МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 2
Під обробкою: 21

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

Авторизація

archival-photos-ukr

Порт

ДП «АМПУ» розпочинає переговорну процедуру закупівлі послуг з підняття та видалення танкеру «DELFI»

27.07.2020 р. рішенням Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСНС України ситуацію, що виникла внаслідок аварії з затонулим танкером – бункерувальником «DELFI», класифіковано як надзвичайну ситуацію техногенного характеру місцевого рівня (протокол засідання від 27.07.2020 № 117-20).

 

З урахуванням зазначеного рішення, суттєвого обмеження термінів із підняття та видалення (переміщення) затонулого танкера через початок складних метеоумов, які практично унеможливлять здійснення такої операції починаючи вже з середини вересня, керуючись положеннями абз.2 п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а також за результатами технічної наради із практиками та експертами в сфері суднопідйому, що відбулась під головуванням Міністра інфраструктури Владислава Криклія 27.07.2020, ДП «АМПУ» вжито нагальних заходів із проведення переговорної процедури закупівлі зазначеної послуги.

 

Враховуючи значний суспільний резонанс навколо проблеми видалення танкеру з пляжу Одеси, негативні наслідки на навколишнє середовище тощо,
ДП «АМПУ» ставить перед собою мету здійснити закупівлю послуг із підйому та віддалення танкеру у найкоротші терміни (що забезпечується, зокрема, шляхом проведення «переговорної процедури»).

 

При цьому створити та забезпечити максимально прозорі та зрозумілі умови проведення закупівлі та залучення широкого кола підприємств, які дійсно зможуть швидко, ефективно, із мінімальним впливом на довкілля виконати ці роботи.

 

З урахуванням зазначеного, кваліфікаційні вимоги до учасників процедури передбачають:

- наявність документально підтвердженого досвіду учасника з виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто виконання успішних операцій із суднопідйому суден подібного типу суден;

- наявність в учасника процедури закупівлі власного або орендованого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуги;

- наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

 

Важливою умовою є надання учасником процедури Плану виконання робіт (ПВР), розробленого саме для цих обставин. Усі вихідні дані щодо розташування судна, його ТТХ будуть надані усім потенційним учасникам закупівлі на їх вимогу відповідальними особами Адміністрації Одеського морського порту.

 

Контактні дані відповідальних осіб Адміністрації Одеського морського порту:

- Павільіаніті–Карпов Денис Вячеславович – заступник начальника Одеського морського порту з операційної діяльності. Телефон: (048) 729–36–00, електрона адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

- Кізлак Ігор Миронович – начальник служби цивільного захисту, мобілізаційної підготовки та пожежної безпеки Телефон: (048) 729-36-56 електрона адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

- Колесник Вікторія Володимирівна – начальник служби організації та здійснення закупівель Телефон: (048) 729-35-44 електрона адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше...

ТЕХНОЛОГІЯ ТАЙМСЛОТІВ: Одеський порт першим з українських портів впроваджує електронний сервіс завчасного планування запуску вантажного автотранспорту у визначені «сектори часу»

З середини липня розпочалась тестова експлуатація онлайн-додатку, який забезпечує можливість планування часу прибуття і гарантованого запуску автомобілів з контейнерними вантажами у режимі «імпорт» для проїзду через КПП порту протягом доби шляхом резервування секторів часу - т.зв. таймслотів. Впровадження цього додатку має на меті надати можливість гарантування клієнту заїзду машин у визначений період часу, недопущення скупчення, довготривалого очікування та утворення черг.

 

- Щодоби на 12 терміналах порту обробляються від 1300 до 1700 одиниць вантажного автотранспорту, - коментує начальник адміністрації порту Руслан Сахаутдінов. - Новий онлайн-сервіс покликаний по-перше надати клієнту можливість самому планувати час заїзду вантажівок та виключити тривалі простої у чергах і, по-друге, рівномірно розподілити навантаження на виробничу і транспортну інфраструктуру нашого підприємства. За допомогою таймслотування ми розділяємо добу на 8 часових секторів - по 3 години кожен і надаємо можливість експедитору чи перевізнику при оформленні електронної перепустки обирати конкретний проміжок часу для перетину лінії в’їзного шлагбауму. Внесення заявки у зручний для клієнта сектор часу здійснюється в електронному режимі, що виключає ризики, пов’язані з людським фактором.

 

За інформацією Р.Сахаутдінова, під час тестової експлуатації сервісу Таймслот адміністрація порту допрацьовує новий додаток, доповнюючи систему протоколами дій у ситуаціях виробничих форс-мажорів. Зокрема, планування заїзду машин у конкретний слот здійснюватиметься в залежності від ситуацій з обробкою флоту на конкретних причалах, ремонту окремих об’єктів інфраструктури, з урахуванням вимог теплового режиму, встановленого Кабінетом міністрів. При цьому технологічні схеми обробки транспорту на території порту залишаються незмінними.

 

Нагадаємо, з початку цього року адміністрація Одеського порту вже впровадила кілька електронних сервісів обслуговування автомобільного транспорту. Зокрема, йдеться про надання експедиторам можливості самостійного дистанційного оформлення перепустки на заїзд автомобілів, можливість пересилання на мобільний пристрій водієві перепустки у вигляді штрих-коду і зчитування інформації зі штрих-коду на КПП порту. І т.д.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

Детальніше...

Депутати Одеської міськради видали дозвіл на розробку проекту землеустрою для будівництва «Під’їзду до Одеського морського торгового порту»

Рішенням сесії Одеської міської ради від 22 липня поточного року Службі автомобільних доріг в Одеській області надано дозвіл на розробку проекту землеустрою для будівництва та експлуатації автомобільної дороги державного значення «Під’їзд до Одеського морського порту». Проект рішення до порядку денного сесії у встановленому порядку внесла постійна комісія міськради з питань землеустрою та земельних правовідносин.

 

Як зазначають у адміністрації порту, будівництво нової дороги завершить розпочату ще в 90-ті роки стратегічну програму виведення за межі житлових мікрорайонів усього трафіку вантажного транспорту порту. У рамках цієї програми, зокрема, було побудовано один з найбільших в Україні шляхопроводів естакадного типу, загальною протяжністю майже 7 км.Концепція будівництва нової дороги, яка з’єднає 6 чергу естакади з Об’їзною дорогою Одеси, була запропонована адміністрацією порту ще в 2018 році

 

- Наша політика - це генерування пропозицій, послідовне їх погодження та реалізація. Завдяки системній роботі наших партнерів в особі дирекцій стивідорних компаній, центрального апарату Адміністрації морських портів і, зрештою, Робочої групи при одеському міському голові, було детально опрацьовано кілька варіантів будівництва, які відрізнялися організаційними, технічними та технологічними рішеннями, - розповів начальник адміністрації порту Руслан Сахаутдінов. – Ми також опрацювали екологічні та соціальні аспекти реалізації обраного варіанту. Тобто була виконана величезна за обсягами передпроектна робота. І я від імені тисяч портовиків, які зацікавлені у тому, щоб нова дорога в порт була побудована, висловлюю щиру вдячність усім нашим партнерам, усім експертам, фахівцям, представникам наукової спільноти і громадськості, депутатам міської ради, які зробили усе від них залежне, щоб це без перебільшення історичне рішення було прийняте на сесії міськради.

 

Як повідомлялось раніше, на виконання доручення Президента України від 13.07.2019, розпорядженням Одеського міського голови від 31.07.2019 № 686 «Про створення робочої групи з вирішення питання організації руху великовантажного транспорту вулицями міста та будівництва альтернативної автомобільної дороги для в’їзду на естакаду Одеського морського торговельного порту» (далі – Робоча група) було створено Робочу групу, до складу якої увійшли представники органів місцевого самоврядування  та структурних підрозділів органів виконавчої влади, Асоціації «Стивідорних компаній Одеського морського порту», Асоціації міжнародних експедиторів України, ДП «АМПУ», а також ТОВ «Євротермінал».

 

На черговому засіданні Робочої групи, яке відбулось 30.10.2019 р. в Одеській міській раді, було винесено на розгляд питання щодо надання дозволу ДП «АМПУ» на розробку проекту землеустрою ділянки землі 20,5 га на розміщення і подальше обслуговування альтернативної автомобільної дороги. За результатами проведеного засідання, депутатами Одеської міської ради було прийнято рішення відкласти зазначене питання.

 

З метою врахування усіх важливих факторів при облаштуванні альтернативного в’їзду в морський порт Одеса, а також на виконання листа виконавчого комітету Одеської міської ради від 21.11.2019     № 01.2.04/29, Одеською філією ДП «АМПУ» спільно із представниками стивідорних компаній було укладено договір із спеціалізованою проектною організацією на виконання робіт з розробки предпроектних пропозицій щодо облаштування альтернативного в’їзду на територію порту.

 

У рамках проведеної роботи, спеціалізованою проектною організацією було розглянуто технічні, економічні, екологічні та соціальні аспекти, а також враховано проектні рішення, передбачених планом Генеральним м. Одеса, затвердженим Рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015 № 6489-VI, щодо розвитку інфраструктурної мережі.

 

За результатами проведеного адміністрацією Одеського морського порту засідання спільно з представниками стивідорних компаній було визначено базовий, технічно та економічно обґрунтований, рекомендований спеціалізованою проектною організацією до реалізації варіант організації в’їзду в Одеський порт (за умови наявності необхідної дозвільної документації та відповідного фінансування) шляхом будівництва з’їзду з автомобільної транспортної естакади з примиканням до вулиці Проектна 12, будівництво якої передбачено Генеральним планом м. Одеса, затвердженим Рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015 № 6489-VI.

 

09.07.2020 р. Робоча група при Одеському міському голові погодила запропоновану адміністрацією Одеського морського порту концепцію будівництва нової дороги в порт.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

Детальніше...

Робоча зустріч з питання викренування та постановки на рівний кіль затонулого танкера "Делфі"

Сьогодні, 16.07.2020 року о 18.30, у конференц-залі ОФ ДП "АМПУ" відбулася робоча зустріч з питання викренування та постановки на рівний кіль затонулого танкера "Делфі". На зустрічі були присутні представники ОДА, Прокуратури в Одеській області, капітан Одеського порту, фахівці і капітан буксира "Таїті" приватної компанії "P&O Maritime Ukrainе", незалежний експерт з суднопідіймальних робіт, керівництво адміністрації Одеського морського порту, а також представники судновласника та компанії-підрядника Smart Marine Concept. На нараді детально обговорювалися технічні аспекти операції. Особливу увагу було приділено питанню чіткої координації роботи всіх служб і структур, задіяних в даному процесі.

 

Нагадаємо, 15 липня 2020 року, в ході прес-конференції, представник компанії-підрядника Дмитро Євдокимов проінформував про другий етап операції з підйому Делфі, який запланований на 18 липня.

 

 

Детальніше...

В Одеському порту лоцмани поставили до причалів 4 контейнеровози за 6 годин

15 липня до Одеського порту зайшли одразу 4 судна-контейнеровози

Першим о 12.46 став під обробку до причалу №42 Хлібної гавані т/х CMA CGM CONGO (L=299,9 m, прапор - Ліберія). Слідом за ним до причалу №1-к Ланжеронівської гавані та причалу №2 Карантинного молу лоцмани поставили відповідно т/х PAAVA (L= 139,1 m, прапор - Португалія) і т/х MSC TASMANIA (L= 215,6 m, прапор Панама). Завершив серію заходів контейнеровозів о 18.30 теплохід під прапором Маршаллових островів NAVIOS SUMMER (L= 238,8 m), який пришвартувався до причалу №2-к Ланжеронівської гавані.

 

Чотири контейнеровози за шість годин часу завели у гавані і поставили до причалів старший лоцман Олександр Шадрін і лоцман Вячеслав Беспалов. Обидва – філія «Дельта-лоцман» ДП «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»).

 

За інформацією служби економіки Одеської філії ДП «АМПУ», обсяг перевалки контейнерів на причалах порту у першому півріччі ц.р. сягнув позначки 317 тис. TEU, що на 14,7 тис. TEU, або на 4,9 % вище за результат аналогічного періоду минулого року.

 

Перевалка контейнерів у порту здійснюється на двох терміналах: на Карантинному молу (оператор – німецька компанія ДП «КТО») та у Хлібній гавані (оператор – ТОВ «Бруклін-Київ Порт»).

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

Детальніше...

Адміністрація Одеського порту приймає участь у роботі експертного комітету MedCruise, який розробляє стратегію відродження круїзних перевезень

Сьогодні, 15 липня, в онлайн-форматі відбулося перше засідання Post COVID-19 Committee of Experts – нового експертного комітету, створеного при виконавчій дирекції міжнародної Асоціації суб’єктів круїзного бізнесу MedCruise. Комітет виконує роль комунікатора між круїзними лініями і пасажирськими портами регіону Середземного і Чорного морів, відстежує та аналізує епідеміологічну ситуацію в конкретних приморських містах, здійснює інші функції, спрямовані на відновлення круїзних перевезень, зупинених пандемічною кризою. До складу Post COVID-19 Committee of Experts входить також представник адміністрації Одеського порту.

 

- Світова пандемічна криза в однаковій мірі блокувала роботу абсолютно усіх круїзних ліній, незалежно від регіону плавання і класу флоту, - констатує начальник адміністрації порту Руслан Сахаутдінов. – Зокрема, всі компанії, судна яких повинні були відвідати Одеський порт у сезоні цього року, вимушено призупинили організацію морських подорожей - попередньо до середини вересня з можливим подальшим подовженням простою. Поставили на паузу круїзи компанія Azamara Cruises (входить до холдингу Royal Caribbean Cruises), всесвітньо відомий німецький концерн Phoenix Reisen, норвезька судноплавна компанія Fred Olsen Cruise Line і так далі…

 

За словами Р.Сахаутдінова, першочергові кроки по відновленню світової круїзної індустрії в умовах складної епідеміологічної ситуації експертний комітет Асоціації MedCruise вбачає у впровадженні на пасажирських суднах т.зв. «протоколів здоров’я на борту». Останні передбачають виконання цілої низки обов’язкових заходів безпеки: безконтактну посадку та реєстрацію туриста, дезінфекцію багажу, вдосконалення системи вентиляції на судні, дотримання певних обмежень як на борту судна, так і підчас екскурсійного обслуговування у портах заходу тощо.

 

Додаток:

Графік поетапного виходу з коронакризи і відновлення круїзних подорожей між портами Середземного і Чорного морів провідними судноплавними лініями світу (з офіційного сайту Асоціації MedCruise - www.medcruise.com).

 

Детальніше...

Рятувальники взяли участь у проведенні антитерористичних навчань

На території Одеського морського торговельного порту, у рамках тактико-спеціальних спільних навчань щодо реагування на терористичні загрози, були відпрацьовані дії рятувальників з ліквідації аварійної ситуації на причалі транспортування нафтопродуктів. Під час проведення даного заходу відпрацьовувались питання організації та тактики гасіння пожеж нафтопродуктів та координації дій аварійних служб порту і ГУ ДСНС України в Одеській області.

 

За тактичним задумом навчань, на технологічному майданчику причалу при проведенні перекачування світлих нафтопродуктів внаслідок спрацювання вибухового пристрою виникла аварійна розгерметизація трубопроводу та розлив палива в обвалування. Полум’я охопило технологічний майданчик площею 300 кв.м. Ліквідація умовної пожежі проводилась з застосуванням засобів захисту органів дихання та зору, тепловідбійних костюмів, подачею генераторів піни середньої кратності, стаціонарних і переносних лафетних стволів та використанням спеціальної техніки і обладнання. Організовано роботу штабу пожежогасіння.

 

До проведення навчань було залучено 48 чоловік особового складу та 15 одиниць основної та спеціальної пожежно-рятувальної техніки.

 

ГУ ДСНС України в Одеській області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Адміністрація Одеського порту та компанії-партнери сприяли проведенню антитерористичних навчань на території та акваторії порту

Штаб Антитерористичного центру при Службі безпеки України провів в Одеській та Миколаївській областях масштабні міжрегіональні антидиверсійні тактико-спеціальні навчання.

 

В заходах, що відбулися в умовах максимально наближених до реальних, взяли участь підрозділи СБУ, Держприкордонслужби, Національної поліції, Держслужби з надзвичайних ситуацій, Збройних Сил України, Національної гвардії, Морської пошуково-рятувальної служби, Адміністрації морських портів України, а також представники органів місцевої влади.

 

Метою тренувань стало підвищення рівня міжвідомчої взаємодії під час проведення антитерористичної операції на об’єктах транспортної інфраструктури південних регіонів нашої країни.

 

За легендою навчань декілька умовних «диверсійних груп» намагалися вчинити теракти на території Одеського морського торговельного порту та одного з державних підприємств. «Зловмисники» здійснили захоплення двох вантажних суден…

 

Ще одна група озброєних «терористів» проникла на територію Одеського порту та забарикадувалась в адміністративному приміщенні. При цьому «диверсанти» захопили у «заручники» декілька осіб з керівного складу порту.

 

Учасники навчань поетапно відпрацювали спільні дії, оцінили ефективність сил і засобів, спрямованих на протидію терористичним проявам. Силами зведених штурмових груп спецпідрозділів проведено навчальну операцію з нейтралізації диверсантів та звільнення «заручників».

 

У підготовці навчань взяли участь працівники ряду відділів і служб адміністрації порту. Крім того, посприяли у проведенні антидиверсійних тренувань бізнес-партнери порту – стивідорні компанії та буксирна компанія ТОВ «БЛАК СІ ТОВІНГ». Остання, зокрема, оперативно надала для відпрацювання морської компоненти навчань буксир «Александрія», коли інше судно, заплановане для цих заходів, не змогло відійти від причалу Одеського порту через погодні умови.

 

За підсумками навчання визначено стан захищеності об’єктів підприємства та надано чіткі інструкції його керівництву щодо дій при можливих загрозах.

 

Регулярне проведення таких навчань дозволяє суб’єктам боротьби із тероризмом посилити ефективність спільних дій під час проведення відповідних операцій.

 

Відеозвіт про навчання можна переглянути на офіційному сайті Служби безпеки України за посиланням

 

 

Детальніше...

Робоча група при Одеському міському голові погодила запропоновану адміністрацією Одеського порту концепцію будівництва нової дороги в порт

Передпроектне рішення альтернативного заїзду великовантажного транспорту на територію порту було презентоване адміністрацією порту сьогодні, на черговому засіданні Робочої групи у малій залі Одеської міськради.

 

За інформацією начальника адміністрації порту Руслана Сахаутдінова, запропоновані варіанти будівництва альтернативного в’їзду в порт було розглянуто ще 17.02.2020 р. на засіданні Ради Одеського морського порту за участі представників стивідорних компаній, Одеської міської ради та Одеської обласної державної адміністрації. За підсумками розгляду порушених питань було визначено оптимальний, технічно та економічно обґрунтований, рекомендований спеціалізованою проектною організацією варіант організації другого автомобільного заїзду в порт з подальшим поєднанням з базовою магістральною вулицею Проектна 12, яка передбачена Генеральним планом м. Одеси на ділянці, що проходить вздовж СБО «Північна» та далі по т.зв. Полях фільтрації до а.д. М-28 Одесса-Южний.

 

Про прийняті рішення було повідомлено членів робочої групи, Міністерство інфраструктури та керівництво ООДА.

 

- Після отримання листа Виконавчого комітету Одеської міської ради № 01.2.04/29 від 21.11.2019 р. – пояснює Р.Сахаутдінов, - адміністрацією Одеського морського порту спільно з представниками стивідорних компаній було укладено договір зі спеціалізованою проектною організацією на виконання робіт з розробки попереднього ТЕО щодо облаштування альтернативного в’їзду на територію порту. У рамках проведеної роботи проектантом було опрацьовано технічні, економічні, екологічні та соціальні аспекти, а також враховано рішення, передбачені Генеральним планом м. Одеса, затвердженим Рішенням Одеської міської ради № 6489-VI від 25.03.2015 р., щодо розвитку інфраструктурної мережі.

 

Таким чином, за підтримки Президента України та схвалення Міського голови, нещодавно було проведено зустріч в.о. керівника Адміністрації морських портів, Міського голови та Голови державного агентства автомобільних доріг України, на якій було погоджено запропонований адміністрацією Одеського морського порту варіант реалізації проекту та прийнято рішення щодо необхідності скликання робочої групи з метою врегулювання технічних питань.

 

Як зазначив Р.Сахаутдінов, за результатами засідання Робочої групи, Адміністрація порту та Служба автомобільних доріг області найближчим часом готують лист з проханням до депутатів міської ради про надання дозволу на розробку документації із землеустрою.

 

Довідка: Відповідно до Розпорядження міського голови №686 від 31.07.2019 р., з метою вирішення питання організації альтернативного виїзду в порт було утворено робочу групу, до складу якої увійшли представники громадськості міста, Міської ради, ДП «АМПУ», та представники іншіх зацікавлених організацій. За час, що минув, робочою групою було розглянуто декілька варіантів будівництва альтернативного в’їзду в порт, які відрізнялися організаційними, технічними та технологічними рішеннями.  

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

 

 

Детальніше...

Від Одеського порту стартувала регата «Кубок портів Чорного моря»

5 липня відбулось урочисте відкриття ювілейної, ХХ Всеукраїнської вітрильної регати «Кубок портів Чорного моря», приуроченої до Дня флоту України. Учасників змагань привітали голова Одеської обласної федерації вітрильного спорту Сергій Черв’яков, меценати і спонсори вітрильного спорту.

- Для мене цей день особливо радісний тим, що перед стартом нас відвідали юні яхтсмени з Крижанівського яхтклубу… Це означає, що у нашого вітрильного спорту є не тільки славне минуле і сьогодення, а й прекрасне майбутнє, - зауважив в своєму виступі капітан найбільш титулованої яхти Одеського порту і міста Олег Сташкевич. 

В регаті беруть участь 31 крейсерська яхта і 170 спортсменів з Одеси, Херсона, Миколаєва, Чорноморська, Південного, Білгород-Дністровського, Сергіївки. Перегони відбуваються за маршрутом «Одеса – Південний – Чорноморськ – Одеса».

В рамках великої регати, також проводяться змагання за Кубки Одеського, Чорноморського портів і порту «Південний».

Довідка. Всеукраїнська відкрита регата крейсерських яхт «Кубок портів Чорного моря» започаткована в 2001 р. за ініціативою тодішніх начальників Одеського та Чорноморського портів і порту «Південний» М.Павлюка, С.Стребко, В.Іванова. У до змагань допускаються крейсерсько-гоночні яхти з дійсним вимірювальним свідченням ORC Club, ORC Int. Але й для учасників без вимірювального свідоцтва теж є шанс, для них створюються спеціальні групи, де результат обраховується по поверненню. 

Адміністрація Одеського морського порту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

В Одеському порту на честь Дня флоту України грав духовий оркестр і покладали квіти до пам’ятника Докеру

З восьмої ранку сьогодні, 3 липня, біля центральної прохідної Одеського порту на Митній площі грав духовий оркестр Центру музичного мистецтва ВМС ВС України. У такий спосіб адміністрація порту вітала з прийдешнім професійним святом усіх трудівників підприємства, які залишали робочі місця після нічної зміни, або навпаки заступали на трудову вахту.

 

Вже о дев’ятій годині у конференц-залі головного представництва Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») з дотриманням карантинних обмежень відбулась церемонія вручення портовикам почесних грамот та інших нагород від керівництва держпідприємств, органів місцевої влади та громадських організацій. Зокрема, голова Профспілки Одеського порту Володимир Зайков вручив почесні відзнаки Асоціації портів України «Укрпорт» начальнику ОФ ДП «АМПУ» Руслану Сахаутдінову і в.о. директора ДП «Одеський порт» Олексію Мясковському.

 

Урочистості продовжилися традиційним покладанням квітів до пам’ятника Докеру та врученням почесних дипломів трудівникам виробничих підрозділів, удостоєним звання «Працівник року» з розміщенням фотопортрету у однойменному розділі на корпоративному стенді Одеського порту.

 

Довідково.

День флоту України (колишня назва - День працівників морського і річкового транспорту) відзначається з радянських часів щорічно у першу неділю липня.

Пам’ятник Докеру (інша назва – Трудязі-Докеру) роботи скульптора Олександра Князика був споруджений за ініціативи багаторічного керівника Одеського порту, Героя України Миколи Павлюка. Урочисте відкриття монумента на внутрішній частині Митної площі (режимна територія підприємства) відбулося у першу неділю липня 2002 року. Бронзовий Докер на фоні працюючих портальних кранів і суден біля причалів разом з фасадом головного офісу адміністрації порту утворюють єдиний архітектурно-виробничий пейзаж, який одесити і гості міста можуть спостерігати з вул. Приморської.

Корпоративний фотостенд Одеського порту був встановлений влітку 2013 року з лівого боку від центральної прохідної порту (зовнішній бік прохідної) за ініціативи Молодіжної організації підприємства (МООП). Експозиція стенду включає чотири розділи: «Засновники порту», «Керівники підприємств та організацій порту», «Передовики різних років», «Працівники року». Лауреатів звання «Працівник року» щорічно перед професійним святом визначає спеціальна комісія з представників адміністрації порту, профспілки та МООП.

 

Адміністрація Одеського морського порту


 

 

 

 

Детальніше...