МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 2
Під обробкою: 23

Для запобігання техногенних, терористичних, інших загроз, а також за наявності фактів корупції в порту. Цілодобова Гаряча Лінія (048) 706-57-96 Адміністрації Одеського морського порту. З решти питань звертатися за телефонами у контактному довіднику

«Порт є саме існування Одеcи»

— Граф А.Ф.Ланжерон

ship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-uae-procurement-ocsp-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

70,52 МгЦ областное радио

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

ГАЗЕТА «ОДЕСЬКИЙ ПОРТОВИК»


       2019.12.05


                        Архів за 2015 рік

                        Архів за 2016 рік

                        Архів за 2017 рік

                        Архів за 2018 рік

                        Архів за 2019 рік

archival-photos-ukr

АНАЛІТИКА

ОГОЛОШЕННЯ

Авторизація

Україна збільшить витрати на підтримку внутрішніх водних шляхів і шлюзів на 69% - до 53,6 млн. грн.

Витрати на дамбу в рамках проекту створення глибоководного судноплавного каналу "Дунай-Чорне море" не передбачені. Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» на підтримку експлуатаційно-безпечного стану судноплавних шлюзів і внутрішніх водних шляхів виділяється з державного бюджету 53 650,1 млн. грн. Минулого року на дані цілі, включаючи заходи з будівництва дамби в рамках проекту створення глибоководного судноплавного каналу «Дунай-Чорне море» виділялося 31 658,6 млн. грн. Решта фінансування у розмірі 100 млн. грн. на добудову каналу «Дунай - Чорне море» здійснювалася за рахунок прибутку ДП «Дельта-лоцман» згідно окремого рішення Мінтрансзв’язку. Припинення фінансування свідчить про те, що уряд вражає дамбу збудованою. Maritime Business News

Детальніше...

Портовий комплекс України у I кварталі скоротив перевалку на 1%

Згідно інформації Держкомстату України, об'єм перевалки вантажів підприємствами портового комплексу за період I кварталу 2010 року склав 37,513 млн. тонн, що на 0,99% нижче за показник того ж періоду попереднього року. Нагадаємо, роком раніше, за той же період, падіння об'ємів склало 8,2%. Частка переробки вантажів морськими портами за вказаний період п.р. склала 37,18 млн. тонн, -0,98% до аналогічного періоду попереднього року (відповідна динаміка роком раніше - -5,6%). Поліпшення ситуації стало результатом зростання морського експорту (на 6%, до 20,53 млн. тонн) та імпорту ( на 71,7%, до 4,32 млн. тонн). В той же час, важливий для морських портів транзит скоротився на 20,2%, до 11,83 млн. тонн). Морський каботаж упав ще більше - на 40,8%, до 0,49 млн. тонн. Роком раніше мало місце падіння транзиту на 14%, каботажу - на 0,6%. Різкими темпами йде відновлення річкового перевалювання вантажів. Тут падіння за квартал склало тільки -1,3% (до 323,8 тис. тонн), тоді як у січні-березні попереднього року річковики втратили 78% вантажів. Річковий експорт склав 212 тис. тонн, -4,12% до січня-березня 2009 р. Річковий каботаж виріс у 1,4 рази, до 79,1 тис. тонн, імпорт - у 1,9 разів, до 32,4 тис. У той же час, транзитна складова річкової перевалки звелася до нулю (роком раніше перевалено 38 тис. тонн). РЖД-ПАРТНЕР

Детальніше...

ВЕНЕСУЕЛЬСЬКА НАФТА ТРАНЗИТОМ ЧЕРЕЗ ОДЕСУ

В Одеському порту обробляється перша партія транзитної нафти з Венесуели.

25 квітня о 3 годині ночі до причалу № 1 нафтогавані ОМТП був поставлений танкер SEA STAR (249 м, прапор Мальта) з 80 тис. тоннами вантажу призначенням на Мозирський НПЗ. Рентабельність варіанту транспортування нафти для Білорусі через Одеський порт і, далі, залізницею вантажоодержувачу розраховується економістами. У разі сприятливого завершення експерименту вантажопотік може скласти до 4 млн. тонн на рік (згідно домовленостям двох країн).

Коментуючи ситуацію для ЗМІ, начальник ДП «ОМТП» Микола Павлюк заявив, що для Одеського порту перевалка транзитної нафти на Білорусь не представляє проблем. Життєздатність маршруту більше залежить від синхронізації роботи нафтобаз, які надають ємкості, і наявності достатньої кількості залізничних цистерн.

Закінчення вивантаження першої партії нафти з Венесуели, за інформацією представника адміністрації нафторайону порту, очікується до кінця сьогоднішньої доби. Таким чином, обробка т/х SEA STAR триватиме дві доби.

О.СТЕЦЮЧЕНКО, газета «Одеський портовик».

Детальніше...

КИТАЙСЬКІ БІЗНЕСМЕНИ ПРОПОНУЮТЬ СПІВПРАЦЮВАТИ

Минулої п‘ятниці Одеський порт відвідала делегація представників Народного уряду і бізнесу провінції Шеньсі (КНР). Приймали гостей перший заст. начальника порту Юрій Васьков, начальник служби договірної і тендерної роботи Олексій Мяськовський, заст. головного диспетчера Юрій Кизлєвич, інженер відділу розвитку та зовнішніх зв‘язків Ельвіра Лещинська. Ю.Васьков ознайомив гостей з нашим підприємством і його діяльністю, місцем, яке воно посідає серед вітчизняних портів, відмінностями від інших портів на Чорному морі, перспективах розвитку. У свою чергу губернатор провінції Шеньси Юань Чунцин розповів про провінцію, яку він очолює, її господарську діяльність. До речі, одеситів вразило, що населення провінції складає 36 млн., тобто майже стільки, скільки живе в Україні. Хоча провінція не має виходу до моря, свою зовнішньоекономічну діяльність здійснює через порти Циндао і Тяньцзинь. А у себе будують пасажирський порт, логістичний центр - найбільший сухопутний порт, який пов‘язуватиме центр Китаю з іншими провінціями і країнами. Після зустрічі для гостей була проведена екскурсія по території порту. Вони виказали зацікавленість у подальшій співпраці з Одеським портом. Т.ОВРУЦЬКА., газета «Одесский портовик»

Детальніше...

Контейнерні лінії сподіваються на швидке відновлення

Глобальні об'єми контейнерних перевезень, як очікується, у 2010 році значно відновлять свої позиції після краху минулого року. Це стане можливим за умов економічної стабілізації та підвищеного попиту, які сприяють істотному скороченню безробітного флоту. Так, Clarksons нещодавно переглянув свій прогноз на 2010 рік і тепер чекає, що контейнерні перевезення збільшаться на 7,5%. В лютому Clarksons прогнозував збільшення на 5,5%. Слід зазначити, що минулого року спад контейнерообігу склав майже 10%. Аналітики Alphaliner ще більш оптимістичні з приводу перспектив на 2010 рік, твердо чекаючи зростання понад 10% цього року завдяки зростанню експорту з Азії. Останні прогнози змушують лінії визнати, що зростання об'ємів вантажоперевезень, яке розпочалося наприкінці минулого року, може бути чимось великим, ніж просто поповненням запасів. Перевізники явно не чекали такого стрибка попиту, який тривав протягом зимових місяців. Останні дані Alphaliner говорять про те, що безробітний флот складає 8,9% від загального тоннажу. Вперше ця цифра опустилася нижче 9% у порівнянні з лютим 2009 р. Зокрема, за станом на кінець березня п.р. простоювали 455 суден сумарною місткістю 1,18 млн. TEU, що є найнижчим рівнем за останні13 місяців. Не дивлячись на прогнозований у квітні приплив на ринок 150 тис. TEU потужностей за рахунок поставок нового тоннажу, запуск нових сервісів і відновлення раніше припинених "поглине" близько 60 суден місткістю 3500-6000 TEU кожне протягом найближчих декількох тижнів. Alphaliner тепер чекає, що чисте зростання потужностей у 2010 р. складе 9,6%, у той час Clarksons всього лише 5,6% - до 13,7 млн. TEU. На даний момент портфель замовлень на нові судна складає 34,5% від загальної чисельності тоннажу. Для контейнеровозів типу Post-Panamax цей показник залишається дуже високим - еквівалент 70% існуючих потужностей. Clarksons повідомляє в своєму останньому докладі про контейнерний ринок, що баланс між зростанням попиту та пропозиції буде встановлений на користь попиту цього року. Проте, велика невизначеність зберігається, попереджає компанія. trans-port

Детальніше...

«Укрзалізниця» понизила вартість перевезення великотоннажних контейнерів, які слідують через порти

Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») ініціювала зниження вартості перевезень великотоннажних контейнерів (включаючи порожні), які слідують через порти. Знижка у розмірі 20% надається для контейнерів, які слідують через морські торговельні порти України, припортові станції, а також контейнерний термінал «Укрзалізниці» Одеса-Ліски. Категорія вантажопотоку, що підпадає під знижку, - великотоннажні контейнери в експортно-імпортному сполученні, завантажені і 40-футові порожні (частка останніх у перевезеннях через порти України - не більше 15%). Завантажені контейнери підпадають під пільгу за умови перевезення на відстані, що перевищують 300 км. Нагадаємо, раніше знижка у розмірі 20% від базового тарифу була встановлена «Укрзалізницею» на перевезення контрейлерним маршрутом «Ярослав». Цей порядок, що став слідством домовленостей між «Укрзалізницею» та АТ «ПКП ЛХС» (Польські ширококолійні дороги), пролонгований до 2-го півріччя ц.р. Нова пільга «Укрзалізниці», що розширює дію 20-процентної знижки, пролонгована до кінця ц.р. РЖД-ПАРТНЕР

Детальніше...

Контейнеризація українського експорту склала 3,6%

Рівень контейнеризації українського експорту складає 3,6%. Відповідно до аналітичних даних Держкомстату України, такою є частка експортних товарів, відправлених за рубіж контейнерами, за підсумками минулого року. У вартісному виразі контейнеризований експорт року з України склав $1,469 млрд, що на 13,2% нижче за рівень попереднього року. В імпорті рівень контейнеризації більш значний - 8,9% або $4,069 млрд. Проте, падіння об'ємів контейнеризованого імпорту виявилося також більш вагомим - на 58,2% до рівня 2008 р. Як указує Держкомстат, основна частка, понад 90% зовнішньоекономічного обороту контейнерних вантажів, приходиться на морське сполучення. Ця частка складає $4,996 млрд, що на 51% нижче за об'єм попереднього року. Друге місце - за залізничним транспортом, де оборот контейнерних вантажів склав $0,24 млрд (-79% до 2008 р.). Автомобільний транспорт узяв на себе контейнерні вантажі в об'ємі $0,3 млрд, що на 13% вище за об'єм 2008 р. Характерною рисою морських та залізничних контейнерних перевезень України залишається значне превалювання імпорту над експортом (3-х кратне - у морському сполученні, в 1,6 разів - у залізничному). Більш згладжена картина на автомобільному транспорті, тут експорт та імпорт практично рівні у вартісному виразі (роком раніше імпорт був перевезений в об'ємі, що двократно перевищував експорт). РЖД-ПАРТНЕР

Детальніше...

Транспорт України за I квартал збільшив перевезення вантажів на 12%

Згідно інформації Держкомстату України, об'єм транспортування вантажів всіма видами транспорту за I квартал 2010 р. збільшився на 12,4% до січня-березня попереднього року, до 172,7 млн. тонн. Вантажообіг зріс більш істотно - на 16,1%, до 92,941 млрд т-км. Найбільші об'єми взяв на себе залізничний транспорт, яким перевезено 95,21 млн. тонн (+9,2%) при вантажообігу 49,109 млрд т-км (+8,9%). Лідером за темпами відновлення завантаження серед «колісних» видів транспорту став автомобільний, збільшив об'єми перевезень на 9,8% (до 28,5 млн. тонн) при зростанні вантажообігу на 20,4% (до 8,09 млрд т-км). Різкий відрив темпів зростання вантажообігу в цьому виді сполучення відображає тенденцію збільшення частки дальніх перевезень вантажів. Водний транспорт показав зростання об'ємів перевезень на 7,1% (до 1,7 млн. тонн) при зростанні вантажообігу на 6% (до 1,877 млрд. т-км). Відзначимо, що за підсумками 2009 р. водне сполучення України втратило понад половину завантаження. Об'єм транспортування вантажів трубопровідним транспортом збільшився на 21,3%, до 47,4 млн. тонн. Вантажообіг при цьому зріс на 28%, до 33,78 млрд т-км. У I кварталі 2009 р. перевезення вантажів всіма видами транспорту України знизилося на 33%, за підсумками 2009 р. - на 22% до аналогічних періодів попереднього року. RZD-PARTNER

Детальніше...

Україні необхідно імпортувати 450 тис. т цукру

Україні необхідно завезти 450 тис. т цукру, щоб покрити дефіцит та забезпечити продовольчу безпеку. Про це повідомив під час прес-конференції міністр аграрної політики Микола Присяжнюк. За словами Присяжнюка, зараз дефіцит покривається за рахунок 260 тис. т, що ввозяться за рахунок квоти СОТ на ввезення цукрової сировини з очерету. На думку міністра, ліцензії неефективно використовуються, оскільки ціна на цукровий очерет різко зменшилася, але власники ліцензій не намагаються закупляти очерет, посилаючись на те, що ціна на цукор не зменшувалася. "Ми зібрали їх, відпрацювали графік завезення цієї продукції, за графіком вони зобов'язані включаючи червень завезти 200 тис. т очерету, щоб мати баланс цукру, і ми кожного тижня відстежуватимемо їх зобов'язання, як вони їх виконують, позбавлятимемо ліцензії", - відзначив Присяжнюк. За його словами, сьогодні міністерство працює над тим, яким чином забезпечити ввезення ще 150 тис. т цукру, щоб країна мала перехідні запаси цукру в період урожаю. "Є два рішення, і ми вивчаємо ухвалення цих рішень. Одне рішення - це ухвала Верховної Ради про збільшення імпорту на 100 тис. т цукру-сирцю з очерету, що дасть можливість працювати цукровим заводам, або підемо шляхом попереднього уряду - завезення цукру з Білорусі", - заявив Присяжнюк. За його словами, найближчим часом рішення щодо імпорту цукру буде ухвалене.

Детальніше...

Росія і Україна підпишуть меморандум про співпрацю у сфері суднобудування

Росія і Україна готують міжурядовий меморандум про співпрацю у сфері суднобудування. За даними Мінпромполітики України, питання обговорювалося в ході VI засідання Підкомісії з питань промислової політики Комітету з питань економічного співробітництва російсько-української міждержавної комісії що відбувся15 квітня у Києві. «Обговорена співпраця у галузі, дуже важливій для економік обох країн - суднобудуванні, особливо у сфері будівництва великотоннажних судів», - проінформувало Мінпромполітики. За даними міністерства, меморандум про співпрацю у сфері суднобудівельної промисловості знаходиться на стадії опрацьовування. Підготовка до підписання документа знаходиться на завершальній стадії, заявило українське промислове міністерство. Чергове засідання Підкомісії з питань промислової політики сторони домовилися провести у листопаді 2010 року в Москві. PortNews

Детальніше...

ЩОДО ВІЗИТУ ФРАНЦУЗЬКОЇ ДЕЛЕГАЦІЇ

Шановні пані та панове!

У зв‘язку з відміною авіарейсів з Франції дата проведення анонсованого раніше українсько-французького бізнес-форуму, в рамках візиту французьких компаній, переноситься з 21.04.2010р. на травень 2010р.

Про дату та час проведення бізнес-форуму буде повідомлено додатково.

Адміністрація ДП «ОМТП»

Детальніше...