МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 6
Під обробкою: 21

ship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

Авторизація

archival-photos-ukr

Порт

Одеський порт відвідала азербайджанська делегація на чолі з міністром енергетики Пярвізом Шахбазовим

ОДЕСА, 29 січня 2020 року, 17:00, ОФ ДП «АМПУ»

Ухвалений Верховною Радою закон «Про концесії» та бачення Міністерством інфраструктури України перспектив розвитку вітчизняних морських портів з акцентом на механізм концесії відкривають нові можливості для іноземних інвесторів, які співробітничають з Одеським портом. Про це йшлося сьогодні під час ознайомлювального візиту у порт азербайджанської делегації на чолі з міністром енергетики Республіки Азербайджан паном Пярвізом Шахбазовим. До складу делегації входили представники ряду державних компаній і бізнесових структур РА. Українську сторону на зустрічі представляли перший заступник міністра інфраструктури Дмитро Абрамович, перші особи та керівники департаментів ДП «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»). Відвідання Одеського порту делегацією Республіки Азербайджан відбулося у рамках програми Дванадцятого засідання Азербайджано-Української міжурядової Комісії з економічного співробітництва, яке відбудеться післязавтра, 31 січня, в Києві.

 

Під час зустрічі начальник адміністрації порту Руслан Сахаутдінов ознайомив високих гостей з виробничою інфраструктурою Одеського морського порту, можливостями перевалки додаткових обсягів вантажопотоку сухих і наливних вантажів. Окремим розділом у його презентації фігурував пасажирський термінал порту, який у даний момент розглядається Міністерством інфраструктури і центральним апаратом ДП «АМПУ» у якості одного з потенційних об’єктів для передачі в управління інвесторам на умовах концесії.

 

- Пасажирський термінал порту здатен приймати й обслуговувати найбільші круїзні судна, які заходять у Чорне море і розрахований на обслуговування 4 мільйонів туристів на рік, - розповів Р.Сахаутдінов. - Останнім часом ми відчуваємо реальну зацікавленість держави у модернізації головного круїзного терміналу Чорноморського регіону, виведенню його на один рівень з найсучаснішими пасажирськими портами Європи. У цьому відношенні відповідним індикатором для всіх нас є реалізація проекту реконструкції пасажирського терміналу у Стамбулі…

 

Як зазначив далі начальник адміністрації порту, сьогодні одеські портовики отримали реальну підтримку своїх ініціатив у відношенні розвитку туристичної круїзної інфраструктури як на рівні обласної і міської влади, так і на рівні профільного міністерства. А це, у свою чергу, дає можливість предметно розмовляти з потенційними інвесторами.

 

Під час візиту до Одеського порту пан Пярвіз Шахбазов і інші члени азербайджанської делегації відвідали ряд об’єктів пасажирського терміналу порту, зокрема готель «Одеса». Про історію появи п’ятизіркового готелю на Новому молу ОМТП у 2001 році та обставини його закриття у 2011-му розповів Олексій Мясковський, керівник держпідприємства «Одеський порт», на балансі якого знаходиться об’єкт. О.Мясковський також поінформував присутніх про юридичний статус готелю, навів дані про теперішній технічний стан споруди та приблизний розмір інвестицій, які необхідні для відновлення роботи готелю.

 

У обговоренні перспектив інвестиційного розвитку пасажирського терміналу Одеського порту також взяли участь заступники голови ДП «АМПУ» з розвитку портової інфраструктури та з морської і внутрішньої безпеки Дмитро Роменський і Сергій Гронський, директор головного представництва ДП «АМПУ» Дмитро Подорян.

 

Як вже повідомлялось, Президент України Володимир Зеленський під час виступу на Всесвітньому економічному форумі у Давосі 22 січня запропонував привабливі ініціативи для інвесторів, які вкладатимуть кошти в Україні. З-поміж іншого, він заявив про можливість надання податкових канікул та персонального «опікуна» від уряду України за певних умов.

 

Нагадаємо також, що у грудні минулого року Міністерство інфраструктури України оголосило про свої плани після оголошення переможців у концесійних конкурсах у портах «Ольвія» та Херсонському МТП залучити інструмент концесії для модернізації інших підприємств морської галузі. За словами міністра Владислава Криклія, для підготовки до концесії в 2020 році попередньо відібрані морські порти Маріуполя, Бердянська, Чорноморська, а також окремі об’єкти в Одеського порту.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

2020012911

 

2020012912

 

2020012913

 

2020012914