МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 6
Під обробкою: 21

Для запобігання техногенних, терористичних, інших загроз, а також за наявності фактів корупції в порту. Цілодобова Гаряча Лінія (048) 706-57-96 Адміністрації Одеського морського порту. З решти питань звертатися за телефонами у контактному довіднику

«Порт є саме існування Одеcи»

— Граф А.Ф.Ланжерон

ship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

ГАЗЕТА «ОДЕСЬКИЙ ПОРТОВИК»


       2020.02.19


                        Архів за 2015 рік

                        Архів за 2016 рік

                        Архів за 2017 рік

                        Архів за 2018 рік

                        Архів за 2019 рік

                        Архів за 2020 рік

Авторизація

archival-photos-ukr

Контейнерний Термінал Одеса: більше 20 млн. євро інвестицій у розширення площ, технічного переозброєння і новий безкоштовний веб-сервіс

16 лютого біля причалу 2-к Карантинного молу пришвартовано судно SYMPHONIY SEA, яке прибуло з порту Феніт (Ірландія). Воно доставило в Одеський порт 4 козлових контейнерних перевантажувачів на пневмоходу RTG виробництва LIEBHERR для ДП «Контейнерний Термінал Одеса» (КТО).

 

Крани прибули у розібраному вигляді, і після монтажу будуть встановлені на новій складській території Карантинного молу, що входить до складу 4-го пускового комплексу. Комплекс, будівництво якого розпочато у 2018 р, буде обладнаний шістьма смугами для зберігання і обробки контейнерів з використанням тилових перевантажувачів RTG. Восени нинішнього року 4-й пусковий комплекс планується ввести в експлуатацію.

 

-          Сума інвестицій на придбання нової техніки склала більше 6 млн. Євро. Необхідність цих вкладень обумовлена ​​щорічним зростанням обсягу перевалки контейнерів нашою компанією. Нові крани фірми LIEBHERR мають ряд технічних переваг, націлених на зниження експлуатаційних витрат, а також вони більш екологічні, за рахунок більш сучасних двигунів. У нинішньому році придбаємо ще два нових річстакери і навантажувач. - розповів генеральний директор ДП «КТО» Анастас Коккін.

 

За словами віце-президента з суспільно-політичних відносин, посла муніципалітету м.Гамбург в Україні Світлани Ярової, материнська компанія HHLA з перших днів заснування стивідорної компанії в Одеському порту інвестувала кошти в її розвиток, технічне оснащення.

 

-          Впродовж 19 років, на протязі яких наша компанія здійснює свою діяльність в Одеському порту, керівництво холдингу HHLA робило все задля того, щоб ДП «КТО» був лідером контейнерного ринку України. Загальні інвестиції в розвиток склали понад 170 млн. Євро. Левова частка цих інвестицій припадає на реалізацію проекту «Карантинний мол», який в кінцевому підсумку здійснить нашу давню мрію - перевалювати щороку понад 1 млн. TEU. Наша компанія- наочний приклад того, як німецькі інвестиції працюють на імідж Одеського порту і сприяють зміцненню економіки України. Це сигнал для потенційних інвесторів про те, що вкладати інвестиції в нашу країну, вигідно, - зазначила С. Ярова.

 

- ДП «КТО» - один із давніх і надійних партнерів Одеського порту, - сказав начальник ОФ ДП «АМПУ» Руслан Сахаутдінов. - Наша співпраця важлива у всіх відносинах. В першу чергу, співпраця, побудована на взаємовигідній основі, скріплена спільною реалізацією одного з наймасштабніших проектів в морській галузі України-«Карантинний мол». Компанія не тільки виконує свої інвестиційні зобов'язання, але при цьому постійно впроваджує новітні технології, в тому числі IT-технології. В результаті інвестиції, вкладені в розвиток ДП «КТО», - це реальний внесок в економіку України. Поповнюючи парк перевантажувальної техніки, компанія підвищує інтенсивність обробки флоту, сприяє зростанню вантажообігу порту. Отже, збільшаться доходи і відрахування у державний бюджет.

 

Будучи лідером контейнерного ринку України, ДП «КТО» постійно нарощує перевалку контейнерів та інших генеральних вантажів. За словами виконавчого директора з комерції Ігоря Яровенко, за перший місяць 2020 р колектив переробив 34,023 тис. TEU, що на 25% більше, ніж в січні 2019 р.

 

- Компанія постійно розвивається, технічно оснащується, впроваджує найсучасніші технології. З 18 лютого ДП «КТО» спільно з адміністрацією Одеського порту надає своїм клієнтам новий безкоштовний сервіс. Для поетапного переходу на електронний документообіг ми впроваджуємо високотехнологічний веб-портал, який передбачає завчасне оформлення в електронному вигляді документів для в'їзду на територію Одеського порту і приймального акту для ввезення контейнера на термінал. Уже на цьому етапі нововведення дозволить оптимізувати документообіг і скоротити час оформлення автомашин з експортними та порожніми контейнерами, що прямують на термінал ДП «КТО», - поінформував І.Яровенко.

 

 

Детальніше...

Послуги з поточного ремонту Рейдового молу ОФ ДП «АМПУ

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» планується здійснити закупівлю “Послуги з поточного ремонту Рейдового молу, інв. № 068525 Одеської філії ДП «АМПУ» за кодом                                   ДК 021: 2015 45450000-6 (інші завершальні будівельні роботи) у 2020 р. відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №1 до цього листа-запиту.

 

Обсяг надання послуг – згідно з Технічним завданням. (Додаток № 1)

 

Місце надання послуг – 65026, Україна , м. Одеса,Митна площа,1, акваторія Одеського морського порту.

 

 Умови розрахунків:.

1- й етап - оплата авансу у розмірі не більше 30% від вартості послуги за Договором.

2. Щомісячні розрахунки за надані послуги.

 

Строк надання послуг – 120 календарних днів з дня оплати авансу.

 

Уповноважений здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:  В.о. начальника ВГІС та КБ ОФ ДП «АМПУ» - Шова М.М., контактний телефон – 729-31-61; електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше...

В Одеському порту вшановували ветеранів війни в Афганістані та інших локальних конфліктах

14 лютого, напередодні 31-ї річниці виведення радянських військ з Афганістану, до головного офісу адміністрації Одеського морського порту, були запрошені портовики учасники афганського та інших локальних конфліктів. З пам’ятною датою, яка відзначається в Україні як День вшановування учасників бойових дій на території інших держав, ветеранів вітали начальник адміністрації Одеського морського порту Руслан Сахаутдінов, голова Профспілки робітників морського транспорту Одеського порту Володимир Зайков, а також почесні гості - голова Одеської обласної організації Українського союзу ветеранів Афганістану генерал-майор Юрій Єрмаков, заступник голови Одеської міської організації Українського союзу ветеранів Афганістану полковник Іван Їжаківський.

 

Начальник адміністрації Одеського морського порту висловив глибоку повагу тим, хто пройшов випробування війною, подякував ветеранам за їх активну громадянську позицію, високо оцінив їх трудовий внесок в економіку порту та його розвиток.

 

- Ця пам’ятна дата, що завершила епопею війни в Афганістані, існує для того, щоб ми по справжньому цінували мир, - зазначив Р.Сахаутдінов.

 

Ряду працівників порту – учасникам бойових дій в Афганістані та інших конфліктах були вручені нагороди Українського союзу ветеранів Афганістану, Почесні грамоти начальника адміністрації Одеського морського порту. Медаллю Українського союзу ветеранів Афганістану «За незламність духу» нагороджено також Володимира Зайкова. Таким чином відмічена всебічна підтримка ветеранського руху Профспілкою РМТ Одеського порту.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 


 

 

 

 

Детальніше...

ТСЛ УКРАЇНА ТОВ

ТОВ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

Україна, 65091, Одеса. вул. Середня, 10Б

ЄДРПО 40463629, ИНН 404636215524

п/р №26003519864 у АТ "Райффайзен Банк Аваль" МФО 380805

Тел.: +38 048 705-30-18, e-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

www.tsl-ua.com

Детальніше...

CMA CGM URAL: екіпаж здоровий, обробка судна проходить нормально (офіційна заява санітарно-карантинного відділу (СКВ) Одеського порту)

13 лютого до 42 причалу Одеського порту став контейнеровоз CMA CGM URAL (прапор Мальта). До його заходу в порт в електронних ЗМІ було чимало публікацій тривожного характеру. Мовляв, на судні, що відвідувало Шанхай, Нінбо, Сяминь і інші порти Китаю до початку епідемії короновіруса 2019 nCoV, є хворі члени екіпажу.

 

За словами завідуючої санітарно-карантинним відділом Одеського порту Оксани Борисенко, ознайомившись з цією інформацією, фахівці відділу передали її Національному координатору з питань Міжнародних медико-санітарних правил, яким є «Центр громадського здоров'я МОЗ України». У СКО порту теж почали підготовку до прийому судна.

 

- Коли судно тільки підходило до Суецького каналу, ми зв'язалися з генеральним директором CMA CGM Ukraine Олександром Щокіним, - розповіла О.Борисенко.- Він надав нам необхідну інформацію і копії підтверджучих документів санітарних властей іноземних портів за маршрутом слідування судна. Зокрема про те, що контейнеровоз CMA CGM URAL, який починав свій маршрут в середині січня з відвідування декількох китайських портів, заходив в порти Єгипту (Порт Саїд), Лівану (Бейрут, Тріполі), Туреччини (Ізміт, Амбарлі), в румунську Констанцу, і всюди йому надавали «вільну практику».

 

- Місяць тому, 13 січня, контейнеровоз зайшов в останній китайський порт Ксеамін, - коментує О.Щокін. - Ми відстежували ситуацію на судні протягом усього місяця. Для нас важливо, що в таких портах, як Стамбул, Ізміт (Туреччина), Тріполі (Ліван) санітарні служби відзначали, що екіпаж контейнеровоза здоровий. Вчора (12 лютого), коли судно було під обробкою в Констанці (Румунія), ми отримали інформацію про те, що на борту немає хворих. Сьогодні ми подали санітарний бюлетень в СКВ Одеського порту, в якому чітко сказано, що екіпаж здоровий.

 

На даний момент контейнеровоз ошвартований біля причалу № 42. Після обстеження епідеміологами і підтвердження, що всі члени екіпажу здорові, почалася обробка CMA CGM URAL місткістю 9400 TEU. До вивантаження заплановано 2665 TEU, до навантаження - 3286 TEU.

 

Нагадаємо, що з 24.01.2020 р. почав діяти наказ МОЗ України №185, який передбачає посилений режим роботи спеціальних санітарно-карантинних служб в міжнародних морських пунктах пропуску через державний кордон України. Епідеміологи першими піднімаються на судно, обстежують екіпаж, і тільки після цього судну надається «вільна практика». Причому, інформацію про стан самопочуття членів екіпажу українська сторона отримує заздалегідь - за добу, а то й за дві. Залежно від отриманої від морського агента інформації, епідеміологи порту з урахуванням всіх можливих ризиків, застосовують відповідні засоби індивідуального захисту. Лікарі СКО забезпечені необхідними захисними костюмами, респіраторами, масками, панорамними масками, захисними окулярами, рукавичками.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

 

 

 

      

Детальніше...

Шановні клієнти!

В рамках подальшої оптимізації бізнес-процесів та документообігу пов’язаних із оформленням вантажів та транспортних засобів, з метою прискорення оформлення вантажів у контейнерах та порожніх контейнерів, Одеська філія ДП «АМПУ» спільно з ДП «КТО» починаючи з 18.02.2020 року впроваджує наступний етап диджиталізації, який передбачає можливість одноразового та одночасного подання документів в електронному вигляді для оформлення перепустки на в’їзд в Одеський морський порт та приймального акту ДП «КТО» для завозу контейнерів на термінал.

 

Таким чином, з моменту впровадження нового алгоритму оформлення перепусток в порт та приймального акту ДП «КТО» достатньо лише надавати необхідну інформацію із застосуванням однієї системи (ІСПС або веб-порталу ДП «КТО»), без втрати додаткового часу в очікуванні оформлення оператором документів в «ручному режимі» біля відповідних облікових груп. Перехід на електрону систему оформлення дозволить скоротити час оформлення майже на 10 хв. на транспортний засіб.

 

Оформлення перепусток та приймальних актів можливо здійснювати із використанням ІСПС або веб-порталу ДП «КТО», за рахунок налагодженого автоматичного обміну інформацією між системами.

 

Для більш комфортної роботи, раніше адміністрацією Одеського морського порту була реалізована можливість оформлення та передачі експедитором електронних перепусток у вигляді штрих-кодів безпосередньо водію на мобільний пристрій (смартфон, планшет та ін.).

 

Таким чином, на сьогоднішній час у експедиторських компаній є можливість самостійного оформлення перепустки та передачі її водію на портативний пристрій без звертання до працівників облікової групи ОФ ДП АМПУ виключно в електронному виді, без використання паперових носіїв. Більш того, з 18.02.2020 року електронні перепустки у вигляді штрих-кодів будуть міститися на приймальних актах ДП «КТО».

 

До кінця року, Адміністрація порту планує перехід до системи Тайм – Слотування, та повного переходу на електронний документообіг в частині оформлення вантажів та транспортних засобів, що їх переміщують.

 

У разі виникнення додаткових питань використання режиму подання заявки на в’їзд в порт та отримання електронної перепустки, просимо звертатися до сектору технічної підтримки ІСПС (цілодобово) за тел: (048) 737-70-80; (050) 395-90-90, або за електронною адресою: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

Для ознайомлення з покроковою інструкцією про оформлення документів на веб-порталі натиснуть тут

Детальніше...

Страхування об’єктів нерухомого майна

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) планує здійснити закупівлю «Страхування об’єктів нерухомого майна», ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги», строком на один рік відповідно до Технічного завдання, що наведене в додатку до цього листа-запита.

 

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - згідно з технічним завданням щодострахування об'єктів нерухомого майна адміністрації Одеського морського порту.

 

Місце виконання робіт – м. Одеса пл. Митна,1;

 

Умови розрахунків

      - після внесення страхового платежу Страхувальником;

      - страхове відшкодування Страховиком у разі настання страхового випадку згідно з умовами договору страхування;  

 

Строк надання послуг – 365 календарних днів.

 

Відповідальна особа – інженер ВР та ТН СЕЗ Мішаглі Юрій Володимирович,  тел. (048) 729-30-55; e-mail \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше...

Послуги щодо забезпечення водолазних та промірних робіт катером

Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», планується здійснити закупівлю послуг щодо забезпечення водолазних та промірних робіт катером» згідно з Технічною специфікацією, що наведена в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг надання послуг – 1 послуга (750 маш/годин по забезпеченню водолазних катером та 611 маш/годин по забезпеченню промірних робіт катером).

 

Місце надання послуг – акваторії морських портів України.

 

Умови розрахунку:

Оплата послуг проводиться Замовником щомісячно на підставі Актів приймання-передачі виконаних послуг.

Виконавець, не пізніше 2-го числа місяця, наступного за звітним місяцем, передає Замовнику виписку з суднового журналу катера за звітний місяць з інформацією про фактично відпрацьовані години, завірену підписом капітана і судновою печаткою.

На підставі виписки з суднового журналу на протязі 3-х банківських днів з моменту передачі виписки складається акт приймання-передачі виконаних послуг, який підписується Сторонами.

Оплата за послуги здійснюється Замовником не пізніше 10-ти банківських днів з дня отримання рахунку від Виконавця після підписання Акту приймання-передачі виконаних послуг

 

Уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:. начальник ВС ОФ ДП «АМПУ» - Тесцов-Любимов І.А., контактний телефон – 729-39-44;електрона адреса- \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; Інженер ВС ОФ ДП «АМПУ» Фролов Д.В., контактний телефон 729-37-84; електрона адреса – \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

Просимо надати Ваші пропозиції по вартості.

 

Додаток № 1: технічне завдання на виконання робіт.

Детальніше...

Корегування паспорту технічного стану берегоукріплення Нафтової гавані ОФ ДП «АМПУ»

Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» Одеською філією  Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», планується здійснити закупівлю проектно - вишукувальних робіт з корегування паспорту технічного стану берегоукріплення Нафтової гавані Одеської філії ДП «АМПУ» згідно з Технічним завданням що наведене в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг виконання роботи – згідно з Технічним завданням. (Додаток № 1).

 

Місце виконання роботи – 65003, Україна , м. Одеса, вул. Миколи Гефта,1а, (Нафтогавань).

 

Умови розрахунку:

          1-й етап - оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт за Договором;

          2-й етап - остаточний розрахунок.

 

Термін виконання робіт - 50 календарних днів з дня оплати авансу. 

 

Уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:

         В.о. начальника ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» - Шова М.М., контактний телефон – 729-31-61;електрона адреса -

Детальніше...

Корегування паспорту технічного стану причалу 5Н ОФ ДП «АМПУ»

Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» Одеською філією  Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», планується здійснити закупівлю проектно - вишукувальних робіт з корегування паспорту технічного стану причалу 5Н, інв. № 076016 Одеської філії ДП «АМПУ» згідно з Технічним завданням що наведене в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг виконання роботи – згідно з Технічним завданням. (Додаток № 1).

 

Місце виконання роботи – 65003, Україна , м. Одеса, вул. Миколи Гефта,1а, (Нафтогавань).

 

Умови розрахунку:

         1-й етап - оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт за Договором;

         2-й етап - остаточний розрахунок.

 

Термін виконання робіт - 50 календарних днів з дня оплати авансу. 

 

 Уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:

         В.о. начальника ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» - Шова М.М., контактний телефон – 729-31-61;електрона адреса- \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше...

Корегування паспорту технічного стану причалу № 2 ОФ ДП «АМПУ»

Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» Одеською філією  Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», планується здійснити закупівлю проектно - вишукувальних робіт з корегування паспорту технічного стану причалу № 2, інв. № 060009 Одеської філії ДП «АМПУ» згідно з Технічним завданням що наведене в Додатку №1 до цього листа-запита.

 

Обсяг виконання роботи – згідно з Технічним завданням. (Додаток № 1).

 

Місце виконання роботи – 65026, Україна , м. Одеса, Митна площа,1, акваторія Одеського морського порту.

 

Умови розрахунку:

       1-й етап - оплата авансу у розмірі не більше 30 % від вартості робіт за Договором;

       2-й етап - остаточний розрахунок.

 

Термін виконання робіт - 50 календарних днів з дня оплати авансу. 

 

Уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками від імені замовника:

       В.о. начальника ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» -Шова М.М., контактний телефон – 729-31-61;електрона адреса - \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;

       Інженер ВГІСтаКБ ОФ ДП «АМПУ» - Врублевський Л.К., контактний телефон 729-31-38; електрона адреса -   \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 Також повідомляємо, що цей лист-запит не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та частини першої статті 641 Цивільного кодексу України.

 

 Просимо надати Ваші пропозиції по вартості та терміну надання послуг.

 

Термін надання пропозицій – до 20.02.2020 року.

 

Додаток № 1:  Технічне завдання на виконання робіт.

Детальніше...