МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 2
Під обробкою: 19

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

Авторизація

archival-photos-ukr

Укладання договорів

Адміністрація Одеського морського порту укладає договори з юридичними особами та фізичними особами - резидентами і нерезидентами України:

1. Договір про взаємодію сторін під час експедиції вантажів.
2. Договір про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України (укладаються апаратом управління ДП «АМПУ»).
3. Договори з доступу до об’єктів портової інфраструктури - сюрвейєрське обслуговування та на шипчандлерське обслуговування.
4. Договори з доступу до об’єктів портової інфраструктури - фумігаційні послуги.

Для укладення договору з Адміністрацією порту необхідно:

1. Заповнити реєстраційну картку контрагента.
2. Надати правовстановлюючі документи компанії, завірені печаткою компанії.
3. Заповнити проформу заяви:
Заява експедирування вантажів 
Заява для агентування суден.
4. Орієнтовно 7 робочих днів з моменту отримання Адміністрацією порту заяви і зазначених правовстановлюючих документів здійснюється підписання договору з боку Адміністрації порту.


Через 10 діб з моменту отримання Адміністрацією порту заяви і комплекту правовстановлюючих документів, необхідне підписання договору уповноваженою особою контрагента у відділі майнової та договірної роботи (Митна площа, 1, канцелярія, 1 поверх). З усіх питань заключення/перезаключення договорів на транспортно-експедиторське обслуговування, агентування суден, сюрвейєрське або шипчандлерське обслуговування звертатися: до відділу обліку та обробки інформації, нач. відділу Горбик Олександр Сергійович, тел.: 729-35-49 або до відділу майнової та договірної роботи, нач. відділу Дідурик Ірина Іванівна, тел.: 729-31-19.

Договір з Адміністрацією порту не може бути укладений (пролонгований) у наступних випадках:

1. наявність у контрагента заборгованості перед Адміністрацією порту;
2. систематичні порушення умов діючих договорів;
3. відсутність повного комплекту правовстановлюючих документів контрагента;
4. невідповідність інформації, зазначеної контрагентом у документах.

Перелік правовстановлюючих документів, необхідних для укладення договору з Адміністрацією порту:
(завірені печаткою підприємства)

Для резидентів:

1. статут
2. витяг з Єдиного державного реєстру
3. свідоцтво платника податків/платника єдиного податку
4. протокол зборів засновників про призначення директора (особи, яка має право підпису договору)
5. довідка з банку про відкриття розрахункового рахунку
6. копії договорів (договору) з лінійним агентом контейнерної лінії (для Договору на транспортно-експедиторське обслуговування)
7. копія першої сторінки паспорта особи, яка підписує договір.

Для нерезидентів:

(Документи повинні бути нотаріально засвідчені за місцем їх видачі, легалізовані належним чином у консульських установах, які представляють Україну, або апостиль, якщо це передбачено законодавством)
1. положення про фірму;
2. витяг з торговельного (банківського) реєстру країни, де іноземний суб'єкт господарської діяльності офіційно зареєстровано;
3. довідка з банку, в якому офіційно відкрито рахунок;
4. довіреність на представника компанії на здійснення представницьких функцій, оформлена відповідно до закону країни, де офіційно зареєстрований суб'єкт господарської діяльності.