МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 2
Під обробкою: 18

ship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-uae-procurement-ocsp-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

archival-photos-ukr

Авторизація

Порт

Проти адміністрації Одеського порту здійснено інформаційну провокацію

Сьогодні, 18 липня, ряд ЗМІ розповсюдив інформацію про агітаційний передвиборчий захід, який провела на території Одеського морського порту одна з політичних партій. Автори публікацій наголошують на тому, що адміністрація порту, яка до цього ніколи й нікому не дозволяла проводити на території держпідприємства політичну агітацію, раптом зробила виняток і тим самим порушила Закон.

 

З огляду на вищесказане, офіційно заявляємо, що допуск на територію порту партійних лідерів і супроводжуючих їх журналістів було оформлено у відповідності до діючого «Положення про пропускний режим…» на прохання керівництва стивідорної компанії ТОВ «Бруклін-Київ», викладене у офіційному листі, яким сповіщалось про наміри провести зустріч з трудовим колективом у обідню перерву 17.07.2019 р. Означений лист було відповідним чином завізовано і скріплено мокрою печаткою органу Державної прикордонної служби, який здійснює контроль за порядком перебування і пересування всіх осіб і транспортних засобів в пункті пропуску через державний кордон України для міжнародного морського сполучення «Одеський морський торговельний порт».

 

Адміністрація Одеського порту взаємодіє з компаніями-операторами вантажних терміналів (їх в порту налічується 15) на основі двосторонніх типових угод, форма яких затверджена Адміністрацією морських портів України і узгоджена профільним міністерством. Дані угоди не передбачають втручання держпідприємства у господарчу діяльність і внутрішні справи будь-кого з портових операторів. Відповідно, адміністрація порту не мала формальних підстав для відмови у допуску зазначених у листі осіб на ТЕРИТОРІЮ причалу №39 Хлібної гавані, яку ОРЕНДУЄ ПРИВАТНА КОМПАНІЯ, для проведення ВНУТРІШНЬОГО заходу У КОЛЕКТИВІ ПРИВАТНОЇ КОМПАНІЇ. Ніхто з працівників державного підприємства до участі у заході не залучався.

 

Викладені у пресі звинувачення з приводу поблажливого ставлення з боку посадових осіб порту до тієї чи іншої політичної сили вважаємо безпідставними і провокаційними. У своїй діяльності адміністрація Одеського порту керується виключно Законом, за останні 3 роки у колективі держпідприємства жодного разу не проводилось політичних зібрань, а очільник ОФ ДП «АМПУ» Ігор Ткачук багато років займає тверду проукраїнську державницьку позицію, що видно з його громадської діяльності і дописів на власній сторінці у мережі Facebook.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

Детальніше...

Одеський порт та AB KLAIPEDOS NAFTA домовились про обмін інформацією в галузі проектування, будівництва та експлуатації LNG-терміналів

Попередні домовленості про співробітництво у даній сфері були досягнуті кілька місяців тому на теренах міжнародної конференції KLAIPEDA LNG FORUM 2019 (м. Клайпеда, 14-17 травня 2019 р.). На днях вони були закріплені Меморандумом про співробітництво між Одеською філією ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») та AB KLAIPEDOS NAFTA - однією з провідних компаній Литовської Республіки, яка спеціалізується на перевалці нафтопродуктів і експлуатує один з найефективніших у Європі терміналів з прийому та регазифікації зрідженого газу (LNG-термінал).

 

Підписання цього документу начальник ОФ ДП «АМПУ» Ігор Ткачук назвав першим кроком на шляху освоєння Одеським портом нового напрямку діяльності, який віддзеркалює загальноєвропейські тенденції розвитку портового господарства.

 

І.ТКАЧУК: - У відповідності до положень стратегії EUROPA-2020, країни Європейського Союзу сьогодні активно впроваджують інноваційні технології з метою зменшення шкідливих викидів у атмосферу. Промислове виробництво, транспорт, інші галузі переводяться на альтернативні види енергії, головним чином на зріджений природний газ. А це в свою чергу спричинило повсюдне будівництво морських LNG-терміналів, які вже експлуатуються більш ніж у десяти країнах. Одеський порт, який знаходиться у центрі великого міста, також послідовно проводить політику екологізації виробничого циклу, відмови від шкідливих вантажів. То ж цілком природньо, що адміністрація порту ініціювала переговори про інформаційний обмін за цією тематикою з компанією, яка спорудила і вже чотири з половиною роки експлуатує морський LNG-термінал у Клайпедському порту і надає увесь комплекс послуг логістики зрідженого природного газу…

 

За інформацією І.Ткачука, на даний момент Сторони-підписанти «Меморандуму» визначилися з контактними особами та форматом обміну інформацією у галузях, пов’язаних з організацією виробничого циклу LNG-терміналу: проектне планування, технологічні процеси, управління програмним забезпеченням, аналіз впливу на навколишнє середовище, будівництво об’єктів супутньої інфраструктури та ін. Вказана інформація слугуватиме спеціалістам ОФ ДП «АМПУ» для професійної оцінки можливостей впровадження нової технології перевалки зрідженого природного газу в Одеському порту, у складі якого функціонує потужний комплекс з перевалки нафтогазових вантажів.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

Детальніше...

До уваги представників агентських компаній

У зв’язку з передачею повноважень Служб капітанів морських портів ДП «АМПУ» до Морської Адміністрації, починаючи з 01.07.2019 р. була організована та почала свою діяльність Служба безпеки мореплавства та екологічної безпеки (СБМ та ЕБ) функціоналом якої передбачено:

 

1) безпека мореплавства;

2) екологічна безпека;

3) оперативне регулювання

 

у т.ч.:

- здійснення цілодобового контролю за порядком заходу/виходу суден до/з Одеського морського порту та виконанням вимог Обов'язкових постанов по морському порту Одеса;

- координація та здійснення контролю за роботою підрозділів служби регулювання руху суден в морському порту та наданням послуг суднам для їх безпечного мореплавства, маневрування та стоянки;

- ведення обліку суднозаходів;

- та інше.

 

Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вимог розділу №5 Обов’язкових постанов по морському порту Одеса та на підставі умов Договору №367-П-АМПУ-18 від 03.12.2018 р. про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України (пп. 2.1, 3.3.3, 3.3.7, 3.3.17), що укладається безпосередньо ДП «АМПУ», просимо Вас для ведення обліку суднозаходів своєчасно надавати у паперовому вигляді та/або на електронну адресу \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. :

на прихід:

 - загальна декларація;

- обмірне свідоцтво;

- свідоцтво про вантажну марку;

- класифікаційне свідоцтво;

- синопсис судна.

на вихід:

- загальна декларація;

 

Контактні дані:

- відділу з оперативного регулювання ОФ ДП «АМПУ»:
тел. (048)729-44-22;

- начальника відділу оперативного регулювання ОФ ДП «АМПУ»:
тел. (048) 729-41-16, електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Детальніше...

Облаштуванням альтернативного в’їзду в Одеський порт опікуватиметься робоча група створена АМПУ та Одеською міською радою

Будівництво альтернативної дороги, яка має з’єднати Об’їзну дорогу Одеси з магістральним шляхопроводом Одеського морського порту необхідне, щоб розвантажити житлові квартали Одеси від вантажного автотранспорту, який прямує в/із порту. 17 липня було прийняте рішення про створення робочої групи за участі фахівців Адміністрації морських портів України та Одеської міської ради, які будуть займатися реалізацією цього проекту. АМПУ наполягає, що однією з головних проекту є наявність альтернативного в’їзду в порт поза межами житлових кварталів, який не буде належати приватній компанії.

 

Проблема будівництва альтернативного в’їзду до Одеського порту знову була винесена на порядок денний, після наради з питань розвитку морських портів, яка відбулась у минулу суботу за участю Президента України Володимира Зеленського в Одесі. Голова держави тоді підтримав ініціативу АМПУ і бізнесу та звернувся до мера Одеси Геннадія Труханова з проханням терміново вирішити питання надання земельної ділянки для облаштування альтернативного в'їзду на територію Одеського морського порту.

 

«Необхідно знайти можливість вирішити проблему надання Одеському морському порту земельної ділянки для облаштування в'їзду на територію порту», ― процитувала заяву Володимира Зеленського прес-служба Офісу Президента, додавши, що на сьогодні функціонує тільки один в’їзд великовантажного транспорту на територію порту, який проходить через приватну територію. «Президент вважає таку ситуацію неприпустимою і наголошує, що це створює монополію, яка шкодить великій кількості підприємців», - йдеться у повідомленні прес-служби.

 

Пошуку вирішення ситуації що склалася була присвячена нарада, яка відбулася у Одеській міськраді 17.07.2019. Питання облаштування альтернативного в’їзду у порт обговорювалось безпосередньо Одеським міським головою Геннадієм Трухановим, керівником ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) Райвісом Вецкаганасом, начальником Служби автомобільних доріг в Одеській області Олегом Вариводою, начальником адміністрації Одеського морського порту Ігорем Ткачуком, представниками Асоціації стивідорних компаній Одеського морського порту, головного управління Держгеокадастру в Одеській області, заступниками Одеського міського голови, депутатами Одеської міськради та ін.

 

Під час дискусії зокрема відзначалось, що проблема відведення великовантажного транспорту з вулиць міста почала вирішуватись ще в середині 1990-х шляхом будівництва автотранспортної естакади порту. Однак дорога, що сполучає естакаду з Об'їзною дорогою, до теперішнього часу не побудована. То ж сьогодні маршрути великовантажного транспорту, який заїжджає у порт, проходять, по-перше, через зону житлової забудови, від чого страждають жителі кількох вулиць, і, по-друге – сходяться на території приватного транспортно-логістичного комплексу у Сухому порту (ТОВ «Євротермінал»), за проїзд по якому потрібно платити. Наявні інші в’їзди до порту не можуть використовуватись через те, що під’їзди до них пролягають через житлові квартали.

 

- Стаття 4 Закону України «Про морські порти» передбачає рівність прав усіх суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у морському порту, у доступі до об’єктів портової інфраструктури загального користування, - коментує проблему в.о. голови АМПУ Райвіс Вецкаганс. - Тому наша позиція однозначна і принципова: в Одеський порт має бути вільний альтернативний автомобільний в’їзд. Наші партнери по перемовинах у особі представників міської влади піднімають питання про фінансування будівництва альтернативної дороги. Ми готові розглянути питання про інвестування такого проекту зокрема й за рахунок дивідендів АМПУ, але за умови, що контроль за підтримкою дороги в експлуатаційному стані візьме на себе або міська влада, або АМПУ. Але ні в якому разі це не повинна бути приватна структура...

 

Представники адміністрації Одеського порту відзначили, що питання виведення потоків великовантажного транспорту за межі житлової забудови повинно вирішуватись комплексно і включати три складові: будівництво альтернативної дороги, з’єднання транспортної магістралі Одеського морського порту з цією дорогою, а також будівництво спеціального накопичувального демпферного майданчика для відстою автотранспорту в очікуванні проїзду в порт.

 

- Знайти компромісний варіант, який би влаштував АМПУ, міську владу, бізнес, спроектувати, знайти фінансування і побудувати в’їзд – на все це потрібен час, - висловлюється з цього приводу начальник адміністрації порту Ігор Ткачук. – А люди страждають вже сьогодні. У мешканців вулиці Хутірської і селища Усатове вантажівки їздять під вікнами, від чого тріскаються стіни їх будинків. Водії-дальнобійники, які везуть вантажі у порт за сотні кілометрів, не гарантовані від того, що сьогодні чи завтра обурені одесити не перекриють дорогу. Я вже не кажу про бізнес – експедиторські і стивідорні компанії, які також повинні мати гарантії безперешкодного завозу вантажів на термінали і елеватори, щоб витримувати строки своїх зобов’язань за контрактами. Ми повинні знайти інструментарій, щоб вже сьогодні якось збалансувати інтереси усіх цих категорій і зняти напруженість…

 

На нараді в Одеській мерії сторонами створена робоча група, яка має розробити дорожню карту вирішення проблеми облаштування альтернативного в’їзду на територію порту та зняття соціальної напруги, викликаної його відсутністю. Найближче засідання комісії відбудеться на наступному тижні.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

Детальніше...

Робоча нарада за участю представників контейнерних терміналів та портових операторів з питань впровадження електронного документообігу при оформлені вантажів на території порту

16 липня 2019 р. в адміністрації Одеського морського порту відбулася робоча нарада за участю представників контейнерних терміналів та портових операторів з питань впровадження електронного документообігу при оформлені вантажів на території порту. Учасниками наради були підтримані пропозиції адміністрації Одеського морського порту. При тому, одним із терміналів вже проводиться налаштування такого документообігу та завершення впровадження планується у IV кварталі 2019 р. Іншому терміналу буде надано технічне завдання для ознайомлення та впровадження даного проекту.

 

Адміністрацією Одеського морського порту було запропоновано впровадити електроне оформлення неконтейнерних вантажів експедитором самостійно з офісу. Дане питання прийнято до розгляду зацікавлених сторін.

 

Впровадження електронного оформлення виключить необхідність відвідування внутрипортовим експедитором облікових груп терміналів та дає можливість істотно зменшити час очікування водієм оформлення необхідних документів для в’їзду в порт.

 

Також, на даній нараді була презентована пропозиція з організації електронного регулювання в’їзду в порт. З учасниками наради, були обговорені бізнес-процеси та алгоритм роботи. Пропозиція присутніми була підтримана та погоджена для подальшого розгляду та впроваджена.    

Детальніше...

"Фінансовий план на наступний рік повністю зупиняє розвиток підприємств" - портовики озвучили проблемні питання морської транспортної галузі на нараді за участю Президента В.Зеленського

13 липня. Одеса. Сьогодні у першій половині дня в морському порту відбулися заходи за участю Президента України Володимира Зеленського, керівника офісу президента Андрія Богдана, в.о. глави ДФС України Олександра Власова та інших високопоставлених чиновників.

 

Знайомство з підприємством глава держави почав з короткої зупинки на причалі «1-к» Карантинного молу, де представники двох найбільших стивідорних компаній - ДП «КТО» і ТОВ «Бруклін-Київ» - розповіли про реалізацію інвестпроектів з розширення потужностей перевалки контейнерних і зернових вантажів.

 

Потім В.Зеленський перемістився до головного офісу адміністрації порту, де провів галузеву нараду з питань боротьби з контрабандою на митниці, адміністративним тиском на бізнес, протизаконними діями екологічних інспекторів на суднах іноземних судновласників та ін.

 

Проблеми розвитку портового комплексу країни на нараді озвучив в.о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) Райвіс Вецкаганс. У своєму виступі керівник відомства звернув увагу присутніх на той факт, що сьогодні портова галузь фактично позбавлена ​​фінансового ресурсу для підтримки в нормальному стані виробничої інфраструктури.

 

- Для того, щоб розвивати той чи інший порт, необхідні інвестиції в десятки і сотні мільйонів гривень, - заявив Р.Вецкаганс. - Держава регулює це питання через фінансові плани. Зараз підготовлений фінансовий план Адміністрації морських портів України на 2020 й рік. Я можу сказати, що цей документ вбиває галузь, оскільки сьогодні ми повинні віддавати 90% прибутку у вигляді дивідендів до бюджету держави. В результаті за залишковим принципом на інвестиції у нас залишається 500 млн. грн. При такій державній політиці нам дешевше [замість будівництва причалів] насипати пісок, зробити пляжі і забути про порти...

 

Як зазначив далі керівник АМПУ, в даний час через морпорти проходить 40% зовнішньоторговельного обороту і 66% експорту країни. Галузь являє собою потужний конгломерат, що нараховує 1300 державних і приватних компаній, які генерують 1,7 млрд. грн річного доходу, що становить 2% ВВП держави. АМПУ спільно зі Світовим банком та Європейським банком реконструкції та розвитку розробила Стратегію розвитку морських портів України до 2038 року. Щоб втілити цей документ у життя, необхідно знизити розмір відрахування дивідендів, розблокувати приватизацію і передачу в концесію державних стивідорних компаній, домогтися затвердження в парламенті цілої низки напрацьованих в галузі законопроектів.

 

В ході дискусії з питання незаконної діяльності в портах інспекторів державних екологічних служб Р.Вецкаганс також доповів главі держави про те, що АМПУ розробила пакет законопроектів, в яких чітко прописані випадки і порядок доступу екологів на борт судна, процедура відбору проб і подальших юридичних розглядів у відповідності до загальноприйнятої світової практики.

 

На правах приймаючої сторони адміністрація Одеського порту ознайомила учасників наради з планами інвестиційного розвитку підприємства і переліком проблем, які негативно позначаються на обсягах вантажообігу і отриманні доходів.

 

Директор ДП «ОМТП» Віктор Войтко та перший заст. начальника ОФ ДП «АМПУ» Олександр Зубик, які виступали по даних питаннях, зокрема, зупинялися на проблемах роботи приватних буксирних компаній в порту і відсутності альтернативного в'їзду в порт великовантажного автотранспорту, в обхід приватної території ТОВ «Євротермінал».

 

Закриваючи нараду, В.Зеленський доручив своїм помічникам в тижневий термін провести окремі зустрічі з представниками галузевих структур і громадських організацій з усіх обговорюваних питань. За цей час повинен бути підготовлений пакет пропозицій для оздоровлення ситуації в галузі ще до моменту проведення парламентських виборів і затвердження нового складу Кабінету Міністрів.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

На морському вокзалі ніде яблуку впасти: В Одесі відзначать День ВМС ЗС України (фоторепортаж)

7 липня 2019 року в Україні відзначається День Військово-Морських сил Збройних сил України. З 2014 року основні заходи свята відбуваються на морському вокзалі і в Каботажній гавані Одеського порту, де сьогодні ошвартовані кораблі і катери ВМС ВСУ на чолі з флагманом – фрегатом «Гетьман Сагайдачний», та група кораблів НАТО зі складу ескадри, яка несе постійне бойове чергування у Середземному морі. Також на причалі №20 морського вокзалу для огляду виставлені зразки військової техніки та озброєння Збройних сил України.

 

О 9 годині ранку на церемонію підняття Державного прапора України, Військово-морського прапору ЗСУ, стеньгових прапорів та прапорів розцвічування прибули Президент України-Верховний Головнокомандувач ЗСУ Володимир Зеленський та виконувач обов’язків міністра оборони, генерал армії Степан Полторак. Високих гостей зустрічав Командувач ВМС ВСУ адмірал Ігор Воронченко.

 

Свій виступ перед учасниками і гостями свята В.Зеленський розпочав з заклику вшанувати хвилиною мовчання пам'ять старшого матроса Сергія Майбороди і сержанта Ірини Шевченко - морських піхотинців-медиків, які загинули в результаті ворожого обстрілу санітарного автомобіля 1 липня на Донбасі.

 

Далі Президент привітав особовий склад ВМС ВСУ зі святом, висловив щиру подяку всім учасникам багатонаціональних військових навчань «Сі Бриз-2019» за сприяння у підвищенні бойового вишколу та рівня бойового злагодження багатонаціональних підрозділів.

 

Окремо глава держави згадав про військовослужбовців, взятих у полон росіянами 25 листопада 2018 року підчас планового переходу з Одеси до Маріуполя групи кораблів ВМС ВСУ у складі буксиру «Яни Капу» і двох катерів – «Бердянськ» і «Нікополь».

 

«Сьогодні тут присутні родини наших полонених моряків, і я вклоняюся вам за вашу мужність і за вашу витримку… Повірте, ми працюємо і вдень, і вночі, щоб повернути наших моряків додому. І я особисто роблю все, щоб слова про повернення нарешті перетворилися на міцні обійми з вашими хлопцями», - заявив В.Зеленський.

 

Впродовж заходів на морському вокзалі відбулись церемонії присвоєння двом новозбудованим десантно-штурмовим катерам імен «Станіслав» і «Малин», 36-й Окремій бригаді морської піхоти ВМСУ - імені контр-адмірала Михайла Білинського, а Військово-морському ліцею - імені адмірала Володимира Безкоровайного.

 

Після завершення офіційної частини гостям свята були продемонстровані можливості морської авіації. Над акваторією порту пролетіли літаки «Су-25», «Ан-26», вертольоти «Мі-8» і «Мі-14» у бойових порядках; з літаків «Ан-26» на дзеркало Каботажної гавані десантувались парашутисти; екіпаж вертольоту «Ка-226» продемонстрував дії з порятунку і евакуації потерпілого з водної поверхні.

 

Також за традицією відбувся вихід корабля у відкрите море для покладання вінків на воду на вшанування пам’яті полеглих військових моряків.

 

Святкові заходи на морському вокзалі Одеського порту з нагоди Дня ВМС ВС України тривають: з 11 до 20 години кораблі, катери та бойова техніка відкриті для відвідування усіма бажаючими. Після заходу сонця можна буде помилуватися видовищною ілюмінацією на бойових кораблях.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

На нафтовому терміналі Одеського порту вивантажується перша в історії України партія нафти зі США

Сьогодні о 7.20 годині ранку до причалу №2Н нафтогавані Одеського порту було поставлено танкер Wisdom Venture (довжина - 237 м, прапор Гонконг), який доставив зі США 75 тис. тонн нафти. За інформацією видання Business Information Network, партія нафти сорту Bakken придбана ПАТ «Укртатнафта» для переробки на потужностях Кременчуцького НПЗ.

 

У головній диспетчерській Одеського порту повідомили, що т/х Wisdom Venture заводили в гавань буксири «Булат» і «Патріот», що належать ДП «Одеський порт», відкатка вантажу у берегові резервуари може зайняти 36 годин (півтори доби), обробка танкера проводиться в суворій відповідності до затверджених технологічних схем і з дотриманням всіх вимог технологічної, пожежної та екологічної безпеки...

 

- Наше підприємство має великий досвід роботи з нафтовантажами, - коментує начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук. - Свого часу через порт йшла транзитом у великих обсягах нафта з Росії і Казахстану, венесуельська для Мозирського НПЗ в Білорусі. Зараз періодично заходять танкери з сировиною з Азербайджану. Новому грузопотоку зі Сполучених Штатів також буде надано якісний сервіс по перевалці. Нафторайон порту являє собою великий універсальний термінал, пропускною спроможністю до 25 млн. тонн на рік і оснащений обладнанням для роботи практично з усіма видами нафтоналивних вантажів...

 

Оглядачі спеціалізованих ЗМІ звертають увагу на той факт, що візит танкера Wisdom Venture в Одесу знаменує собою першу в історії України поставку нафти безпосередньо зі США. Сировину планується відправити на Кременчуцький НПЗ нафтопроводом «Одеса-Кременчук». Слідом за першою закупівлею повинні послідувати ще кілька. Наступний танкер з нафтою сорту Bakken може прибути до Одеси вже в серпні, припускають експерти.

 

Про родовище Bakken

Баккенівська формація (Bakken formation) - одне з найбільших в світі родовищ легкої нафти з розвіданими запасами вуглеводневої сировини в кількості 3,65 млрд барелів (1 американський нафтовий барель = 158,987 літрів). Частково охоплює території штатів Північна Дакота і Монтана в США і канадських провінцій Саскачеван та Манітоба.

Баккенівська формація була відкрита в 1953 році. У період з 1970 по 2000 рік на родовищі проводився видобуток «чорного золота» традиційними методами, а в 2000-і тут розпочався активний видобуток нафти з горючих сланців (сланцева нафта) з застосуванням технології гідророзриву пласта.

 

Прес-служба адміністрації Одеського порту

 

 

Детальніше...

Обговорювання проблемних питань стосовно оформлення та в’їзду вантажного автотранспорту на територію Одеського порту

05 липня 2019 р., з метою обговорювання проблемних питань стосовно оформлення та в’їзду вантажного автотранспорту на територію Одеського порту, в адміністрації морського порту відбулася спільна нарада з представниками Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України.

 

Одним з рішень було визначено провести спільний моніторинг часу оформлення та видачі водієві документів, необхідних для в’їзду в порт.

 

На даний час існує можливість оформлення перепустки для в’їзду в порт за двома варіантами, а саме:

 

- експедитором самостійно з офісу;

- водієм в облікової групі при в’їзді в порт.

 

Під час даного моніторингу було встановлено, що оформлення та отримання водієм перепуски в обліковій групі не перевищує 4 хвилини. В той час, оформлення та отримання документів в облікових групах терміналів становить близько 10 хвилин. Таким чином, загальний час отримання необхідних документів становить близько 15 хвилин, що відповідає сучасній практиці європейських портів.

 

Показники зміни кількості оброблених автомобілів та часу їх знаходження на території порту по рокам.

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

2019 (6 місяців)

Кількість оброблених автомобілів, од

150383

181461

250800

288131

245872

243600

302314

330455

397402

201667

Середній час знаходження а/м у порту

10:29

5:48

7:51

9:30

6:14

3:13

3:30

3:27

3:10

3:51

 

Крім того було встановлено факти непродуктивного простою автотранспорту в очікуванні прибуття внутрипортового експедитора на майданчику НТМ для передачі документів з мокрою печаткою для подальшого оформлення в’їзних (видаткового ордеру, приймального акту) документів терміналу. Це відбувається у результаті неузгоджених дій перевізника та експедитора.

 

Також, враховуючи результати моніторингу, був вибраний напрямок подальшої оптимізації та вдосконалення існуючих технологічних процесів.

Детальніше...

День працівників морського і річкового флоту України!

Шановні портовики!

 

Прийміть найщиріші вітання з нашим професійним святом – Днем працівників морського і річкового флоту України!

 

Сьогодні Одеський порт демонструє стабільність, розвиває виробничу інфраструктуру, наповнює податками державний бюджет і забезпечує зайнятість десятків тисяч людей безпосередньо на підприємстві і в суміжних галузях. Багато робиться для досягнення максимальної простоти та прозорості у відносинах між державними структурами і бізнессом. У масштабах галузі наш порт, як і раніше, займає провідні позиції за обсягами перевалки основних експортно-імпортних вантажів, відіграє роль базового круїзного порту країни та утримує пальму першості за рівнем соціальної захищеності працівників. Усі ці досягнення у доволі непростих умовах стали можливими завдяки самовідданій праці докерів і моряків, інженерів і юристів, представників інших портових спеціальностей. Впевнені, що порядність, високий професіоналізм, відданість справі та любов до рідного підприємства допоможуть одеським портовикам і надалі успішно справлятися із завданнями будь-якої складності.

 

У переддень професійного свята бажаємо вам та вашим близьким міцного здоров'я, щастя, миру, добробуту та здійснення усіх планів і починань!

 

І.ТКАЧУК, начальник адміністрації Одеського морського порту,

В.ВОЙТКО, директор ДП «Одеський порт»,

М.ПАВЛЮК, почесний президент Одеського порту, Герой України,

В.ЗАЙКОВ, голова Профспілки працівників морського транспорту «Одеського морського порту»

Детальніше...

ТИЖДЕНЬ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКОГО ФЛОТУ В ОДЕСІ: до причалів порту вже пришвартувалися два есмінці і три фрегати (ФОТОРЕПОРТАЖ)

Напруженою для лоцманів і буксирувальників порту видалася перша половина дня 04.07.2019 р.: з 7 години ранку до 13 години дня вони завели в гавань і поставили до причалів 4 військові кораблі, 2 контейнеровози і один круїзний лайнер типу річка-море. Сумарна довжина корпусів цієї флотилії становить 1180 метрів, для розстановки всіх суден знадобилося більше півтора кілометрів причального фронту.

 

Так, у проміжку між 10 і 12 годинами дня до Каботажної гавані були заведені 4 кораблі-учасники багатонаціональних військово-морських навчань «Сі Бриз-2019»: британський есмінець D37 Duncan і три фрегати - Toronto (ВМС Канади), Turgutreis (ВМС Туреччини) і Regele Ferdinand (ВМС Румунії).

 

Після 15 години до причальної стінки із зовнішнього боку Карантинного молу був поставлений американський ракетний есмінець Carney.

 

Як очікується, найближчим часом до означеної групи кораблів приєднається флагман Військово-Морських Сил ЗС України фрегат «Гетьман Сагайдачний».

 

За інформацією Прес-центру ВМС ЗСУ, завтра, 5 липня, в рамках навчань «Сі Бриз» на причалі №20 морського вокзалу відбудуться заходи медіа-дня «Морський компонент». Зокрема, військові нададуть журналістам можливість відвідати українські кораблі і зняти на фото і телекамери найяскравіші моменти anti-sabotage-тренувань (висування до об'єкта (судна), проведення абордажних дій, взяття судна під контроль).

 

Центральні заходи Тижня військово-морського флоту в Одесі (С) пройдуть на морському вокзалі 7 липня, коли в Україні відзначатимуть День Військово-Морських Сил ЗСУ. Починаючи з сьогоднішнього дня і до вечора неділі на морському вокзалі очікується велика кількість відвідувачів, в зв'язку з чим військові і поліція застосовують посилені заходи безпеки.

 

Як уже повідомлялося, адміністрація Одеського порту бере активну участь у забезпеченні заходів «Сі Бриз-2019» за кількома напрямками: організація проводок і швартовки кораблів, контроль режиму доступу, зняття відходів, виконання інших заявок.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...