом висока щільність пальового поля розрахована на значно більші, ніж раніше, навантаження. Загальний обсяг робіт по проекту розділений на три пускових комплекси: ПК №1 - реконструкція 163,32 м причалу, ПК №2 - реконструкція решти 223,19 м, ПК №3 - днопоглиблення акваторії до 13,5 м від «0» Одеського порту.

 

У вересні минулого року в рамках робочої поїздки в Одеську область Президент України Володимир Зеленський взяв участь в урочистому відкритті першого пускового комплексу реконструйованого причалу №7.