МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 2
Під обробкою: 21

Для запобігання техногенних, терористичних, інших загроз, а також за наявності фактів корупції в порту. Цілодобова Гаряча Лінія (048) 706-57-96 Адміністрації Одеського морського порту. З решти питань звертатися за телефонами у контактному довіднику

«Порт є саме існування Одеcи»

— Граф А.Ф.Ланжерон

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

ГАЗЕТА «ОДЕСЬКИЙ ПОРТОВИК»


       2022.01.27


                        Архів за 2015 рік

                        Архів за 2016 рік

                        Архів за 2017 рік

                        Архів за 2018 рік

                        Архів за 2019 рік

                        Архів за 2020 рік

                        Архів за 2021 рік

ОГОЛОШЕННЯ

Авторизація

archival-photos-ukr

В Одеському морському порту встановлено абсолютний рекорд добової обробки вантажного автотранспорту

Як сповіщають у службі транспортування та супроводження вантажів (СТтаСВ) адміністрації порту, за минулу добу, 13 травня, співробітниками служби оформлено 2171 автомобілів з комерційними вантажами на в’їзд у порт, і 2140 одиниць – на виїзд. Таким чином, подолано 2-тисячний рубіж добової обробки вантажного автотранспорту. Це є абсолютним рекордом за всю історію порту і за 16 років існування транзитно-вантажного терміналу. У Одеській філії ДП «Адміністрації морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») відзначають, що рекордного показника вдалось досягти завдяки впровадженню у минулому році системи «таймслотування» часу запуску автомобілів, які заїжджають у порт за контейнерами з імпортними вантажами.

 

- Подолання 2-тисячного рубіжу обробки автотранспорту - це ще один яскравий доказ правильності рішення про впровадження мобільного додатку «Тайм-слот», - зазначає з цього приводу керівник ОФ ДП «АМПУ» Максим ЛАПАЙ. – Ми бачимо, що завдяки рівномірному запуску транспорту протягом доби ми обслуговуєм рекордну кількість автомобілів без затримок, без накопичення вантажівок на прилеглих до порту вулицях і без обмежень запуску транспорту на термінали…

 

Як зазначив далі М.Лапай, сьогодні мобільний додаток «Тайм-слот» інтегровано у інформаційну систему адміністрації порту і синхронізовано з відповідними IT-ресурсами двох контейнерних терміналів – на Карантинному молу (оператор – ДП «КТО») та у Хлібній гавані (оператор – ТОВ «Бруклін-Київ Порт»). До системи підключились також майже вісімсот компаній, які займаються експедируванням та перевезенням вантажів.

 

- З осені минулого року система «Тайм-слот» регулює запуск комерційного транспорту, який займається вивезенням з території порту контейнерів з імпортом. На поточний рік адміністрація порту разом зі своїми партнерами - операторами контейнерних терміналів – ставить перед собою завдання задіяти додаток «Тайм-слот» для регулювання трафіку вантажівок з експортними вантажами, - розповів начальник адміністрації порту.

 

Довідково:

 

У травні 2005 року, коли процес оформлення заїзду/виїзду комерційного транспорт в Одеському порту було переведено з берегових терміналів на новозбудований транзитно/вантажний термінал у мікрорайоні «Пересип», середньодобова кількість обробленого транспорту з імпортними вантажами не перевищувала 700-800 одиниць а/транспорту.

 

У вересні 2020 року адміністрація порту розпочала експлуатацію у тестовому режимі IT-додатку «Тайм-слот», який дозволяє клієнтам завчасно планувати час прибуття і гарантованого запуску автомобілів з комерційними вантажами через КПП порту шляхом бронювання секторів часу. Система працює за принципом бронювання квитків у театр чи на авіарейс. Кожного ранку змінний диспетчер СТтаСВ аналізує оперативну ситуацію з наявністю вантажівок на терміналах порту і проводить коригування кількості вільних місць для заїзду автотранспорту на наступну добу по восьми часових слотах: з 9 до 12 години, 12-15 год., 15-18 год., і т.д. Після 16-ї години експедитори зі своїх офісів у он-лайн режимі бронюють вільні місця для заїзду своїх автомобілів у відповідному кластері. Завдяки цій системі, комерційний транспорт у порту обробляється протягом доби рівномірно.

 

 

 

 

Детальніше...

Екологи Одеського морського порту вивчали досвід країн ЄС у боротьбі з розливами забруднюючих речовин

В рамках програми заходів до Всесвітнього Дня охорони довкілля для співробітників відділу екологічної безпеки ОФ ДП «АМПУ» було організовано навчальний семінар. Тема - локалізація і ліквідація розливів забруднюючих речовин у портах з урахуванням практик країн Євросоюзу. Проводив навчання у режимі он-лайн діючий фахівець IMO (Міжнародної морської організації) у сфері екологічної безпеки. 

 

За інформацією учасника семінару, інженера відділу екологічної безпеки Олександра Радзієвського, фахівці адміністрації порту прослухали курс з наступних питань:

- сучасні методи боротьби із забрудненнями, локалізація та ліквідація наслідків забруднень;

- обладнання для ліквідації розливів згідно вимог Конвенції МАРПОЛ 73/78 та вимог судноплавної галузі;

- технічні аспекти виявлення забруднення та способи реагування в межах правового поля на можливі порушення природоохоронного законодавства, тактика доведення порушень у судах;

- про функції сучасних регіональних систем авіаційного та супутникового спостереження за екологічним станом територій і акваторій портів.

 

- Мета семінару - підвищення рівня компетенції екологів, які своєю практичною роботою повинні наближати стан екологічної безпеки в нашому порту до європейського рівня, - відзначає О.Радзієвський. - Після закінчення навчання ми всі отримали сертифікати, які засвідчують набуття відповідної фахової компетенції з питань локалізації і ліквідації розлитих забруднюючих речовин на території та акваторії Одеського морського порту з застосуванням практик країн ЄС.

 


 

Детальніше...

Катер Берегової охорони США USCGC HAMILTON залишив Одеський порт (фоторепортаж)

Сьогодні, 11 травня, у відповідності з узгодженим попередньо графіком, патрульний катер HAMILTON, що входить до складу флоту Берегової охорони США, залишив акваторію Одеського порту.

 

За годину до відходу корабля для американських моряків було влаштовано невеличкий концерт духової музики у виконанні оркестру Центру військово-музичного мистецтва ВМС ЗС України. Екіпаж сторожовика HAMILTON, що зібрався на вертолітній палубі, був у захваті від мелодій, що лунали з причалу, і дякував Одесі за гостинність бурхливими оплесками.

 

Нагадаємо, корабель Берегової охорони США USCGC HAMILTON перебував у Одеському порту 10-11 травня за програмою військово-морського співробітництва України і США.

 

У перший день візиту біля борту корабля відбулась прес-конференція, в якій взяли участь командувач Військово-Морських Сил Збройних Сил України контр-адмірал Олексій Неїжпапа, начальник регіонального управління морської охорони ДПСУ контр-адмірал Олег Костур, Аташе з питань оборони Посольства США в Україні полковник Бріттані Стюарт та командир патрульного катеру HAMILTON Берегової охорони США капітан 1 рангу Тім Кронін.

__________

 

Довідково: USCGC Hamilton - четвертий фрегат типу Legend, введений до складу Берегової охорони в грудні 2014 року. Довжина 127 метрів, ширина 16, осадка 6,4 метра. Повна водотоннажність 4180 тонн. Швидкість понад 28 вузлів, екіпаж 111 чоловік, включаючи 15 офіцерів.

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Шановні портовики та ветерани Одеського порту!

Поздоровляємо вас з однією із найвеличніших дат в історії нашого народу – Днем Великої перемоги над нацизмом у роки Другої світової війни!

 

З часу, коли наш солдат, здолавши жорстокого і підступного ворога, розписався на стінах поваленого Рейхстагу, минуло 76 років. Пройде ще багато десятиліть, та пам'ять про великий подвиг наших воїнів і героїзм працівників тилу житиме вічно. І так само ніколи не вивітриться гіркота понесених неймовірних жертв.

 

Ми повинні бути глибоко вдячні всім, хто поклав на алтар Перемоги найдорожче – своє життя, а також і тим, хто потім піднімав з руїн державу, місто, порт.

 

На жаль, сьогодні у складі ветеранської організації порту залишились одиниці учасників бойових дій у 1941-45 роки. Низький вам уклін, дорогі ветерани-фронтовики, за те, що ціною неймовірних зусиль ви змогли вистояти у тій страшній війні і відродити зруйновану країну.

 

Щиросердечно бажаємо ветеранам бадьорості духу, здоров'я і оптимізму і від імені трудового колективу обіцяємо свято слідувати традиціям переможців, берегти пам'ять про великий подвиг солдата Другої світової!

 

Максим ЛАПАЙ, Начальник адміністрації Одеського морського порту,

 

Микола ПАВЛЮК, Почесний президент Одеського порту, Герой України,

 

Володимир ЗАЙКОВ, голова Профспілки РМТ Одеського морського порту.

 

Детальніше...

МАЯКИ НАШОЇ ПАМЯТІ: В адміністрації Одеського морського порту відбулись церемонії покладання квітів до монументів та меморіальних дошок загиблим у роки Другої Світової війни

Сьогодні, 7 травня, в Одеській філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») відбулись традиційні заходи до Дня памяті та примирення, який в Україні відзначають 8 травня, та до Дня Перемоги 9 травня.

 

Вранці, на Митній площі, біля підніжжя пам’ятника портовикам, загиблим у війні з нацизмом, було запалено «вічний вогонь». О 9.30 до монументу вийшли з квітами представники керівництва ОФ ДП «АМПУ» та ветеранської організації порту. У імпровізованому мітингу взяли участь начальник адміністрації порту Максим Лапай, Почесний президент порту, Герой України Микола Павлюк, голова Профспілки порту Володимир Зайков та голова Ради ветеранів війни та праці Олексій Птащенко.

 

- Цей пам'ятник - це маяк нашої пам'яті про подвиг портовиків 40-х, які відстоювали рідну землю і рідне місто у боях з нацизмом, - зазначив у своєму слові Максим Лапай. - Досить сказати, що вже в перші дні війни 1200 працівників нашого підприємства пішли на фронт добровольцями. Під час героїчної оборони Одеси в серпні-жовтні 1941 року під безперервними артобстрілами і бомбардуваннями ворога порт відправив у тил сотні тисяч чоловік мирного населення та десятки тисяч тонн цінного заводського обладнання… У період фашистської окупації рідного міста одеські портовики працювали в портах Півночі, Каспійського моря і Далекому Сході, де обробляли каравани суден з вантажами ленд-лізу…

 

Наприкінці свого виступу керівник адміністрації порту закликав присутніх у дні травневих переможних свят оточити любов’ю і турботою ветеранів, які внесли особистий вклад у Перемогу.

 

- Я закликаю всіх, у кого є родичі, або знайомі, які воювали на фронтах або брали участь у повоєнній відбудові нашого міста і нашого порту, в ці дні привітати їх, приділити їм більше уваги, зігріти своєю теплотою і турботою. І робіть це якомога частіше. Адже завдяки цим людям ми живемо і працюємо…

 

Після покладання квітів до пам’ятника на Митній площі такі ж церемонії відбулися на морському вокзалі (меморіальна дошка Іллі Швигіну – генералу-визволителю Одеси у квітні 1944 року) та на території колишнього СРЗ №1, де встановлені пам’ятник загиблим судноремонтникам та меморіальні дошки льотчику-герою Івану Чулкову і прославленому підпільнику Миколі Гефту.

 

У зв’язку з коронавірусним карантином у заході на Митній площі взяла участь обмежена кількість портовиків. Далі, з інтервалами у 15 хвилин, у відповідності до затвердженого графіка, квіти до пам’ятника покладали працівники відділів та служб ОФ ДП «АМПУ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Онлайн конференція «Транспортні технології»

Шановні майбутні Магістри!

 

Одеський національний морський університет запрошує Вас 15.05.2021 о 11:00 відвідати онлайн конференцію і познайомитися зі спеціальністю 275 "ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ (на морському і річковому транспорті).

 

Наші викладачі готові відповісти на всі Ваші запитання!

Особливості вступу в 2021 році:
вступники, які мають диплом «спеціаліста» або «магістра» за будь-якою спеціальністю, складатимуть вступні іспити безпосередньо в ОНМУ
вступники, які мають диплом «бакалавра», вступають на основі ЄВІ з іноземної мови.

Підключитися до конференції Zoom

Ідентифікатор конференції: 753 0179 4900
Код доступу: Tkzf3z
З нетерпінням чекаємо на Вас!

Свої питання Ви можете надсилати заздалегідь: +380635126125 Viber, Telegram.

Детальніше...

Яхта Одеського порту MAESTRO взяла курс на чемпіонат Європи з вітрильного спорту

30 квітня від марини Одеського морського порту відчалила в далеке плавання яхта MAESTRO.

 

За повідомленням голови обласної федерації вітрильного спорту Сергія Черв’якова яхта вирушила для участі в регаті Rolex Capri Sailing Week та чемпіонаті Європи з офшорних перегонів (Offshore Sailing European Championship), які пройдуть в акваторії Середземного моря між Неаполем і о. Капрі з 13 по 20 травня.

 

Яхту очолює видатний яхтсмен працівник порту Олег Сташкевич. У складі команди з 11 чоловік теж є працівники адміністрації Одеського морського порту, ДП «Одеський порт» та стивідорних компаній.

 

За планом, як проінформував капітан, до Неаполя MAESTRO пройде по маршруту Чорне, Мармурове, Егейське, Адріатичні моря і далі між Сіцілією і Апенінами. Під час досить складного переходу будуть труднощі, та це на користь фізичному та психологічному загартуванню спортсменів.

 

- До Неаполя плануємо прийти завчасно, щоб мати змогу пристосуватись до умов акваторії, - додав Олег Сташкевич.

 

Капітан яхти MAESTRO подякував керівництву адміністрації Одеського морського порту та Профспілці РМТ Одеського порту за сприяння в підготовці до престижних міжнародних змагань, і зауважив, що команда ставить собі на меті щонайменше призове місце на європейській першості.

 

Довідково. Яхта MAESTRO у 2019 році стала переможцем, а в 2020 зайняла 2-е місце чемпіонату Європи в своєму класі.

 

 

 

 

Детальніше...

Вітання з Великоднем

Шановні колеги!

Від імені колективу Одеського морського порту і від себе особисто щиросердечно вітаю вас з Великоднем.

 

Світле Христове Воскресіння - одне з найбільш шанованих та радісних свят.

Воно є закликом любові до кожного ближнього, до взаємного співчуття і терпимості. А ще Пасха – це можливість очищення від всього неправедного і велика надія на майбутнє.

Сподіваюсь, всі випробування, які випали на долю нашого народу, залишаться позаду, а ми з вами зробимо все, щоб найкращі надії людей здійснились.

Бажаю вам у ці весняні дні відчути повноту життя та родинне тепло.

Міцного вам здоров’я, душевної чистоти, гармонії, миру, спокою та непохитної віри у завтрашній день!

 

З повагою

Начальник адміністрації

Одеського морського порту  Максим ЛАПАЙ

 

Детальніше...

АМПУ власними силами провела водолазну очистку морського дна на місці аварії танкера DELFI

На виконання припису Державної екологічної інспекції в Одеській області, з метою недопущення виникнення порушень в сфері природоохоронного законодавства України та уникнення забруднення акваторії Чорного моря, спеціалістами водолазної служби Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») було здійснено повторне обстеження морського дна і підйом залишків металевого брухту на місці затоплення аварійного танкера DELFI. У операції було задіяне багатоцільове судно «СІ АНТ», що належить портофлоту адміністрації порту Південний.

 

Перед початком нинішнього купального сезону мерія Одеси звернулась до ОФ ДП «АМПУ» з проханням провести повторне обстеження морського дна на місці аварії т/х DELFI на предмет виявлення предметів, які можуть згубно впливати на екологію і становити небезпеку для любителів дайвінгу і взагалі для відпочивальників.

 

- Група водолазної служби Одеського морського порту у складі 5 спеціалістів зі спорядженням вирушила у район пляжу Дельфін на моторному човні «ОКТОПУС», - розповідає начальник служби Ігор Любимов. – По прибутті на місце, виставили відповідним чином судно «СІ АНТ», оснащене бортовим підйомним механізмом, і підняли усі предмети, які знаходились у заданому районі морської акваторії. Зокрема, були виявлені та підняті з води фрагмент борту, металева решітка, котушка з залишками кабелю, фрагменти трубопроводів, різні дрібні металеві предмети. Роботи виконані оперативно і на даний момент акваторія у місці, де знаходився танкер DELFI, приведена в належний стан і є цілком безпечною для відпочивальників і з точки зору екології моря.

 

Нагадаємо, танкер DELFI з листопада 2019 року перебував у напівзатопленому стані біля узбережжя Одеси, в районі міського пляжу «Дельфін». Оскільки судно становило загрозу для екології одеського узбережжя і небезпеку для здоров’я і життя людей, ДП «АМПУ» разом з приватними компаніями у серпні-вересні 2020 р. організувало операцію з його підйому і видалення з пляжної зони.

 

Довідково

«СІ АНТ» - унікальне судно-нафтосміттєзбирач (НМС), побудоване на Херсонському суднобудівному заводі для ДП «АМПУ» у 2016 році. Виконує функції санітара акваторії порту (збір лляльних і фекальних вод, різних типів сміття), а також буксира-кантувальника, постачальника і пожежника. НМС не має аналогів серед суден даного типу, що працюють в морських портах України. Технічні характеристики: довжина - 22 м, ширина - 8,6 м, водотоннажність - 265 т, висота борту - 2,7 м, швидкість - 8,5 вузлів, тягове зусилля на гаку - 8 т.

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Відлуння «Суецької кризи»: Одеський порт за дві доби прийняв шість суден-контейнеровозів

Затримка з підходом флоту після тижневої «блокади» Суецького каналу спричинила на минулому тижні ущільнення графіку обробки суден-контейнеровозів біля причалів Одеського порту.

 

Так, за інформацією головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), тільки за дві доби – з 09:00 ранку 15 квітня до 07:20 16 квітня - два контейнерних термінали порту прийняли під обробку шість суден-контейнеровозів: т/х SONGA IRIDIUM (191 м, прапор - Ліберія), т/х CARTAGENA TRADER (230 м, прапор - Мальта), т/х NAVIOS SUMMER (239 м, прапор Маршаллові о-ви), т/х MICHEL A (184 м, прапор - Мальта), т/х ADMIRAL MOON (139 м, прапор - Ліберія), т/х JOHANNA SCHULTE (299 м, прапор Гонконгу).

 

Як сповіщають у головній диспетчерській ОФ ДП «АМПУ», загальний обсяг контейнерів, які були розвантажені/завантажені на перелічені судна, перевищує позначку 7,5 тисяч одиниць. За чіткої і злагодженої роботи оперативних служб адміністрації порту і персоналу контейнерних терміналів (ДП «КТО» і ТОВ «Бруклін-Київ Порт») усі контейнеровози відразу по приходу на рейд були поставлені до причалів і оброблені у максимально стислий термін. Останнє з названих суден – т/х JOHANNA SCHULTE, залишила Одеський порт вчора, 19 квітня.

 

Нагадаємо, 23-29 березня поточного року рух суден Суецьким каналом був блокований через технічний інцидент з контейнеровозом EVER GIVEN (399,94 м, прапор - Панама). Вказане судно-гігант перекрило своїм корпусом канал, ширина якого складає по дзеркалу води – 350 м, по дну 45-60 м. «Блокада» спричинила затримку з проходом з Червоного у Середземне море більше, ніж 200 суден.

 

Детальніше...

Контейнерний термінал у Хлібній гавані Одеського порту оновив власний рекорд за кількістю завантажених контейнерів при обробці одного судна

Під час обробки судна-контейнеровоза JOHANNA SCHULTE, який зараз знаходиться біля причалу №42, на борт теплохода було завантажено 2571 контейнер, що є рекордним показником для терміналу у Хлібній гавані, яким оперує компанія «Бруклін-Київ Порт». До цього найбільша програма на завантаження одного судна не перевищувала 2300 контейнерів. Нинішній рекорд зумовлений наслідками «блокади» Суецького каналу судном EVER GIVEN (23-29 березня 2021 р.), через яку лінійні перевізники вимушені були скасувати два суднозаходи великотоннажних контейнеровозів у Одеський порт.

 

Як сповістили у дирекції ТОВ «Бруклін-Київ Порт», зміна графіку суднозаходів спричинила значне накопичення на терміналі контейнерів з експортними вантажами. То ж при плануванні суднозаходу в Одесу т/х JOHANNA SCHULTE фрахтувальник судна, глобальний перевізник COSCO SCHIPPING LINE поставив собі за мету забрати на борт якомога більшу кількість контейнерів саме цієї категорії.

 

Деталі обробки судна розкрив представник агентуючої компанії «Коско Шиппінг Україна» Дмитро Афлетунов.

 

- Це був дійсно незвичайний суднозахід, - розповідає Д.Афлетунов. – По-перше, перед заходом у Чорне море судно JOHANNA SCHULTE забрало попутно достатньо велику кількість контейнерів, які мали прибути в Україну на початку квітня на судні СМА CGM Columbia, але через «Суецьку кризу» були вивантажені у порту Ізміт. І, по-друге, в Одесі ми завантажили судно до максимальної осадки для Хлібної гавані. Загалом програма обробки судна – 3 798 контейнерів (1227 – розвантаження і 2571 завантаження) була відпрацьована за дві доби, тобто у найкоротший термін, за що ми вдячні головній диспетчерській адміністрації порту і безпосередньо оператору терміналу, компанії «Бруклін-Київ Порт».

 

Довідка Компанія ТОВ «Бруклін-Київ Порт», до складу засновників якої входить глобальний перевізник CMA CGM Group, оперує контейнерним терміналом Одеського порту у Хлібній гавані (причал №42) з жовтня 2008 року. Обробка суден-контейнеровозів на причалі №42 здійснюється трьома причальними перевантажувачами. Обсяг перевалки контейнерів на терміналі у 2020 році перевищив позначку 280 тис. TEU.

 

 

 

Детальніше...