МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 16
Під обробкою: 21

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

Авторизація

archival-photos-ukr

Порт

«Екватор пройдено»! Реконструкція причалу №7 Одеського морського порту - виконано 69% робіт

Станом на 1 грудня ц.р. обсяг будівельних робіт за об’єктом реконструкції причалу №7 Карантинної гавані складає 69 %. Про це повідомляють у інженерній службі Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»).

 

Так, за твердженням фахівців, на теперішній час за пусковим комплексом № 2 завершено цикл робіт з влаштування основи нової причальної стінки:

-          занурення екрануючих паль кордонного ряду з труби Ø1420 мм,

-          занурення лицьової стінки з металевого шпунту,

-          буріння грунтових анкерів,

-          відсипання та ущільнення піску зворотної засипки,

-          бетонування та облаштування швартовними пристроями 80-метрової ділянки верхньої будови причалу

 

- Адміністрація Одеського порту знаходиться у постійній взаємодії з підрядником у питаннях забезпечення графіку виконання робіт, - коментує начальник ОФ ДП «АМПУ» Максим ЛАПАЙ. – Будівельні роботи на пусковому комплексі № 2 ведуться потоковим методом із дотриманням усіх технологічних вимог та врахуванням досвіду подібних операцій на першому пусковому комплексі причалу № 7. Потоковий метод дозволяє приступати до наступного етапу робіт на одних ділянках при продовженні робіт на попередніх…

 

Як розповідають у інженерній службі підприємства, наразі виконуються бетонні роботи з омонолічування оголовку лицьової стінки причалу №7 (з дев’яти секцій пускового комплексу завершено роботи на трьох), а також виготовлення та занурення паль тилових рядів з труби Ø1020 мм (занурено 137 одиниць з 252 за проектом). Згідно з графіком, найближчим часом підрядник приступає до влаштування монолітної бетонної розвантажувальної плити, підготовки основи для монтажу залізничних та підкранових колій, прокладки інженерних мереж, підготовки території у тилу причалу для влаштування покриття складської зони. Зазначені роботи заплановані до реалізації у 2022 році.

 

Довідково.

Будівництво причалів Бакалійної набережної Одеського морського порту здійснено впродовж 1870-1888 років. У 60-х роках ХХ століття за проектом інституту «ЧорноморНДІпроект» була здійснена реконструкція набережної, у процесі якої три причали були трансформовані в одну причальну лінію. На той час це був найсучасніший причал, якому згодом присвоїли номер 7. При своїй довжині у 357,4 м він став одним з найбільших на Північно-Західному узбережжі Чорного моря. У 2013 році нормативний термін експлуатації причалу № 7 вичерпано. Після обстеження гідротехнічної споруди фахівцями ЧорноморНДІпроекту було прийняте рішення про необхідність її капітальної реконструкції. Проект реконструкції причалу №7 затверджено розпорядженням Кабінету міністрів України № 688-р від 27.09.2017 р. Довжина причалу після реконструкції збільшиться на 29 метрів і досягне 386 метрів. Загальний обсяг робіт по проекту розділений на три пускових комплекси: ПК №1 - реконструкція 163,32 м причалу, ПК №2 - реконструкція решти 223,19 м, ПК №3 - днопоглиблення акваторії до 13,5 м від «0» Одеського порту. Перша ділянка реконструйованого причалу (пусковий комплекс №1) була введена у експлуатацію у вересні минулого року.

 

 

Детальніше...

Карантинна гавань Одеського морського порту завантажена суднами

За інформацією головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») 27 листопада в Карантинній гавані Одеського порту одночасно проходили обробку теплоходи:

 

PUNKT (довжина 176,63 м, прапор Мальти) – завантаження ячменем з 3 причалу (оператор ТОВ «Олімпекс Купе інт.);

 

PAREA (225м, прапор Мальти) – кукурудза з 4 причалу (оператор ТОВ «Олімпекс Купе інт.);

 

ISABELITA (189,99 м, прапор Норвегії), 7 причал, металопродукція (оператор ТОВ «Металзюкрейн Корп. Лтд»):

 

TENRO MARU (189,99 м, прапор о-вів Мен), 8 причал, металопродукція (оператор ТОВ «Металзюкрейн Корп. Лтд»);

 

Поряд на 13 причалі (оператор ТОВ «Новолог») завантажується чавуном т/х SOPHIA I (140,3 м, прапор Ліберії).

 

Увечері до 2 причалу (оператор ДП «Контейнерний термінал Одеса») очікується підхід 139-метрового контейнеровоза ADMIRAL MOON.

 

Як вже повідомлялось Одеський морський порт вийшов в лідери серед українських портів за перевалкою металопродукції. За 10 місяців ц.р. показник перевалки прокату чорних металів та чавуну на причалах Одеського порту сягнув позначки 4,3 млн. т. У жовтні, обсяги перевалки металопродукції склали 450,46 тис. т. Це кращий показник року.

 

За оперативними даними головної диспетчерської з початком нового маркетингово року зростає і вантажоперевалка зернових.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 


Детальніше...

В Одеському морському порту завершилась операція зі спуску на воду патрульних катерів, що прибули зі США

Сьогодні, 26.11.2021 р., завершилась операція з розвантаження патрульних катерів «Суми» і «Фастів» (тип Island), які 23 листопада прибули зі США на палубі теплоходу OCEAN GRAND - транспортного судна ВМС Сполучених Штатів.

 

Бойові кораблі, що мають поповнити склад ВМС ЗС України, «ставили на воду» за допомогою штатних кранових стріл т/х OCEAN GRAND. З огляду на технологічну складність робіт, катери знімали з палуби транспортного судна у два етапи – 25-го та 26-го листопада. Другий катер торкнувся кілем води сьогодні - о 13 год. 55 хв. за київським часом. Обидва кораблі відбуксовано до причалів бази ВМС ЗСУ.

 

Нагадаємо, перші патрульні катери типу Island, які отримали назви «Слов’янськ» та «Старобільськ», Одеський порт прийняв під вивантаження два роки тому – восени 2019 р.

 

За інформацією у ЗМІ, наразі готується до відправки зі Сполучених Штатів в Україну п’ятий патрульний катер типу Island. Вже відоме його нове ім’я - «Вячеслав Кубрак» (на честь морського піхотинця, що загинув, захищаючи територіальну цілісність України). Місцем дислокації дивізіону з п’яти патрульних катерів типу Island визначено порт Південний.

 

 

 

 

 

Детальніше...

В Одеському морському порту проведено навчання з ліквідації пожеж на об’єктах енергозабезпечення

На береговій частині Заводської гавані Одеського морського порту відбулися пожежно-тактичні навчання з гасіння умовної пожежі на об’єктах енергозабезпечення. Дії пожежних підрозділів були спрямовані по найбільш критичному сценарію розвитку подій – на відпрацювання гасіння розлитої трансформаторної оливи на головній понижуючій підстанції (ГПП) «Морська». За легендою навчань, площа загоряння складала близько 50 квадратних метрів. На його ліквідацію та захист довколишніх споруд було викликано чергові караули ВПК-1 та ВПК-2 Загону відомчої пожежної охорони (ЗВПО) Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»).

 

Як відзначають у адміністрації порту, з настанням холодної пори року зростає ймовірність випадків пожеж та загорянь через збільшення енергонавантаження як на внутрішні мережі, так і на мережі теплогенеруючих об’єктів (котелень, трансформаторних підстанцій та ін.). І це, у свою чергу, визначає тематику профілактичних протипожежних заходів. Так, наприклад, ГПП «Морська», що належить адміністрації порту, є основною ввідною підстанцією, яка забезпечує електроенергією усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на території Одеського морського порту. При перевищенні межі її потужності можливе виникнення перегріву трансформаторів з послідуючим загорянням та викидом оливи у обсязі до 32 тонн.

 

За інформацією фахівців служби пожежної безпеки ОФ ДП «АМПУ», чергові караули ЗВПО, які прибули на місце умовної пожежі за терміновим викликом, провели бойове розгортання з подачею 2-х водяних та 2-х пінних стволів. Завдяки професійним та злагодженим діям пожежних, ліквідація наслідків надзвичайної ситуації зайняла не більше 30 хвилин. Таким чином завдання, що ставилися під час проведення навчань, були виконані в повному обсязі.

 

Довідково. Для підтримання належного рівня боєздатності чергові караули пожежних команд ЗВПО ОФ ДП «АМПУ» щоденно, протягом всього року, відпрацьовують навички та методи гасіння пожеж та рятування людей. Кадрова комплектація ЗВПО здійснюється головним чином за рахунок колишніх працівників ДСНС (понад 70%), які мають відповідний практичний досвід по гасінню великих і складних пожеж, та фахову освіту. Саме завдяки вчасним та професійним діям підрозділів ВПО, мінімальному терміну прибуття до місця виклику на території порту, протягом останніх років на об’єктах підприємства не було допущено розповсюдження загорянь та, як наслідок, виникнення облікових пожеж, а отже вжито заходів щодо запобігання виникненню техногенних аварій та катастроф, спричинення мільйонних збитків ДП «АМПУ» та компаніям-портовим операторам.

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Судно Ocean Grand з патрульними катерами типу Island на борту пришвартувалось в Одеському морському порту

Сьогодні, 23 листопада, об 12:20 за Києвом, в Одеському морському порту пришвартувався суховантаж OCEAN GRAND (довж. – 170 м, порт приписки – Новий Орлеан, США). На борту судна зі Сполучених Штатів Америки до України прибули два катери типу Island, які отримали назви «Фастів» та «Суми». Т/х OCEAN GRAND зайшов у порт через «Воронцовські ворота» і прослідував до причалу №35 Заводської гавані. Лоцманську проводку і швартовку судна правим бортом виконав лоцман філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» Юрій Кравченко. До буксирно-швартовних робіт залучалися буксири «Булат» та «Патріот», що належать ДП «ОМТП».

 

За інформацією служби зв’язків з громадськістю командування Військово-морських сил Збройних сил України, на патрульні катери чекають «проходження митного контролю, розвантаження, відбуксирування до місць базування та підготовка до експлуатації після тривалого транспортування».

 

Командувач ВМС, контрадмірал Олексій Неїжпапа висловив подяку американським партнерам за підтримку, надану Україні. За словами командувача, надаючи допомогу у захисті суверенітету і територіальної цілісності України, США захищають демократичні цінності і трансатлантичну безпеку.

 

Як повідомляється на сторінці ВМС ЗС України у «Фейсбуці», незабаром на катерах «Фастів» та «Суми» буде піднято військово-морський прапор України та під командуванням українського екіпажу вони розпочнуть свій бойовий шлях із забезпечення морської безпеки в акваторіях Чорного та Азовського морів.

 

Нагадаємо, у липні О.Неїжпапа заявив про можливість формування до кінця 2021 року дивізіону катерів типу Island, що дислокуватиметься у порту Південний. П'ять патрульних катерів матимуть відповідне озброєння. Контрадмірал нагадав, що катери «Слов’янськ» і «Старобільськ», які прибули зі США у жовтні 2019 року, вже перебувають у складі національного флоту.

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Одеський морський порт – лідер галузі за обсягами перевалки металопродукції у січні-жовтні 2021 р.

Про це свідчать оперативні дані ДП «Адміністрація морських портів України». За 10 місяців ц.р. показник перевалки прокату чорних металів та чавуну на причалах Одеського порту сягнув позначки 4,3 млн. тонн. На другому й третьому місцях – порти Маріуполь та Миколаїв: 4,24 млн. тонн та 2,52 млн. тонн відповідно.

 

У Одеській філії ДП «АМПУ» доповнюють цю інформацію оперативними показниками роботи у жовтні, який став найбільш результативним місяцем року на підприємстві за обсягами перевалки металопродукції – 450,46 тис. тонн.

 

- Вже три місяці поспіль перевалка металопродукції на причалах порту не опускається нижче позначки 400 тисяч тонн, - коментує ситуацію начальник адміністрації порту Максим Лапай. – Якщо оцінювати ситуацію у комплексі, можна констатувати, що оператори терміналів порту за рахунок власних конкурентних переваг змогли залучити додаткові партії експортного прокату…

 

Як розповів далі В.Лапай, в даний момент на перевалці металопродукції в Одеському порту спеціалізуються п’ять стивідорних компаній. До трійки лідерів входять ТОВ «Новолог», ТОВ «Новотех-Термінал» та ТОВ «Металзюкрайн Корп. Лтд.»

 

Детальніше...

Міністр інфраструктури О.Кубраков ознайомився із розпочатими та перспективними інвестпроектами в Одеському морському порту

В Одеському морському порту завершується підготовка до прийому та завантаження у тестовому режимі новозбудованого причалу №35 ДП «АМПУ» (за будівельною нумерацією 1з) та зерноперевантажувального комплексу пропускною спроможністю 4,5 млн тонн вантажів на рік компаніі «Бруклін- Київ».

 

4 листопада, об’єкт проінспектував міністр інфраструктури Олександр Кубраков. У виїзній нараді також взяли участь заступник міністра Юрій Васьков, голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький, в.о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» Олександр Голодницький, начальник адміністрації порту Максим Лапай та представник компанії-інвестора будівництва ЗПК, президент ТОВ «Бруклін-Київ» Юрій Губанков.  

 

Під час зустрічі на причалі мова йшла про готовність до експлуатації, прийому та обробки суден нового причалу №35 Андросовського молу та його велике значення для нарощування Одеським портом потужностей з перевалки зернових вантажів.

 

Як доповів міністру керівник ДП «АМПУ» О. Голодницький, на даний момент причал вже отримав усі державні сертифікати та дозволи, які засвідчують відповідність об’єкта встановленим будівельним стандартам та вимогам безпеки судноплавства.  

 

- Новий причал Одеського порту оформлено як об’єкт державної власності, що знаходиться на балансі Адміністрації морських портів України, - зазначив О. Голодницький. - Відомості про причал на підставі отриманих документів Регістру судноплавства України внесено до Реєстру гідротехнічних споруд морських портів України. Наказом начальника Одеської філії ДП «АМПУ», узгодженим з капітаном морського порту Одеса, визначено технічні характеристики гідротехнічної споруди і глибини біля кордону. Таким чином, усі формальні і технічні умови, необхідні для початку роботи причалу виконано. Стивідор планує здійснення найближчим часом постановки невеликих суден для їх завантаження у тестовому режимі, після декількох безпечних тестових операцій комплекс розпочне роботу у постійній експлуатації. Нагадаю, що це є завершенням будівництва «з нуля», на пустирі та в воді нового морського терміналу у складі як сучасного причалу (ДП АМПУ), так і потужного комплексу зерноперевалки («Бруклін-Київ»), і це приклад синергіі державного і приватного співробітництва.

 

Другою локацією перебування міністра О.Кубракова в Одеському порту став пост регулювання руху суден (ПРРС). Даний підрозділ підпорядкований філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ». Очільник міністерства ознайомився з роботою лоцманів-операторів, оглянув панораму будівництва інших стратегічних об’єктів порту – нової черги контейнерного терміналу на Карантинному молу (спільний проект ДП «АМПУ» з ТОВ «Контейнерний Термінал Одеса» - дочірньою структурою німецького логістичного концерну HHLA), та реконструкцію причалу №7.

 

За результатами доповідей заступника міністра інфраструктури Ю. Васькова та керівника ДП «АМПУ» О. Голодницького, міністром О. Кубраковим підтримано та доручено пришвидшити проектування та підготовку до подальшої розбудови низки інших інвестиційних проектів: реконструкції причалів №№12-13 Платонівського молу, продовження причальної лінії №№ 42-43 Хлібної гавані (спільний проект ДП «АМПУ», ТОВ «Бруклін-Київ Порт», CMA CGM та ДП «ОМТП»), естакади та автошляхового господарства Одеського морського порту. В ході відвідування обговорено та визначено низку ініціатив щодо зміни у законопроекти, нормативно-правові акти, фінансовий та інвестиційний плани ДП «АМПУ».

 

Довідково:

 

Новий причал №35 Одеського морського порту має довжину 254 метри, і проектну глибину біля кордону 12 метрів (з можливістю збільшення до 13,5 метрів). Цих параметрів достатньо для прийому і обробки суден класу «Панамакс», дедвейтом 50 тис. тонн і більше. Причал є частиною масштабного інвестиційного проекту, який спільно реалізують ДП «АМПУ», портовий оператор ТОВ «Бруклін-Київ» та світовий агротрейдер Louis Dreyfus Company (LDC). Збудований інвесторами береговий зерноперевалювальний комплекс включає зерносховища, місткістю одночасного зберігання 254 тис. тонн, суднонавантажувальну машину з номінальною потужністю 1,5 тис. тонн/год, станцію розвантаження залізничних вагонів, станцію приймання вантажу з автотранспорту, елеваторний вузол та інші виробничі складові. Будівництво ЗПК здійснюється за фінансової підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку. Сума інвестицій складає більше $ 100 млн.

 

 

 

 

Детальніше...

За 10 місяців 2021 року Одеський морський порт у півтора рази збільшив обсяг перевалки імпортних нафти та нафтопродуктів

За оперативними даними головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), у січні-жовтні ц.р. у порту перевантажено 1 882, 2 тис. тонн нафти і нафтопродуктів, що на 48,1 % перевищує показник аналогічного періоду минулого року (1 270, 6 тис. тонн) і на 22,6 % більше, ніж за весь 2020-й рік (1 535, 7 тис. тонн).

 

Порівняння обсягів перевалки нафтоналивних вантажів показує на те, що за 10 місяців 2021 року перевалка експорту (головним чином мазуту) залишилась практично на рівні минулого року – 101, 6 тис. тонн і 114, 7 тис. тонн відповідно. Водночас перевалка імпорту (сира нафта, бензин, дизпаливо, скраплений газ) зросла у півтора рази – 1 169, 0 тис. тонн і 1 767, 6 тис. тонн відповідно. Зростання відбулося головним чином за рахунок збільшення суднозаходів великих танкерів з сирою нафтою. Якщо у січні-жовтні минулого року у Нафтовій гавані Одеського порту розвантажувались 11 таких суден, то у аналогічному періоді цього року – 15. Найбільше танкерів з нафтою зайшло у порт в серпні – 5 одиниць.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 


 

 

Детальніше...

Посол ФРН в Україні Анка Фельдгузен відвідала «Контейнерний Термінал Одеса» у Одеському порту

Посольство Німеччини сприяє ДП «КТО» - дочірній компанії провідного німецького логістичного концерну HHLA (Hamburger Hafen und Logistik AG), порт Гамбург, - найбільшого німецького інвестора у портової галузі України у вирішенні проблем фундаментального характеру, зокрема у питанні доступу до транспортної інфраструктури. Про це заявила Анка Фельдгузен – Надзвичайний і Повноважний Посол Федеративної Республіки Німеччина в Україні, під час свого відвідання Одеського порту 22 жовтня ц.р.  

 

Високоповажна гостя побувала на нових виробничих об’єктах контейнерного терміналу на Карантинному молу, яким оперує ДП «Контейнерний Термінал Одеса». В ході перебування було проведено робочу зустріч очільниці Амбасади ФРН із керівником ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) Олександром Голодницьким, начальником адміністрації Одеського порту Максимом Лапаєм, а також топ-менеджментом ДП «КТО» - президентом компанії Філіпом Свенсом, генеральним директором Анастасом Коккіним та віце-президентом з суспільно-політичних відносин Світланою Яровою.  

 

Анка Фельдгузен поцікавилась поточним станом справ у реалізації інвестиційного проекту та перспективами відновлення будівництва, в тому числі однієї з основних його складових – захисного хвилелому.  

 

Анка ФЕЛЬДГУЗЕН: «Зараз в Україні працюють більше тисячі німецьких компаній, об’єднаних у асоціацію «Німецько-Українська торговельно-промислова палата». І ми, як посольство, зацікавлені як у стабільній роботі цих компаній, так і у залученні нових. А це неможливо без покращення інвестиційного клімату. Тому ми тісно співпрацюємо з українським урядом у таких глобальних питаннях, як проведення судової реформи, вдосконалення податкової системи, намагаємося сприяти у наближенні умов розвитку бізнесу в Україні до європейських стандартів».  

 

В.о. Голови ДП «АМПУ» Олександр Голодницький відмітив, що 2020-2021 роки стали визначальними у коригуванні та експертуванні проекту будівництва нового терміналу Карантинного молу.  

 

Олександр ГОЛОДНИЦЬКИЙ: «Пані Посол в одному зі своїх останніх інтерв’ю зазначила, що «успішна Україна – це перш за все успішна економіка». Адміністрація морських портів України, Одеська філія разом зі своїми партнерами та стейкхолдерами демонструє цей тезис конкретними справами. Проект «Будівництво першої черги (гідротехнічної споруди) контейнерного терміналу на Карантинному молу державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» за рахунок штучно створеної території. Коригування» пройшов державну будівельну експертизу за критеріями кошторисної вартості, міцності, надійності і довговічності гідротехнічних споруд. Отримано позитивний висновок експертизи. Відкоригований проект будівництва затверджено АМПУ. У найближчі дні ми очікуємо погодження проекту Міністром інфраструктури Олександром Кубраковим, який приділяє велику увагу максимальному сприянню реальним інвесторам, завдяки яким розбудовується економіка України. 22 жовтня, відбулось розкриття тендерних пропозицій, Одеська філія приступила до їх оцінки. До кінця листопаду очікуємо отримати позитивний висновок за результатами обговорення оцінки впливу на довкілля. Отже, все йде за графіком, і грудень 2021 року на нашій спільній з ДП «КТО» дорожній карті - це початок будівельних робіт».  

 

Німецький інвестор, у свою чергу, вже зараз оснащує нові виробничі потужності підйомно-перевантажувальною та транспортною технікою, будує нові складські території.  

 

Філіп Свенс: «Новий складський майданчик, який ми тільки-но завершили будувати, значно розширив територію терміналу і збільшив наші можливості по залученню вантажопотоків і створенню нових сервісів для наших клієнтів. Зараз ми плануємо подальші інвестиції не лише у розвиток терміналу, а й у інфраструктуру залізничних перевезень, які з’єднають морський порт з основними промисловими регіонами України... Для нас дуже важливим є візит пані посла як з точки зору розвитку терміналу, так і у контексті розвитку економічних відносин між Німеччиною і Україною».  

 

Візит Надзвичайного і Повноважного Посла ФРН в Україні пані Анки Фельдгузен у Одеський порт відбувся у конструктивній і діловій атмосфері. Сторони обговорили конкретні заходи, які дозволять успішному просуванню та завершенню реалізації одного з найбільших у морегосподарському комплексі України проектів державно-приватного партнерства за участю потужного іноземного інвестора.  

 

Довідково: Компанія ДП «КТО» оперує контейнерним терміналом Одеського порту на Карантинному молу з липня 2001 року та є беззмінним лідером контейнерного ринку України. За 20 років компанія інвестувала у розвиток виробничих потужностей Одеського порту більше 170 млн. Євро. Всього за 20 років роботи оброблено більш 6,2 млн. контейнерів (TEU) та загалом сплачено податків та зборів до бюджетів всіх рівнів на суму більш 2,8 мільярдів гривень.

 

 

 

Детальніше...

В Одеському морському порту кількість бажаючих вакцинуватись зросла вчетверо

Сьогодні, 23 жовтня, на базі медико-санітарної частини Одеського порту відбувається чергова вакцинація працюючих співробітників адміністрації порту і приватних компаній-портових операторів. За інформацією лікарів МСЧ, на отримання щеплення поступило більше 360 заявок, що майже вчетверо перевищує кількість бажаючих у попередні рази. Вакцинація на базі МСЧ проводиться з червня цього року. Мобільна бригада медиків з вакцинами приїздить на підприємство 2-3 рази на місяць в залежності від кількості набраних заявок (повинно бути мінімум 50). МСЧ приймає заявки на щеплення зокрема вакцинами CoronaVac, Moderna, Pfizer.

 

- До недавнього часу більшість заявок на вакцинацію поступала від працівників стивідорних компаній. Що стосується персоналу відділів і служб адміністрації порту, то ще на початку жовтня ми не мали бажаної активності працівників, - розповідає Максим ЛАПАЙ, начальник Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»). – Однак сьогодні ми бачимо, що відповідна роз’яснювальна робота, яку проводять лікарі медико-санітарної частини, дає відчутний результат і кількість вакцинованих різко пішла вгору. Зіграли також свою роль введені Урядом обмеження на міжрегіональні поїздки невакцинованих пасажирів і загалом ускладнення епідеміологічної ситуації в країні…

 

За словами М.Лапая, адміністрація Одеського морського порту щонеділі звітує перед центральним апаратом ДП «АМПУ» про хід вакцинації портовиків на базі МСЧ, а в жовтні фахівці медичного закладу що називається «пішли в народ». Лікарі-терапевти проводять зустрічі з трудовими колективами, на яких роз’яснюють портовикам ризики інфікування коронавірусом, розповідають про механізми формування в організмі вакцинованих антитіл, які не дозволять розвитися смертельній хворобі, відповідають на запитання про протипоказання та алгоритм запобігання утворенню тромбозів. Правдива, науково-підтверджена інформація, озвучена на цих зустрічах, спонукає людей робити правильний вибір – вакцинуватися, щоб захистити себе й оточуючих від зараження чи тяжкого перебігу хвороби.

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Напередодні Міжнародного дня Чорного моря в Одеський морський порт прибуло науково-дослідне судно (НДС) Belgica

Сьогодні, 21 жовтня 2021 р., в Одеський порт прибуло науково-дослідне судно Belgica. Теплохід пришвартувався у 18-го причалу морського вокзалу об 11:10 годині ранку.

 

В Одесу судно вийшло з порту Зеебрюгге 1 жовтня з українським екіпажем (15 осіб) та командою з 16 іноземних вчених на борту. Похід навколо європейського континенту був організований та профінансований міжнародним проєктом «Європейський Союз для вдосконалення екологічного моніторингу Чорного моря» (EU4EMBLAS).

 

За повідомленням Українського наукового центру екології моря (УкрНЦЕМ), під час переходу з Північного до Середземного і далі до Чорного моря науковці на борту судна відбирали проби морської води і донних відкладень для скринінгу глибин на присутність забруднювачів і мікропластику, аналізу поширення і стану морських мікроорганізмів. Для цього на борту НДС Belgica обладнані 5 діючих лабораторій (рибальства, гідрологічна, хімічна, біохімічна та мікробіологічна).

 

Як свідчить інформація у ЗМІ, судно побудували у 1984 році та всі 37 років використовували для наукових і практичних досліджень з освоєння морського шельфу, зокрема, при підготовці до будівництва морських бурових платформ і вітроелектростанцій. Україна отримала НДС Belgica в дар від Королівства Бельгії. 13 вересня на військово-морській базі в м. Зєєбрюгге відбулася церемонія передачі судна представникам УкрНЦЕМ.

 

Найближчим часом НДС Belgica отримає нову назву і буде ходити під українським прапором з портом приписки - Одеса. У складі бази експедиційного флоту УкрНЦЕМ цей плавучий лабораторний комплекс планується використовувати для проведення наукових досліджень у Чорному й Азовському морях.

 

ТТХ НДС Belgica: Довжина - 51,12 м, ширина - 10 м, осадка - 4,6 м, водотоннажність - 1200 т. Дальність автономного плавання - 20 тис. морських миль (37 тис. км) при швидкості 12 вузлів (22 км/год). Максимальна швидкість - 13,5 вузлів (25 км/год).

 

Адміністрація Одеського морського порту

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...