МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 7
Під обробкою: 13

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

Авторизація

archival-photos-ukr

Порт

На реконструйованому причалі №7 Одеського порту оброблено перше судно

Реконструйована частина причалу №7 Карантинної гавані починає відлік окупності коштів, витрачених на реконструкцію. Днями до нової причальної стінки пускового комплексу №1 вказаного причалу став теплохід PASIFIC VICTOR під прапором Гонконгу. Докери ТОВ «Металзюкрайн Корп Лтд.» протягом кількох діб завантажили в його трюми більше 25 тисяч тонн металопродукції.

 

Одночасно з обробкою судна будівельники підрядної організації приступили до основних робіт на реконструкції 2-го пускового комплексу причалу. За інформацією інженерів відділу гідротехнічних споруд і капітального будівництва адміністрації порту, в даний момент підрядник вже почав занурювати у грунт палі кордонного ряду. Загалом належить занурити 66 паль діаметром 1420 мм і понад 30 метрів завдовжки. Станом на кінець жовтня будівельники встигли виготовити і покрити захисною фарбою 33 таких палі.

 

Нагадаємо, урочисте відкриття реконструйованого відрізку причалу №7 відбулося 12 вересня поточного року у присутності Президента України Володимира Зеленського, та за участю і сприянні Міністра інфраструктури Владислава Криклія.

 

Довідка. Проект реконструкції причалу №7 затверджений розпорядженням Кабінету міністрів України № 688-р від 27.09.2017 р. В результаті реконструкції за рахунок зміни конфігурації причальної лінії Карантинної гавані довжина причалу збільшиться на 29 метрів - до 386,5 м (найдовший причал порту). Ці та інші характеристики оновленого причалу забезпечать можливість перевалки на ньому генеральних вантажів у обсязі до 2 млн. т на рік, та, як наслідок, гарантованого збільшення доходів щонайменше на 96 млн.грн. на рік. Увесь обсяг будівельних робіт за проектом розподілений на 3 пускові комплекси: ПК № 1, який вже реалізовано, передбачав реконструкцію 163,32 м причалу, ПК № 2 – реконструкція решти 223,19 м, ПК №3 – днопоглиблення акваторії до 13,5 метрів від «0» Одеського порту.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

2020110501

 

2020110502