МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 7
Під обробкою: 18

ship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-uae-procurement-ocsp-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

archival-photos-ukr

Авторизація

ВСІ НОВИНИ

Обсяги вантажоперевалки в Одеському порту у I-III кварталах 2019 р. зросли на 17,5 %

За даними служби економіки Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), вантажообіг підприємства в січні-вересні 2019 р. складає 18 152,0 тис. тонн, що на 2 706,3 тис. тонн, або на 17,5 % перевищує аналогічний показник за перший-третій квартали минулого року. При цьому сухих вантажів за звітний період перевалено 16 889,2 тис. тонн (117,6 %), наливних – 1262,8 тис. тонн (116,7%).

 

З 17 стивідорних компаній порту абсолютним лідером за тоннажем є компанія ДП «КТО» - оператор контейнерного терміналу на Карантинному молу, дочірня структура німецького логістичного концерну HHLA. У січні-вересні ц.р. компанія записала на свій рахунок 3617,8 тис. тонн (111,3 % до показника I-III кв. 2018 р.)

 

Загалом динаміка обсягів перевалки суховантажів на причалах порту по основних позиціях у номенклатурі виглядає наступним чином:

- хлібні навалом – 6299,7 тис. тонн (132,6 % до показника I-III кв. 2018 р.);

- чорні метали – 3424,0 тис. тонн (116,6 %);

- контейнери у тоннажі – 5 780,6 тис. тонн (107,2 %);

- контейнери у 20-футовому обчисленні - 470857 TEU (110,8 %).

 

Як відзначають у ОФ ДП «АМПУ», зростання основного виробничого показника діяльності порту обумовлене загальною стабілізацією української економіки, введенням в експлуатацію нових потужностей (насамперед з перевалки хлібних навалом), а також впровадженням нових технологічних схем диспетчеризації вантажопотоків, які прибувають залізничним та автомобільним транспортом. У якості основного фактору покращення ситуації з наливними вантажами спеціалісти називають початок перевалки сирої нафти зі США.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

Детальніше...

В адміністрації Одеського порту відбулась зустріч з делегацією підприємців з Німеччини

Морські порти України за 9 місяців цього року наростили вантажообіг в середньому на 20 відсотків і демонструють високу динаміку вкладення інвестицій, в т.ч. іноземних, у розвиток виробничих потужностей. Загальна стабілізація української економіки, яка спостерігається останнім часом, відкриває перед інвесторами нові можливості. Досить привабливо у цьому контексті виглядають порти Великої Одеси, де останнім часом були введені в експлуатацію кілька потужних терміналів.

 

 Про це розказав керівник ДП «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») Райвіс Вецкаганс на зустрічі в Одеському порту з делегацією ділових кіл Німеччини.

 

Як уже повідомлялось, згадана делегація на чолі з головою ГО «Німецько-Український форум» професором Райнером Лінднером 15 жовтня відвідала контейнерний термінал на Карантинному молу, яким оперує компанія «КТО» - дочірня структура логістичного концерну HHLA (штаб-квартира – м. Гамбург, ФРН). Візит відбувся за сприяння Німецько-Української промислово-торгівельної палати.

 

У зустрічі з представниками німецьких ділових кіл також взяв участь в.о. начальника адміністрації Одеського порту Денис Карпов. Він, зокрема, ознайомив гостей зі специфікою роботи порту, номенклатурою вантажопотоків, інвестиційними проектами, які реалізуються сьогодні, і довгостроковою програмою розвитку підприємства до 2038 року.

 

По завершенні розмови німецькі гості подякували приймаючій стороні за отриману інформацію, яка розширила їх уявлення про один з перспективних транзитних регіонів Європи, і буде корисною для потенційних інвесторів у ФРН.

 

Довідково:

Німецько-українська промислово-торговельна палата (AHK Ukraine) є частиною всесвітньої мережі німецьких зовнішньоторговельних палат (AHK), які налічують 140 офісів у 92 країнах світу. Організація була заснована в Києві у 2016 році і з тих пір підтримує українські та німецькі компанії в розвитку міжнародного бізнесу та є важливою платформою для двостороннього економічного обміну.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

Детальніше...

ЯХТСМЕНИ ОДЕСЬКОГО ПОРТУ – У ЧИСЛІ ЛАУРЕАТІВ ПРЕМІЇ «НАДБАННЯ ОДЕСИ»

11 жовтня у Золотому залі Одеського літературного музею відбулося вручення щорічної премії «Надбання Одеси». Лауреатами стали відомі одесити, в тому числі, екс-мер і почесний громадянин міста Валентин Симоненко, піаніст Сергій Терентьєв, художник Олександр Ройтбурд і інші.

Премією також був відзначений колектив Одеської обласної федерації вітрильного спорту (ООФВС) та команда яхти MAESTRO. Пам'ятну статуетку – міні-копію скульптурної композиції, що прикрашає будинок Фальц-Фейна по вул. Гоголя - з рук олімпійського чемпіона, президента одеського відділення Національного олімпійського комітету України Миколи Мільчева отримали президент Федерації Сергій Червяков і капітан яхти MAESTRO Олег Сташкевич.

 

-          Немає нічого дивного в тому, що обидва невідривно пов'язані між собою колективи – ООФВС та екіпаж яхти MAESTRO – назвали «Надбанням міста», - говорить Олег Сташкевич. - Одеська обласна федерація дуже багато зробила для розвитку і популяризації вітрильного спорту. Наприклад, у нинішньому році сприяла відкриттю парусної секції в Крижанівці, провела чудово організовані регати «Кубок портів Чорного моря», «Кубок Чорного моря», сприяла проведенню яхтових перегонів «Вітрила добра» в Сергіївці, надала допомогу команді MAESTRO при підготовці та під час участі у чемпіонаті світу, а з листопада федерація за сприяння адміністрації Одеського морського порту буде проводити безкоштовні майстер-класи, для тих, хто бажає опанувати вітрилами

Слід додати, що створена у 1982 році команда яхти MAESTRO давно вже стала одним із символів Одеси, гідно представляє порт, місто, країну на внутрішніх і міжнародних змаганнях. MAESTRO впевнено перемогла в усіх найпрестижніших українських перегонах сезону, посіла друге місце в розряді спортсменів-любителів на Чемпіонаті світу з вітрильних перегонів крейсерських яхт - D-Marin ORC World Championship 2019, який проходив у Шибенику (Хорватія) з 29 травня по 9 червня.

 

Разом з командою лауреатами премії стали яхтсмени - працівники Одеського порту і підприємств, що працюють на його території. Але команда яхти - це ще і тренери, адміністратори, обслуговуючий персонал, без яких були б неможливі успіхи на престижних перегонах. Усі вони тепер по праву носять звання «Надбання Одеси».

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту.

 

 

Детальніше...

ДП «КОНТЕЙНЕРНИЙ ТЕРМІНАЛ ОДЕСА» ЗА 9 МІСЯЦІВ НАРОСТИВ ВАНТАЖООБІГ БІЛЬШЕ, НІЖ НА 20%

15 жовтня дочірнє підприємство німецького концерну HHLA ДП «Контейнерний Термінал Одеса» (КТО) відвідала делегація з Німеччини на чолі з професором доктором головою «Німецько-українського форуму» Райнером Лінднером. Мета візиту - ознайомитися з потенціалом Одеської області для можливості інвестування в сферу логістики. Гості відвідали контейнерний термінал, в тому числі нові причали і складські площі проекту «Карантинний мол», що реалізується спільно ДП «КТО» і АМПУ в особі адміністрації Одеського порту.

 

Проект «Карантинний мол» (причальна лінія 650 м і 19 га намитих тилових площ), який будується на протязі декількох років, має на меті досягти пропускної здатності терміналу 1,2 млн. TEU на рік. 

 

Ознайомившись з новим терміналом і тиловими площами, що будуються, професор доктор Райнер Лінднер сказав:

 

-У складі нашої делегації представники компаній, що займаються логістикою, підприємці. Ми підтримуємо прийняті новим урядом антикорупційні закони, які захищають інвестиції. Дуже важливо було приїхати сюди, щоб на власні очі подивитися потенціал Одеського регіону, зрозуміти, які є можливості для німецьких інвестицій.

 

За словами одного з організаторів поїздки керуючого директора бізнес-асоціації німецької економіки в Східній Європі Ути Кохловскі-Каджая, в складі делегації не тільки представники бізнесу, які вже працюють в Україні, а й потенційні інвестори.

 

- Для тих, хто не працює в Україні, дуже цікава Одеська область тому, що тут розвинена диверсифікація. З точки зору геополітичного положення Одеська область має велике значення в логістиці доставки вантажів з Китаю до Європи. Німецькі інвестори, зайняті в області телекомунікацій, сільського господарства, транспорту побачили тут величезне поле для діяльності, - зазначила Уте Кохловскі-Каджая.

 

Генеральний директор ДП «КТО» Анастас Коккін, в ході ознайомлення з роботою контейнерного терміналу підкреслив:

 

-Для нас дуже важливо постійно підвищувати рівень сервісу для міжнародних контейнерних ліній і експедиторів, зміцнювати лідируючі позиції терміналу на контейнерному ринку України. З кожним роком ми нарощуємо обсяг перевалки контейнерів. Так, за 9 місяців нинішнього року колектив перевалив 286 тис. TEU, що більш ніж на 20% більше, ніж за аналогічний період 2018 р. В серпні підприємство домоглося рекордної за останні 10 років перевалки контейнерів - 36,8 тис. TEU. Зростанню контейнероперевалки сприяють два основні чинники: інвестиції в розвиток інфраструктури та високий рівень сервісу. За роки співпраці з Одеським портом німецька сторона вклала понад 150 млн. євро інвестицій і продовжує інвестування. Близько 20 млн. євро на даному етапі вкладаються в облаштування тилових площ (загальною площею близько 6 га) і придбання 4 тилових контейнерних перевантажувачів RTG для нових майданчиків на Карантинному молу, а також створення нового високотехнологічного веб-порталу для поетапного переходу на електронний документообіг.

 

Будучи дочірнім підприємством всесвітньо відомого німецького концерну HHLA, ДП «КТО», як зазначив президент компанії Філіп Свенс, строго дотримується високих європейських стандартів.

 

- Перш за все, це високі екологічні та соціальні стандарти. Перевантажувальна техніка, яку ми використовуємо в роботі, сучасна, що не забруднює навколишнє середовище. Підприємство дбає про співробітників: вони користуються гідним соціальним пакетом. І ще один важливий аспект. Розвиваючи інфраструктуру Одеського порту, ми створюємо нові престижні робочі місця для українців. Вважаю, що наші інвестиції в інфраструктуру порт, які сприятимуть розвитку зовнішньоторговельних операцій України, стабілізації економіки країни - один з головних аргументів для підтримки іноземних інвесторів, в тому числі німецького інвестора HHLA AG і його дочірнього підприємства «КТО». Реальним проявом такої підтримки має стати рішення проблемного питання - завершення будівництва захисної хвилерізу, - прокоментував Ф. Свенсена

 

СПРАВКА..ДП «Контейнерний Термінал Одеса» - дочірнє підприємство німецького концерну HHLA, оперує контейнерним терміналом в Одеському порту і інвестує в його розвиток з 2001 р Проект «Карантинний мол» реалізується спільно з АМПУ в особі Одеського порту з 2010 р. Нові потужності і причали 1-к, 2-к експлуатуються з жовтня 2014 р.

 

Термінал є лідером контейнерного ринку України і найбільшим платником податків Одеського порту: в 2018 р. до бюджетів усіх рівнів було перераховано 390 млн. грн. За підсумками 2018 року «Контейнерний термінал Одеса» увійшов до трійки лідерів міжнародного рейтингу Чорноморських контейнерних терміналів.

 ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО ПОРТУ.

 

 

 

 

Детальніше...

Одеський порт відвідала Консул Посольства США

На прохання Посольства Сполучених Штатів Америки, з ознайомлювальним візитом Одеський порт відвідала Консул США пані Огніана Іванова-Шрірам (Ogniana Ivanova-Sriram). З дипломаткою зустрівся виконуючий обов’язки начальника Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») Денис Карпов.

У ході розмови керівник підприємства розповів гості про номенклатуру і обсяги вантажоперевалки в порту, реалізацію проектів інвестиційного розвитку, роботу адміністрації порту задля пожвавлення круїзного судноплавства у Чорному морі.

Окремо начальник ОФ ДП «АМПУ» зупинився на напрямках роботи, які так чи інакше пов’язані зі Сполученими Штатами.

-          В цьому році через наш порт вперше в історії України відбувається перевалка нафти зі США, на даний момент ми вже прийняли три танкери, - відзначив Д.Карпов. – Крім того, вже два сезони порт обслуговує Дніпровсько-Чорноморські круїзи, де значну частину, близько 2000 пасажирів, становлять громадяни США. Також наш порт щорічно забезпечує проведення міжнародних україно-американських військово-морських маневрів за програмою «Партнерство заради миру»…

Пані Консул, у свою чергу, коротко охарактеризувала напрямки консульської діяльності Посольства США в Україні. За її словами Україну щорічно відвідують 60-65 тисяч громадян Сполучених Штатів, 6-7 тисяч проживають в нашій країні на постійній основі.

Насамкінець зустрічі Огніана Іванова-Шрірам і Денис Карпов обмінялись контактами і домовились про взаємне сприяння у вирішенні питань, які стосуються перебування громадян США в Україні.

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

Детальніше...

Безпека: До відома дирекцій компаній-операторів вантажних терміналів

Правові засади діяльності адміністрації Одеського порту у сфері забезпечення охорони суден та портових засобів у відповідності з вимогами Міжнародного кодексу ISPS.

 

 1. Морська безпека на суднах міжнародного плавання і на задіяних у їх обслуговуванні портових засобах.

 

Після здійснення 12.10.2000 р. терористичної атаки на есмінець П’ятого флоту США «Коул» у порту Адена (Республіка Ємен), та безпрецедентної за своїми масштабами серії з чотирьох координованих терористичних актів 11.09.2001 р. у Нью-Йорку, на 22-й сесії Асамблеї Міжнародної морської організації (International Maritime Organization – ІМО) в листопаді 2001 року було одноголосно ухвалено рішення про розробку комплексу безпекових заходів по відношенню до морських суден і портових засобів (терміналів, портових операторів або стивідорних компаній).

 

 

(12 жовтня 2000 року есмінецьП'ятого флоту ВМС США «Коул» в порту Адена (Йемен), був атакований моторним катером з вибухівкою, керованим двома смертниками.). Фото з відкритих джерел.

 

У грудні 2002 року на дипломатичній конференції країн-учасниць IMO були ухвалені виправлення і доповнення до Міжнародної Конвенції з охорони людського життя на морі - СОЛАС 74 і прийнятий Міжнародний Кодекс з охорони суден і портових засобів (The International Ship and of Port Facility Security Code - ISPS Code). Кодекс, зокрема, вводить у дію нове поняття - морська безпека на суднах міжнародного плавання і на задіяних у їх обслуговуванні портових засобах.

 

У відповідності з Кодексом ОСПЗ створена міжнародна структура, яка координує співробітництво між Договірними урядами, урядовими установами, місцевими адміністраціями, представниками морського судноплавства і портів, розподіл відповідних обов'язків і відповідальності для виявлення загрози та вжиття заходів, для унеможливлення подій пов'язаних з порушенням охорони суден або портових засобів.

 

 

 

Договірні уряди для виконання передбачених Главою XI-2 Конвенції СОЛАС-74 і частиною А МК ОСПЗ обов'язків у сфері охорони портових засобів, можуть призначити або заснувати «Призначені органи» в рамках державного апарату, а також дозволити визнаним в галузі охорони організаціям виконання певної роботи щодо портових засобів.

 

2. Обов’язки ДП «АМПУ» як «Визнаної організації» у сфері охорони портових засобів.

 

Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 722 від 12.05.2007 р., «Призначеним органом» є Міністерство інфраструктури України, а статус «Визнаних організацій» у сфері охорони суден та портових засобів мають два держпідприємства: «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України» та ДП «Адміністрація морських портів України».

 

Відповідні повноваження «Визнаної організації» надані ДП «АМПУ» як органу, здатному забезпечити належний рівень компетентності і кваліфікації спеціалістів у питаннях охорони та знання суднових і портових операцій, концепції і структури порту.

 

Згідно з наказом Міністерства інфраструктури України №250 від 26.07.2016 р., на ДП «АМПУ» покладені обов'язки проведення Оцінок охорони і розробку Планів охорони морських портів і портових засобів, поправок і доповнень до них.

 

Здійснення цих заходів спрямовано на:

- своєчасне виявлення, попередження і припинення актів, що загрожують безпеці в портах та на портових засобах.

- перегляд і оновлення планів протидії загрозам для портових засобів у разі зміни ситуації;

- планування дій у надзвичайних ситуаціях, забезпечення готовності і реагування на них;

- оцінку ступеня небезпеки ймовірних провокацій, пов'язаних з охороною.

 

 

3. Стандарти «безпечного порту» і комерційні вигоди від отримання даного статусу.

 

Згідно з вимогами Глави XI-2 Конвенції СОЛАС-74 і частини А МК ОСПЗ, портові засоби (в тому числі стивідорні компанії) повинні мати План охорони портового засобу, підтверджений «Актом про відповідність», який засвідчує, що система охорони портового засобу належним чином перевірена, перебуває у задовільному стані, організована і підтримується відповідно до нормативних документів.

 

Виконання встановлених Планом охорони портових засобів норм, правил, стандартів і процедур, здійснення комплексу організаційних, адміністративних, режимних та технічних заходів щодо запобігання, виявлення та припинення актів піратства, тероризму та АНВ в діяльність порту або портового засобу, підвищує статус Одеського морського порту на міжнародному рівні до категорії «безпечного порту».

 

Отримання даного статусу значно покращує ділову репутацію підприємства за рахунок:

- внесення інформації про безпечний порт (портовий засіб) до Глобальної інтегрованої інформаційної системи з питань судноплавства (GISIS IMO);

- підвищення інвестиційної привабливості порту, де виконуються міжнародні вимоги з морської безпеки;

- збільшення суднозаходів у порт з підтвердженою діючою системою заходів морської безпеки;

- вступу порту до міжнародного клубу «Open port» - відкритих, безпечних для відвідування конвенційних суден портів;

- зниження ступеня Страхового ризику при знаходженні судна в безпечному порту.

 

 

4. Про стан виконання вимог Кодексу ОСПЗ стивідорними компаніями порту.

 

У зв’язку із складною суспільно-політичною обстановкою в Донецькій та Луганській областях, високим рівнем терористичної та диверсійної загрози, питання щодо забезпечення безпечного і безперебійного функціонування об’єктів Одеського морського порту, своєчасного виявлення й усунення передумов до порушення цілісності та захисту портової інфраструктури, запобігання вчиненню надзвичайних ситуацій, вчиненню терористичних актів і диверсій на об’єктах морського порту є пріоритетними.

 

Впродовж останніх півтора років апаратом управління ДП «АМПУ» спільно із «уповноваженими працівниками» Служби морської безпеки ОФ ДП «АМПУ» проведена значна робота щодо розробки документів з проведення оцінки та розробки Плану охорони портових засобів з урахуванням конкретних особливостей кожного портового засобу, визначення потенційних ризиків для встановлення всіх необхідних заходів з охорони.

 

У відповідності до затвердженого Міністерством інфраструктури України «Переліку портових засобів, на які поширюється дія Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів», у зоні відповідальності з морської безпеки в Одеському морському порту визначено 17 портових засобів, з яких

- 5 портових засобів привели систему охорони у відповідність вимогам з морської безпеки та отримали «Акти про відповідність»;

- 10 портових засобів привели систему охорони у відповідність до діючих вимог та очікують на отримання «Актів про відповідність»;

- на 2 портових засобах у встановленому порядку проводиться Оцінка охорони та розробляється План охорони для отримання «Акту про відповідність» вимогам МК ОСПЗ.

 

Служба морської безпеки адміністрації Одеського порту

Детальніше...

До уваги ділових партнерів та клієнтів!

Кадрові перестановки у керівництві адміністрації Одеського порту.

 

1.Наказом Міністерства інфраструктури України від 8 жовтня ц.р. припинені повноваження Ткачука Ігоря Віталійовича на посаді начальника Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрації Одеського порту).

 

2.З 9 жовтня ц.р. обов’язки начальника філії покладені на головного диспетчера порту Павільіаніті-Карпова Дениса В’ячеславовича.

 

3.Наказом ДП «Адміністрація морських портів України», з 9 жовтня ц.р. виконуючим обов’язки начальника юридичної служби Одеської філії ДП «АМПУ» призначено Кравцова Олександра Анатолійовича, заступника директора юридичного департаменту апарату управління ДП «АМПУ».

 

Просимо прийняти цю інформацію до уваги при підготовці офіційних листів та інших документів на адресу керівництва Одеської філії ДП «АМПУ».

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

Детальніше...

Генасамблея MedCruise: Круізні лінії все ще зацікавлені у суднозаходах до чорноморського регіону і до Одеси зокрема

З 1 по 4 жовтня 2019 року в г.Антіб (Франція) проходила чергова Генеральна асамблея Асоціації портів Середземного і прилеглих морів MedCruise. Одеський порт, ЯКИЙ Є членом цієї міжнародної організації круїзної інфраструктури, взяв участь в заході. Підприємство представляла начальник відділу туризму та євроінтеграції адміністрації порту Юлія Стрих.

 

- Для нас дуже важливою є участь в мероприємствах¸ які проводить MedCruise, - зазначила Ю.Стріх.-Це можливість провести переговори у форматі В2В з провідними гравцями круїзного бізнесу, пресою, що спеціалізується на цій тематиці. Наше першочергове завдання - якомога ширше висвітлювати діяльність робочої групи Чорноморського регіону, спрямовану на відновлення круїзного туризму на Чорному морі, розповідати про туристичну привабливість Одеси, нових маршрутах і екскурсійних програмах нашого міста. За словами представників круїзного бізнесу, інтерес до Чорноморського регіону та до Одеси зокрема як і раніше зберігається.

 

 Представник Одеського порту провела близько 15 зустрічей з журналістами міжнародної преси і топ-менеджерами круїзних компаній. Зокрема, відбулися зустрічі в форматі В2В з представниками таких міжнародних видань, як International Cruise & Ferry Review, Cruise Times, Seatrade Cruise Review, Cruise Insight, The Cruise Diaries, Cruise News Media Group, Cruise Business Review. Вдалося домовитися про 7 безкоштовних публікацій про діяльність Чорноморської робочої групи, перші результати, а саме запланованих на 2020-2021 рр. суднозаходах в чорноморські порти, а також туристичну привабливість Одеси в інтернет або друкованих виданнях. Подібні публікації є одним з напрямків діяльності Чорноморської робочої групи, тому що дозволяють не тільки надавати інформацію про чорноморські порти, а й популяризувати міста регіону.

 

Крім того, в форматі В2В були проведені зустрічі з представниками круїзних ліній. В ході цих зустрічей топ-менеджери таких компаній, як Holland America Line, TUI Cruises, Carnival Corp., висловили свою позицію: вони чекають, як складеться ситуація після відкриття в 2020 році нового пасажирського терміналу в Стамбулі. Відкриття терміналу в Стамбулі, який є воротами і базовим портом для багатьох круїзних компаній на Чорному морі, послужить стимулом для повернення в цей регіон, в тому числі в Одесу, пасажирських лайнерів.

 

Наприклад, представники корпорації Carnival заявили, що в зв'язку з несприятливими подіями в Стамбулі і геополітичною ситуацією в Україні, судна компаній, що входять в корпорацію, повернуться в Чорноморський регіон не раніше 2021 р. Найімовірніше, першою буде виконувати заходи компанія Seabourn.

 

Віце - президент компанії MSC повідомив про плановане розширення флоту до 2023 року, який повинен. поповнитися невеликими судами, здатними безперешкодно проходити через протоку Босфор.

 

Компанії Ponant, яка подала дві заявки на захід у Одеський порт в 2020 р. і дві - в 2021 р. планує і надалі включати Одеський порт поряд з іншими портами Чорноморського регіону в туристичні маршрути, так як близько 40 відсотків загального споживчого попиту припадає саме на Чорноморський регіон.

 

Менеджер з розвитку Scenic Luxury Cruises заявила, що, нарешті, компанії вдалося скласти графік суднозаходів на найближчі роки. Так, у 2022 року в Одеський порт планується від 1 до 2 заходів.

 

В цілому, практично всі представники круїзних ліній відзначили позитивну тенденцію поступового повернення «білих пароплавів» в порти Чорноморського регіону.

 

Прес-служба адміністрації Одеського порту

 

 

 

 

Детальніше...

До Дня захисника України: в адміністрації Одеського порту привітали ветеранів-АТОвців

9 жовтня, під час щотижневої виробничої наради в адміністрації порту відбулась церемонія вшанування працівників підприємства, які були мобілізовані до лав Збройних Сил у 2014-2015 рр. і приймали участь у бойових діях на Сході України. Серед тих, кого вітали - співробітники загону морської охорони, служби морської безпеки, служби енергетичного забезпечення, дільниці портофлоту та інших підрозділів.  

 

Вітаючи АТОвців з прийдешнім святом, Днем захисника України, перший заступник начальника Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») Олександр Зубик зокрема сказав:

 

«На жаль, так склалось, що у 21-му столітті українці вимушені відстоювати незалежність своєї держави зі зброєю в руках. Наша країна нині знаходиться в стані неоголошеної війни й велика кількість молодих чоловіків стали на захист її східних кордонів, своїх рідних, близьких від агресора. Ми пишаємося тим, що й представники Одеського порту нарівні з іншими пішли захищати державний суверенітет і територіальну цілісність України і виявили при цьому мужність і громадянську свідомість»…

 

О.Зубик від імені трудового колективу побажав ветеранам бойових дій міцного здоров’я, добробуту, довголіття і вручив «Подяки» начальника ОФ ДП «АМПУ».

 

Також, у відповідності до п.5.8. Колективного договору ОФ ДП «АМПУ» та на підставі рапорту голови Спілки учасників бойових дій Одеського порту від 24.09.2019 р., усі нагороджені отримають до Дня Захисника України одноразове матеріальне заохочення.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

Детальніше...

«Вам поталанило - країні потрібен робітничий клас»: на морському вокзалі Одеського порту відбулась посвята у курсанти ОПЛМТ

(Фоторепортаж)

 

«Клянусь докладати всіх зусиль до оволодіння професійною майстерністю.., здобувати теоретичні знання та практичні навички.., збагачувати себе духовними цінностями світової культури.., бути вірним Україні та її народу». Це слова з клятви учня першого року навчання Одеського професійного ліцею морського транспорту (ОПЛМТ). Посвята у першокурсники ОПЛМТ відбулась сьогодні, 4 жовтня, у великому холі головної будівлі одеського морського вокзалу. Цьогоріч нову сторінку у історії державного учбового закладу відкрили 375 ліцеїстів, розподілених на 15 учбових груп за спеціальностями: матрос 2 класу, моторист (машиніст) 2 класу, слюсар-судноремонтник, токар, електрозварник ручного зварювання, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, кухар судновий і т.д.

 

Поздоровляючи нове поповнення з вибором професії, директор ліцею Сергій Щербаков сказав слова, які напевно сподобались численним батькам і родичам першокурсників: «Вам поталанило: сьогодні країні потрібен робітничий клас».

 

Зазвичай церемонія посвяти у ліцеїсти проходить на площі морського вокзалу біля музею якорів під відкритим небом. В цьому році урочистості вперше відбувались у закритому приміщенні з-за погодних умов і від того навіть виграли: кращою акустикою, розділенням парадного строю ліцеїстів і гостей церемонії по різних поверхах вокзалу, кращими умовами для фотографування і фільмування дійства.

 

Довідка. ДНЗ «ОПЛМТ» сьогодні (04.10.2019) відзначив 73 річницю свого заснування. Державний навчальний заклад веде свою історію зі створеної в повоєнний час школи фабрично-заводського навчання. За радянської доби Одеське ПТУ № 11 виконувало функцію навчальної бази Одеського судноремонтного заводу №1. Сьогодні ОПЛМТ продовжує славу нашого міста як кузні кадрів спеціалістів судноремонту і рядового плавскладу торгового та технічного флоту. Ліцей тримає марку: випускники ОПЛМТ ціняться на ринку праці, курсанти з гідністю носять морську форму, у закладі добре поставлене громадянсько-патріотичне виховання, всебічний моральний і духовний розвиток молоді, при ОПЛМТ довгі роки функціонують спортивні секції, ансамбль бального танцю «Бриз». Ліцеїсти – часті гості свят і урочистих подій в Одеському порту.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Игорь ткачук: «Благодаря порту, есть Одесса – колоритная и мультинациональная»

Свое 225-летие 2 сентября 2019 года отметила не только Одесса, но и Одесский морской порт. Город создавался вместе с ним, поэтому история их успехов и неудач неразрывна друг от друга.

Глава Администрации Одесского морского порта Игорь Ткачук в интервью журналу «Судоходство» поделился тем, какие, по его мнению, достижения градообразующего предприятия – наиболее яркие и как порт планирует повышать конкурентоспособность. 

По случаю юбилея в Музее Одесского порта имени Ф. де-Волана 4 сентября открылась выставка работ одесских мастеров судомодельного спорта. В числе экспонатов – уникальные модели парусных судов, воссозданных по подлинным документам. Основой для некоторых из них послужили чертежи военных кораблей Российской империи, оригиналы которых находятся в фондах музея МФУ. Многие модели представлены с медалями, завоеванными на всеукраинских и мировых чемпионатах.

Открывая выставку, Игорь Ткачук заявил, что Администрация Одесского порта намерена сделать музей – лучшим в Украине и одним из лучших в Европе. Он также договорился с представителями ВМС, присутствовавшими на открытии, о том, что экспонаты выставки будут представлены во время следующего сезона Sea Breeze – международных военно-морских учений, которые ежегодно проводятся в Одессе. 

– Игорь Витальевич, на открытии Вы сказали, что планируете вывести музей на европейский уровень. Как доказать европейцам, что наш музей достоин?

– Одесса – уникальный город, который пережил столько перемен, смен власти и исторических событий! С другой стороны, Украина – огромная европейская страна с выходом к Черному морю. У нас достаточно достижений, связанных с морем, с флотом и, соответственно, много экспонатов. Так почему бы это все не представить? Если мы претендуем быть лучшим музеем в Украине, то автоматически заявляем о себе и в Европе. Одесса не похожа ни на один город в мире, поэтому и таких экспозиций больше ни у кого не будет – ни у Гамбурга, ни у Дюссельдорфа.

В Одессу приезжают очень много делегаций и представительств, поэтому, все, что нам нужно – это привлечь людей и показать себя. Я уверен, что, если в музее будут хорошие экспонаты, он станет популярным среди одесситов и гостей города.

Планов очень много, но у нас же бюрократия. Чтобы получить необходимые разрешения, нужно согласовать их с разными министерствами, городом, областью – надо пройти семь кругов ада.

– Музей – это история порта, в которой отображены его начало, развитие, успехи. С какими, по Вашему мнению, самыми значимыми достижениями порт пришел к 225-летнему рубежу?

– Порт – это и есть город. Эта связь, наверное, самое большое достижение, ведь благодаря порту есть Одесса – колоритная, мультинациональная. Город показывает пример, как много культур могут уживаться и не конфликтовать между собой. Это действительно огромное достижение.

Среди эпохальных достижений также периоды, связанные с разными войнами, захватами Украины и Одессы, в частности. Порт всегда играл центральную роль, потому что это и транспортные развязки, и военные коммуникации. Это стратегический объект, который всегда пытались завоевать. В такие сложные периоды порт объединял, потому что здесь кипела жизнь.

Если говорить о сегодняшнем дне, то городская инфраструктура буквально зажала порт, но он все равно показывает достойные результаты и находит возможности для развития. Это тоже достижение – в условиях ограниченной территории оставаться живучим и дальше наращивать объемы.

Что касается самых последних достижений. Мы сдвинули с мертвой точки ряд проектов, и в первую очередь – это причал 1-Z, который пять лет был заморожен. В настоящее время строительство причала выполнено на 74,4%, при этом уже освоено 497 млн грн от общей суммы капинвестиций в проект – 668 млн грн. Введение в эксплуатацию запланировано на декабрь текущего года. Протяженность причальной линии составит 254 метра, глубина возле причала – до 13,5 метра, расчетная мощность перегрузочного комплекса – 4 млн т\год.

Далее – реконструкция причала №7, который не ремонтировался более 50 лет. Строительство первого пускового комплекса причала длиной 163,3 метра выполнено на 80%. До конца 2019 года он будет введен в эксплуатацию.

Длина всего причала №7 после реконструкции составит 386,5 метра, глубина у причала и подходных путях – 13,5 метра, а годовой грузооборот буде достигать 2 млн т/год.

– Традиционно в рейтинге морских портов Украины первое место занимает порт Южный, второе – Одесса, третье – Николаев, но в 2018 году Николаев опередил Одессу. Эта конкуренция между портами растет?

– Мы конкурируем только за лучшие условия, лучшую инфраструктуру, но не за грузы. Ведь их объемы в Украине не увеличились. Просто происходит перераспределение грузов между портами: ушли от нас – пришли в Южный, ушли с Южного – пришли в Николаев.

Частные компании, которые оперируют в портах, ищут условия: где быстрее, лучше, комфортнее, но для Администрации морских портов Украины (АМПУ) в целом это не имеет значение. Налоги и портово-причальные сборы, будь то в Одесском порту или в Николаевском, все равно пополняют один бюджет Украины.

Как порт, мы, конечно же, конкурируем. Но для того, чтобы нам быть конкурентоспособными, надо создать условия и дать возможность бизнесу развиваться, максимально быстро реагируя на его просьбы и нужды. А бизнес уже сам посмотрит: где ему выгодно, там он и будет работать.

– За 7 месяцев 2019 года стивидоры порта перевалили практически 14 млн тонн грузов. На какие показатели планируете выйти к концу года?

– Однозначно, показатель будет больше, чем в 2018 году. В среднем, грузоперевалка в порту выросла на 14% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года. Перевалка только нефти и нефтепродуктов выросла на 65%.

Мы идем в плюс. Мы – это Одесский порт, стивидоры, коллектив, компании, которые работают, администрация. Бизнес переваливает грузы, а задача администрации – создать ему условия, чтобы он хорошо работал. Прирост – это тоже наш показатель, в том смысле, что компаниям комфортно работается здесь и они не ушли в другие порты. В порту все глубины соответствуют паспортным нормам, мы поддерживаем эстакады, делаем ремонты, реконструируем причалы. У нас очень быстро принимаются решения, поэтому бизнес показывает такие результаты.

– В Одесском порту оперируют 14 стивидорных компаний. Это весь потенциал порта?

– Для того, чтобы заниматься грузоперевалкой, нужна территория, подъездные пути, наличие складских мощностей, вход для судов. Территориально порту в Одессе уже некуда развиваться, поэтому в данном случае может быть разве что перераспределение грузов между стивидорами порта, и между компаниями, которые работают в других портах.

– Какие у порта планы на 2020 год?

– В первую очередь мы намерены завершить реконструкцию всех объектов, которые взялись реставрировать. Это сложно, потому что есть проблемы с финансированием. Надо принимать кардинальные решения на уровне правительства о внесении изменений в отчисления и дивиденды АМПУ.

Также планируем реализовать проекты по развитию железнодорожных путей, переездов, реконструкции других причалов.

Все, что нам нужно, чтобы, во-первых, нам не мешали, а во-вторых, чтобы нас поддержали в министерстве и помогли. Если такой темп, какой сегодня задают в Киеве, сохранится – мы все будем успевать делать и будем двигаться очень быстро.

 

 

 

 

 

Детальніше...

Дочірні категорії