МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 15
Під обробкою: 20

Для запобігання техногенних, терористичних, інших загроз, а також за наявності фактів корупції в порту. Цілодобова Гаряча Лінія (048) 706-57-96 Адміністрації Одеського морського порту. З решти питань звертатися за телефонами у контактному довіднику

«Порт є саме існування Одеcи»

— Граф А.Ф.Ланжерон

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

ГАЗЕТА «ОДЕСЬКИЙ ПОРТОВИК»


       2021.04.22


                        Архів за 2015 рік

                        Архів за 2016 рік

                        Архів за 2017 рік

                        Архів за 2018 рік

                        Архів за 2019 рік

                        Архів за 2020 рік

                        Архів за 2021 рік

ОГОЛОШЕННЯ

Авторизація

archival-photos-ukr

Колективу адміністрації Одеського морського порту представлено нового керівника

28 грудня 2020 року в.о. Голови ДП «Адміністрація морських портів України» Олександр Голодницький представив колективу Одеської філії АМПУ нового керівника – Максима Лапая.

 

Відкриваючи нараду, О.Голодницький подякував усім працівникам підприємства за злагоджену роботу у 2020 році, результатом якої стала реалізація цілого ряду масштабних інфраструктурних проектів. Очільник АМПУ відзначив велику особисту заслугу у досягненнях колективу колишнього начальника адміністрації порту Руслана Сахаутдінова.

 

- Сподіваюсь, що з приходом нового керівника буде підхоплена естафета модернізації виробничої інфраструктури та впровадження інновацій, і колектив не знизить темп поступального руху вперед, - висловив сподівання в.о. голови АМПУ. – Для цього є всі підстави. Максим Лапай є вихідцем Одеського порту, на вашому підприємстві він опанував професійну науку у головній диспетчерській - найбільш відповідальному підрозділі, який займається оперативною координацією виробничих процесів. Отримані тут управлінські навички він вдосконалював під час роботи в Департаменті організаційної роботи портів центрального апарату та на посаді заступника начальника адміністрації Чорноморського порту…

 

Зі свого боку М.Лапай заявив, що для нього велика честь і водночас велика відповідальність очолити колектив провідного підприємства галузі, відомого своїми традиціями впровадження нових форм і технологій організації виробничих процесів.

 

- Бачу для себе кілька пріоритетів у роботі, - акцентував увагу присутніх М.Лапай. – Насамперед це завершення розпочатих інфраструктурних проектів і виконання інших планів, передбачених програмою розвитку підприємства, збереження курсу на максимальне сприяння розвитку діяльності усіх партнерів і клієнтів порту, забезпечення безпеки мореплавання і збереження оточуючого природного середовища…

 

На завершення наради в Одеському морському порту керівник ДП «АМПУ» О.Голодницький коротко інформував присутніх щодо планів відомства на наступний 2021-й рік. За його словами, виробничі і фінансові показники діяльності морського транспортного комплексу у поточному році дають можливість забезпечити у повному обсязі зарплати і соціальні виплати портовиків у найближчій перспективі.

 

 

Детальніше...

Шановні колеги, друзі, партнери!

Сьогодні, в останній робочий день перед низкою різдвяних і новорічних свят, в Одеському порту успішно проведена операція по спасінню несамохідного судна «МБ-2». У зв'язку з цим, висловлюю всім спеціалістам і компаніям, які брали в ній участь, подяку за чіткі, швидкі і грамотні дії в надзвичайній ситуації.

 

Так співпало, що цією подією завершується черговий етап у моїй особистій кар'єрі спеціаліста морського транспорту - Міністерством інфраструктури України прийнято рішення про зміну керівництва адміністрації Одеського морського порту. І сьогодні - мій останній робочий день на посаді начальника Одеської філії АМПУ.

 

На цій посаді мені випало працювати разом з вами всього один рік. Але за цей рік спільними зусиллями адміністрації порту і компаній-партнерів вдалося реалізувати більше інфраструктурних проектів, ніж за попередні п'ять років. Завдяки нашій єдності і цілеспрямованості, такий важкий і непередбачуваний для всієї планети 2020 й рік став роком перемог для Одеського порту:

- введено в дію 1-й пусковий комплекс реконструйованого причалу №7 Карантинного молу;

- реконструйована перша черга магістрального шляхопроводу порту;

- добудований причал 1-з на Андросовському молу, який до цього майже десятиліття значився довгобудом;

- створені нові залізничні фронти вивантаження на причалах №№9-10 Платонівського молу;

- запроваджено IT-сервіс завчасного планування і гарантованого запуску в порт вантажного транспорту «Тайм-слот»;

- адміністрація порту отримала престижну нагороду найбільшої круїзної асоціації світу «Медкруіз» - Mare Nostrum MedCruise Awards, як «Порт чорноморського регіону, який демонструє активну і цілеспрямовану діяльність в період пандемії»;

- і, нарешті, успішним проведенням операції з видалення аварійного танкера «Делфі» з пляжної зони Одеси ми показали всій Україні, що в Одесі можна зібрати команду професіоналів, якій під силу вирішувати подібні завдання.

 

Крім того, нам вдалося почати роботу по інших проектах, які мають життєво важливе значення для конкурентоспроможності порту і благополуччя колективу в майбутньому: вже ведуться проектні роботи в рамках найбільш масштабної за останні 20 років реконструкції лівого крила Платонівського молу, реконструкції 3-й черги магістрального шляхопроводу і капітального ремонту внутрішньопортових доріг.

 

Залишаючи посаду керівника Одеської філії Адміністрації морських портів України, я хочу сказати щире «дякую» всім, з ким мені довелося працювати пліч-о-пліч останні 17 років, в першу чергу моїм учителям, завдяки яким я зміг пройти цей непростий, але захоплюючий шлях від простого інженера до керівника «першого порту» України. Також, я щиро вдячний керівництву МІУ і ДП «АМПУ» за плідну роботу, і, як результат - безцінний досвід.

 

Сподіваюся, що цей досвід професіоналізму, командної роботи і постійного руху до нових цілей допоможе мені й надалі приносити користь морській галузі.

 

Друзі!

 

Дозвольте привітати всіх вас з наступаючим Новим роком і Різдвом Христовим! Міцного вам здоров'я, сімейного благополуччя, мирного неба над головою і нових успіхів у професійній діяльності на благо Одеського порту і всієї України!

 

Щиро Ваш, 

Руслан Сахаутдінов, начальник адміністрації Одеського морського порту

Детальніше...

До уваги представників агентських компаній

Інформуємо Вас про те, що з 01.01.2021 р. адміністрація Одеського морського порту у зв’язку зі зміною ціноутворюючих факторів, змінює вартість надання інформаційних послуг агентським компаніям.

Вартість інформаційних послуг агентським компаніям з 01.01.2021 р. складатиме

0,027 грн. за 1 куб.м. модулю судна.

З огляду на вищевикладене, просимо Вас врахувати зазначену інформацію у роботі Вашої компанії.

Заздалегідь вдячні за розуміння, та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.

Детальніше...

Медико-санітарна частина адміністрації Одеського порту за допомогою компанії-партнера придбала два кисневі концентратори

Наприкінці минулого тижня до медико-санітарної частини (МСЧ) порту були доставлені два портативні кисневі концентратори – апарати для виділення з атмосферного повітря і подачі пацієнту 95-процентної кисневої суміші. Концентратори мають потужність 10 літрів кисню на хвилину. Це максимально можливий показник для апаратів непромислового типу. Ресурс кожного апарату, згідно з паспортом - 40 тисяч годин безперервної роботи. Портативні кисневі концентратори сьогодні широко використовуються як у медичних закладах, так і в амбулаторних умовах. Апарати для Одеського порту придбані на кошти стивідорної компанії-партнера «Новолог».

 

- 30 листопада відбулося засідання Ради порту, на якому з-поміж іншого розглядалось питання координації зусиль адміністрації порту і компаній-партнерів у боротьбі з розповсюдженням коронавірусу – коментує головний лікар МСЧ, к.м.н. Жанна Путієнко - На теперішний час, найбільшою проблемою при лікуванні хворих на Covid-19 в Одесі і в Україні в цілому - є гострий дефіцит кисню, який необхідний пацієнтам з захворюваннями середнього ступеня важкості та тим, кому при одужанні прописують киснево-підтримуючу терапію. Досить ефективним способом вирішення цієї проблеми є придбання кисневих концентраторів. На засіданні Ради порту було прийнято рішення: створити на базі МСЧ порту хоча б невеликий запас портативних концентраторів, які ми могли б видавати нашим пацієнтам у тимчасове користування в разі потреби для лікування вдома. Першою запропонувала придбати дві одиниці такого обладнання компанія «Новолог».

 

За словами головлікаря МСЧ порту, окрім застосування у боротьбі з коронавірусною інфекцією, придбане обладнання зараз дуже затребуване для лікування хронічних хвороб за методиками і протоколами ХХI сторіччя. Зокрема кисневі концентратори можна буде використовувати у денному стаціонарі медико-санітарної частини для проходження пацієнтами курсу кисневої терапії при захворюваннях серця, легенів, облітеруючого ендартеріїту та інших..

 

 

Детальніше...

Дозвіл або заборона на сходження моряків з борту судна на берег знаходиться поза межами компетенції, функціоналу та відповідальності адміністрації морського порту

В деяких місцевих ЗМІ з’явилась інформація з докорами на адресу керівництва Одеського порту, яке начебто не дозволяє членам екіпажів суден сходити на берег без тесту на Covid-19, із-за чого моряки не можуть бачитись з родиною і навіть забрати передачу на прохідній. З огляду на вищезазначене, адміністрація Одеського порту вважає за необхідне роз’яснити журналістам, а також усім небайдужим до існуючої проблеми громадянам, наступне.

 

Згідно із Законом України «Про морські порти України», адміністрація морського порту не наділена повноваженнями дозволяти, чи забороняти сходження на берег у морському пункті пропуску через державний кордон членам екіпажів суден під іноземним прапором. Це – компетенція інших органів центральної виконавчої влади в Україні, а також судновласника. Вся відповідальність за здоров’я членів екіпажу лежить на адміністрації судна і судновласника.

 

По інформації ДУ «Лабораторний центр МОЗ України на водному транспорті» судновласниками морських суден, які здійснюють міжнародні перевезення та прибувають до портів країн з високими показниками захворюваності населення на Covid-19, вживаються відповідні заходи щодо мінімізації ризиків занесення гострої респіраторної хвороби Covid-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на борт суден з метою збереження здоров’я членів екіпажу. Серед таких заходів є запровадження (безпосередньо судновласником або, за його дорученням - капітаном) маскового режиму серед членів екіпажу, застосування санітайзерів, мінімізація контактів з робітниками порту та співробітниками контролюючих органів з застосуванням електронного документообігу. У разі неможливості останнього допускається контакт з особами, що прибувають на борт судна з виробничих причин, виключно з застосуванням засобів індивідуального захисту та дотриманням соціальної дистанції у спеціально відведених приміщеннях.

 

Сьогодні немає законодавчої норми, яка б категорично забороняла морякам-українцям сходити на берег. Одначе існують наполегливі вимоги судновласників: уникати відвідання територій, громадських закладів портових міст та контактів з місцевим населенням, у т. ч. відвідування членів сім’ї під час стоянки судна під обробкою в порту,       де існує ризик зараження коронавірусом. Ця пересторога використовується виключно з метою недопущення занесення Covid-19 в суднове середовище та виникнення групових спалахів інфекції на борту. Кожен моряк укладає з судновласником контракт, де прописана ця вимога. На теперішній час, Україна, на жаль, входить до списку країн з високим ризиком зараження. Отже вихід на берег моряка для зустрічі з родиною загрожує заносом на борт судна особливо небезпечної інфекції.

 

Адміністрація Одеського морського порту

Детальніше...

В Одеський порт заїхали тягачі з негабаритним обладнанням експортного призначення (фоторепортаж)

11 грудня на територію Одеського порту заїхали три автотрали з експортним обладнанням виробництва Запорізького заводу важкого кранобудування (ПрАТ «Запоріжкран»). Зокрема, на автопричепах були закріплені сталевими тросами комплектуючі мостових кранів великої вантажопідйомності. Габарит вказаного обладнання за шириною складав 5,8-6,1 метрів при стандартній ширині смуги дорожнього руху на міжміських магістралях – 3,35 м, і на дорогах населених пунктів – 2,75 метрів; габарит одного тягача за довжиною – 20 метрів; маса вантажу на тралі – 23,5 тонни.

 

Вантажівки у супроводі поліції о 4 годині ранку заїхали через мікрорайон Пересип на територію порту у районі автопрохідної Хлібної гавані. Протягом години вантаж та супроводжуючі особи пройшли процедури прикордонного і митного контролю, а іногородніх водіїв провезли територією порту для ознайомлення з усіма поворотами і залізничними переїздами на 5-кілометровому відрізку визначеного маршруту з Хлібної гавані до кореня Карантинного молу. За попередньо узгодженим планом головна диспетчерська порту забезпечила «зелений коридор» для автопоїзду з 5 до 8 години ранку. На цей час рух транспорту головним автомобільним проїздом, який з’єднує північно-західну і південно-східну частину порту, було перекрито.

 

Рівно о 5-й годині ранку трали з негабаритним вантажем виїхали до місця призначення у супроводі двох екіпажів служби транспортування та супроводження вантажів адміністрації порту (СТтаСВ). У кінцевій точці маршруту автопоїзд взяли під свою опіку контролери дорожнього руху компанії «КТО» – оператора контейнерного терміналу на Карантинному молу.

 

За інформацією фахівців СТтаСВ, операції супроводження негабаритних вантажів територією порту трапляються кілька разів на рік. На загальному фоні продукція запорізьких кранобудівників вирізнялась габаритами за шириною. Наступним рейсом очікується прибуття балок мостових кранів, довжиною до 30 метрів, що передбачає проведення ще однієї операції супроводження негабаритів. По прибутті решти комплектуючих мостових кранів, вантаж буде відправлено морем у порт призначення – іспанську Барселону.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

 

 

 

Детальніше...

Адміністрація Одеського порту за допомогою міжнародних партнерів запустила масштабну промоакцію для залучення круїзних туристів у 2022-23 рр.

На початку грудня найбільша в світі круїзна Асоціація MedCruise запустила онлайн маркетингову кампанію, спрямовану на відновлення морських подорожей по Середземному, Чорному, Адріатичному та Червоному морях. Мета - якомога повніше показати привабливість «туристичної Мекки світу» напередодні розробки світовими туроператорами круїзних маршрутів на 2022-2023 рр. З ініціативи адміністрації Одеського порту, в програму маркетингової кампанії включена демонстрація туристичного потенціалу Одеси, Констанци, Бургаса і Варни - пасажирських портів, що входять до складу Чорноморської робочої групи (з розвитку морського туризму).

 

Проморолик зазначених портів відображає багатство архітектурного, культурного, етнічного та природного колориту Північно-Західного Причорномор'я і показує можливості наявної в регіоні туристичної інфраструктури - пасажирських терміналів в морських портах, аеропортів, готельних, розважальних та інших об'єктів сервісу. «Одеська» частина презентаційного відео була надана відділу зовнішніх зв'язків адміністрації порту на правах партнерства Департаментом культури і туризму Одеської міської ради.

 

На сьогоднішній день, виконавчим директоратом MedCruise, проморолик Чорноморської робочої групи (Black Sea Working Group) вже розміщений на трьох головних медіаресурсах Асоціації:

- на офіційному web-сайті - https://www.medcruise.com/news/black-sea-working-group

- на сторінці в Facebook - https://ru-ru.facebook.com/medcruise.association

https://ru-ru.facebook.com/medcruise.association/posts/3538186409596956?__tn__=-R

- на Youtube-каналі - https://www.youtube.com/watch?v=E4bgtwoPp5w&t=1s, https://www.youtube.com/channel/UCTbhNNxonCSGqM_Lx04LVMA

 

Довідка. У травні 2018 року за ініціативи адміністрації Одеського порту була створена постійна робоча група - Black Sea Working Group, до якої увійшли представники пасажирських портів України, Румунії, Болгарії та Асоціації MedCruise.

 

У жовтні 2018 року в Одесі відбулася міжнародна конференція з проблем відродження круїзного судноплавства в Чорному морі.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

Детальніше...

В Одеському порту успішно завершили фінальний у цьому році дорожній ремонт

У понеділок, 7 грудня, будівельники завершили ремонт заїзду на 5-ту чергу транспортної естакади порту, яка з'єднує берегові перевантажувальні комплекси з Сухим портом на північно-західній околиці Одеси (т.зв. «Поля зрошення»). Працюючи в складних умовах безперервного руху великовантажного транспорту, будівельники на 215-метровому відрізку автотраси замінили асфальтобетонне покриття на дорожню плитку ФЕМ (фігурні елементи мощення). Роботи були виконані на площі близько 2 тис. м. кв. у мінімальні строки.

 

У службі будівництва адміністрації порту даній події надають великого значення, оскільки у період холодів - а це мінімум півроку – проблемна ділянка естакади Одеського порту вступає в якісно новому технічному стані.

 

Як відзначають інженери підрозділу, підйоми і з'їзди мостових конструкцій шляхопроводу з самого початку були ахіллесовою п'ятою головної магістралі порту. Особливо в спекотну пору року, коли вантажівки спускалися з гальмуванням, через що асфальт просідав, утворюючи колії і напливи. Тому в останні роки портовики поетапно замінили асфальт на підйомах-з'їздах 1-ї, 2-ї і 4-ї черг естакади більш довговічною дорожньою плиткою.

 

Проведення аналогічного ремонту на 5-й черзі було пов'язане з набагато більшими труднощами, ніж де-інше, оскільки в даний момент не існує другого, альтернативного в'їзду в порт великовантажного транспорту. Тобто працювати будівельники змушені були в умовах безперервного руху транспорту, способом почергового перекриття смуг зустрічного руху.

 

Тим не менш, компанія-підрядник змогла мобілізувати технічні, матеріальні та людські ресурси на об'єкті в достатній кількості, щоб завершити весь обсяг робіт в мінімальні терміни, зробивши портовикам, таким чином, передноворічний подарунок.

 

Для довідки.

П'ята черга транспортної естакади Одеського порту представляє собою магістраль закритого автомобільного руху, протяжністю 1,9 км. Побудована в 2007-2009 рр. Сьогодні по цій магістралі проїжджає практично 100% великовантажних машин, що прямують до/з порту: контейнеровози, зерновози, автотрейлери, рефрижератори, цистерни та ін. Це 1500-1800 машин на добу.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 

 

Детальніше...

Адміністрація Одеського порту починає амбітний проект реконструкції Платонівського молу з наміченими змінами конфігурації лівої сторони молу

У листопаді поточного року Одеською філією Адміністрації морських портів України був укладений договір на розробку проекту реконструкції причалів №№12-13 Платонівського молу. Останній раз зазначені гідротехнічні споруди капітально ремонтувалися в 60-і роки минулого століття, коли спеціальна комісія визнала їх непридатними для обробки великотоннажних суден. У наші дні потреба в реконструкції лівого крила Платонівського молу також пояснюється факторами фізичного і морального старіння причальної лінії.

 

- Проблема технічного стану причалів №№12-13 піднімалася нашими інженерами ще років 10 назад, - коментує начальник адміністрації Одеського порту Руслан Сахаутдінов. - У 2014 році в основу концепції реконструкції було покладено ідею випрямлення причальної лінії, яка зараз утворює непрямий кут. До 2017 року ця ідея була грунтовно опрацьована фахівцями-гідротехніками. Але з різних причин ми ніяк не могли приступити до проектування. І ось, нарешті, в цьому році адміністрації порту вдалося запустити «нульовий цикл» проекту. Вважаю це великим успіхом нашої команди, тому, що мова йде про модернізацію стратегічного активу перевалочної інфраструктури порту ...

 

Як розповів Р.Сахаутдінов, сьогодні на причалах Платонівського молу ведеться інтенсивна перевалка прокату чорних металів, чавуну, зернових і вогнетривкої глини в обсязі понад 2 млн. тонн на рік. Майбутняа реконструкція причалів №№12-13 орієнтована на збільшення обсягів перевалки зазначеної номенклатури, утворення нових складських площ і отримання можливості ставити до причалів судна більшої водотоннажності.

 

- Дуже цікава концепція, - продовжує Р.Сахаутдінов. - Думаю, буде багато пропозицій від проектантів як по конструкції, так і по конфігурації, і по глибинах. Ми орієнтували інженерів прорахувати на рівні ТЕО можливість створення глибин біля кордону до 14,5-15 метрів і збільшення складських навантажень до 20 тонн на квадратний метр. Це найвища, «нульова» категорія для причалів. Випрямлення причалів також дозволить збільшити довжину загального кордону - з 393 до 420 метрів і отримати додаткові площі. У підсумку, завдяки тому, що ми зможемо ставити до причалів судна більшого тоннажу, річний вантажообіг Платонівського молу повинен вирости з 2,5 до 3,2 мільйона тонн на рік. Це за найскромнішими прикидками.

 

Фахівці служби будівництва адміністрації Одеського порту відзначають великий масштаб і неординарність проекту реконструкції причалів №№13-14 і ділять процес отримання всієї технічної та дозвільної документації на дві стадії: в 2021 році передбачається завершити розробку ТЕО і пройти експертизу по ньому, на 2022 рік заплановано виконання стадії «проект» і затвердження пакету документації в цілому. При успішному проходженні названих етапів і забезпеченні фінансування, будівельні роботи по проекту можуть початися в кінці 2022-го-на початку 2023-го року.

 

ДОВІДКА. Платонівський мол - одна з найстаріших гідротехнічних споруд Одеського порту. Побудований на місці Великої середньої пристані, запроектованої ще в кінці XVIII століття голландським інженером Ф.П. Де-Воланом. У XIX столітті неодноразово перебудовувався.

У 1950-ті рр. був визнаний непридатним для обробки великотоннажного флоту.

У 1960-х рр. за проектом А.С. Клеймана (НДІ «ЧорноморНДІпроект») був капітально реконструйований і перетворений на широкий вантажний пірс з 5-ма сучасними причалами для обробки великотоннажних суден.

У 1980 р на базі потужностей Платонівського молу був створений комплекс, який спеціалізувався на експорті генеральних вантажів до В'єтнаму, прийомі імпортного зерна та інших вантажів.

З початку 1990-х виробничими потужностями Платонівського молу (причали №№9-13, критий 1-поверховий склад №10, залізничні колії) оперує ТОВ «Новолог».

Довжина молу по правій стороні складає 277 м, зліва - 394 м, в торці - 181 м.

 

Детальніше...

Одеський порт: за допомогою IT-сервісу «Тайм-слот» запущено 25 тисяч автомобілів

Станом на початок грудня кількість транспортних засобів, які заїхали в порт за допомогою онлайн-додатку «Тайм-слот», перетнула позначку у 25 тисяч одиниць. Такий результат досягнутий за три місяці виробничої експлуатації програмного забезпечення, яке надає можливість клієнтам завчасно планувати час прибуття і гарантованого запуску автомобілів з вантажами через КПП порту шляхом резервування секторів часу протягом доби - т.зв. «тайм-слотів».

 

- До цього часу «Тайм-слот» був задіяний для обслуговування імпортного напрямку, - пояснює Руслан Сахаутдінов, начальник адміністрації порту. – Станом на початок грудня розробники доопрацювали програмне забезпечення з врахуванням побажань, що надходили від експедиторських компаній. Зараз додаток настроєний практично на 100 відсотків і ми плануємо запроваджувати опцію завчасного планування заїзду автомобілів з завантаженими контейнерами, тобто розповсюдити нову технологію на експортний напрямок вантажопотоку. Паралельно будемо докладати зусиль для синхронізації роботи IT-сервісу з інформаційними системами стивідорних компаній, щоб наші партнери отримували попередню інформацію і могли більш ефективно експлуатувати власні складські майданчики на терміналах порту.

 

За словами Р.Сахаутдінова, щодоби КПП Одеського порту перетинають в середньому 1500 вантажних автомашин з комерційними вантажами. До недавнього часу цей потік розподілявся вкрай нерівномірно. У часи пікових навантажень утворювались скупчення та черги з вантажівок не лише перед КПП порту, а й на прилеглих вулицях, на території вантажних терміналів. Хвилеподібний наплив автотранспорту провокував поломки обладнання КПП і призводив до створення аварійно-небезпечних ситуацій та ін.

 

Впровадження «Тайм-слоту» у значній мірі цю напругу зняло. Так, наприклад, 21 жовтня ц.р., тобто через місяць після впровадження «Тайм-слоту», був зафіксований найбільший за останні роки показник заїзду-виїзду в порт автотранспорту з комерційними вантажами - 1998 одиниць за добу. При цьому не спостерігалось автомобільних заторів, будь-яких зупинок в'їзду з боку контейнерних терміналів, скупчення експедиторів біля митниці чи у облікових групах, як це відбувалося раніше.

 

Детальніше...

Своєчасне фінансування і погодні умови сприяють відновленню автомобільного руху вантовим мостом портової естакади вже в січні

В Одеському порту завершується реконструкція першої черги транспортної естакади. Ключовий елемент споруди - пілон вантового мосту, який став архітектурною пам'яткою і візитною карткою Одеси, вже радує погляди туристів сонячними відтінками свіжої фарби. В даний час підрядник завершує весь комплекс робіт на 150-метровому металевому прольоті моста. Уже зачищені і пофарбовані обидва пояси перильного огородження, змонтовані пояси посиленої конструкції бар'єрного огородження, виконано заміну покриття проїжджої частини з облаштуванням вирівнюючих шарів. Будівельникам залишилося лише покласти асфальт і завершити фарбування металевої частини над контактною мережею залізничних колій.

 

- Своєчасне фінансування робіт, сумлінність підрядника і суха, відносно тепла погода сприяють тому, що до Нового року ми зробимо самі собі подарунок - введемо в експлуатацію автопрохідну з боку Військового спуску, - каже Руслан Сахаутдінов, начальник адміністрації порту. - Єдина складність, яку нам ще належить подолати, це фарбування низу пролітної частини моста, яка нависає над декількома нитками електрифікованих залізничних колій Станційного парку залізничної станції «Одеса-порт». Для цього потрібне чітке планування як руху поїздів за певними часовими «вікнами», так і особлива технологія виконання робіт з реконструкції...

 

Р.Сахаутдінов зазначив, що перша черга естакади порту була здана в експлуатацію в 1998 році. За два з лишнім десятки років експлуатації споруда жодного разу капітально не ремонтувалася, пілон висотою 51 метр не фарбувався, а ванти, металевий проліт і перильне огородження вкрилися суцільним полем іржі. Непривабливий вигляд мосту не кращим чином позначався на іміджі порту і Одеси в цілому, оскільки споруда розташована під колонадою Воронцовського палацу, де повсякчас багато туристів. Договір на реконструкцію першої черги естакади був укладений адміністрацією порту в 2016 році, але через низку причин не виконувався.

 

- У 2020 році наша команда забезпечила відновлення робіт по реконструкції об'єкта і в даний момент вони близькі до завершення, - зазначив начальник адміністрації порту. - Наступного року плануємо почати капітальний ремонт 3-й черги естакади. Це найбільша за довжиною мостова конструкція - 2200 метрів, і найбільш вразлива з точки зору умов експлуатації в агресивному атмосферному середовищі. Більша її частина виконана із залізобетону, а залізобетон вимагає жорсткого графіка ремонтів, який, на жаль, в останні роки не виконувався через відсутність фінансування.

 

Довідка: Транспортна естакада в Одеському порту була побудована в 1996-2009 рр. Споруда включає 6 мостів (черг), загальною протяжністю 6,4 км. На реалізацію проекту було витрачено кошти, еквівалентні $ 109 млн. Основне призначення шляхопроводу - розвантажити міські вулиці від великовантажного транспорту, поліпшити екологічну обстановку в історичному центрі Одеси і забезпечити розвиток потужностей порту з перевалки контейнерних вантажів.

 

Детальніше...