МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

На рейді: 2
Під обробкою: 21

Для запобігання техногенних, терористичних, інших загроз, а також за наявності фактів корупції в порту. Цілодобова Гаряча Лінія (048) 706-57-96 Адміністрації Одеського морського порту. З решти питань звертатися за телефонами у контактному довіднику

«Порт є саме існування Одеcи»

— Граф А.Ф.Ланжерон

virusship-handling-uahandling-railway-transport-uae-procurement-uspa-ua

РОЗДІЛИ

agency-company-ukr

Investment

resolution-ukr

anti-corruption-ukr

comment-ukr

procurement-ukr

monitor-ukr

recommendation-ukr

Порт у соціальних мережах

 

n-an-an-an-a

ГАЗЕТА «ОДЕСЬКИЙ ПОРТОВИК»


       2022.01.27


                        Архів за 2015 рік

                        Архів за 2016 рік

                        Архів за 2017 рік

                        Архів за 2018 рік

                        Архів за 2019 рік

                        Архів за 2020 рік

                        Архів за 2021 рік

ОГОЛОШЕННЯ

Авторизація

archival-photos-ukr

Одеський морський порт – лідер галузі за обсягами перевалки металопродукції у січні-жовтні 2021 р.

Про це свідчать оперативні дані ДП «Адміністрація морських портів України». За 10 місяців ц.р. показник перевалки прокату чорних металів та чавуну на причалах Одеського порту сягнув позначки 4,3 млн. тонн. На другому й третьому місцях – порти Маріуполь та Миколаїв: 4,24 млн. тонн та 2,52 млн. тонн відповідно.

 

У Одеській філії ДП «АМПУ» доповнюють цю інформацію оперативними показниками роботи у жовтні, який став найбільш результативним місяцем року на підприємстві за обсягами перевалки металопродукції – 450,46 тис. тонн.

 

- Вже три місяці поспіль перевалка металопродукції на причалах порту не опускається нижче позначки 400 тисяч тонн, - коментує ситуацію начальник адміністрації порту Максим Лапай. – Якщо оцінювати ситуацію у комплексі, можна констатувати, що оператори терміналів порту за рахунок власних конкурентних переваг змогли залучити додаткові партії експортного прокату…

 

Як розповів далі В.Лапай, в даний момент на перевалці металопродукції в Одеському порту спеціалізуються п’ять стивідорних компаній. До трійки лідерів входять ТОВ «Новолог», ТОВ «Новотех-Термінал» та ТОВ «Металзюкрайн Корп. Лтд.»

 

Детальніше...

Міністр інфраструктури О.Кубраков ознайомився із розпочатими та перспективними інвестпроектами в Одеському морському порту

В Одеському морському порту завершується підготовка до прийому та завантаження у тестовому режимі новозбудованого причалу №35 ДП «АМПУ» (за будівельною нумерацією 1з) та зерноперевантажувального комплексу пропускною спроможністю 4,5 млн тонн вантажів на рік компаніі «Бруклін- Київ».

 

4 листопада, об’єкт проінспектував міністр інфраструктури Олександр Кубраков. У виїзній нараді також взяли участь заступник міністра Юрій Васьков, голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький, в.о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» Олександр Голодницький, начальник адміністрації порту Максим Лапай та представник компанії-інвестора будівництва ЗПК, президент ТОВ «Бруклін-Київ» Юрій Губанков.  

 

Під час зустрічі на причалі мова йшла про готовність до експлуатації, прийому та обробки суден нового причалу №35 Андросовського молу та його велике значення для нарощування Одеським портом потужностей з перевалки зернових вантажів.

 

Як доповів міністру керівник ДП «АМПУ» О. Голодницький, на даний момент причал вже отримав усі державні сертифікати та дозволи, які засвідчують відповідність об’єкта встановленим будівельним стандартам та вимогам безпеки судноплавства.  

 

- Новий причал Одеського порту оформлено як об’єкт державної власності, що знаходиться на балансі Адміністрації морських портів України, - зазначив О. Голодницький. - Відомості про причал на підставі отриманих документів Регістру судноплавства України внесено до Реєстру гідротехнічних споруд морських портів України. Наказом начальника Одеської філії ДП «АМПУ», узгодженим з капітаном морського порту Одеса, визначено технічні характеристики гідротехнічної споруди і глибини біля кордону. Таким чином, усі формальні і технічні умови, необхідні для початку роботи причалу виконано. Стивідор планує здійснення найближчим часом постановки невеликих суден для їх завантаження у тестовому режимі, після декількох безпечних тестових операцій комплекс розпочне роботу у постійній експлуатації. Нагадаю, що це є завершенням будівництва «з нуля», на пустирі та в воді нового морського терміналу у складі як сучасного причалу (ДП АМПУ), так і потужного комплексу зерноперевалки («Бруклін-Київ»), і це приклад синергіі державного і приватного співробітництва.

 

Другою локацією перебування міністра О.Кубракова в Одеському порту став пост регулювання руху суден (ПРРС). Даний підрозділ підпорядкований філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ». Очільник міністерства ознайомився з роботою лоцманів-операторів, оглянув панораму будівництва інших стратегічних об’єктів порту – нової черги контейнерного терміналу на Карантинному молу (спільний проект ДП «АМПУ» з ТОВ «Контейнерний Термінал Одеса» - дочірньою структурою німецького логістичного концерну HHLA), та реконструкцію причалу №7.

 

За результатами доповідей заступника міністра інфраструктури Ю. Васькова та керівника ДП «АМПУ» О. Голодницького, міністром О. Кубраковим підтримано та доручено пришвидшити проектування та підготовку до подальшої розбудови низки інших інвестиційних проектів: реконструкції причалів №№12-13 Платонівського молу, продовження причальної лінії №№ 42-43 Хлібної гавані (спільний проект ДП «АМПУ», ТОВ «Бруклін-Київ Порт», CMA CGM та ДП «ОМТП»), естакади та автошляхового господарства Одеського морського порту. В ході відвідування обговорено та визначено низку ініціатив щодо зміни у законопроекти, нормативно-правові акти, фінансовий та інвестиційний плани ДП «АМПУ».

 

Довідково:

 

Новий причал №35 Одеського морського порту має довжину 254 метри, і проектну глибину біля кордону 12 метрів (з можливістю збільшення до 13,5 метрів). Цих параметрів достатньо для прийому і обробки суден класу «Панамакс», дедвейтом 50 тис. тонн і більше. Причал є частиною масштабного інвестиційного проекту, який спільно реалізують ДП «АМПУ», портовий оператор ТОВ «Бруклін-Київ» та світовий агротрейдер Louis Dreyfus Company (LDC). Збудований інвесторами береговий зерноперевалювальний комплекс включає зерносховища, місткістю одночасного зберігання 254 тис. тонн, суднонавантажувальну машину з номінальною потужністю 1,5 тис. тонн/год, станцію розвантаження залізничних вагонів, станцію приймання вантажу з автотранспорту, елеваторний вузол та інші виробничі складові. Будівництво ЗПК здійснюється за фінансової підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку. Сума інвестицій складає більше $ 100 млн.

 

 

 

 

Детальніше...

За 10 місяців 2021 року Одеський морський порт у півтора рази збільшив обсяг перевалки імпортних нафти та нафтопродуктів

За оперативними даними головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), у січні-жовтні ц.р. у порту перевантажено 1 882, 2 тис. тонн нафти і нафтопродуктів, що на 48,1 % перевищує показник аналогічного періоду минулого року (1 270, 6 тис. тонн) і на 22,6 % більше, ніж за весь 2020-й рік (1 535, 7 тис. тонн).

 

Порівняння обсягів перевалки нафтоналивних вантажів показує на те, що за 10 місяців 2021 року перевалка експорту (головним чином мазуту) залишилась практично на рівні минулого року – 101, 6 тис. тонн і 114, 7 тис. тонн відповідно. Водночас перевалка імпорту (сира нафта, бензин, дизпаливо, скраплений газ) зросла у півтора рази – 1 169, 0 тис. тонн і 1 767, 6 тис. тонн відповідно. Зростання відбулося головним чином за рахунок збільшення суднозаходів великих танкерів з сирою нафтою. Якщо у січні-жовтні минулого року у Нафтовій гавані Одеського порту розвантажувались 11 таких суден, то у аналогічному періоді цього року – 15. Найбільше танкерів з нафтою зайшло у порт в серпні – 5 одиниць.

 

Адміністрація Одеського морського порту

 


 

 

Детальніше...

Посол ФРН в Україні Анка Фельдгузен відвідала «Контейнерний Термінал Одеса» у Одеському порту

Посольство Німеччини сприяє ДП «КТО» - дочірній компанії провідного німецького логістичного концерну HHLA (Hamburger Hafen und Logistik AG), порт Гамбург, - найбільшого німецького інвестора у портової галузі України у вирішенні проблем фундаментального характеру, зокрема у питанні доступу до транспортної інфраструктури. Про це заявила Анка Фельдгузен – Надзвичайний і Повноважний Посол Федеративної Республіки Німеччина в Україні, під час свого відвідання Одеського порту 22 жовтня ц.р.  

 

Високоповажна гостя побувала на нових виробничих об’єктах контейнерного терміналу на Карантинному молу, яким оперує ДП «Контейнерний Термінал Одеса». В ході перебування було проведено робочу зустріч очільниці Амбасади ФРН із керівником ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) Олександром Голодницьким, начальником адміністрації Одеського порту Максимом Лапаєм, а також топ-менеджментом ДП «КТО» - президентом компанії Філіпом Свенсом, генеральним директором Анастасом Коккіним та віце-президентом з суспільно-політичних відносин Світланою Яровою.  

 

Анка Фельдгузен поцікавилась поточним станом справ у реалізації інвестиційного проекту та перспективами відновлення будівництва, в тому числі однієї з основних його складових – захисного хвилелому.  

 

Анка ФЕЛЬДГУЗЕН: «Зараз в Україні працюють більше тисячі німецьких компаній, об’єднаних у асоціацію «Німецько-Українська торговельно-промислова палата». І ми, як посольство, зацікавлені як у стабільній роботі цих компаній, так і у залученні нових. А це неможливо без покращення інвестиційного клімату. Тому ми тісно співпрацюємо з українським урядом у таких глобальних питаннях, як проведення судової реформи, вдосконалення податкової системи, намагаємося сприяти у наближенні умов розвитку бізнесу в Україні до європейських стандартів».  

 

В.о. Голови ДП «АМПУ» Олександр Голодницький відмітив, що 2020-2021 роки стали визначальними у коригуванні та експертуванні проекту будівництва нового терміналу Карантинного молу.  

 

Олександр ГОЛОДНИЦЬКИЙ: «Пані Посол в одному зі своїх останніх інтерв’ю зазначила, що «успішна Україна – це перш за все успішна економіка». Адміністрація морських портів України, Одеська філія разом зі своїми партнерами та стейкхолдерами демонструє цей тезис конкретними справами. Проект «Будівництво першої черги (гідротехнічної споруди) контейнерного терміналу на Карантинному молу державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» за рахунок штучно створеної території. Коригування» пройшов державну будівельну експертизу за критеріями кошторисної вартості, міцності, надійності і довговічності гідротехнічних споруд. Отримано позитивний висновок експертизи. Відкоригований проект будівництва затверджено АМПУ. У найближчі дні ми очікуємо погодження проекту Міністром інфраструктури Олександром Кубраковим, який приділяє велику увагу максимальному сприянню реальним інвесторам, завдяки яким розбудовується економіка України. 22 жовтня, відбулось розкриття тендерних пропозицій, Одеська філія приступила до їх оцінки. До кінця листопаду очікуємо отримати позитивний висновок за результатами обговорення оцінки впливу на довкілля. Отже, все йде за графіком, і грудень 2021 року на нашій спільній з ДП «КТО» дорожній карті - це початок будівельних робіт».  

 

Німецький інвестор, у свою чергу, вже зараз оснащує нові виробничі потужності підйомно-перевантажувальною та транспортною технікою, будує нові складські території.  

 

Філіп Свенс: «Новий складський майданчик, який ми тільки-но завершили будувати, значно розширив територію терміналу і збільшив наші можливості по залученню вантажопотоків і створенню нових сервісів для наших клієнтів. Зараз ми плануємо подальші інвестиції не лише у розвиток терміналу, а й у інфраструктуру залізничних перевезень, які з’єднають морський порт з основними промисловими регіонами України... Для нас дуже важливим є візит пані посла як з точки зору розвитку терміналу, так і у контексті розвитку економічних відносин між Німеччиною і Україною».  

 

Візит Надзвичайного і Повноважного Посла ФРН в Україні пані Анки Фельдгузен у Одеський порт відбувся у конструктивній і діловій атмосфері. Сторони обговорили конкретні заходи, які дозволять успішному просуванню та завершенню реалізації одного з найбільших у морегосподарському комплексі України проектів державно-приватного партнерства за участю потужного іноземного інвестора.  

 

Довідково: Компанія ДП «КТО» оперує контейнерним терміналом Одеського порту на Карантинному молу з липня 2001 року та є беззмінним лідером контейнерного ринку України. За 20 років компанія інвестувала у розвиток виробничих потужностей Одеського порту більше 170 млн. Євро. Всього за 20 років роботи оброблено більш 6,2 млн. контейнерів (TEU) та загалом сплачено податків та зборів до бюджетів всіх рівнів на суму більш 2,8 мільярдів гривень.

 

 

 

Детальніше...

В Одеському морському порту кількість бажаючих вакцинуватись зросла вчетверо

Сьогодні, 23 жовтня, на базі медико-санітарної частини Одеського порту відбувається чергова вакцинація працюючих співробітників адміністрації порту і приватних компаній-портових операторів. За інформацією лікарів МСЧ, на отримання щеплення поступило більше 360 заявок, що майже вчетверо перевищує кількість бажаючих у попередні рази. Вакцинація на базі МСЧ проводиться з червня цього року. Мобільна бригада медиків з вакцинами приїздить на підприємство 2-3 рази на місяць в залежності від кількості набраних заявок (повинно бути мінімум 50). МСЧ приймає заявки на щеплення зокрема вакцинами CoronaVac, Moderna, Pfizer.

 

- До недавнього часу більшість заявок на вакцинацію поступала від працівників стивідорних компаній. Що стосується персоналу відділів і служб адміністрації порту, то ще на початку жовтня ми не мали бажаної активності працівників, - розповідає Максим ЛАПАЙ, начальник Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»). – Однак сьогодні ми бачимо, що відповідна роз’яснювальна робота, яку проводять лікарі медико-санітарної частини, дає відчутний результат і кількість вакцинованих різко пішла вгору. Зіграли також свою роль введені Урядом обмеження на міжрегіональні поїздки невакцинованих пасажирів і загалом ускладнення епідеміологічної ситуації в країні…

 

За словами М.Лапая, адміністрація Одеського морського порту щонеділі звітує перед центральним апаратом ДП «АМПУ» про хід вакцинації портовиків на базі МСЧ, а в жовтні фахівці медичного закладу що називається «пішли в народ». Лікарі-терапевти проводять зустрічі з трудовими колективами, на яких роз’яснюють портовикам ризики інфікування коронавірусом, розповідають про механізми формування в організмі вакцинованих антитіл, які не дозволять розвитися смертельній хворобі, відповідають на запитання про протипоказання та алгоритм запобігання утворенню тромбозів. Правдива, науково-підтверджена інформація, озвучена на цих зустрічах, спонукає людей робити правильний вибір – вакцинуватися, щоб захистити себе й оточуючих від зараження чи тяжкого перебігу хвороби.

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Напередодні Міжнародного дня Чорного моря в Одеський морський порт прибуло науково-дослідне судно (НДС) Belgica

Сьогодні, 21 жовтня 2021 р., в Одеський порт прибуло науково-дослідне судно Belgica. Теплохід пришвартувався у 18-го причалу морського вокзалу об 11:10 годині ранку.

 

В Одесу судно вийшло з порту Зеебрюгге 1 жовтня з українським екіпажем (15 осіб) та командою з 16 іноземних вчених на борту. Похід навколо європейського континенту був організований та профінансований міжнародним проєктом «Європейський Союз для вдосконалення екологічного моніторингу Чорного моря» (EU4EMBLAS).

 

За повідомленням Українського наукового центру екології моря (УкрНЦЕМ), під час переходу з Північного до Середземного і далі до Чорного моря науковці на борту судна відбирали проби морської води і донних відкладень для скринінгу глибин на присутність забруднювачів і мікропластику, аналізу поширення і стану морських мікроорганізмів. Для цього на борту НДС Belgica обладнані 5 діючих лабораторій (рибальства, гідрологічна, хімічна, біохімічна та мікробіологічна).

 

Як свідчить інформація у ЗМІ, судно побудували у 1984 році та всі 37 років використовували для наукових і практичних досліджень з освоєння морського шельфу, зокрема, при підготовці до будівництва морських бурових платформ і вітроелектростанцій. Україна отримала НДС Belgica в дар від Королівства Бельгії. 13 вересня на військово-морській базі в м. Зєєбрюгге відбулася церемонія передачі судна представникам УкрНЦЕМ.

 

Найближчим часом НДС Belgica отримає нову назву і буде ходити під українським прапором з портом приписки - Одеса. У складі бази експедиційного флоту УкрНЦЕМ цей плавучий лабораторний комплекс планується використовувати для проведення наукових досліджень у Чорному й Азовському морях.

 

ТТХ НДС Belgica: Довжина - 51,12 м, ширина - 10 м, осадка - 4,6 м, водотоннажність - 1200 т. Дальність автономного плавання - 20 тис. морських миль (37 тис. км) при швидкості 12 вузлів (22 км/год). Максимальна швидкість - 13,5 вузлів (25 км/год).

 

Адміністрація Одеського морського порту

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

Медико-санітарна частина (МСЧ) Одеського морського порту увійшла до списку медичних закладів, де є можливість оформляти електронні лікарняні

Як повідомила головлікар МСЧ, кандидат медичних наук Жанна Путієнко, 12 жовтня ц.р. апарат управління ДП «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») успішно завершив усі етапи процедури реєстрації медико-санітарної частини Одеського морського порту у національній медичній інформаційній системі eZdorovya та Центральній базі даних eHealth. Це дає лікарям названого медичного закладу право створювати т.зв. «електронні медичні висновки» про тимчасову непрацездатність своїх пацієнтів. У свою чергу «електронний висновок» дає юридичні підстави для формування електронного лікарняного в Електронному реєстрі листків непрацездатності.

 

За словами спеціаліста, на підготовчому етапі реєстрації комісією Національної служби здоров’я України була проведена перевірка кваліфікації лікарів МСЧ, матеріально-технічної бази лікувального закладу, наявності ліцензії на медичну практику та інших дозволів. Після отримання позитивного висновку комісії спеціалісти медико-санітарної частини пройшли відповідне навчання і отримали ключі електронного підпису.

 

- Утримувачем ліцензії на медичну практику у морських портах України номінально є апарат управління ДП «АМПУ», а всі угоди, які стосуються функціонування медичної сфери, підписує керівник відомства, - пояснює Ж.Путієнко.- У даній ситуації підписання договору з Національною службою здоров’я визначальну роль зіграв апарат управління АМПУ. Зокрема, керівник Адміністрації морських портів України Олександр Голодницький ще влітку створив робочу групу з юристів та інших спеціалістів і особисто контролював усі етапи проходження доволі непростої процедури включення поліклініки Одеського порту до національної мережі медзакладів, де пацієнти мають можливість отримання електронних лікарняних.

 

Як розповіла далі Ж.Путієнко, аналіз першого тижня роботи лікарів МСЧ у системі eZdorovya показав дієздатність нововведення МОЗ: кадрова служба ОФ ДП «АМПУ» вже отримала електронні лікарняні від Пенсійного фонду України для розрахунку (через бухгалтерію підприємства) суми матеріального відшкодування працівникам днів непрацездатності згідно з діючим законодавством. Всього за словами головлікаря, МСЧ порту оформлює майже 2 тисячі листків непрацездатності на рік.

 

Офіційна довідка Міністерства охорони здоров’я (https://moz.gov.ua)

Із 04 червня 2021 року в Україні запроваджена цільова модель формування та видачі «е-лікарняних». 

Запровадження електронних лікарняних – важливий етап депаперизації не лише у сфері охорони здоров’я, але й у побудові системи ефективного електронного документообігу, що дозволить суттєво економити бюджетні кошти шляхом мінімізації корупційних ризиків видачі необґрунтованих лікарняних та спрощення процесу отримання страхових виплат.

Цільова модель формування та видачі «е-лікарняних» передбачає формування електронних листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність, внесених лікуючим лікарем до Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я.

Пацієнтам більше не доведеться нести на роботу паперовий листок непрацездатності, щоб зафіксувати факт тимчасової непрацездатності, а роботодавці бачитимуть необхідну інформацію про е-лікарняні в особистому електронному кабінеті страхувальника (роботодавця) на вебпорталі Електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

 


 

 

Детальніше...

В Одеському порту одночасно обробляють 15 вантажних суден

За повідомленням головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), сьогодні, 19 жовтня, біля причалів порту одночасно обробляються 15 вантажних суден: 2 контейнеровози, 7 суховантажів під металопродукцію, 4 зерновози, 1 танкер і 1 рефрижератор.

 

Зокрема,

 

 -          стивідорні компанії-оператори причалів Карантинного молу і прилеглих акваторій проводять операції на т/х MEDKON MRA, т/х YM INVENTIVE (контейнери), т/х AFRICAN GRIFFON (металопродукція), т/х UNITED HARMONY (металопродукція), т/х OLIVIA (металопродукція), т/х MONTARA (зернові), т/х TANYA (металопродукція);

 

-          біля причалу портового холодильника – т/х SIERRA LARA (рибна продукція);

 

-          біля причалів Військового молу приймають вантажі т/х KAREEM JUNIOR (зернові) та т/х HB GOLDEN EAGLE (металопродукція),

 

-          у Заводській гавані обробляється т/х KUBROSLI-Y (металопродукція);

 

-          у Хлібній – т/х CL SEVEN (металопродукція), т/х YM PACIFICO (зернові), т/х BS-012 (зернові);

 

-          у Нафтогавані – т/х PROMETHEUS ENERGY (нафта).

 

Як вже повідомлялось, обсяг вантажоперевалки Одеського морського порту у вересні ц.р. перевищив 2 млн. тонн: на терміналах порту перевантажено 2095,6 тис. т. вантажів, що на 10,3 % вище за аналогічний показник вересня минулого року (1899,6 тис. т.). При цьому приріст перевалки сухих вантажів становив 9,9 % (1956,8 тис. т. проти 1779,8 тис. т.), приріст наливних 15,9% (138,8 тис. т. проти 119,8 тис. т).

 

 

 

Детальніше...

Оператор контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського морського порту розпочав експлуатацію нового фронту обробки залізничних вагонів

За інформацією інженерів групи залізничних операцій головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), днями підписано Доповнення до «ЄТП»* про включення нових колій №№ 17-а та 17-б, довжиною майже 200 метрів кожна, у технологічний цикл припортової залізничної станції «Одеса-порт».

 

Новий фронт обробки залізничних платформ у тилу причалу №2 Карантинного молу спорудив за власні кошти портовий оператор ДП «Контейнерний Термінал Одеса» (КТО). Наприкінці вересня вказана компанія завершила процес отримання пакету узгоджень на експлуатацію об’єкта від АТ «Укрзалізниця» та відповідних державних інспекцій. З початку жовтня на коліях №№17-а, 17-б здійснюються операції з навантаження/розвантаження залізничних платформ.

 

- Новий фронт обробки рухомого складу розрахований на одночасний прийом 26 платформ. Після його введення в експлуатацію пропускна спроможність залізничних колій, якими оперує ДП «КТО», зросла до 152 вагонів на добу, - прокоментував подію начальник ОФ ДП «АМПУ» Максим Лапай. - Розширення залізничної інфраструктури контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського порту є черговим етапом у реалізації Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 року.

___________________

* ЄТП - «Єдиний технологічний процес» - технологічний процес роботи адміністрації Одеського морського порту та залізниці

 

-

Детальніше...

У вересні Одеський морський порт наростив обсяги перевалки вантажів на 10 %

Обсяг вантажоперевалки Одеського морського порту у вересні ц.р. перевищив 2 млн. тонн: на терміналах порту перевантажено 2095,6 тис. т. вантажів, що на 10,3 % вище за аналогічний показник вересня минулого року (1899,6 тис. т.). При цьому приріст перевалки сухих вантажів становить 9,9 % (1956,8 тис. т. проти 1779,8 тис. т.), приріст наливних 15,9% (138,8 тис. т. проти 119,8 тис. т).

 

-  Успіх минулого місяця зумовлений головним чином збільшенням відвантажень експортного зерна, - коментує начальник адміністрації порту Максим Лапай. – У цьому році в порту потужно стартував зерновий сезон. У серпні ми мали значний приріст за номенклатурою зернових. У вересні ця тенденція збереглася: з елеваторів порту відвантажено 862 тисячі тонн, що на 35,7 % вище ніж у вересні минулого року.

 

За оперативними даними служби економіки Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України», обсяг перевалки вантажів у порту у січні-вересні 2021 року складає 16 553,3 тис. т., що становить 94,5 % від аналогічного показника у I-III кварталах минулого року (17523,8 тис. т.). При цьому показник перевалки контейнерів перейшов у зону «плюс»: 498 408 TEU проти 480 081 TEU (+3,8%).

 

Нагадаємо, що у I півріччі 2021 р. зменшення обсягів вантажоперевалки в порівнянні з I півріччям 2020 р. складало 13,6 %. Отже, у 3 кварталі оператори вантажних терміналів скоротили відставання більш ніж у 2,5 рази.

 

 

Детальніше...

«NEW PORT 2021»: на галузевій виставці у Києві адміністрація Одеського морського порту презентувала проекти інвестиційного розвитку підприємства

У жовтні цього року в Одеському порту планується введення в експлуатацію нового причалу 1-з Андросівського молу (довжина - 254 метри), а наприкінці 2022-го адміністрація порту планує завершити реконструкцію причалу №7 Карантинної гавані (386,5 м). Будівництво і оновлення 640,5 метрів причальної стінки дозволить порту у найближчій перспективі значно наростити обсяги перевалки зернових, металопродукції та генеральних вантажів.

 

Про це 6 жовтня, заявив начальник Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») Максим Лапай під час свого виступу на науково-практичній конференції «NEW PORT UA: Розвиток портової інфраструктури». Конференція проходить у Києві, у рамках Міжнародної промислової виставки «NEW PORT 2021». Організатором форуму виступила Торгівельно-промислова палата України за підтримки Міністерства інфраструктури та АМПУ. На виставці презентуються оптимальні інжинірингові та проектні рішення, новітні технології, техніка, обладнання та матеріали для масштабного оновлення і розвитку портових потужностей в Україні.

 

Презентуючи розвиток виробничих потужностей Одеського морського порту у 2021-2023 рр. керівник підприємства зробив акцент на будівництві і модернізації причальної інфраструктури.

 

- У 2021 році нам вдалося забезпечити високі темпи капітальної реконструкції найстарішої гідротехнічної споруди порту - причалу №7 Карантинної гавані, - розповів М.Лапай. – В результаті реконструкції довжина причальної стінки виросте до 386,5 метрів, глибина біля кордонної стінки збільшиться до 13,5 метрів, а навантаження на складські майданчики – до 20 тонн на квадратний метр. Завершення усіх робіт, згідно контракту, повинно відбутися у 2023 році, але на даний момент ми маємо оптимістичні підстави сподіватись, що це станеться до кінця грудня 2022-го…

 

За словами М.Лапая, поточний рік став поворотним у реалізації ще одного стратегічного проекту, який грає ключову роль у забезпеченні сталого розвитку виробничих потужностей Одеського порту. Мова йде про будівництво альтернативного автомобільного в’їзду, який з’єднає Об’їзну дорогу Одеси з територією порту.

 

- Завдячуючи політичній волі вищого керівництва держави і особисто президента Володимира Зеленського, проект було зрушено з мертвої точки восени минулого року, - зазначив М.Лапай. - В лютому 2021 року укладено договір на виконання робіт з «будівництва автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 «Одеса–Южний» – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту)». Нова магістраль увійшла до програми «Великого будівництва», яку реалізує Державна служба автомобільних доріг України. Адміністрація порту зі свого боку розробляє завдання на проєктування КПП на новому в’їзді у порт та готує технічні умови на підключення об’єкта будівництва.

 

Виступаючи на конференції «NEW PORT UA: Розвиток портової інфраструктури», керівник адміністрації Одеського порту також коротко окреслив поточний стан справ у реалізації інших інвестиційних проектів. Зокрема, йшлося про будівництво нового контейнерного терміналу на Карантинному молу, майбутню реконструкцію причалів №№12-13 Платонівського молу, розвиток залізничної та автомобільної інфраструктури.

Окремо виступаючий зупинився на темі діджиталізації процесів оформлення автотранспорту, вантажів та обслуговування флоту. Серед реалізованих проектів у цій сфері М.Лапай назвав систему регулювання в’їзду автотранспорту в порт за принципом «TIME-SLOT» та діючий модуль «Електронний нотіс» для надання інформації про прихід судна в порт його агентом спільно з документами, які подаються до інформаційної системи на розгляд державних контролюючих органів.

 

За словами керівника адміністрації порту, впровадження високих технологій дозволяє підприємству крокувати в ногу з технічним прогресом і грає позитивну роль у мінімізації корупційних ризиків та т.зв. «людського фактору» при прийнятті рішень.

 

Зміст, різноманітність напрямків і масштаб проектів у програмі розвитку Одеського порту, яка реалізується сьогодні, дозволяє говорити про сталий розвиток підприємства і зміцнення його конкурентоспроможності на чорноморському ринку портової перевалки вантажів, зробив висновок Максим Лапай.

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...